Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žymiai daugiau erdvės nemažinant vietų skaičiaus pavyko pasiekti dėl plonesnių kėdžų atlošų?
    Kokiu principu keičiasi salono apšvietimas? Neišbandžius įdomu ar neerzintų.
    Pagalvojau apie vandenį tualete - ar yra kokie reikalavimai kiek minimaliai vandens reikia vežtis (keleivių skaičiui, ar kėdžių skaičiui)? Čia yra vieta taupyti svorį, tad įdomu kokia politika.
    Dėl saugumo instrukcijų - neatkreipiau dėmesio kaip kitur, neklijuojamos, o įdedamos kažkur?

    Comment


      Dėl visos kėdės sstruktūros, nes aviacijoje yra tam tikri reikalavimai, jos turi būti saugios ir atlaikyti tam tikrą smūgį. Bet iš esmės taip pačių kedžių struktūra, bei lengvas paslinkimas abiejų eilių į lėktuvo priekį leido laimėti daugiau vietos kojoms.

      Jos tikrai neerzina, nes nekrenta į akis tiesiogiai, o naudojama tik sukurti atmosferai ir apšviečia tik pačias lubas. Mėlyna naudojama kylant ir leidžiantis, geltona tiekiant maistą, raudona kruiziniame aukštyje, balta lėktuvui esant ant žemės.

      Saugumo instrukcijos visada būna kišenėlės kortelės pavidalu, bet RYR turbūt nenori, kad jas vogtų.

      Kalbant apie ateitį RYR, svarsto galimybę į naujos kartos lėktuvą 737 MAX sukišti 197 vietas, nemažindami 76 cm pločio skirto kėdei, o darydami va tokius pakitimus salono dizaine:

      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Saugumo instrukcijos visada būna kišenėlės kortelės pavidalu, bet RYR turbūt nenori, kad jas vogtų.
        Priežastis, kodėl nėra kišenėlių - todėl, kad būtų paprastesnis lėktuvo valymas, tiksliau nevalymas visą dieną. O kadangi nėra kišenės, reiškia nėra kur įdėti kortelės. Dėl to sprendimas - saugos instrukciją klijuoti prie kėdės.

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Airiškos naujovės

          Persikeldami į pagridinius oro uostus, bei inicijuodami naujoves ir nuolat tobulėdami, RYR po truputi tampa aviakompanija, kuria norisi skristi.
          Paskraidykit su EMIRATES ir noras kaip mat praeis.

          Comment


            Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
            Paskraidykit su EMIRATES ir noras kaip mat praeis.
            Emirates ir Ryanair nėra konkurentai, todėl jų negalima lyginti, skrendant trumpus atstumus po 1-2h visai kitas komforto poreikis.
            Flickr

            Comment


              /\

              Ryanair ir Wizz komfortas kaip miesto autobusų.

              Comment


                Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                Paskraidykit su EMIRATES ir noras kaip mat praeis.
                Nuo kada Emirates skraido po Europą vietiniais maršrutais?
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Naujasis SAS įvaizdis


                  Pastaruoju metu vis daugiau aviakompanijų stengiasi atnaujinti salonus ir pagerinti keleivių patirtį skrendant tiek tolimais, tiek artimais maršrutais. Vieną tokį renovuotą paukštį pavyko pagauti sausio ar vasario mėnesio maršrute "New York- Oslo- Vilnius".

                  Skrydžio trukmė: 6h.
                  Lėktuvas: A330.
                  Maršrutias: ERW-OSL.

                  SAS skraido į "Newark Liberty" oro uostą New York'e, keletas nuotraukų iš eilinio kilimais dengto JAV oro uosto.



                  Kadangi keleivių labai nedaug, tai laipinomis procesas greitas ir sklandus, laikas į lektuvą:



                  SAS leidžia pasirinkti norimą vietą lėktuve, didelis pliusas, bet tai daro dauguma "long-haul" skraidančių aviakompanijų.



