Nors navigacijos sezono pradžia jau visai ant nosies – balandžio 25 d. – maršruto Kaunas – Nida – Kaunas perspektyvos tebėra miglotos. "Šiais metais planavome atgaivinti maršrutą, "Smiltynės perkėla" buvo numačiusi tam lėšų, prisidėti planavo ir Kauno bei Neringos savivaldybės. Tačiau, kad ir kaip būtų paradoksalu, nėra laivų", – dėstė VVKD atstovaujantis M.Šimkūnas.
"Maršrutas labai gražus, bet situacija – liūdna", – apgailestavo Alfredas Eitutis. Jo vadovaujama "Nemuno linija" ieško pirkėjų prieš kelerius metus nuo metalo laužo išgelbėtiems ir naujam gyvenimui prikeltiems laivams "Aistė" ir "Kristė", kurie 2010 m. su vėjeliu skrodė Nemuno vandenį nuo Kauno į Nidą ir atgal.
"Siūlėme ir valstybei įsigyti tuos laivus. Buvo rasta 5 mln. litų įsigyti laivą maršrutui Klaipėda – Nida, o šitam maršrutui, kuris, mano manymu, yra pagrindinis Lietuvoje vidaus vandenų maršrutas, pinigų nerandama", – nuoskaudos neslėpė verslininkas.
"Maršrutas labai gražus, bet situacija – liūdna", – apgailestavo Alfredas Eitutis. Jo vadovaujama "Nemuno linija" ieško pirkėjų prieš kelerius metus nuo metalo laužo išgelbėtiems ir naujam gyvenimui prikeltiems laivams "Aistė" ir "Kristė", kurie 2010 m. su vėjeliu skrodė Nemuno vandenį nuo Kauno į Nidą ir atgal.
"Siūlėme ir valstybei įsigyti tuos laivus. Buvo rasta 5 mln. litų įsigyti laivą maršrutui Klaipėda – Nida, o šitam maršrutui, kuris, mano manymu, yra pagrindinis Lietuvoje vidaus vandenų maršrutas, pinigų nerandama", – nuoskaudos neslėpė verslininkas.












































Komentuoti: