Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėkui už patarimus.
    Aš manau ir be registruoto bagažo būsiu, tad turbūt dar optimistiškiau.
    Svarbiausia rizika, kad skrydis nevėluotų

    Comment


      Scandinavian Airlines - SAS

      Geras budas prisiminti kelione yra pasidalinti ispudziais. Pries pat Kaledas teko skristi marsrutu Vilnius-Stockholm-Sundsvall ir atgal.

      Viskas prasideda nuo VNO, alaus kaina 4,5eur ir tai nera brangu palyginus su Skandinavijos kainomis.


      Kadangi nuo vartu iki lektuvo neveza joks autobusas, o lektuvas per zemas trapui tai tenka pasivaikscioti ir paieskoti lektuvo


      Stai jis Operated by (DC) Braathens Regional on behalf of (SK) SAS Saab2000 SE-LTX skrydis SK 739 i Arlanda


      Pirma syki tokio tipo lektuve. Pries sventes sekmadienio vakara zmoniu buvo tik keli. Vietos eilemis atitinkamai A E F nera B C D):


      Jau nusileidus Arlandoje ir prisiparkavus, toliau keliauti teko autobusu.


      Laiko buvo pakanksmai kad pakeisti terminalus ir is 5 tarptautinio terminalo pareiti i 4 is kurio vykdomi vietiniai skrydziai, geresnes kokybes info cia


      Pasipuoses sventems oro uostas:


      Toliau lauke skrydis Stockholm (ARN) - Sundsvall (SDL) ir rimtesnis Boeing 737-76N


      Nors nusileidome ne taip toli siaureje radome sniego ir ledo. Kai tuo tarp Vilniuje ir Stokholme buvo ~5 laisniai silumos Sundsvall Timrå Airport buvo apie 0. Nedidelis oro uostas:



      Skrydis atgal prasidejo labai anksti ryte 06:40 AM CET Kadangi oro uostas buvo mazas, o taxi iki oro uosto vaziavo ilgiau nei tikejausi praeiti security ir atsidurti lektuve truko ne daugiau 5 min, bet nesmagu buti paskutiniams keleiviams tad atsargos visada reiktu uzsideti. Kadangi atgal skridom su SAS Plius gavom pusryciu:


      Skrydis i Vilniu tik 16:00 tad buvo laiko pasizvalgyti po miesta. Kadangi sventes Arlanda Express kainavo pigiai, tik 300SEK pirmyn atgal kas yra ~30eur.


      Traukinukas rieda:


      Keletas akimirku mieste:



      Atgal i oro uosta, parkingas:


      Sky City, kuris yra tarp terminalu 4 ir 5 didelio ispudzio nepaliko, o kadangi pries sventes ne taip lengva rasti vieta atsisesti, vaizdas nieko ispudingo:

      Geriau pasizvalgyti lauke, Control tower:


      Teminalo 5 pabaigoje atsiveria daug geresnis vaizdas, Runway 26 leidosi lektuvai:

      ir zinoma kitoks vaizdelis skrendant atgal sventems su lietuviais, visai kita kultura, o lektuvas uzpildytas pilnai.



      Nusileidus Vilniuje pasitiko ir lietuviskas oras. Deja ne visiems pasiseke atsisimti savo lagaminus su sventinemis dovanomis. Kadangi max ismatavimus atitinkantys lagaminai i saab2000 salona telpa tik 5-6 ir tai salono priekyje; netelpanti bagaza atiduoti stiuardesei kad butu perdeta i bagazo skyriu vienai keleivei tapo klaida.

      Tiek ispudziu siam kartui.
      Paskutinis taisė webster; 2016.02.16, 17:04.

      Comment


        Parašė webster Rodyti pranešimą
        Kadangi sventes Arlanda Express kainavo pigiai, tik 300SEK pirmyn atgal kas yra ~30eur.
        Turbūt viena brangiausių tokio ar panašaus atstumo kelionių iš oro uosto į miestą Europoje, o gal ir visame pasaulyje.
        Įdomu, kad kažkam tai atrodo pigiai

        Comment


          Osle tokia kelionė gali atsieti ir 50 eur, pigiausia turbūt Kopenhagoje apie 18 eur.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Osle tokia kelionė gali atsieti ir 50 eur, pigiausia turbūt Kopenhagoje apie 18 eur.
            Tikrai taip, Oslą ir turėjau galvoje kaip kitą iš brangiausių sakydamas, kad Stokholmo transferas vienas iš brangiausių Europoje ar pasaulyje
            O Kopenhaga tai arti miesto palyginus su Oslu ar Stokholmu, metro 36Dkk (apie 5 eurai į vieną pusę). Ir lyg už dvigubai tiek gali dienos bilietą metro ir autobusams įsigyt, bet nesu tikras.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Turbūt viena brangiausių tokio ar panašaus atstumo kelionių iš oro uosto į miestą Europoje, o gal ir visame pasaulyje.
              Įdomu, kad kažkam tai atrodo pigiai
              Toli gražu - pvz, Heathrow express iki London Paddington (25 km) kainuoja £27 į vieną pusę. Tuo tarpu Arlanda yra apie 45 km nuo Stokholmo centro. 30€ į abi puses nėra labai pigu, bet tikrai nėra brangu, sakyčiau, vidutiniškai.

              Comment


                Na tiems, kas vyksta į komandiruotes šitai dengia įmonė. Be to, tai pigiau nei Taxi.

                Kas vyksta savo malonumui iš Arlandos gali pasinaudoti įprastu VT, kas yra pigiau jei renkamasi kompleksiniai sprendimai (pvz. VT bilietas savaitei).

                Comment


                  Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
                  Toli gražu - pvz, Heathrow express iki London Paddington (25 km) kainuoja £27 į vieną pusę. Tuo tarpu Arlanda yra apie 45 km nuo Stokholmo centro. 30€ į abi puses nėra labai pigu, bet tikrai nėra brangu, sakyčiau, vidutiniškai.
                  Na aš sakiau vienas iš brangiausių, o ne pats brangiausias, taigi tavo surastas dar vienas iš brangiausių nepaneigia to, tuo labiau "toli gražu"

                  Tą pasakius - heathrow čia nelabai į temą, nes jis yra mieste.
                  Tai šituose palyginimuose išvis galima sakyti, kad kaina yra 0, nes iškart išėjęs iš oro uosto atsiduri miesto transporto sistemoje. Kai iš Arlandos ar Oslo oro uostų tu turi važiuoti iki miesto sistemos už brangiai. Čia koks Stansted uostas turėtų būti palyginimuose, aišku atsižvelgiant ir į atstumą iki miesto.
                  Heathrow galima lygnt su Bromma uostu, kuris irgi jau yra mieste.
                  O kalbant apie Heathrow tai iš jo šoki į miesto ransportą (metro, turbūt ir miesto autobusas yra). Taigi kaina iš heathrow yra ne 27 (neieškome brangiausių įmanomų variantų), o keli svarai už metro ar dar pigiau už autobusą.
                  Paskutinis taisė Gator; 2016.02.16, 20:09.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Na aš sakiau vienas iš brangiausių, o ne pats brangiausias, taigi tavo surastas dar vienas iš brangiausių nepaneigia to, tuo labiau "toli gražu"
                    Čia yra "premium servisas". Kaip yra su Londono Heathrow Express ar Gatwick express, kurie kainuoja keliskart brangiau, negu metro ar paprasti traukiniai. Į/iš ARN, kaip suprantu, galima važiuoti ir paprastu traukiniu, kuris tikriausiai irgi kainuoja keliskart pigiau.

