Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Na ir kam tokias nesąmones rašyti?

    Comment


      #22
      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Na ir kam tokias nesąmones rašyti?
      Bet viena mintis verta dėmesio:

      Vartotojas žinodamas, kiek tai kainuoja, atsisakytų to pats asmeniškai, jei reiktų primokėti.

      Comment


        #23
        Lol, andyour tikriausiai šiuo metu trippina ant LSD ar kažko panašaus ir įsijungė forumą. Nes šiaip tokias pievas rašinėti reikia ypatingai keistos vaizduotės.

        Comment


          #24
          /\ man keista, dėl ko reikia prieš avialinijas žemai lenktis, jei tau suteikia progos nemokamai ant atlenkiamo plastmasinio elemento pavalgyti pašildyto maisto iš plastikinės pakuotės.

          Comment


            #25
            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Bet viena mintis verta dėmesio:
            Tame truputis tiesos yra, ką sako andyour apie kainodarą, pauimsiu patį vulgariausią pavyzdį, bet visiem suprantamą: ką rinksis žmogus- Švyturio Ekstrą 0,5 l. už 1,25 eur. ar to paties alaus pintą už 0,99 eur. ?

            Avialinijos, kuriuose gali atsisakyti privalumų yra LCC, bet europiečiai juolabiau amerikiečiai yra linkę išlaidauti skrisdami LCC. Gerai tarkim aš sumokėjau 9 eur. už bilietą, bagažas kainavo 22 eur. jei išleisiu 12 eur. už dvi skardines alaus, tai vistiek bus pigiau, nei bilietas už 49 eur. su AirFrance, o dar bilietas iki Hahn, Skvasta, Rygge ar Stansted.

            Ir nesvarbu, kad aš permokėsiu už kelionę iš Beauvais, kad prarasiu visą dieną, bet aš sutaupiau 6 eurus.

            Taip teisingai pastebėta, kad tai nėra lietuviškas modelis, dėl ko jūsų nuomone Ryanair dabar išgyvena metamorfozes, kodėl atsirado biznio klasė, pasikeitė tinklalapis, pradėta skraidyti į pagrindinius oro uostus. Kodėl keisis lėktuvų ir interjero dizainas? Mažos kainos- gera reklama naujom kryptims ir čia viskas baigiasi, juk tai verslas.

            Tad šita situacija turi dvi puses.
            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.11.09, 01:47.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              #26
              Sveiki, gal kas turite patirties skrendant su Air China? Skrisiu pirmąsyk, tai smalsu, ko galiu tikėtis...

              Comment


                #27
                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                /\ man keista, dėl ko reikia prieš avialinijas žemai lenktis, jei tau suteikia progos nemokamai ant atlenkiamo plastmasinio elemento pavalgyti pašildyto maisto iš plastikinės pakuotės.
                Toli gražu ne dėl to, jei taip būtų žmonės dažniau rinktųsi nugarmėjusį Transaero ar Ukraine Int. bet taip nėra. Kodėl tada žmonės tuomet renkasi KLM, Finnair, Lufthansa, Qatar, Emirates?

                Šitoje temoje mes nagrinėjame tik paviršių ir tai kokį įspūdį susidarai skrisdamas, mes nelyginam avialinijų pagal: kuro kainas, pelną, lėktuvų užpildymą ir t.t. juk į tai ką žiūri aviacijos profesionalai būtų galima vardint ir vardint.

                Tiesiog pacituosiu labai seną apžvalgą, apie "Pan Am": "offer glimpses of a more civilized time, when flight attendants took care of your every whim, and you didn't have to worry about baggage fees, booking charges or competing with other passengers for limited bin space."
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  #28
                  Parašė Darius_ Rodyti pranešimą
                  Sveiki, gal kas turite patirties skrendant su Air China? Skrisiu pirmąsyk, tai smalsu, ko galiu tikėtis...
                  Papasakok plačiau, iš kur ir į kur skrisi? Australija, Europa, JAV? Kokia klasė, tada bus galima suteikti tau daugiau info.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    #29
                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Tame truputis tiesos yra, ką sako andyour apie kainodarą, pauimsiu patį vulgariausią pavyzdį, bet visiem suprantamą: ką rinksis žmogus- Švyturio Ekstrą 0,5 l. už 1,25 eur. ar to paties alaus pintą už 0,99 eur. ?

                    Avialinijos, kuriuose gali atsisakyti privalumų yra LCC, bet europiečiai juolabiau amerikiečiai yra linkę išlaidauti skrisdami LCC. Gerai tarkim aš sumokėjau 9 eur. už bilietą, bagažas kainavo 22 eur. jei išleisiu 12 eur. už dvi skardines alaus, tai vistiek bus pigiau, nei bilietas už 49 eur. su AirFrance, o dar bilietas iki Hahn, Skvasta, Rygge ar Stansted.

