Na ir kam tokias nesąmones rašyti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelionių lėktuvais apžvalgos
Collapse
X
-
Bet viena mintis verta dėmesio:Parašė digital Rodyti pranešimąNa ir kam tokias nesąmones rašyti?
Vartotojas žinodamas, kiek tai kainuoja, atsisakytų to pats asmeniškai, jei reiktų primokėti.
Comment
-
Tame truputis tiesos yra, ką sako andyour apie kainodarą, pauimsiu patį vulgariausią pavyzdį, bet visiem suprantamą: ką rinksis žmogus- Švyturio Ekstrą 0,5 l. už 1,25 eur. ar to paties alaus pintą už 0,99 eur. ?Parašė Gator Rodyti pranešimąBet viena mintis verta dėmesio:
Avialinijos, kuriuose gali atsisakyti privalumų yra LCC, bet europiečiai juolabiau amerikiečiai yra linkę išlaidauti skrisdami LCC. Gerai tarkim aš sumokėjau 9 eur. už bilietą, bagažas kainavo 22 eur. jei išleisiu 12 eur. už dvi skardines alaus, tai vistiek bus pigiau, nei bilietas už 49 eur. su AirFrance, o dar bilietas iki Hahn, Skvasta, Rygge ar Stansted.
Ir nesvarbu, kad aš permokėsiu už kelionę iš Beauvais, kad prarasiu visą dieną, bet aš sutaupiau 6 eurus.
Taip teisingai pastebėta, kad tai nėra lietuviškas modelis, dėl ko jūsų nuomone Ryanair dabar išgyvena metamorfozes, kodėl atsirado biznio klasė, pasikeitė tinklalapis, pradėta skraidyti į pagrindinius oro uostus. Kodėl keisis lėktuvų ir interjero dizainas? Mažos kainos- gera reklama naujom kryptims ir čia viskas baigiasi, juk tai verslas.
Tad šita situacija turi dvi puses.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.11.09, 02:47.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Toli gražu ne dėl to, jei taip būtų žmonės dažniau rinktųsi nugarmėjusį Transaero ar Ukraine Int. bet taip nėra. Kodėl tada žmonės tuomet renkasi KLM, Finnair, Lufthansa, Qatar, Emirates?Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ man keista, dėl ko reikia prieš avialinijas žemai lenktis, jei tau suteikia progos nemokamai ant atlenkiamo plastmasinio elemento pavalgyti pašildyto maisto iš plastikinės pakuotės.
Šitoje temoje mes nagrinėjame tik paviršių ir tai kokį įspūdį susidarai skrisdamas, mes nelyginam avialinijų pagal: kuro kainas, pelną, lėktuvų užpildymą ir t.t. juk į tai ką žiūri aviacijos profesionalai būtų galima vardint ir vardint.
Tiesiog pacituosiu labai seną apžvalgą, apie "Pan Am": "offer glimpses of a more civilized time, when flight attendants took care of your every whim, and you didn't have to worry about baggage fees, booking charges or competing with other passengers for limited bin space."Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Papasakok plačiau, iš kur ir į kur skrisi? Australija, Europa, JAV? Kokia klasė, tada bus galima suteikti tau daugiau info.Parašė Darius_ Rodyti pranešimąSveiki, gal kas turite patirties skrendant su Air China? Skrisiu pirmąsyk, tai smalsu, ko galiu tikėtis...Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Na aš ne visai taip supratau jo mintį. Lygintinas būtų tas pats lėktuvas ir skrydis į tą patį oro uostą, bet be visų alkoholių, prabangių media programų ir tt. už pigiau. Ir suteikta galimybė rinktis visus tuos dalykėlius sumokant papildomai. Aišku tai tik teorinis palyginimas, nes realiai nelabai būtų racionalu avialinijoms.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTame truputis tiesos yra, ką sako andyour apie kainodarą, pauimsiu patį vulgariausią pavyzdį, bet visiem suprantamą: ką rinksis žmogus- Švyturio Ekstrą 0,5 l. už 1,25 eur. ar to paties alaus pintą už 0,99 eur. ?
Avialinijos, kuriuose gali atsisakyti privalumų yra LCC, bet europiečiai juolabiau amerikiečiai yra linkę išlaidauti skrisdami LCC. Gerai tarkim aš sumokėjau 9 eur. už bilietą, bagažas kainavo 22 eur. jei išleisiu 12 eur. už dvi skardines alaus, tai vistiek bus pigiau, nei bilietas už 49 eur. su AirFrance, o dar bilietas iki Hahn, Skvasta, Rygge ar Stansted.