                    Comment


                      Vistiek niekas neaplenks Vilniaus 2 eurai pirmyn atgal, 3G ekspresas
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Vistiek niekas neaplenks Vilniaus 2 eurai pirmyn atgal, 3G ekspresas
                        Nenoriu kartotis, bet tai nėra "oro uosto ekspresas":
                        1. Jis atveža darbuotojus į darbą, paveža keleivius vieną dvi ar septynias stoteles mieste ir pan.
                        2. Avialinijų keleiviai, kurie turi rankinį bagažą ir mažą bagažą apmokestinami dvigubai.
                        3, Keleiviai, kurie turi vieną didesnį nei 60x40x20 bagažą negali vežtis nieko daugiau net ir apmokestinti dvigubai (pavyzdžiui, maišelio iš oro uosto parduotuvės).
                        4. Važinėja įprasti autobusai, be bagažo lentynų ar skyrių.

                        Paskutinis taisė Fulgur; 2016.02.16, 23:49.

                        Comment


                          Bet kokiu atveju kai oro uostas yra tiesiogiai sujungtas su miesto VT tai yra ultimate gerumas visiems keleiviams. Kaip pavyzdžiui minėtų Heathrow ar Vilniaus atveju. Tai reiškia, kad iškart gali naudotis miesto VT už ne turistinę, o visų vietinių žmonių kainą.
                          Kai oro uostas yra už miesto tada jau pridedi arba išpūstą turistinę kainą už kokį ekspresą, arba jei pasiseka ir uostas yra prie kokio nors kito miesto dar gali pasinaudot ir tarpmiestiniu vietinių naudojamu traukiniu ar autobusu.

                          Comment


                            Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
                            Toli gražu - pvz, Heathrow express iki London Paddington (25 km) kainuoja £27 į vieną pusę. Tuo tarpu Arlanda yra apie 45 km nuo Stokholmo centro. 30€ į abi puses nėra labai pigu, bet tikrai nėra brangu, sakyčiau, vidutiniškai.
                            Šiuo atveju kaina buvo su akcija. O įprastai, bilietas kainuoja kiek daugiau negu 40€ į vieną pusę. Didžiojoje Britanijoje kainos gali būti didesnės dėl brangesnio valiutos kurso.
                            Paskutinis taisė Silber418; 2016.02.17, 02:33.

                            Comment


                              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                              Šiuo atveju kaina buvo su akcija. O įprastai, bielietas kainuoja kiek daugiau negu 40€ į vieną pusę. Didžiojoje Britanijoje kainos gali būti didesnės dėl brangesnio valiutos kurso.
                              Kosmosas.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Čia yra "premium servisas". Kaip yra su Londono Heathrow Express ar Gatwick express, kurie kainuoja keliskart brangiau, negu metro ar paprasti traukiniai. Į/iš ARN, kaip suprantu, galima važiuoti ir paprastu traukiniu, kuris tikriausiai irgi kainuoja keliskart pigiau.
                                Galima važiuoti regioniniais ar priemiesčio traukiniais tiesiai iš oro uosto. Visvien kaina bus apie 20€. Keliaujant priemiesčio traukiniu iš oro uosto teks primokėti perkant miesto VT bilietą.
                                Ko gero, pigiausias variantas yra vykti VT autobusu (583 maršrutas) iki Märsta priemiesčio ir iš ten keliauti priemiesčio traukiniu (pendeltåg). Tačiau kelionė užtruks kiek daugiau negu valandą ar pusantros.
                                Dar galima vykti specialiais autobusais (Flygbussarna).

                                Jeigu planuojate apsistoti ilgesniam laikui, geriausia pirkti VT bilietą trims dienoms arba savaitei. Kitaip kasdien prarasite minimum po 20€.

                                Ateityje galbūt bus pratęsta priemiesčio lengvojo geležinkelio sistemos Roslagsbanan linija iki oro uosto, tad bus dar daugiau alternatyvų.
                                Paskutinis taisė Silber418; 2016.02.17, 04:02.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Kosmosas.
                                  Kosmosas bus, kai Švedijos kronos vertė vėl didės. O Norvegijoje šiuo metu viskas kiek pigiau dėl Norvegijos kronos vertės sumažėjimo.
                                  Švedijoje geras laikas taupyti arba išlaidauti namų rinkoje, nes kainos stabilios.
                                  Paskutinis taisė Silber418; 2016.02.17, 02:57.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    Turbūt viena brangiausių tokio ar panašaus atstumo kelionių iš oro uosto į miestą Europoje, o gal ir visame pasaulyje.
                                    Įdomu, kad kažkam tai atrodo pigiai
                                    Neitin seniai buvo skelbiama, kad čia taksi paslaugos brangiausios.