                    Ir nesvarbu, kad aš permokėsiu už kelionę iš Beauvais, kad prarasiu visą dieną, bet aš sutaupiau 6 eurus.

                    Taip teisingai pastebėta, kad tai nėra lietuviškas modelis, dėl ko jūsų nuomone Ryanair dabar išgyvena metamorfozes, kodėl atsirado biznio klasė, pasikeitė tinklalapis, pradėta skraidyti į pagrindinius oro uostus. Kodėl keisis lėktuvų ir interjero dizainas? Mažos kainos- gera reklama naujom kryptims ir čia viskas baigiasi, juk tai verslas.

                    Tad šita situacija turi dvi puses.
                    Na aš ne visai taip supratau jo mintį. Lygintinas būtų tas pats lėktuvas ir skrydis į tą patį oro uostą, bet be visų alkoholių, prabangių media programų ir tt. už pigiau. Ir suteikta galimybė rinktis visus tuos dalykėlius sumokant papildomai. Aišku tai tik teorinis palyginimas, nes realiai nelabai būtų racionalu avialinijoms.

                    Arba tavo registruoto bagažo paminėjimas. Sumoki papildomai jei jį turi, bet jei neturi tai ir nemoki. Tuo tarpu kitose linijose sumoki už jį net jei tu jo neturi. Tai klausimas kas geriau, ar mokėti tik už tai ko reikia ar mokėti už viską nors tau dalies iš to visko nereikia
                    Paskutinis taisė Gator; 2015.11.09, 03:11.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Na aš ne visai taip supratau jo mintį.
                      Ir taip. Bet labiausiai norėjau pabrėžti, kad tas nemokamas pašildytas maistas ir alaus skarbonkė yra ne rodiklis vertinant avialinijas, ypač jei tai subsidijos-denpingas ar kažkoks marketinginis triukas.

                      Comment


                        #31
                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                        Ir taip. Bet labiausiai norėjau pabrėžti, kad tas nemokamas pašildytas maistas ir alaus skarbonkė yra ne rodiklis vertinant avialinijas, ypač jei tai subsidijos-denpingas ar kažkoks marketinginis triukas.
                        Faktai rodo kitaip

                        Comment


                          #32
                          Na, lėktuvas- tai ne antžeminis restoranas, jame nelabai patogu būtų maistą tiekti ant stiklinių lėkščių.
                          Esmė tame, kad ne vien tik už maistą keleiviai giria arabų avialinijas (jei būtų tik geras maistas, bet surūdijęs senas lėktuvas, nepatogios sėdynės, nemandagios stiuardesės ir tt., manau patenkintų būtų žymiai mažiau, nes tikrai ne nuo maisto viskas priklauso).

                          Jeigu jau tiek daug gerų atsiliepimų, vadinasi, Qatar gali pasiūlyti kur kas daugiau nei vien tik skanų maistą. Ir lėktuvas naujas, ir stiuardesės malonios, ir interjeras nerealus, ir sėdynės, ir entertainment aukštame lygyje, manau, nuotraukos aukščiau kalba pačios už save, puikiai parodo visus privalumus.

                          P.S. o kas liečia maistą, tai kaip tik reikia džiaugtis, kad normaliai maitina, o ne kažkokiais sumuštinukais.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            #33
                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Na, lėktuvas- tai ne antžeminis restoranas, jame nelabai patogu būtų maistą tiekti ant stiklinių lėkščių.
                            Esmė tame, kad ne vien tik už maistą keleiviai giria arabų avialinijas (jei būtų tik geras maistas, bet surūdijęs senas lėktuvas, nepatogios sėdynės, nemandagios stiuardesės ir tt., manau patenkintų būtų žymiai mažiau, nes tikrai ne nuo maisto viskas priklauso).

                            Jeigu jau tiek daug gerų atsiliepimų, vadinasi, Qatar gali pasiūlyti kur kas daugiau nei vien tik skanų maistą. Ir lėktuvas naujas, ir stiuardesės malonios, ir interjeras nerealus, ir sėdynės, ir entertainment aukštame lygyje, manau, nuotraukos aukščiau kalba pačios už save, puikiai parodo visus privalumus.

                            P.S. o kas liečia maistą, tai kaip tik reikia džiaugtis, kad normaliai maitina, o ne kažkokiais sumuštinukais.
                            Veikia ir psichologinis faktorius. Daugelis keleuvių nori all-in experience, ką ir pasiūlo Qatar, Emirates ir keletas kitų avialinijų. Aišku, buhalteriškai būtų galima nustatyti, kad low-cost modelis turėtų imti viršų ir visos avialinijos chargintų už maistą, gėrimus ir visa kita. Bet psichologinis faktorius svarbus. Prisiminiau savo patirtį su SAS. Ir daugiau su tokia avialinija niekada neskrisiu, net jei būtų keliais ar keliolika Eurų pigiau. Nes tai tiesiog sugadina nuotaiką, kas daugeliui keleivių kainuoja daugiau, nei keli sutaupyti Eurai.

                            Comment


                              #34
                              Turkish imituoja "tikra" restorana ir apsimeta gamindami masita Vertinant skrydzio kokybe, tai sakyciau, kad Turkish ir Emirates yra patys patys auksciausi

                              Comment


                                #35
                                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                Turkish imituoja "tikra" restorana ir apsimeta gamindami masita Vertinant skrydzio kokybe, tai sakyciau, kad Turkish ir Emirates yra patys patys auksciausi
                                Prieš porą savaičių teko skristi PSA-IST, tai tikrai buvau nustebęs, nes pirmą kartą maistas lėktuve buvo tikrai skanus.
                                Kadangi kol kas long-haul esu skridęs tik vieną kartą, tai patirties su avialinijų karštu maistu turiu nedaug, bet iki tol buvo arba tik valgomas, bet ne ypač skanus (Air Canada, Air Malta, Lufthansa business), arba išvis nevalgomas (išalkau skrendant PSA-FUE su RYR - never again)...

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                  Ir taip. Bet labiausiai norėjau pabrėžti, kad tas nemokamas pašildytas maistas ir alaus skarbonkė yra ne rodiklis vertinant avialinijas, ypač jei tai subsidijos-denpingas ar kažkoks marketinginis triukas.
                                  Nemokamo maisto lėktuvuose nėra. Viskas yra įskaičiuota į kainą ir subsidijas. Be to, nereikia tikėtis kad viskas bus pateikta kaip restorane
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Papasakok plačiau, iš kur ir į kur skrisi? Australija, Europa, JAV? Kokia klasė, tada bus galima suteikti tau daugiau info.
                                    Skrendu economy klase, bet man įdomu bendras lygis: aptarnavimas, (ne)vėlavimas, bagažo (ne)pametimai, kiti įspūdžiai. Išties pasirinkau gana eksperimentinį skrydį, nes kaina buvo itin maža. Skrendu Minskas-Pekinas-Bangkokas.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Darius_ Rodyti pranešimą
                                      Skrendu economy klase, bet man įdomu bendras lygis: aptarnavimas, (ne)vėlavimas, bagažo (ne)pametimai, kiti įspūdžiai. Išties pasirinkau gana eksperimentinį skrydį, nes kaina buvo itin maža. Skrendu Minskas-Pekinas-Bangkokas.
                                      Aš tai vien dėl galimybės pamatyti PEK T3 skrisčiau, kuris yra vienas didesnių ir turbūt vienas geresnių oro uostų. Ir ar PEK-BKK naudojamas ne wide-body lėktuvas? 777 ar 747? Jei taip, tai gausi normaliai ėsti ir šiaip dvigubas long-haul experience. Skytrax reitina Air China 3 žvaigždutėm, kaip ir krūvą kitų vidutinių avialinijų.
                                      Paskutinis taisė John; 2015.11.09, 13:14.

                                      Comment


                                        #39
                                        MSQ-PEK dažniausiai operuojama yra A330 lėktuvu, PEK-BKK B738. Beto kiek žinau, berods kas antras reisas iš Minsko turi nutupimą Budapešte. Beja norint išbandyti Air China, nereikia skristi į Kiniją, galima įsigyti biletus pvz. Barselona- Viena.

                                        Ekranai nėra patys mažiausi, bet tikrai ir ne patys didžiausi. Kaip prieš visus ilgus skrydžius išdalinami pledai, ausinės, pagalvėlės. Maistas, kaip andyour minėjo- pašildytas iš plastikinių indų

                                        Aptarnavimas- ok, tikrai nėra labiausiai vėluojanti kompanija, toli gražu, o bagažas dažniausiai pametamas ant žemės, stebuklų tikėtis nereikia. Turbūt daug ką pasako Skytrax 3 žvaigždutės.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Prisiminiau savo patirtį su SAS. Ir daugiau su tokia avialinija niekada neskrisiu, net jei būtų keliais ar keliolika Eurų pigiau. Nes tai tiesiog sugadina nuotaiką, kas daugeliui keleivių kainuoja daugiau, nei keli sutaupyti Eurai.
                                          Man rodos, SAS mąsto panašiai kaip aš

                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Veikia ir psichologinis faktorius. Daugelis keleuvių nori all-in experience, ką ir pasiūlo Qatar, Emirates ir keletas kitų avialinijų.
                                          Jeigu žiūrėti iš tos pusės, kad skrydis yra pramoga.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X