Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atėnų oro uosto terminalas tiek nuotraukose, tiek google street view (viduje irgi yra ) atrodo kaip paskubomis olimpinėms suręstas didelis angaras. O kaip yra iš tikrųjų?
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Taip ir yra ir ne tik oro uostas, kiek teko domėtis, tai visa VT sistema, metro/autobusai, viskas padaryta ir sutvarkyta buvo olimpinėms žaidynėms. Angliški ženklai, stotelių pavadinimai informaciniai stendai.

      O šiaip miestas, labai ne kaip atrodo, pilnas apleistų ir nebaigtų statyti pastatų, ištrupėjusiais šaligatviais.

      Neklaidžiojau po miegamuosius rajonus, bet Vilniaus centras, palyginus su Atėnais atrodo "iščiustytas".
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Keletas nuotraukų, nuo viešbučio terasos (viešbutis miesto centre) keli šimtai metrų nuo Akropolio:







        Pagrindinė turistų gatvė netoli Akropolio



        Bei sutvarkyta teritorija aplink Akropolį ir griuvėsius



        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Nuo kada Emirates skraido po Europą vietiniais maršrutais?
          Nagi, suradau šiandien visai netyčia vieną ES vidaus reisą aptarnaujamą EMIRATES. Reisas EK107 Larnaka - Atėnai ir EK108 Atėnai - Larnaka. Orlaivis B777-ER32. Gal jų yra ir daugiau ? Atstumas sąlyginai netolimas.

          Comment


            Vidinių ES reisų aptarnaujamų dideliais non-eu kompanijų orlaiviais šią akimirką sugalvoju gal 5-6.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Vidinių ES reisų aptarnaujamų dideliais non-eu kompanijų orlaiviais šią akimirką sugalvoju gal 5-6.
              Tie orlaiviai ir bazuojasi pačios ES oro uostuose?
              Flickr

              Comment


                Kaip pavyzdys Garuda atskrenda iš Džakartos į Amsterdamą dažniausiai su a330 ar b777, po keliu valandų į Londoną tada atgal į Amsterdamą ir grįžta į Džakartą.

                Panašiai yra su LAN reisų Madridas Frankfurtas arba Ethiopian Stokholmas- Viena.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Tai tokia sistema gal ir Europos oro linijos kituose žemynuose skraido? Per X miestą į Y miestą. Tai ne tas pats kas reisas X į Y.

                  Comment


                    Jo tokių reisų yra labai daug ir ne tik Europos kompanijos, bet ir US. Man asmeniškai teko išbandyti KLM maršrute tarp Kuala Lumpūro ir Džakartos, taip pat skriado ir Lufthansa, AF iš Singapūro į Džakartą, bei daugybė kitų.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Austrian, Nordica ar Adria? Part I

                      Skrydžio trukmė: 1h 40 min.
                      Lėktuvas: CRJ 900.
                      Maršrutias: VNO-VIE.



                      Kadangi CRJ parkuojasi perone, o ne prie rankovių, tenka naudotis autobuso paslaugomis.





                      Štai ir gražuolis CRJ 9- vienas mėgstamiausių mano orlaivių.



                      Lėktuvas registruotas Estijoje, aviakompanija ir įgula- slovėniška, o skraido už austrus



                      Be galo patogios kėdės, kaip ir visuose CRJ, kuriuose teko skristi, išimtis nebent galėtų būti CRJ 200



                      Užtektinai vietos kojoms



                      "Flaps down and we ready to taxi"



                      Naujas Small planet a321?



                      Saugos diržai



                      Tikiuosi šio vaiduoklio po tako rekonstrukcijos neliks



                      Dėl kintančio magnetinio lauko pasikeitusi ir tako numeracija, vietoje 02 dabar yra 01



                      Tai vis dėl to, kurios avialinijos čia?



                      Servisas prasideda dar neišjungus saugos diržų ženklo





                      Estija dešinėje



                      Austriška kava iš Kenijos?



                      Ir tikrai austriškas alus, (gėrimai ir užkandžiai nemokami).



                      Kruizinis aukštis



                      Žvilgsnis į saloną



                      Dunojus visai šalia kilimo-tūpimo tako





                      Teko pamatytį ir š gražuolį atskridusį iš Ciuricho



                      Atgal į autobusą

                      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.10.06, 22:40.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Įdomiai su jais. Aš irgi nesenai skridau, tai bilietus pirkau kaip Adria. Skrydis su persėdimu Taline, tai iki ten lėktuvas su Adria užrašais, įgula estiška, žurnalai Nordicos. Nuo Talino lėktuvas jau su Nordica užrašais ir Estijos vėliavomis. Panašu, ad buvusi Estonian Air bando nepakartoti Air Lituanica istorijos, nors ir ne visai patys skraidydami.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Taigi, Jūsų visų prašymu, pirmo skrydžio su Airbaltic lėktuvu Bombordier CS300 fotoreportažas

                          Prieš savaitę gavau pakvietimą registruotis į bandomąjį skrydį, kuriam parašyta tik asmeniškai ir negalima niekam kitam perduoti. Ką gi į, Vilniaus oro uostą ir įsodinimo kortelė rankose. Niekada dar neturėjau kortelės, kur skrydžio maršrutas būtų iš Vilniaus į Vilnių



                          Oro uoste visose švieslentėse degė lygiai tas pats



                          Praėjus per VIP saugos zoną lau mūsų laukė



                          ir kaip be šampano ir visų kitų pribumbasų

                          Paskutinis taisė udrius; 2016.12.09, 18:53.

                          Comment


                            Tik viena nuotrauka? Come on
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Ir štai tas gražuoliukas



                              Iš arčiau:





                              Vidus - iš pradžių nesupratau biznio klasės esmės, bet pasižiūrėjęs foto pasidarė aišku - vidurinė sėdynė skirta ne sėdėjimui



                              Taip giriama daiktadėžė virš galvų - vis tik manau kad minusas - jau po keleto skrydžių subraižyta (vadinasi prasta medžiaga), o išlipant iš lėktuvo ir bandant pakilti iš sėdynės smarkiai nejauku...



                              Kaip ir žadėta - PAGALIAU - pakanka vietos su mano 2 metrų ūgiu



                              Smarkiai padidinti langai

                              Comment


                                Na ne taip greitai, chebra, kąąą

                                Ekranėlis - tikrai trumpiems atstumams užtenka , visi skrydžio parametrai



                                Žemėlapis tiesa sakant laaabai nevykęs - galėtų būti didesnis mastelis - na man tikrai nereikia matyti visos Afrikos



                                Kartu mus lydėjo Airbaltic vice prezidentas ir pasakojo apie parametrus Janis Vanags



                                O lėktuvą pilotavo Vilmantas Mažonas - Airbaltic vyriausiasis treniruoklių specas ir instruktorių vadas - puikiai kalbantis lietuviškai

                                Comment


                                  Žinau žinau, norite pamatyti lakūno kabiną - mums ją leido pamatyti vėliau, bet užbėgu įvykiams už akių





                                  Taigi kyyylaaam





                                  Kaip pirmam skrydžiui ir meniu





                                  Ir pirmyn - kruizas po Lietuvą

                                  Virš Trakų - foto iš 700 metrų aukščio



                                  Ratas virš Kauno - deja, sėdėjau ne toje pusėje bet vis viena



                                  Deja, toliau prasidėjo debesys ir Kuršių nerija štai tokia:



                                  ir Klaipėdos uostas štai toks Tiesa, gal aukštis tada buvo ir smarkiai didesnis



                                  Debesys dingo tik prie Vilniaus .....

                                  Comment


                                    Taigi dar kartą garbės skrydis apie Vilnių (a fig ką galvojo žmonės esantys TV bokšte??? )



                                    Gedimino pilis ir visi kiti pribumbasai



                                    Ir dar kartą pamojuojame sparnais



                                    O čia jau Vilniaus oro uoste už mūsų iš karto leidosi Dash8 (ech na vargo vakarienė man ten)



                                    Ir remontui pastatytas Belavia



                                    Štai ir atvykome - iš Vilniaus į Vilnių ... Nu ką dar pasakyti



                                    ir mūsų maršrutas



                                    Na žodžiu nepavydim

                                    Comment


                                      Taigi išvados - Airbus , Boeing ar Bombordier CS300 - tikrai CS300 - smarkiai tylesnis, vietos daugiau (gal vėliau taupys tą vietą), po kelionės tikrai nesijaučiau nuvargęs, kaip po kitų kelionių. Kaip ir minėjau - minusas daiktadėžės virš galvų...

                                      Na visa kita - aš ne specas deja Negaliu komentuoti. Dar yra keletas nuotraukų iš oro uostų, bet čia kaip ir ne ta tema o ir nesu kietas lėktuvų specas, tad nžn ar verta dėti į forumą.. gal yra ir kita tema lėktuvų fotografijomis?

                                      Comment


                                        P.s. jei kam reikia - galiu dovanoti CS300 plakatėlį, ofise nėra kur kabintis, bet tikriems fanams manau patiks...

                                        Comment


                                          Ačiū udriui už tikrai įdomų reportažą. Apskritai toks įspūdis susidaro, kad visas konceptas labai artimas b787 ir a350.

                                          Nepastebiu WIFI antenos ant lėktuvo? - manau, tai po truputį turėtų tapti standartu ypač naujuose/konceptiniuose lėktuvuose.

                                          Bet šiaip geras BT žingsnis, nes visas parkas taps bombardier'ių. Turbūt bus vienintelis toks operatorius Europoje.

                                          Šiaip ar taip naujų lėktuvų ne gana, reikia keisti konceptą, nors ir apsivilkęs naują rūbą, tai tas pats senas BT.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X