                  Puiki 30 H vieta, su daug vietos kojoms, visa 30 eilė yra priešais "Economy Plus" saloną.



                  Standartas: pagalvėlė, pledas, ausinės ir vanduo.



                  Tkrai maksimalus komfortas skrendant ekonomine klase.



                  Užuolaidos užtrauktos, siekiant atskirti mus ekonominius, nuo plus salono



                  Tad galima pasižvalgyti vis dėl to, kaip atrodo tas naujasis SAS salonas.



                  Naujos kėdės, nauji apmušalai, nauji ekranai ir apšvietimas.







                  Pagaliau laikas ir šiek tiek užkasti.



                  Standartinis maisto davinis.





                  Kadangi nemokamo vyno SAS nebėra, tenka atsiversti menu.



                  Kadangi keleivių nedaug galima numigti išsitiesus ant 4 galinių kėdžių.



                  Paprastos kėdėse vietos kojoms ne per daugiausiai.



                  Labos. Iki pusryčių.



                  Tenka grįžti į vietą ir laukti, kuo nustebins pusryčių meniu.



                  O gi niekuo.



                  Puikus naktinis skrydis, jei pavyktų kiek ilgiau numigti, tai ir kita diena gali būti pakankamai produktyvi.



                  Pastebėjimas John, pagaliau yra USB kištukai.



                  Ačių už šį kartą.



                  Suma sumarum, maloni nauja patirtis skrendant renovuotame salone, aptarnavimas ir paslaugų kokybė, tikrai buvo ekonominė, bet juk gaunii tai už ką moki. 8 iš 10.
                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.04.20, 13:11.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Tailandietiškas šilkas

                    2012 m. teko pakeliauti iki Tailando, tiesa tada dar apie kelionių reportažus negalvojau, tad nuotraukų bus pakankamai mažai. Teko skristi verslo klase arba tuo metu vadinosi "Royal Silk". Tai buvo mano pirmasis skrydis su Boeing 747-400.

                    Skrydžio trukmė: 12 h
                    Lėktuvas: B747
                    Maršrutas: VNO-CPH-BKK-HKT

                    Pirmoji skrydžio dalis buvo operuojama SAS, bet buvo gera perlipti į TH ir ištiesti kojas, teko sedėti verslo klasės pradžioje, tiesa prieš mane buvo pirmoji klasė. Realus skirtumas skrydžio metu, patogesnės kėdės.



                    Be abejo prieš pakilimą buvo paduoti karšti rankšluosčiai rankoms ir gėrimai. Vos pakilus pradėjo tiekti maistą.



                    Ir dar maisto



                    Didelią kelionės dalį pramiegojau, tad nieko parodyt negaliu. Bet išsimiegoję Bankoke



                    Ir pasveikinę Budas



                    Po 3 dienų Bankoke, kurių buvo per mažai pajudėjom Puketo link, registracija Bakoko oro uoste



                    Keletas nuotraukų iš BKK "lounge", kadangi jis pusiau po atvira saule, tai net skėčių reikia



                    Kinietiški ložės "koldūnai"



                    Ir mūsų belaukiantis 747



                    Daug vietos



                    Labai daug vietos



                    Keletas nuotraukų skrendant virš Tailando salų



                    747 varikliai



                    Pakankamai gera "entertainment" sistema, kaip 2012



                    Galiausiai Puketo oro uostas



                    Kadras iš Puketo ložės



                    Ir grįžtant atgal teko praskristi virš Lietuvos



                    Trumpa reziumė- kada apsimoka keliauti verslo klase? Turbūt tada, kai apmoka įmonė ir kitą dieną reikia būti žvaliam arba po vestuvinės kelionės metu Mano atveju tai buvo nei pirmas, nei antras atvejis. Aptarnavimas puikus ir viskas nuo įžengimo į oro uostą iki tol kol išeini iš oro uosto yra top klasė, bet ar už tai verta mokėti tiek, kiek kainuoja apynaujis, visai neblogas automobilis spręsti kiekvienam.
                    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.05.05, 18:17.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Mėlynieji Olandai.


                      Darbo reikalais teko lankyti Alesund'e, vakarų Novegijoje, kiek vėliau teko skristi į Amsterdamą. Tad teko išbandyti viena iš daugumos jau į pensiją išeinančių Fokker F70.

                      Skrydžio trukmė: 2h.
                      Lėktuvas: F70.
                      Maršrutias: AES-AMS.

                      KLM Fokkeris nakvoja AES oro uoste, nes rytinis skrydis pakankamai ankstyvas. Tad žydra spalva matėsi jau iš toli.



                      Lėktuvas buvo apypilnis, bet kadangi tai buvo pagrinde verslo žmonės, be didelių rankinių bagažų ir suinteresuoti atsisėsti ir kuo greičiau užmigti, susilaipinom labai greitai.



                      Dar 10 minučių ir mes jau ore.



                      KLM pusryčiai, tiesą pasakius visai skanus sumuštinis.



                      Keletas aušros vaizdų





                      Taip atrodo renovuotas 20 m. senumo lėktuvo salonas.



                      Ir galiausiai paliekam Norvegiją.



                      Nesvarbu, kur tau bloga ar New York'e ar Londone.



                      Gera valanda miego ir pradėjom žemėti Amsterdamo link.



                      Parkavomės F70 perone, kur jų stovėjo keliolika.



                      Mūsų Fokkeris dienos šviesoje.



                      Paskutinis kadras autobusui vežant iki terminalo.



                      Tai koks tas KLM? Toks pat, kaip SAS, Lufthansa ir visi kiti tradiciniai vežėjai, tik su daug žydros spalvos. Profesionalumas, punktualumas ir kokybė, tai ko pilnai užtenka keliaujant po Europą.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Persikeldami į pagridinius oro uostus, bei inicijuodami naujoves ir nuolat tobulėdami, RYR po truputi tampa aviakompanija, kuria norisi skristi.
                        O Wizzair tampa RYR Kiek pastebiu, kad jau daug pigiau skristi su Wizz.

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          O Wizzair tampa RYR Kiek pastebiu, kad jau daug pigiau skristi su Wizz.
                          Nepastebejau kad kada butu pigiau skrist su Wizz nei su RYR,gal nepapuole man taip.O ir rankinio bagazo politika Wizz kazkaip ne prie dusios

                          Comment


                            Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                            Nepastebejau kad kada butu pigiau skrist su Wizz nei su RYR,gal nepapuole man taip.O ir rankinio bagazo politika Wizz kazkaip ne prie dusios
                            Su nuolaidos kortele -10eur nuo skrydžio. Tada pasijaučia.

                            Comment


                              Parašė andyour Rodyti pranešimą
                              Su nuolaidos kortele -10eur nuo skrydžio. Tada pasijaučia.
                              Pasijaucia sakai?Jei keliauji su 10kg rankiniu bagazu,tai jau Wizz uz ji turi moket,o RYR nereik

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                Niekada negalvojau daryti apžvalgos apie Ryanair, visi skridę, visi žino ko tikėtis.
                                Galima dar rašyti. Aš su Rajanais neskraidžiau, paskaitysiu, bus įdomu.
                                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                  O Wizzair tampa RYR Kiek pastebiu, kad jau daug pigiau skristi su Wizz.
                                  Čia labai daug faktorių įtakojančių kainą, įdomumo dėlei pasižiūrėjau savo flightdiary, tai Ryanair skridau 10 kart daugiau nei Wizz. LCC naudojuosi asmeniniais, o ne darbiniais reikalais, kitaip tariant renkuosi tai, kas pigiausia.

                                  Yra maršrutų, kur RYR kartais pralaimi, kainos prasme pvz. PMI-BCN, bet net ir ten jie pakankamai konkurencingi. Neturiu Wizz discount'o, nes man asmeniškai neapsimoka jo turėt, bet paėmus visą visumą nėra pigiau už RYR.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Čia labai daug faktorių įtakojančių kainą, įdomumo dėlei pasižiūrėjau savo flightdiary, tai Ryanair skridau 10 kart daugiau nei Wizz. LCC naudojuosi asmeniniais, o ne darbiniais reikalais, kitaip tariant renkuosi tai, kas pigiausia.

