Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
„GetJet Airlines“ tapo pirmosiomis Lietuvos avialinijomis, kurios pradėjo vykdyti transatlantinius skrydžius plataus fiuzeliažo lėktuvu. Šie tolimieji skrydžiai į Kanadą bus vykdomi „LOT Polish Airlines“ užsakymu vieninteliu Baltijos šalyse lėktuvu „Airbus A330“. Skrydžių kryptis Varšuva-Torontas, skelbiama pranešima. https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=82495263
- 1 patinka
-
Teko girdėt, kad LOT jau kurį laiką susiduria su rimtu orlaivių trūkumu dėl draudimo eksploatuoti Boeing Max 737 lėktuvus. Nepaisant to, ne tik nenaikina esamų maršrutų, bet ir stengiasi neatidėti anksčiau suplanuotų naujų krypčių paleidimų. Tai kaip ir nenuostabu, kad jie priversti nuomotis lėktuvus su įgula, kad būtų įvykdomi visi skrydžiai. Deja, tenka nuomotis lėktuvus ir iš vežėjų, turinčių senesnius lėktuvus ir teikiančių ne tokią kokybišką paslaugą..
Komentuoti:
-
Taip jis wet-lease, kitaip tariant, lėktuvas nuomojamas su įgula.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNesenai teko skristi LOT'u per Varšuvą, tai VNO-WAW ir atgal buvo <1 metų SP-LMA ir SP-LMB Embraer 190, bet tarp WAW ir AMS senos griuvenos SP-LLG ir nuomotas iš GetJet LY-EMU, gal su įgula, nes stiuardesė ir stiuardas buvo lietuviai. Bet kėdės nesilankstė net.
Komentuoti:
-
Nesenai teko skristi LOT'u per Varšuvą, tai VNO-WAW ir atgal buvo <1 metų SP-LMA ir SP-LMB Embraer 190, bet tarp WAW ir AMS senos griuvenos SP-LLG ir nuomotas iš GetJet LY-EMU, gal su įgula, nes stiuardesė ir stiuardas buvo lietuviai. Bet kėdės nesilankstė net.
Komentuoti:
-
Spėju, kad vien naujų A220 įsigyjimas pareikalavo nemažai išlaidų. Nors, aišku, iš karto visko nemoka, bet bendra sumelė gaunasi įspūdinga, virš 2,6 mlrd. EUR.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Estai tiesiog bando iš pavydo pūsti burbulą - vien antraštės tonas išduoda
. Pajamos auga, čia gal kokie laikini pabangavimai.
Komentuoti:
-
Puiku, užsipirko naujų lėktuvų, dabar dar didesnį ekonominį efektą galės sukurti (šiuo metu airBaltic tiesiogiai ir netiesiogiai sukuria 2,5% šalies BVP) su ateityje mažesniais kaštais (dėl naujų lėktuvų ekonomiškumo ir mažesnių remonto sąnaudų), o dabar laukiu komentarų, kaip valstybei nenaudinga turėtų nacionalines avialinijas.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąairBaltic nuostoliai pirmąjį metų pusmetį paaugo 70% ir dabar siekia 26mln. eurų
https://news.err.ee/979989/air-balti...still-flies-on
Na o dabar laukiu komentarų, apie tai koks geras dalykas valstybei yra tos nacionalinės avialinijos
Komentuoti:
-
airBaltic nuostoliai pirmąjį metų pusmetį paaugo 70% ir dabar siekia 26mln. eurų
https://news.err.ee/979989/air-balti...still-flies-on
Na o dabar laukiu komentarų, apie tai koks geras dalykas valstybei yra tos nacionalinės avialinijos
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bent jau Tailandas netoli, tai už tą patį ir Mianmaro expierence'o galima būtų patirt.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąSkraidys į Myanmarą
Komentuoti:
-
airBaltic rolls out special Lithuanian Airbus A220-300 livery
https://worldairlinenews.com/2019/08...fJuBLTCcAPn5gA
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ne skurdu. Lietuvoje gal 1/3 keleivių sudaro emigrantai. Baltarusiai neemigruoja taip masiškai. Ir dirbti ES jie laisvai negali. O šiaip tai vizos. Bet va, naujiena - ES ir Baltarusija tikisi supaprastinti vizų režimą dar šiemet.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
Beje, į Lietuvą rudenį žada pradėti skraidyti dar viena pigių skrydžių kompanija - Lauda Motion, kurios pagrindinė bazė yra Vienoje. Jos akcijų paketas priklausė lenktynininkui N. Laudai. Prieš mirtį jis spėjo jį parduoti Ryanair. Dabar tai Ryanair dukterinė kompanija. Bet rebrendinti į Ryanair kol kas nežadama. Skridau su Lauda Motion iš Bukarešto į Vieną. Už 20 eurų, jei ne 1 val. vėlavimas, kainavęs daug nervų dėl to, jog galėjau nespėti į kitą skrydį, tai kažkas panašaus į Wizzair (Laudos parką sudaro Airbusai, o ne Boeing, priešingai nei Ryanair). Be to stiuardesės džinsuotos...
Paskutinis taisė Al1; 2019.08.06, 21:44.
Komentuoti:
-
Beveik valandą pragariškai įkaitusiame lėktuve įstrigęs renginių organizatorius: „Sveiki atvykę į „Ryanair“ pirtį!“ https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81837633
karštis viduje buvo nežmoniškas, jautėsi, lyg būtų virš 50 laipsnių. Lauke temperatūra tuo metu buvo 38 laipsniai šilumos. Pranešė, kad netrukus kilsime, o įjungus variklius ir kondicionierius situacija pagerės. Pranešimą, kad tuoj kilsime, kartojo kas dešimt minučių ir tai tęsėsi 45 minutes. Karštis tik didėjo, juokavome: „sveiki atvykę į „Ryanair“ pirtį“. Daliai keleivių buvo išdalinti oro linijų žurnalai, su kuriais galėjome vėdintis“, - sakė keleivis.
Juokingiausia tai, kad pakilus, kuomet salone atvėso, įgula ėmė prekiauti maistu ir gėrimais, įskaitant ir vandenį, kurio per didžiulį karštį nedavė nei stiklinės. Į klausimą, kodėl nebuvo įjungti kondicionieriai, įgulos nariai neturėjo atsakymo. Jie ir patys buvo kiaurai šlapi.
Komentuoti:
-
Į lėktuvą iš Lvovo netilpę vilniečiai skundžia oro vežėją: nori išsisukti perpus pigiau nei priklauso https://www.15min.lt/pasaulis-kiseneje/naujiena/kelioniu-pulsas/i-lektuva-is-lvovo-netilpe-vilnieciai-skundzia-oro-vezeja-nori-issisukti-perpus-pigiau-nei-priklauso-637-1175600
Po Lvove praleisto savaitgalio Tomas ir Agnė Vilnių turėjo pasiekti sekmadienio, birželio 2-osios, rytą. Tačiau prie įlaipinimo vartų sutuoktiniai išgirdo, kad į lėktuvą netilps. Toks pats likimas ištiko dar bent tuziną lietuvių. „Į lėktuvą netilpo 6 eilės keleivių“, – sakė Agnė. Agnei ir Tomui oro uoste buvo pasiūlyta alternatyva – skrydis į Vilnių po savaitės, kitą sekmadienį. „Turbūt juokaujate!“ – stebėjosi pora. To ji sau jokiu būdu negalėjo leisti, nes pirmadienį jau turėjo būti darbe.
Komentuoti:
-
Man toks klausimas iškilo - kodėl iš LT niekas nesiūlo skrydžių į Kroatiją ? Manau būtų populiari kryptys, tuo labiau ES.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kodėl mes kažkokias lūkesčių iliuzijas dėl Minsko kuriame? Kol kas ten ekonominis proveržis nesišviečia, greičiau atvirkščiai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
Komentuoti:
-
Na štai - pats ir atsakėt į savo klausimą, kodėl VNO nesulaukia keleivių iš BaltarusijosParašė Lettered Rodyti pranešimą
Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
vizų reikalavimas, be abejonės, taip pat daro ženklią įtaką
Komentuoti:
-
Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.Parašė Sula Rodyti pranešimąMinskas dar yra 10 mln. šalies sostinė, o oro uosto keleivių mažiau nei VNO. Tai kaip paaiškinti tokį fenomeną?Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.27, 00:08.
Komentuoti:
-
Minskas dar yra 10 mln. šalies sostinė, o oro uosto keleivių mažiau nei VNO. Tai kaip paaiškinti tokį fenomeną?
Komentuoti:
-
Minskas už sienos, prie kurios gali tekti praleisti kelias valandas, ir viza kainuoja, todėl 1 prie 1 su Ryga lyginti negalima.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: