Informacija dėl navigacijos pradžios
VĮ Vidaus vandens kelių direkcija informuoja, kad 2014 m. navigaciją valstybinės reikšmės vidaus vandenų keliais numatoma pradėti balandžio 25 d.
Nemuno upėje ir Kuršių mariose, nuo Kauno iki Klaipėdos (281,9 km), vandens kelių farvateris bus paženklintas navigaciniais ženklais, iš jų ruožas Smalininkai–Klaipėda (181,1 km) – šviečiančiais ženklais.
VĮ Vidaus vandens kelių direkcija Nemune nuo Kauno iki Jurbarko sieks palaikyti 1,20 m, o Nemune ir Kuršių mariose nuo Jurbarko iki Klaipėdos – 1,50 m gylį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vidaus vandens keliai
Collapse
X
-
Juodrantės uostas
Beje, siūlau pakeisti skilties pavadinimą iš "Jūrų bei oro transportas" į "Vandens ir oro transportas", nes ne tik apie jūrą kalbam, o, kaip šitoj temoj, ir apie vidaus vandenis. Ir pats pavadinimas "vandens transportas" yra logiškesnis.
Komentuoti:
-
Prieplaukos prie „Žalgirio“ arenos įrengimo projektas įgauna pagreitį
http://www.diena.lt/naujienos/kaunas...agreiti-615139
Komentuoti:
-
-
Buvau prisižadėjęs, tai keliu 2012 nuotraukas iš ekskursijos KAUNAS-KULAUTUVA-KAUNAS laivu Tolstojus. Ekskursija įdomi, smagu paplaukioti, gaila, kad kasmet vis brangsta. Dar spėjom apžiūrėt Kulautuvos bažnytėlę prieš sudegimą. Deja jokių komentarų prie nuotraukų nebus ir jos ne iš eilės, nes nėra patogaus įrankio įkelti į forumą.
Komentuoti:
-
Dar plačiau apie tas baržas ir visa kita oficialiame VVKD puslapyje:
http://www.liwa.lt/lt/news/show/219
Susitarimą pasirašė VĮ VVKD generalinis direktorius Gintautas Labanauskas ir „Nemunas River Line“ direktorius Jonas Ragauskas. Jame akcentuojama, kad „Nemunas River Line“ yra suinteresuota vykdyti krovinių pervežimą Lietuvos vidaus vandenų keliais. Bendrovė ketina statyti savaeiges baržas arba nesavaeiges baržas su vilkikais.
...
Komentuoti:
-
Vidaus vandens kelių direkcija (VVKD) ir UAB „Nemunas river line“ sutarė per metus pastatyti 10 krovininių laivų, pritaikytų laivybai Nemuno upe. Iki 2014 m. lapkričio 1 d. Kaune bus pastatyta Marvelės krovininė prieplauka.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
"raketos" žiemodavo arba krante, arba pakeltos ant baržos.
kadangi kaune nebuvo pakankamai galingo krano, iškėlimo/nuleidimo procedūra vykdavo klaipėdoje. nuotraukoje ir matosi, kad viena "raketa" vandenyje, o kita (prie krantinės) baržoje.
vilkikas 2 kartus metuose transportuodavo jas tarp kauno ir klaipėdos.
Komentuoti:
-
Nežinau ar čia pataikiau, bet gal žinot kur galima būtų rasti žemėlapį su vandens keliais, lankytinom vietom kurias būtų galima pasiekti vandens keliais? Bei ar yra kokių elektroninių versijų į GPS sudiegti?
Komentuoti:
-
-
MATAVIMAS. Gegužės 8 d., kai mes lankėmės, vanduo buvo pakilęs apie 20 cm. Giliausia vieta pamatavus kanale buvo 1,15-1,20 m.
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...nuoges-978664/
Gal ir buvo kur nors čia įmestas, bet kiek žinau, Kuršmarės vyrauja vakarų-rytų vėjai ir visa rytinė jų pakrantė visuomet užnešama, bent jau ties Vente. O čia dar rašo, jog išgilinus uosto teritoriją, atsivėrė dar labiau. Tai iš esmės reiktų nuolatinės priežiūros.
Komentuoti:
-
Atgaivinta laivyba vandenvietei netrukdytų
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...kdytu-1052543/
Apie kokią naują jungtį su mariomis kalba?
Komentuoti:
-
Iš Kauno išplaukęs milžiniškas ąžuolas Nidoje virs skulptūromis
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz2dIZZhQKq
Komentuoti:
Komentuoti: