Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Vidus - iš pradžių nesupratau biznio klasės esmės, bet pasižiūrėjęs foto pasidarė aišku - vidurinė sėdynė skirta ne sėdėjimui

    Atvaizdas
    Skirtumas tik tas, kad viduryje žmogus nesėdi? Menkas privalumas žinant, kad ne 10 eur brangiau už biznio klasę mokėti reikia. Ir šiaip keista, čia gal todėl, kad lanksčiai galėtų pardavinėt ir kaip į ekonominę - nesurenka biznio, tas juostas perdaro į ekonominę?

    Comment


      Dar skirtumas toks, kad verslo klasėje būna nemokamas normalesnis maitinimas ir sėdynės nuo likusio salono atskirtos užuolaidomis. Taip pat pirminis įlaipinimas. Daugiau nieko gero. Nežinau kaip būna airbaltic, bet kitų avialinijų sėdynės būna tos pačios, kaip economy comfort.

      Comment


        Austrian, Nordica ar Adria? Part II

        Skrydžio trukmė: 45 min.
        Lėktuvas: a320.
        Maršrutias: VIE-TXL.

        45 min. oro uoste ir keletas kadrų:




        Oro uostas, turintis pakankamai daug darbo erdvių.





        Laikas po truputį keliauti toliau. Ne pirmos jaunystės, 1999 m. gimimo OE-LBQ



        Standartiškai/Europietiškai "patogu".



        Vis dėl to salonas atnuajintas visiškai.



        Lėktuvo amžių išduoda, tik viršutinė panelė



        "Pushback"



        "Flaps is set"



        "Climb"



        Servisas prasideda vos išsijungus diržams, tiesa kol pasiekia mano eilę, lėktuvas pradeda po truputį žemėti.





        Standartiškai, gaivieji gėrimai, vynas iš didelių, lyg ir plastikinių butelių ir lengvas užkandis



        Leidimas leistis buvo gautas truputį anksčiau, nei planuota, tad žemėjimas vyko pakankamai intensyviai, pasitelkiant į pagalbą oro stabdžius.







        Link Tėgelio žemėjom iš miesto pusės, tad pažiūrėti pro langą buvo į ką.





        Iš dalies gaila, kad visas oro srautas bus perkeltas į Šionefieldą - nors oro uosto struktūra nepalyginamai bus geresnė, o laiko atžvilgiu kelionė į ir iš miesto centro atima panašiai laiko, vis dėl to senasis Berlyno oro uostas turi šarmo.



        Takas 26 R ir Austriškas pasiskraidymas baigiasi.





        Perone pasitinka autobusas.



        Be Austriško obuolių pyrago, šnicelio, bet su Mocarto muzika tenka palikti savo kėdės.





        Nors Vienoje visus leido pro priekines duris, vis dėl to Berlyne leido pasinaudoti ir galiniu išėjimu.



        Paprastas, su mažai parduotuvių ir vietos prisėsti Tegelio oro uostas.



        Autobusai miesto link važiuoja kas kelias minutes.



        Ir kaina tikrai padori.



        Bei pervertintas Alexanderplatz Park Inn viešbutis, bet tai jau kita tema.



        Taigi, bendra visuma palieka teigiamą įspūdį, žinoma ne Turkish produktas, bet ir ne Ryanair. Tiesiog Lufthansa- viskas absoliučiai/tuo pačiu prinicipu daroma, kaip didžiosios sesers, ne veltui Austrian yra dukterinė Lufthansos įmonė.

        Šiaip net keista, kad Austrain per tiek metų išsilaiko VNO, turbūt atsakymas paprastas, nes tai yra pagrindinis jungiamasis skrydis vidury dienos. Įdomu, kaip jam seksis, kai ta pati Lufthansa pradės iš Frankfurto skraidyti su a321 į Vilnių vidury dienos. Bet belieka tikėtis, kad šis reisas išsilaikys.
        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.12.18, 18:54.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Standartiškai/Europietiškai "patogu".

          Atvaizdas
          Apie ką čia? Kad sėdynė per arti norint ištiest kojas kaip kokiam liukse? Nes sulenktom tai ir dar arčiau be diskomforto galėtų būti.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Apie ką čia? Kad sėdynė per arti norint ištiest kojas kaip kokiam liukse? Nes sulenktom tai ir dar arčiau be diskomforto galėtų būti.
            Na kojų, ji skrendi ekonomine ir nesėdi prie avarinio išėjimo, tikrai neištiesi. Žinoma vietos daugiau nei, RYR ar Wizz, bet keletas centimentrų niekada nepamaišytų.

            Nors jau geras dešimtmetis, kaip yra mažinamas kėdžių dydis, bet lygiai taip pat mažėja ir tarpai tarp kėdžių
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Na kojų, ji skrendi ekonomine ir nesėdi prie avarinio išėjimo, tikrai neištiesi. Žinoma vietos daugiau nei, RYR ar Wizz, bet keletas centimentrų niekada nepamaišytų.
              Na tai ir buvo mano mintis, jei netiesi kojų tai nėra didelio skirtumo koks oro tarpas tarp tavo kelių ir priekinės kėdės.

              Comment


                Praeitą savaitę teko apturėti įdomią kelionę į šiaurės Japoniją. Maršrutas išėjo Graz -(traukinys)- Vienna - Helsinki - Osaka - Sapporo ir atgal vietoj Osaka, persėdom Nagoya. Visi skrydžiai išskyrus vietinį Japonijoj buvo su Finnair. Japonijoj gavom naują Japan Airlines lėktuvą

                Kelionė iš Graz į Vieną buvo su čekų Railjet traukiniu link Prahos, lygiai toks pat traukinys kaip ir austrų OBB Railjet'ai, su WiFi, patogiomis sėdynėmis ir tikrai pakankamai vietos bagažui (mes gabenomes dar ir snowboard'us)



                Vienos oro uoste mus pasitiko ir Kaledinė mugė



                Po checkin gavom visą saują boarding pass'ų



                Ir po pirmo poros valandų skrydžio, labai greitai supratom, kur mes atsidūrėm



                Tuomet laukė 10h skrydis Helsinki - Osaka su Finnair A330, kėdžių konfigūracija 2+4+2. Ten išvykimo salė tikrai paruošta azijos keleiviams, kiekvienoj parduotuvėj dirba bent vienas azijietis ir labai daug ženklų kinų ir japonų kalbomis.

                Pats skrydis buvo patogus, ypač gavus šonines 2 kėdes. Laisvų vietų beveik nebuvo. Maistas tai tradicinis suomiškas su japoniškų makaronų užkandžiu ir desertu. Įguloj irgi buvo kelios japonės panelės, nes kam teko lankytis žino, kad Japonijoj su anglų kalba nėra labai gera situacija. Beje, jei skrisit su Finnair, būtinai išbandykit jų firmines mėlynių sultis!

                Keli vaizdai pro langą leidžiantis link Osaka.





                Ir aišku išėjus iš lėktuvo mus pasitiko pokemonai



                Skrydis į Sapporo buvo jau iš anksto atidėtas porai valandų dėl vėluojančio lėktuvo. Didelis pliusas už tai, kad jie gana tiksliai nurodo vėlavimą ir jo nepratęsinėja. Išskridom tiksliai tuo metu, kuris iš anksto buvo švieslentėj.

                Japan Airlines B737 buvo labai labai patogus su daug vietos kojoms visose eilėse, o ypač jei pasiseka atsisėsti iš karto už biznio klasės



                Kildami apsukom ratą aplink Osaka oro uostą. Japonijoj daug oro uostų yra pastatyti salose ir lėktuvai kyla ir leidžiasi sukdami ratą, matyt, kad išvengtų triukšmo virš miesto.



                Ir mus palydėjo nuostabus saulėlydis.



                O atvykę į Sapporo labai greitai supratom, kodėl daug skrydžių vėluoja, ar net atšaukiami



                O čia dar pora vaizdų iš kelionės atgal. Nagoya oro uostas su tolumoje stovinčiu mūsų Finnair A330 papuoštu gėlytėmis.



                Ir naujas kelionės draugas japoniukas katinas "Sushi" patogiai įsitaisęs Railjet'e iš Vienos į Graz

                Paskutinis taisė Jay-M; 2016.12.22, 12:37.
                Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                Comment


                  A320 neo - naujasis SAS lėktuvas.

                  Prasti orai Vilniuje sausio 13, penktadienį, per pilnatį sukėlė šiokių tokių nesklandumų, dėl kurių teko nakvoti Stokholme. Vis dėl to nėra to blogo, kas neišeitų į gerą, puikūs pusryčiai ir galimybė išbandyti naująjį SAS pirkinį - A320 neo, buvo proga gimti naujai apžvalgai.

                  O viskas prasidėjo Vilniuje (VNO), dėl tam tikrų oro sąlygų, kuomet krintanti šlapdriba, vos pasiekus, bet kokį paviršių virsta ledu. Nors tai nesudarė Wizz problemų išskristi 40 min. anksčiau, mes laukėme iki paskutinio.



                  Vis dėl to į Stokholmą (ARN) išskridom beveik dviem valandomis per vėlai. O tai leido nespėti į kitą reisą. Galiausiai teko kreiptis į SAS klientų centrą.



                  Negaliu skūstis, gavau viešbutį su vakariene, pusryčiais ir pirmu skrydžiu kitą dieną. Geriausia tai, kad viešbutis įsikūręs, tiesa antru oro uosto terminalu, tada labai kažkur toli eiti nereikia, tiesą pasakius neprireikė, net į lauką išeiti.





                  Tiesa, vakarienės metu už alų reikėjo susimokėti, bet nealkoholiniai gėrimai buvo nemokami.



                  Pusryčiai standartiniai, kaip ir visuose tinklo viešbučiuose.



                  Tikrai geras dalykas buvo tai, jog galima pasiimti kavos išsinešimui.



                  Terminalas 2- su viešbučiu ir prekybos centru.



                  Iš viešbučio išėjau iki skrydžio likus 45 min., kaip ir tikėjausi, oro uostas šeštadienio ryte buvo pustuštis, bei vis dar pasipuošęs.



                  Tuščia ir patikros zona.



                  Bei terminalas.



                  Keleivių buvo nedaug, ir dar gamykliniais dažais kvepiantis salonas



                  Šiek tiek daugiau vietos kojoms.



                  Bei naujos kartos led apšvietimas, su besikiančiančia "nuotaika".



                  Pirmas dalykas kritęs į akis tai USB lizdai visose kėdėse, tikrai retas dalykas vidiniuose Europos skrydžiuose, ekonominėje klasėje.



                  Nauja panelė



                  Bei seni langai, vis dėl to be techninių specifikacijų fiuzeliažas tas pats ir langai atrodo tokio paties dydžio, kaip ir 1991 m. a320.



                  Besikeičiantis salono apšvietimas



                  Šis lėktuvas SAS buvo pristatytas tiesiai iš gamintojo 2016 m. gruodžio pradžioje, tai jam šiek tiek daugiau, nei mėnuo.



                  Rytinis dušas.



                  Ir "ready to go"



                  Tiesą pasakius, tai buvo tyliausias pakylimas, taip tyliai dirbančių variklių dar nesu girdėjęs.



                  Tiesą pasakius, buvo akimirką, kai sprendžiant iš garsų, tarsi nustojome kilti.



                  Vis dėl to rytiniai skrydžiai, tekant saulei, tikra atgaiva akims ir sielai.





                  O SAS servisas, kaip visada, nemokama kava ir arbata



                  Kelionė tikrai neprailgo, įvertinus tai, kad SAS šiais metais turėtų pradėti diegti Wifi savo lėktuvuose, tylius variklius ir USB lizdus, tai tampa puikia, pakankamai ergonomiška aplinka darbui.



                  Aplenkėm aušrą.





                  Kelios minutės minkštas nusileidimas.







                  ir štai dalis Silje Viking LN-RGM



                  Tiesa vakar, sekmadieninis reisas namo irgi buvo per Stokholmą, taip pat su naujuoju A320 neo. Pasirinkau 12F vietą, jau nužiūrėjęs pirmo skrydžio metu, kad geriausios eilės sėdėjimui yra 11 ir 12, prie atsarginių išėjimų.





                  Dažniausiai sėdint prie avarinio, būna pakankamai vėsu, vis dėl to durys, o už lango -50 C. Susidaro įspūdis, kad šiame A320 ši bėda pakankamai gerai išspręsta, nes nejaučiau absoliučiai jokio temperatūros pokyčio.



                  Visos kėdės, tarpai tarp jų, bei tarpas tarp eilių yra šiek tiek platesni, nei įprastai, bet tie keli milimetrai tikrai jaučiasi.



                  Vakarinis salono apšvietimas.



                  Tikrai didesnis tualetas.



                  Salono valdymo skydelis.



                  Ir "final approach" virš Stokholmo



                  Degantis "exit" ženklas indikuojantis, kad ratai išskleisti.




                  Tai gi, vargu ar žmogus skrendantis kelis kartus per metus pastebėtų didelius pokyčius šiame lėktuve, na nebent perlipęs iš Ryanair būtų patogiau sėdėti.

                  Man asmeniškai, tikrai labai patiko, tiek salono apšvietimas, tiek naujų kėdžių kokybė, tikrai jaučiausi laisvesnis ir susidarė įspūdis, kad tos vietos tikrai daugiau.

                  Didžiausias minusas- langai, labai norėtųsi, B787 koncepto, kuris naudojamas CS100, A350, bet tai turbūt jau bus įgyvendinta su a320 neo2 karta.
                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.01.16, 10:12.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Kuom pasijaute,kad nustojo kilt lektuvas ir kokia to priezastis?Oro isretejimas?

                    Comment


                      Nea, tiesiog toks įspūdis susidarė, kai kylant praktiškai nėra garso, tarsi varikliai dirbtų "ant laisvos".
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Nea, tiesiog toks įspūdis susidarė, kai kylant praktiškai nėra garso, tarsi varikliai dirbtų "ant laisvos".
                        Oho,tai labai tylus varikliai taip iseina

                        Comment


                          Kur buvo antrasis skrydis?

                          Comment


                            Ar esat pirkę skrydžius per thomson.co.uk? Rezervuojant reikia nurodyti mokėtojo šalį, bet pasirinkimų sąraše nėra Lietuvos. Tas pats gali būti ir prie passenger info, todėl gali kilti problemų darant online check in.

                            Comment


                              Taip, įrašai, bet kokį gyvenamąjį adresą UK ir skrendi, tas adresas iš esmės yra tik formalumas.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                Taip, įrašai, bet kokį gyvenamąjį adresą UK ir skrendi, tas adresas iš esmės yra tik formalumas.
                                Svarbu tik neužtaikyti į kokius musulmonų teroristų blacklist'us, pvz.: mečetę.
                                Jau geriau per street view pažiūrėti, kur alaus butelių kalnas guli prie namo.
                                Ir geriausia Żywiec, tada garantuotai geras adresas.
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Online check-in pavyksta, kai reikia pasirinkti keleivio nationality ir passport issuing country?

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Svarbu tik neužtaikyti į kokius musulmonų teroristų blacklist'us, pvz.: mečetę.
                                    Jau geriau per street view pažiūrėti, kur alaus butelių kalnas guli prie namo.
                                    Ir geriausia Żywiec, tada garantuotai geras adresas.
                                    Taip, geriausia kokį prabangų rajoną, va pvz. čia.

                                    https://www.google.com/maps/@51.5032...7i13312!8i6656
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Taip, geriausia kokį prabangų rajoną, va pvz. čia.

                                      https://www.google.com/maps/@51.5032...7i13312!8i6656
                                      Kaip sakė Pitrėniėnė: "Nu baigt tu!"
                                      Juk Żywiec skarbonkių nėra.
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Parašė Dreamliner Rodyti pranešimą
                                        Online check-in pavyksta, kai reikia pasirinkti keleivio nationality ir passport issuing country?
                                        Kiek aš atsimenu, procesas labai paprastas ir sklandus, o pasas gali būti, koks tik nori ir jį išdavusi šalis, jei tai yra EEA.

                                        Ir niekas oro uoste nežiūri, o jei ką gal tavo adresas pasikeitė prieš pat atostogas

                                        Maža to visi turi vieną ar kitą giminaitį UK, kurio adresą galima naudoti, aš asmeniškai naudojau savo studentavimo laikų, namų adresą, galiu pasidalinti:

                                        ČIA
                                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.02.13, 21:38.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Sveiki,

                                          o su Lietuvos bankų kortelėmis, pavyksta pirkti iš UK kompanijų Thomson, Thomas Cook? Prieš pusmetį bandžiau, tai jei adresą ir galimą sufeikint, tai strigau, dėl to, jog neturiu UK bank account. Tokie instrumentai kaip Revolut, nepadėjo, supportas atsakė, kad galiu pirkti, jei turiu UK bank acc ir adresą UK, kitų opcijų nėra.

                                          Kalba eina apie package hollidays, t.y. skrydis + pervežimai + viešbutis.

                                          Gal kam yra pavykę įsigyti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X