                                    Yra maršrutų, kur RYR kartais pralaimi, kainos prasme pvz. PMI-BCN, bet net ir ten jie pakankamai konkurencingi. Neturiu Wizz discount'o, nes man asmeniškai neapsimoka jo turėt, bet paėmus visą visumą nėra pigiau už RYR.
                                    Pritariu 120% Ciurlioniui!Ryanair asmeniskai man priimtinom kryptim visa galva pranasesnis kaina ir bagazu uz Wizzair,bet kaip ir minejau nepataikiau skrist pigiau su Wizz nei su Ryan

                                    Comment


                                      Lūkesčius pranokstantys graikai I dalis.

                                      Praeitą savaitę, per 4 dienas teko aplankyti tris sostines ir mano laimei išbandyti Graikijos nacionalinį vežėją- AEGEAN. Įkurta 1999m. aviakompanija operuoja a320 šeimos lėktuvais, jų orlaivių parkas yra vienas naujausių Europoje. Įkurta 1999m.

                                      Šioje apžvalgoje keletas įspūdžių iš skrydžių į Atėnus ir Romą.

                                      Lengva ir paprasta registracija oro uoste, leidžianti pasirinkti norimas sėdimas vietas.



                                      Po lengvų pusryčių oro uoste, jau radau savo lėktuvą priparkuotą, atskridusį iš Atėnų 30 min. anksčiau.



                                      A320 sparnas ir variklis.





                                      Verslo klasės kėdės turinčios šiek tiek daugiau vietos kojoms.





                                      Ir ekonominė klasė, iš tiesų, be didesnio skirtumo.





                                      Ir mano vieta 12A, prie atsarginio išėjimo, labai daug vietos kojoms. Ir nors 11A taip pat yra prie atsarginio išėjimo, kėdės atrama nesilenkia atgal.



                                      Vietos iš tiesų daug.



                                      Vos tik atsisėdus pradedami dalinti saldainiai.





                                      Saugos demonstracija ekrane



                                      Tualetas



                                      Pakilus prasideda servisas. Lėktuve nusipirkti galima tik saldainių. Visi gėrimai ir maistas yra absoliučiai nemokamai. Pradžiai išdalinami gėrimai.



                                      Vaizdas pro langą, skrendant Egėjo jūros link.



                                      Be reklamų apie graikiškas salas, kartais parodomas ir žemėlapis.



                                      Maistas buvo pradėtas tiekti, praėjus valandai, bet per tą laiką tarp keleivių nuolat sukosi vežimėlis su gėrimais, tiem kass norėjo pakartoti.



                                      Graikiškas desertas.



                                      Ir pabaigai kava.



                                      Tuomet supratau, kad esam jau visai netoli Graikijos.



                                      a320 salonas.



                                      Iki nusileidimo kaip tik liko laiko pavartyt žurnalą.



                                      Pažiopsot pro langą.



                                      Ir ekraną, rodantį mažėjantį greitį ir žemėjimą, bei šylantį orą.

                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Lūkesčius pranokstantys graikai II dalis.

                                        Atvykus į Atėnus lengviausias ir pigiausias būdas patekti į miestą yra traukiniu. Išėjus iš terminalo reikia sukti kairėn ir keliauti ilgu tuneliu, kol galiausiai atsiduri prie bilietų kasų.



                                        Kelionė traukiniu trunka apie 50 min. ir kainuoja 10 eurų žmogui. Tiesa tuo pačiu bilietu gali važiuoti ir metro, svarbu nepamiršti, pažymėti bilieto prieš lipant į traukinį.



                                        Patys Atėnai paliko labai slogų įspūdį- nešvaru, apleista, skurdu, be Akropolio ir kelių muziejų turbūt ten nelabai yra ką veikti.