                                    Comment


                                      Sombreros and Margaritas

                                      Artėjant šiltajam sezonui turbūt reikia pradėti kalbėti apie atostogas. Prieš keletą metų visai neebrangiai pavyko įsigyti kelionę iš Londono į Kankūną. Tiesa kelionė iki Londono gavosi pigiau su tradiciniu vežėju, nei "lcc".

                                      Skrydžio trukmė: 10h.
                                      Lektuvas: b767-300.
                                      Maršrutias: LGW-CUN.



                                      Skrydis buvo atidėtas 3,5 valandos dėl vėluojančio lėktuvo iš Jamaikos, tad laikas belaukiant skrydžio ir trinant "Gatwick" kėdes prailgo.



                                      Lėktuvas buvo 1993 m. gamybos Boeing 767-39H(ER), registracija G-OOAN. Nors kelionės organizatorius buvo Thomson, maršrutas buvo operuojamas "First Choice lėktuvu".



                                      Lėktuvas buvo 1993 m. gamybos Boeing 767-39H(ER), registracija G-OOAN. Nors kelionės organizatorius buvo Thomson, maršrutas buvo operuojamas "First Choice lėktuvu". Prieš pat laipinimą prasidėjo audra.



                                      Salonas ir personalas buvo Thomson, o visas lėktuvo salonas buvo renuovuotas prieš gerus 10 metų, iš daugelio detalių matėsi, kad tai ne pirmos jaunystės paukštis.



                                      Pakilus pradėjo pardavinėti arbatą ir kavą, tiesa po geros valandos prasidėjo ir maisto tiekimas, kuris šį kartą buvo nemokamas, dar vienas būdas išvilioti dar šiek tiek svarų



                                      Lėtuvo užpildymas buvo apie 90%, tiesa pasakius tikėjausi daugiau triukšmo ir "tūso", bet skrydis buvo labai ramus.



                                      Dar keletos valandos iki kelionės tikslo.



                                      Po dar vienos maisto porcijos, pradėjom žemėti Kankūno link.




                                      Tiesa Meksika pasitiko tokiu pat oru, kokiu išlydėjo Londonas, visa laimė lietinga buvo tik atvykimo dieną.



                                      Oro uoste pasisekė pamatyti Avion Express a320 su lietuviška registracija.Kontrolė pasienyje užtruko gerą valandą, nes tuo metu, kaip tik atvyko trys lėktuvai iš Europos: British Airways iš London ir Condor iš Frankfurto, bei mes. Tad buvo laiko pasižvalgyti, kas vyksta lauke,
                                      perone pasisekė pamatyti Avion Express a320 su lietuviška registracija.



                                      Viešbutyje gulėti nuobodu, tad išsinuomojom šitą grožį.



                                      Ir leidomės šiek tiek patyrinėti Jakutano apylinkių.



                                      Kadangi atostogos irgi turi pabaigai, po dviejų savaičių vėl sėdėjom tam pačiam b767.



                                      Kelios minutės ir mes jau kylom į rytus nuo Kankūno.



                                      Lengvas posūkis į dešinę su miesto panorama.



                                      Nustačius kryptį Londono link pradėjome kilti į kruizinį aukštį.



                                      Ir paskutinė nuotrauka, padaryta prieš pat nusileidžiant saulei, 8 valandos skrydžio/miego, kol dauguma keleivių buvo pažadinti, galingo ratų trenksmo į vienintelį LGW taką.



