Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    2011-04-11, 08:42
    Sunkmetis vidaus vandenyse tęsiasi

    Abejojama tik, ar vasarą, jei ji būtų sausa, pavyks išlaikyti projektinius 1,2 metro vandens kanalo gylius visame laivybos maršrute nuo Kauno iki Klaipėdos.

    „Melsimės, kad būtų lietinga vasara. Esant didesniam kiekiui kritulių, sukandę dantis dar išgyvename. Jei vasara bus sausringa, neišlaikysime planuojamų gylių. Jei tik sumažės gyliai, apie siauras vietas iš karto pranešime visiems laivų savininkams“, - tikino G.Labanauskas.

    Kaip tik šiandien Kaune vidaus vandens kelių koordinacinės plėtros taryba sudėlios šių metų veiklos planus, nuspręs, ką savo skurdžiomis lėšomis darys Vidaus vandens kelių direkcija, o ką atliks savivaldybės, per kurių teritoriją drieksis vandens keliai.

    Tradiciškai sunkiausiai palaikomąjį 1,2 metro gylį išlaikyti ruože tarp Jurbarko ir Kauno. Nuo Jurbarko iki Uostadvario taip pat yra siaurų vietų, kur „sodinami“ Nemuno nešmenys. Viena tokių vadinamoji Tatamiškio sekluma.

    Mažiausiai problemiška atkarpa yra nuo Uostadvario iki Klaipėdos, bet ir čia reikia investicijų.

    Esant menkoms lėšoms, dėmesys bus skiriamas vystyti laivybai Nemuno žemupyje ir Kuršių mariose. Ji intensyviausia yra Uostadvaryje, Nidoje, Klaipėdoje. Ypatingas dėmesys skiriamas Uostadvariui, kur prieš kelerius metus už ES lėšas pastatyta nauja prieplauka.

    Paraleliai planuojama vystyti laivybą ir Kaune. Čia laivybą intensyvins atsiradusi sporto rūmų arena. Padedant Kauno savivaldybei, planuojama sutvarkyti vandens kelią iki Kauno HES.

    Šiemet už ES lėšas visame vandens kelyje Atmatos žiočių iki Kauno planuojama keisti laivybos bojas. 13 mln. litų vertės darbai vyks iki 2013 metų. Bunų rekonstravimo darbus jungtinės veiklos sutarties pagrindu veikiančios bendrovės „Consena“ ir „Progressus group“.
    Tai nereiškia, kad Lietuvos vidaus vandens keliai nėra tinkami plukdyti krovinius upių laivais. Ateityje galimi konteinerių plukdymai iš Klaipėdos uosto į Kauną, ypač, kai vystysis „Klaipėdos Smeltės“ konteinerinis terminalas.
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...tesiasi-344396

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Čia jau nesutiksiu su tavimi. "Nemuno linija" yra biznio įmonė, kuri turi rūpintis savo verslu. Įsivaizduok, jei kiekviena privati įmonėlė imtų reikalauti dotacijų, tarp kita ko, Kauno savivaldybė pernai skyrė paramą. Kauno ribose Raketa plaukia gal tik 10 km, tad čia turėtų vyriausybė paremti šį verslą. Nereikia pasiduoti žurnalistų propagandai, kad dėl visų nesėkmių Kaune yra kalta Kauno valdžia, nors dažnu atveju vieno ar kito dalyko neleidžia Seimo priimta įstatyminė bazė ar Vyriausybės nutarimai. Verslas pats dažnai nori, kad per metus būtų 100 proc. pelnas, bet taip nebūna. Pernai Raketos buvo pilnos, gal dar ir galima kokiu 20 litų pakelti kainas, tai kodėl šiemet jau būtų kitaip? Kas iš esmės pasikeitė? Elementarus rizikos vengimas, tik dar įvyniojant tai į skandalą.
    As manau panasiai. Turint omeny koks tai populiarus marsrutas ir kad juo plauke/plauktu daug uzsienieciu, reiktu si fakta isnaudot. Kaina galejo likti ta pati, bet uzsienieciai galejo moket daugiau. Juk galima parduoti ne bilieta i Nida, bet tarkim visa ekskursija su nakvyne ir manau 120-150 eur but normali kaina. Liktu ir viesbuciams ir pusryciams. Labai gaila laivu, nes jei jie isplauks is Lietuvos tai manau tada dar negreit Nemunu plauksim i Nida...Gal perpirks kas normalus is Lietuvos, gal..
    Paskutinis taisė senis; 2011.04.09, 11:34.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Šią vasarą pažintinės kelionės laiveliais atgaivins Nevėžį

    http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-nevezi-343157

    organizatoriai visiški diletantai. nevėžiu ne tik plokščiadugnės valtelės, bet ir didesni laivai (katamaranui daug gylio nereikia) gali plaukti bent jau iki kėdainių...