Ir nesvarbu, kad aš permokėsiu už kelionę iš Beauvais, kad prarasiu visą dieną, bet aš sutaupiau 6 eurus.
Taip teisingai pastebėta, kad tai nėra lietuviškas modelis, dėl ko jūsų nuomone Ryanair dabar išgyvena metamorfozes, kodėl atsirado biznio klasė, pasikeitė tinklalapis, pradėta skraidyti į pagrindinius oro uostus. Kodėl keisis lėktuvų ir interjero dizainas? Mažos kainos- gera reklama naujom kryptims ir čia viskas baigiasi, juk tai verslas.
Tad šita situacija turi dvi puses.
Arba tavo registruoto bagažo paminėjimas. Sumoki papildomai jei jį turi, bet jei neturi tai ir nemoki. Tuo tarpu kitose linijose sumoki už jį net jei tu jo neturi. Tai klausimas kas geriau, ar mokėti tik už tai ko reikia ar mokėti už viską nors tau dalies iš to visko nereikia
Paskutinis taisė Gator; 2015.11.09, 04:11.
Comment
-
Ir taip. Bet labiausiai norėjau pabrėžti, kad tas nemokamas pašildytas maistas ir alaus skarbonkė yra ne rodiklis vertinant avialinijas, ypač jei tai subsidijos-denpingas ar kažkoks marketinginis triukas.Parašė Gator Rodyti pranešimąNa aš ne visai taip supratau jo mintį.
Comment
-
Faktai rodo kitaipParašė andyour Rodyti pranešimąIr taip. Bet labiausiai norėjau pabrėžti, kad tas nemokamas pašildytas maistas ir alaus skarbonkė yra ne rodiklis vertinant avialinijas, ypač jei tai subsidijos-denpingas ar kažkoks marketinginis triukas.
Comment
-
Na, lėktuvas- tai ne antžeminis restoranas, jame nelabai patogu būtų maistą tiekti ant stiklinių lėkščių.
Esmė tame, kad ne vien tik už maistą keleiviai giria arabų avialinijas (jei būtų tik geras maistas, bet surūdijęs senas lėktuvas, nepatogios sėdynės, nemandagios stiuardesės ir tt., manau patenkintų būtų žymiai mažiau, nes tikrai ne nuo maisto viskas priklauso).
Jeigu jau tiek daug gerų atsiliepimų, vadinasi, Qatar gali pasiūlyti kur kas daugiau nei vien tik skanų maistą. Ir lėktuvas naujas, ir stiuardesės malonios, ir interjeras nerealus, ir sėdynės, ir entertainment aukštame lygyje, manau, nuotraukos aukščiau kalba pačios už save, puikiai parodo visus privalumus.
P.S. o kas liečia maistą, tai kaip tik reikia džiaugtis, kad normaliai maitina, o ne kažkokiais sumuštinukais.
Comment
-
Veikia ir psichologinis faktorius. Daugelis keleuvių nori all-in experience, ką ir pasiūlo Qatar, Emirates ir keletas kitų avialinijų. Aišku, buhalteriškai būtų galima nustatyti, kad low-cost modelis turėtų imti viršų ir visos avialinijos chargintų už maistą, gėrimus ir visa kita. Bet psichologinis faktorius svarbus. Prisiminiau savo patirtį su SAS. Ir daugiau su tokia avialinija niekada neskrisiu, net jei būtų keliais ar keliolika Eurų pigiau. Nes tai tiesiog sugadina nuotaiką, kas daugeliui keleivių kainuoja daugiau, nei keli sutaupyti Eurai.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, lėktuvas- tai ne antžeminis restoranas, jame nelabai patogu būtų maistą tiekti ant stiklinių lėkščių.
Esmė tame, kad ne vien tik už maistą keleiviai giria arabų avialinijas (jei būtų tik geras maistas, bet surūdijęs senas lėktuvas, nepatogios sėdynės, nemandagios stiuardesės ir tt., manau patenkintų būtų žymiai mažiau, nes tikrai ne nuo maisto viskas priklauso).
Jeigu jau tiek daug gerų atsiliepimų, vadinasi, Qatar gali pasiūlyti kur kas daugiau nei vien tik skanų maistą. Ir lėktuvas naujas, ir stiuardesės malonios, ir interjeras nerealus, ir sėdynės, ir entertainment aukštame lygyje, manau, nuotraukos aukščiau kalba pačios už save, puikiai parodo visus privalumus.