                                      Galų gale tai buvo visai nebrangi kelionė, įverinant atstumą, puikų viešbutį ir kainą. Tiesa šiai dienai šis maršrutas yra operuojamas naujutėliu B787 Dreamliner, tiesa gal šiek tiek mažiau komforto keliaujant dviese, nes B767 turi 2-4-2 kėdžių išdėstymą, skirtingai, nei boeing 3-4-3.
                                      Vertinant grynai iš kelionės lėktuvu dalies, maistas vidutiniškas, ekranai maži, lėktuvas "nutrintas" iš vidaus, filmų pasirinkimas visai patenkinamas, tad 6,5 iš 10.
                                      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.02.27, 21:31.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Po Europą su A330

                                        Tęsiant apžvalgas apie atostogų kryptis, šiek tiek plačiau apie skrydžius į Kiprą ir Thomas Cook avialinijas.

                                        Praeitais metais suradau visa neblogą pasiūlymą, viename iš norvegiškų tinklalpių, Oslas-Larnaka-Oslas, įskaičiuoti skrydžiai, pervežimai ir viešbutis su pusryčiais žmogui už 300 eurų. Gal ir nieko stebuklingo, bet man asmeniškai knietėjo išbandyti "Thomas Cook", bei faktorius, kad skrydis bus su a330.

                                        Tad apie viską iš eilės,

                                        Skrydžio trukmė: 4,5 h.
                                        Lektuvas: A330-343.
                                        Maršrutias: OSL-LCA-OSL.



                                        Tiesa nuvykti iki Oslo nėra taip brangu, pasiplanavus galima nuskristi pirmyn atgal už 60 eurų, netgi su SAS ! Nors su Ryanair radus bilietus po 10 eur. tai ne visada bus pigiausias variantas, nes kelionė iš RYG oro uosto iki OSL atsieis apie 50 eurų( pirmyn- atgal). Mano pasirinkimas buvo SAS.



                                        Tiesa atvykau dieną prieš, bet keliaujantiems su Thomas Cook, naktis viesšbutye prie oro uosto su pusryčiais kainavo apie 50 eurų pakankamai gera kaina, žinant, kad tai Oslas.



                                        Labai paprstas viešbutis, bet gausūs pusryčiai. Tiesa nuvykti autobusu iš oro uosto kainuoja 3 eurus, pirmyn atgal 2 asmenim bus ir 12.



                                        Kitą rytą mūsų jau laukė 15 metų OY-VKG. Tiesa Norvegams sukėlė įtarimą, kad mes keliaujam į kiprą su ID kortelėm, tiesa ta pati situacija pasikartojo ir Kipre, kaip jus čia taip be paso į Norvegiją?



                                        Prieš skrydį buvo galima pasirinkti norimas sėdimas vietas, kaina pirmyn atgal 34 eurai. Kadangi keliavom dviese, norėjosi šiek tiek privatumo, kiek jo galima gauti skrendant ekonomine klase.
                                        Tiesa šis A330 nedžiugino savo naujumu, labai gerai atrodė "Šileliai" palubėje.



                                        Už maistą irgi reikėjo mokėti, abiem žmonėm, pirmyn atgal kainavo apie 30 eurų. Bet maistas tikrai vidutinis ir po pusryčių viešbutyje tikrai ištvertum 4 valandas.



                                        Diena buvo graži, mažas debesuotumas, daug geros nuotaikos ir geros skrydžio sąlygos.



                                        Pradėjom žemėti pusvalandžiu anksčiau, nei planuota.



                                        Dar prieš saulei nusileidžiant jau buvom savo viešbutyje, tiesa išsimaudyti spėjom tą patį vakarą.



                                        Savaitė besimėgaujant saule ir Keo ištirpo labai greitai.



                                        Atgal kelionė nusimatė su tokio paties amžiaus, kaip ir pirmasis a330 OY-VKH.



                                        Šį kartą įžengus į saloną vaizdas buvo visai kitoks.



                                        Renovuotas prieš porą mėnesių, dar kvepėjo dažais.



                                        Sumontuoti ekranai kiekvienoje sėdynėje.



                                        Cenzūra. Nors kėdės nebuvo tokios patogios, kaip primąjame lėktuve, jos buvo labiau ergonomiškos ir suteikė erdvės pojutį.



                                        Viskas, būtų buvę gerai, bet leisdamasis vienas lėktuvas pametė keletą dalių ant tako, todėl skrydis buvo atidėtas 40 min.