                                        Išsimiegojus kitą rytą, tuo pačiu traukiniu grįžau į "Eleftherios Venizelos" oro uostą. Oro uosto traukiniai važinėja kas 20-30 min.





                                        Ivšykimo salė



                                        Kadangi buvau nepusryčiavęs, nusprendžiau kuo greičiau praeitį patikrą ir kažkur prisėsti. Va čia buvau nustebintas, po apsaugos patekus į B terminalą, buvo tik 4-5 vartai ir vienas kioskelis, kur galima nusipirkti kavos, cigarečių ir "TAX FREE" Metaksos.



                                        Labai liūdna išvykimo salė, tad norintiems užkasti ir skrendantiems iš B "terminalo" patarimas, tai padaryti prieš praeinant apsaugą. Įdomu, kad Graikai pradėjo rikiuotis į eilutę, dar likus 20 min iki laipinimo pradžios.



                                        Dalis keleivių buvo priversti palikti rankinius bagažus prie lėktuvo, nes dauguma keliauja tik su rankiniu ir vietos pačiam salone nebelieka (registruotas bagažas yra mokamas).



                                        "Push back" ir mes pasiruošę.



                                        Lėktuvas šį kartą buvo apypilnis, nemažai keliaujančių į Romą. Pastebėjau net kelis reisus per dieną ATH-FCO kryptimi.



                                        Mergaitės sukosi greitai. Pusryčių dėžutės jau buvo paruoštos iš anksto.



                                        Bandelė buvo šilta.



                                        Interaktyvus žemėlapis.



                                        Tiesa reikėjo kurį laiką palaukti, kol klampus medus subėgs į jogurtą. Smagu, kad AEGEAN skrydžiuose teikiamas maistas yra graikiškas, poto kurį laiką galvojau, kas galėtų būti pasiūlyta Lietuvos avialinijų meniu



                                        Kruizinis greitis.



                                        Žemėjant Romos link buvo pranešta, kad virš Leonardo Da Vinčio oro uosto siaučia audra su perkūnija ir laukia neramus nusileidimas su rimta turbuliancija.



                                        Niekad nemačiau žaibuojant taip arti lėktuvo, bet jokių rimtesnių purtymų ar krestelėjimų nebuvo ir nusileidimas buvo pakankamai minkštas.



                                        Pasižiūrėjus pro langą pagalvojau, kad šortų gali ir neprireikti.



                                        Kadangi šitam skrydį dominavo Graikai, lėktuvui dar riedant terminalo link visi atsitojo ir pradėjo krautis daiktus.



                                        Romos "Fiumicino" oro uostas turbūt yra vienas geriausių/geriausias pietų Europos oro uostas, bent jau mano nuomone, bet apie tai kitą kartą.



                                        Tiesa nusigauti iki miesto autobusu, kainuoja vos 5 eurus, autobusai stovi dešinėje pusėje išejus iš 3 terminalo.



                                        Ciao Roma !

                                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.06.14, 11:38.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Overall, labai geros regioninės avialinijos. Buvo pasklidę gandų, kad AEGEAN turėtų dar šiais metais pradėti skraidyti tarp Vilniaus ir Atėnų, deja to neįvyko. O gaila, nes dar prieš gerą mėnesį AEGEAN buvo palidę akciją iš Talino ir Rygos, su persėdimu Atėnuose buvo galima pasiekti daugumą Graikijos salų už 100 eurų (pirmyn-atgal).

                                          Nors jie savo tinklalapyje nurodo, kad Vilnius yra viena iš jų siūlomų krypčių, bilietų pardavime nėra. Labai abejoju, kad jie pradės skraidyti ir kitą met, vis dėl to tai greičiausiai būtų sezoninis maršrutas, o kitais metais laukia VNO tako rekonstrukcija.

                                          Mano spėjimas, kad AEGEAN skrydžius tarp VNO ir ATH pradės 2018 birželį. (Jei RYR prieš tai neįkals tokio paties maršruto).
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X