P.S. o kas liečia maistą, tai kaip tik reikia džiaugtis, kad normaliai maitina, o ne kažkokiais sumuštinukais.
Comment
-
Prieš porą savaičių teko skristi PSA-IST, tai tikrai buvau nustebęs, nes pirmą kartą maistas lėktuve buvo tikrai skanus.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąTurkish imituoja "tikra" restorana ir apsimeta gamindami masita
Vertinant skrydzio kokybe, tai sakyciau, kad Turkish ir Emirates yra patys patys auksciausi
Kadangi kol kas long-haul esu skridęs tik vieną kartą, tai patirties su avialinijų karštu maistu turiu nedaug, bet iki tol buvo arba tik valgomas, bet ne ypač skanus (Air Canada, Air Malta, Lufthansa business), arba išvis nevalgomas (išalkau skrendant PSA-FUE su RYR - never again)...
Comment
-
Nemokamo maisto lėktuvuose nėra. Viskas yra įskaičiuota į kainą ir subsidijas. Be to, nereikia tikėtis kad viskas bus pateikta kaip restoraneParašė andyour Rodyti pranešimąIr taip. Bet labiausiai norėjau pabrėžti, kad tas nemokamas pašildytas maistas ir alaus skarbonkė yra ne rodiklis vertinant avialinijas, ypač jei tai subsidijos-denpingas ar kažkoks marketinginis triukas.
Comment
-
Skrendu economy klase, bet man įdomu bendras lygis: aptarnavimas, (ne)vėlavimas, bagažo (ne)pametimai, kiti įspūdžiai. Išties pasirinkau gana eksperimentinį skrydį, nes kaina buvo itin maža. Skrendu Minskas-Pekinas-Bangkokas.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPapasakok plačiau, iš kur ir į kur skrisi? Australija, Europa, JAV? Kokia klasė, tada bus galima suteikti tau daugiau info.
Comment
-
Aš tai vien dėl galimybės pamatyti PEK T3 skrisčiau, kuris yra vienas didesnių ir turbūt vienas geresnių oro uostų. Ir ar PEK-BKK naudojamas ne wide-body lėktuvas? 777 ar 747? Jei taip, tai gausi normaliai ėsti ir šiaip dvigubas long-haul experience. Skytrax reitina Air China 3 žvaigždutėm, kaip ir krūvą kitų vidutinių avialinijų.Parašė Darius_ Rodyti pranešimąSkrendu economy klase, bet man įdomu bendras lygis: aptarnavimas, (ne)vėlavimas, bagažo (ne)pametimai, kiti įspūdžiai. Išties pasirinkau gana eksperimentinį skrydį, nes kaina buvo itin maža. Skrendu Minskas-Pekinas-Bangkokas.Paskutinis taisė John; 2015.11.09, 14:14.
Comment
-
MSQ-PEK dažniausiai operuojama yra A330 lėktuvu, PEK-BKK B738. Beto kiek žinau, berods kas antras reisas iš Minsko turi nutupimą Budapešte. Beja norint išbandyti Air China, nereikia skristi į Kiniją, galima įsigyti biletus pvz. Barselona- Viena.
Ekranai nėra patys mažiausi, bet tikrai ir ne patys didžiausi. Kaip prieš visus ilgus skrydžius išdalinami pledai, ausinės, pagalvėlės. Maistas, kaip andyour minėjo- pašildytas iš plastikinių indų
Aptarnavimas- ok, tikrai nėra labiausiai vėluojanti kompanija, toli gražu, o bagažas dažniausiai pametamas ant žemės, stebuklų tikėtis nereikia. Turbūt daug ką pasako Skytrax 3 žvaigždutės.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Man rodos, SAS mąsto panašiai kaip ašParašė John Rodyti pranešimąPrisiminiau savo patirtį su SAS. Ir daugiau su tokia avialinija niekada neskrisiu, net jei būtų keliais ar keliolika Eurų pigiau. Nes tai tiesiog sugadina nuotaiką, kas daugeliui keleivių kainuoja daugiau, nei keli sutaupyti Eurai.
Jeigu žiūrėti iš tos pusės, kad skrydis yra pramoga.Parašė John Rodyti pranešimąVeikia ir psichologinis faktorius. Daugelis keleuvių nori all-in experience, ką ir pasiūlo Qatar, Emirates ir keletas kitų avialinijų.
Comment
Comment