                                        Qatar airways, buvo laimingasis, kuriam dar buvo leista išskristi.



                                        Po lengvo laukimo pajudėjom šiaurės link, prieš mus išskrido OY-VKG į Stokholmą, tas pats, su kuriuo mes atskridom prieš savaitę. (lėktuvai rotuojami sąmoningai, kad kuo daugiau žmonių išbandytų naująją koncepciją).



                                        Lėtai kylam į višų.



                                        Vos tik išsijungė diržai, įgula pradėjo pardavinėti kuponus, tad jei nori žiūrėti filmus skrydžių metu, teks susimokėti po 5 eurus.



                                        O jei ne, teks mėgautis tokiu vaizdu.



                                        Žemėlapiai ir reklaminiai filmukai, bei dalis muzikos buvo nemokama.



                                        Kadangi buvo vėlesnis skrydis, buvo pateikti pietūs, kurie buvo pakankamai skanūs.



                                        Po 4 valandų po truputį pradėjom žemėti Oslo link.



                                        Šiai dienai, jau visi Thomas Cook Scandinavia lėktuvai, turėtų būti atnaujinti. Tai yra čarteris todėl mokėti reikia už viską, kokybė tikrai pakankamai gerai ir gauni pilną paketą, jei už tai turi noro susimokėti Jei ne tavo skrydis nesiskirs, nuo bet kokių kitų avialinijų. 7 iš 10 Šiai dienai iš Vilniaus į Larnaką tiesiogiai skraido Wizz, Tai tiek apie skryžius, o kodėl verta skristi į Kiprą galite pasiskaityti spirit reportaže -CY. Kipras
                                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.03.26, 14:18.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Airiškos naujovės

                                          Niekada negalvojau daryti apžvalgos apie Ryanair, visi skridę, visi žino ko tikėtis. Geltona, slegianti spalva salone, mėlynos kėdės, mažai vietos ir visada pilni lėktuvai.

                                          Prieš keletą metų RYR pradėjo vykdyti programą:"Allways getting better", kuomet pasikeitė, pardavimų sistemos, rankinio bagažo politika, tinklalapis ir daugelis kitų dalykų, bet vienas įdomesnių man asmeniškai, kad jie atnaujindami lėktuvų parką, pradėjo taikyti ir naują salono konceptą.



                                          Pamatęs registracijos pirmą F raidę supratau, kad laukia naujo tipo lėktuvas, pagamintas dar šiais metais. Apžvalgos apie pačią kelionę nebus, bet trumpai apžvelgsiu naujoves, kurios atsirado naujuose RYR lėktuvuose.
                                          Tad beskrendant iš vienos Graikijos salos, padariau keletą kadrų



                                          Visų pirma, kėdės, mano nuomone patogesnės ir lengvesnės konstrukcijos





                                          Su žymiai daugiau vietos



                                          Dar viena kėdžių nuotrauka



                                          Naujo tipo langai, didesni nei ankstesniuose 737-800 lėktuvuose



                                          Naujo tipo keleivių skydelis, su LED apšvietimu, tiesa ventiliacija žymiai stipresnė yra seno tipo lektuvuose.



                                          Saugos instrukcijos vis dar priklijuotos prie kėdžių, o pačios kėdės be kišenių, asmeniniams daiktams susidėti.





                                          Naujos kartos lentynos nusileidžiančios žemyn, vizualiai talpesnės, bei dėl naujos koncepcijos, kuriančios erdvės pojutį salone.



                                          Naujo tipo kriauklės, kai kuriuose RYR lėktuvuose vanduo bėgdavo tik tol kol spausdavai kranėlį, dabar šios bėdos nebėra



                                          Ir žinoma led salono apšvietimas



                                          Bei kintančios spalvos, raudona



                                          Balta



                                          Ir mėlyna



                                          Persikeldami į pagridinius oro uostus, bei inicijuodami naujoves ir nuolat tobulėdami, RYR po truputi tampa aviakompanija, kuria norisi skristi.
                                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.04.08, 15:33.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X