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
    Kaip tu čia vystysi tą turizmą, jei valdžią jį žlugdo, labai liūdna ir graudu, kad Kauniečiai balsavo už konservatorius.
    O aišku, dėl visko kaltas Landsbergis.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    "raketa" labai neekonomiškas laivas.
    pernai metų navigacija parodė, kad maršrutas (pats plaukimas laivu) reikalingas, bet ekonomiškai nuostolingas.
    tokiu atveju manau reikia ieškoti lavų, kurių ekspluatacija apsimokėtų. pasaulyje tikrai tokių yra, pasidairykit bent jau "skenduolių" japonijoje...

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
    Kaip tu čia vystysi tą turizmą, jei valdžią jį žlugdo, labai liūdna ir graudu, kad Kauniečiai balsavo už konservatorius.
    Čia jau nesutiksiu su tavimi. "Nemuno linija" yra biznio įmonė, kuri turi rūpintis savo verslu. Įsivaizduok, jei kiekviena privati įmonėlė imtų reikalauti dotacijų, tarp kita ko, Kauno savivaldybė pernai skyrė paramą. Kauno ribose Raketa plaukia gal tik 10 km, tad čia turėtų vyriausybė paremti šį verslą. Nereikia pasiduoti žurnalistų propagandai, kad dėl visų nesėkmių Kaune yra kalta Kauno valdžia, nors dažnu atveju vieno ar kito dalyko neleidžia Seimo priimta įstatyminė bazė ar Vyriausybės nutarimai. Verslas pats dažnai nori, kad per metus būtų 100 proc. pelnas, bet taip nebūna. Pernai Raketos buvo pilnos, gal dar ir galima kokiu 20 litų pakelti kainas, tai kodėl šiemet jau būtų kitaip? Kas iš esmės pasikeitė? Elementarus rizikos vengimas, tik dar įvyniojant tai į skandalą.

    Komentuoti:


  • SAULIUS
    replied
    Parašė zajcik Rodyti pranešimą
    Su didelėmis kuro sąnaudomis gero biznio nepadarysi. Jeigu neklystų, tai tanko variklis viename iš laivų stovėjo. Būtų visai protinga pasinaudoti RYANAIR teikiamais privalumais: skrydžiai į Vokietijos miestus. Ne paslaptis, jog vokiečiai gausiai lanko Nidą (kas nebuvo, gali nežinoti), o suderinus kelionę su pasiplaukiojimu raketa - jiems būtų tikra atrakcija. Žinoma viskam reikia atitinkamų finansinių, techninių bei žmogiškųjų resursų.
    Beja, jiems nepasisekė su laiku - "krizė". Pora šimtų į abi puses nėra pigu, o dar ir vietinė turizmo rinka susitraukė.
    Telieka tikėtis, jog atsiras žmonių kurie sugebės "protingai" išvystyti šią labai perspektyvią veiklą.

    Kaip tu čia vystysi tą turizmą, jei valdžią jį žlugdo, labai liūdna ir graudu, kad Kauniečiai balsavo už konservatorius.

    Komentuoti:


  • zajcik
    replied
    Su didelėmis kuro sąnaudomis gero biznio nepadarysi. Jeigu neklystų, tai tanko variklis viename iš laivų stovėjo. Būtų visai protinga pasinaudoti RYANAIR teikiamais privalumais: skrydžiai į Vokietijos miestus. Ne paslaptis, jog vokiečiai gausiai lanko Nidą (kas nebuvo, gali nežinoti), o suderinus kelionę su pasiplaukiojimu raketa - jiems būtų tikra atrakcija. Žinoma viskam reikia atitinkamų finansinių, techninių bei žmogiškųjų resursų.
    Beja, jiems nepasisekė su laiku - "krizė". Pora šimtų į abi puses nėra pigu, o dar ir vietinė turizmo rinka susitraukė.
    Telieka tikėtis, jog atsiras žmonių kurie sugebės "protingai" išvystyti šią labai perspektyvią veiklą.

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    „Raketos“ laivai iš Kauno į Nidą šiemet neplauks

    Bendrovės „Nemuno linijos“ savininkas Alfredas Eitutis apgailestauja, kad nesulaukta dalinių subsidijų nei iš Susisiekimo ministerijos, nei iš savivaldybių, todėl nuostolingas maršrutas uždarytas, ketvirtadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.

    Šiuo metu „Nemuno linijai“ priklausantys du „Raketos“ tipo laivai, kurie pernai plukdė į Nidą, dar švartuojasi Kaune, tačiau jau ieškoma jiems pirkėjų. Dar vienas šiai bendrovei priklausantis laivas jau supjaustytas ir parduotas dalimis. Taip pat parduota ir kilnojama keleivių prieplauka.

    Sovietmečiu populiarūs reguliarūs maršrutai „Raketomis“ į Nidą buvo atgaivinti pernai. Nuo liepos iki spalio iš Kauno Nemunu į Nidą 240 km laivai „Aistė“ ir „Kristė“ nuplaukdavo per 4 val., o kelionė laivu į vieną pusę kainavo 100 litų.

    Bendrovė „Nemuno linijos“ įsteigta 2004 metais, dar po trejų metų gavo licenciją plukdyti keleivius laivais Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Tikrai ne. Šiame kanale niekada nėra buvę jokių potvynių, čia tikrai nereikia laužyti ledų. Matyt, tai susiję su kanalo valymo darbais.
    Spėjimas pasitirtino.
    Dabar kanalą valo laivas "Watermaster"
    (www.zemkase.lt )

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    maršrutas jau išbandytas praeitą vasarą ir ne kokia baidare, o normaliu kateriu:

    http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...a-laivu-281453

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Lenkijos turizmo entuziastai planuoja vandens keliu sujungti Mozūrus su Lietuva
    Nutiesti vandens kelią iš Mozūrų didžiųjų ežerų krašto į Lietuvą ir Baltarusiją ryžtasi Palenkės bei Varmijos ir Mozūrų vaivadijų turizmo entuziastai, rašo dienraštis „Rzeczpospolita“.

    Sujungus šiuos ežerus su Augustavo kanalu, turistai galės valtimis, baidarėmis keliauti į Narvos ir Nemuno upes, pasiekti Baltarusiją ir Lietuvą.

    Vienas iš projekto iniciatorių Luko apskrities seniūnas Krzysztofas Pilatas sako, kad šiai idėjai jau pritarė ir lietuviai.

    Jo nuomone, galimybė vandeniu nuo Mozūrų per Suvalkų kraštą pasiekti Nemuną kaip magnetas trauks turistus, tuo pačiu kažkiek išlaisvins nuo gausių poilsiautojų dūstančius Mozūrų ežerus.

    Iki balandžio pabaigos turi būti pateikta Lenkijos aplinkos ministerijai vandens kelio tiesimo koncepcija, kurią parengti kainuos apie 1,2 mln. zlotų (apie 1 mln. litų). Europos Sąjunga dengs 90 proc. šios sumos.

    Vandens kelio tiesimas gali užtrukti keletą metų ir kainuoti kelis šimtus milijonų zlotų, kadangi norint nutiesti vandens kelią, teks kasti kanalus septyniuose abiejų vaivadijų valsčiuose.

    Augustavo krašto muziejaus direktorius Wojciechas Batura sako, kad ši idėja nėra nauja, ji jau buvo iškilusi praėjusio šimtmečio šeštajame dešimtmetyje. Tarpukario metais Augustavo kanalu iki Gardino plaukdavo laivai, tačiau dabar šliuzų sistema yra suirusi.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė Adomux Rodyti pranešimą
    Tai potvynio prevencija. Ledas sulaužomas, kad nesusidarytų lyčių sangrūdos.
    Tikrai ne. Šiame kanale niekada nėra buvę jokių potvynių, čia tikrai nereikia laužyti ledų. Matyt, tai susiję su kanalo valymo darbais.

    Komentuoti:


  • Adomux
    replied
    Tai potvynio prevencija. Ledas sulaužomas, kad nesusidarytų lyčių sangrūdos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad lyg vagą valys. Nori, kad greičiau ledų neliktų ir galėtų pradėti darbus.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    2011m. kovo 17 d. paryčiui (gal 4val.) Nemuno pakrantėje ties Karmelitų bažnyčia stovėjo Vidaus vandens kelių direkcijos laivas-ledlaužis "Jogaila". Apie 8h. ryto jis stovėjo senavagėje žemiau - prie tilto į salą nuo Mickevičiaus gatvės, o dar pusvalandžiu vėliau jį pamačiau ledus triuškinantį prie Daukanto gatvės tilto į salą (to gražuolio, po kuriuo prieš dešimtmetį lėktuvu perskrido oro akrobatas Jurgis Kairys). Kodėl iškilo būtinybė trupinti laivybai nenaudojamo (iki ~1970 m. buvo naudojamas) vandens telkinio ledą (ir tam deginti kurą), nesuprato daug rytinių praeivių...

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    kažkodėl manau, kad pavasarį pakilęs vanduo eis per viršų...

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Vyksta Nemuno senvages (kanalo) valymas:


    iPhone foto

    iPhone foto

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
    Kačerginės prieplauka- restoranas.
    Atvaizdas
    tokias prieplaukas statė kriūkų laivų statykla

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Krovinių gabenimo degradacijos iliustracija:


    Baržų stumtuvas gabena keleivius. Visas apstatytas suolais.

    Komentuoti:

Working...
X