Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Mes neturime, tiek pat keleivių. Šiemet Ryga turės netoli 8 mln., o mes tikimės perlipti 5 mln. skirtumas didelis. O be generuojamų pajamų ir srautų turime ką turime, savo pinigus už skrydžius atiduodam airiams, vengrams ir tiem patiem latviams. Sėdime apgailėtiname oro uoste į lėktuvus važiuojame autobusais, kurie pagaminti 1998 m.

    Čia pasainagrinėti, apie inderect revenue, jei įdomu:

    https://www.internalconsulting.com/s...y_Revenues.pdf
    AirBaltic sukuria 2,5% Latvijos BVP, tai tie kažkada investuoti keli šimtai milijonų Eur senai atsipirkę.

    airBaltic's influence in the wider economy was even greater than its figures suggest, citing a recent study by business strategy consultants Roland Berger which suggested airBaltic contributed 2.5% to Latvia’s GDP in 2018 and supported close to 30 000 jobs, directly and indirectly.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na taip, kai tas investuotojas yra valstybė, "investuojanti" mokesčių mokėtojų pinigus.

    Nes kiek realių investuotojų į airBaltic vis ėjo, ėjo, ir vis neatėjo, tai aš jau ir skaičių pamečiau. Kažin kodėl?

    O Čiurlionis viską paaiškino, tik nepaaiškino, kodėl mes turime beveik tiek pat keleivių be 200€ milijonų kasmetinių subsidijų.
    Mes neturime, tiek pat keleivių. Šiemet Ryga turės netoli 8 mln., o mes tikimės perlipti 5 mln. skirtumas didelis. O be generuojamų pajamų ir srautų turime ką turime, savo pinigus už skrydžius atiduodam airiams, vengrams ir tiem patiem latviams. Sėdime apgailėtiname oro uoste į lėktuvus važiuojame autobusais, kurie pagaminti 1998 m.

    Čia pasainagrinėti, apie inderect revenue, jei įdomu:

    https://www.internalconsulting.com/s...y_Revenues.pdf
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.06.25, 11:21.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Apie kokias čia kasmetines 200 mln. Eur subsidijas kalbat? Kokios pvz. buvo pernai?
    Tame ir esmė, kad krypčių tiek neturim, ar 186 mln. Eur per metus prarasti vien dėl Londono irgi nesvarbu? Ar pagal jus užtenka tik emigracinių krypčių į Londoną? Jei jau taip skaičiuojat, tai skaičiuokit bendrą ekonominę naudą/žalą.
    Na, tai paskaičiuok, ir dėk skaičius ant stalo.

    Tu parodyk, kad tos multimilijoninės subsidijos atsipirko, arba kada nors atsipirks.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Ne tik Londono Sitis: valdžia paramą žada ir už kitas skrydžių kryptis

    Subsidijuojama ir daugiau krypčių - net ir dažnesni AirBaltic skrydžiai tarp Vilniaus ir Rygos .

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1001720?copied

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na taip, kai tas investuotojas yra valstybė, "investuojanti" mokesčių mokėtojų pinigus.

    Nes kiek realių investuotojų į airBaltic vis ėjo, ėjo, ir vis neatėjo, tai aš jau ir skaičių pamečiau. Kažin kodėl?

    O Čiurlionis viską paaiškino, tik nepaaiškino, kodėl mes turime beveik tiek pat keleivių be 200€ milijonų kasmetinių subsidijų.
    Apie kokias čia kasmetines 200 mln. Eur subsidijas kalbat? Kokios pvz. buvo pernai?
    Tame ir esmė, kad krypčių tiek neturim, ar 186 mln. Eur per metus prarasti vien dėl Londono irgi nesvarbu? Ar pagal jus užtenka tik emigracinių krypčių į Londoną? Jei jau taip skaičiuojat, tai skaičiuokit bendrą ekonominę naudą/žalą.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Valstybei jau senai atsipirko, Čiurlionis gana tiksliai viską paaiškino, investuotojas turbūt irgi mato naudą, jei investuoja. Tesla, Amazon žymiai daugiau metų nuostolingai dirbo/dirba, bet žmonės investuoja.
    Na taip, kai tas investuotojas yra valstybė, "investuojanti" mokesčių mokėtojų pinigus.

    Nes kiek realių investuotojų į airBaltic vis ėjo, ėjo, ir vis neatėjo, tai aš jau ir skaičių pamečiau. Kažin kodėl?

    O Čiurlionis viską paaiškino, tik nepaaiškino, kodėl mes turime beveik tiek pat keleivių be 200€ milijonų kasmetinių subsidijų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Na, po 200 įmerkdavo, dabar po 5 uždirba.

    Tai per kiek "investicija" atsipirks? Paskaičiavus infliaciją - niekada.
    Valstybei jau senai atsipirko, Čiurlionis gana tiksliai viską paaiškino, investuotojas turbūt irgi mato naudą, jei investuoja. Tesla, Amazon žymiai daugiau metų nuostolingai dirbo/dirba, bet žmonės investuoja.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 10:58.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaip tai nėra ekonominės naudos? Va vien tiesiogiai AirBaltic pernai uždirbo 5,4 mln. Eur pelno. Lietuva dėl neturėjimo "verslo" maršruto į Londoną kasmet prarado po 186 mln. Eur. Tikrai jokios finansinės naudos, ir dar kažką apie mažaraščius kalbat...
    Kuom naudingesnė "socialinė paslauga" vežioti grybautojus, o
    Na, po 200 įmerkdavo, dabar po 5 uždirba.

    Tai per kiek "investicija" atsipirks? Paskaičiavus infliaciją - niekada.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Na tas 200 mln. į metus nėra pinigai išmesti į balą. Mokesčiai, mokami atlyginimai keliems tūkstančiams asmenų, kurie tiesiogiai ar netiesiogiai susiję su aviacine veikla(tetos kur sumuštinius tepa, kur lėktuvus valo, antžeminis personalas, visas oro uostas, tie patys pilotai).

    Infrastruktūros projektai, naujų lėktuvų užsakymai, lėktuvų priežiūros įmonių kūrimas, oro uosto plėtra.

    Reiktų skaičiuoti, norint gauti tikslius duomenis, bet latviai prasuko didelių pinigų ratą, kurių didžioji dalis grįžo. Tų į balą spėju, kokie 20 mln. į metus.

    Bet užtat dabar turi didelį oro uostą bei žinomas avialinijas su 40 naujų ir apynaujų lėktuvų.

    2011 m. atsiskraidinti Petrą iš Vilniaus kainavo - 5€, bet atskridęs Petras išgėrė alaus, nusipirko Rigos balzamo, užsisakė viešbutį, važiavo taksi. Ar verta patirtį 5€ nuostolį dėl visos išvardintos apyvartos?


    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Autobusų maršrutų susbsidijavimas yra socialinė paslauga. Ekonominės naudos čia nėra jokios. Kaip ir milijonų švaistymas "savoms" avialinijoms.
    Kaip tai nėra ekonominės naudos? Va vien tiesiogiai AirBaltic pernai uždirbo 5,4 mln. Eur pelno. Lietuva dėl neturėjimo "verslo" maršruto į Londoną kasmet prarado po 186 mln. Eur. Tikrai jokios finansinės naudos, ir dar kažką apie mažaraščius kalbat...
    Kuom naudingesnė "socialinė paslauga" vežioti grybautojus, o ne turistus ir verslininkus į savo šalį?

    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 10:20.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Atsipirko ir jau senai, čia tik mažaraščiai nesupranta susisiekimo reikšmės ekonomikai, tokiems geriau numesti kelis eurus ant butelio.
    P.S. Kokia ekonominė logika subsidijuoti traukinių, autobusų maršrutus ar alkoholikus?
    Autobusų maršrutų susbsidijavimas yra socialinė paslauga. Ekonominės naudos čia nėra jokios. Kaip ir milijonų švaistymas "savoms" avialinijoms.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Neatsipirko, ir dar daug metų neatsipirks.
    Atsipirko ir jau senai, čia tik mažaraščiai nesupranta susisiekimo reikšmės ekonomikai, tokiems geriau numesti kelis eurus ant butelio.
    P.S. Kokia ekonominė logika subsidijuoti traukinių, autobusų maršrutus ar alkoholikus?
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 09:58.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Jeigu jau taip giliau pažiūrėjus, tai kam tas checkin iš vis reikalingas, jeigu jis automatinis? Aš jau susiduręs ne kartą kiwi.com automatiškai registruoja, dar keletas sistemų. Aš galvoju, kad darai checkin tam, kad patvirtintum, jog tikrai skrisi, dabar gaunasi, kad sistema už tave patvirtina, nors ji tikrai nežino ar tu skrisi.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Į Menorcą plius dar 70 krypčių, tai įvertinus ekonominę naudą iš turizmo, verslo, aptarnaujančio verslo, senai tie 200 atsipirko per 10 metų. Bet turbūt būtų buvę naudingiau juos išleisti pašalpoms ar subsidijoms traukinių maršrutų į kaimus? Juk susisiekimas su Europos verslo centrais ar pritraukimas turistų reikalingas tik ponams, kokia iš to nauda paprastam kaimo žmogui.

    https://www.airbaltic.com/en/destinations
    Neatsipirko, ir dar daug metų neatsipirks.

    Čia yra mažaraščio plikbajorio "onoras" turėti "savo" avialinijas, nors nėra jokios ekonominės logikos tą daryti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Sakai už galimybę skristi ne tik į Mallorca, bet dar ir į Menorca verta išleisti 200 mln € mokesčių mokėtojų pinigų?
    Į Menorcą plius dar 70 krypčių, tai įvertinus ekonominę naudą iš turizmo, verslo, aptarnaujančio verslo, senai tie 200 atsipirko per 10 metų. Bet turbūt būtų buvę naudingiau juos išleisti pašalpoms ar subsidijoms traukinių maršrutų į kaimus? Juk susisiekimas su Europos verslo centrais ar pritraukimas turistų reikalingas tik ponams, kokia iš to nauda paprastam kaimo žmogui.

    https://www.airbaltic.com/en/destinations
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 09:27.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Šiaurės Lietuvai vis vien bus patogiau į Rygą, kad ir kokį stiprų Kauno oro uostą išvystytum.
    Jei iš Kauno bus reikalingas tiesioginis skrydis, o iš Rygos - nebus, tada didesnis atstumas iki oro uosto nebus lemiamas veiksnys. Jei, tarkim, Vilniaus oro uosto šiuo metu išvis nebūtų , Kaunas būtų gerokai stambesnis oro uostas.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Latvių sukišti pinigai senai atsipirko. Apie susisiekimo naudą verslui turbūt irgi negirdėjote? Pagaliau išsiaiškinom, kad RIX vis tik krypčių skaičius gerokai didesnis ir "tokio paties" rezultato be savo avialinijų toli gražu nėra.
    Sakai už galimybę skristi ne tik į Mallorca, bet dar ir į Menorca verta išleisti 200 mln € mokesčių mokėtojų pinigų?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Šiaurės Lietuvą iš Rygos galima atsikovoti nebent su stipriu Kauno oro uostu. Vilnius geografiškai nepatogus didžiajai daliai Lietuvos. Bet patogus daliai baltarusių .
    Šiaurės Lietuvai vis vien bus patogiau į Rygą, kad ir kokį stiprų Kauno oro uostą išvystytum. O dar grįždamas pakeliui ir pigesnio alaus sustot gali, bei kiti privalumai
    Iš Panevėžio ir jo apylinkių bet kokiu atveju patogiau į Vilnių, nes važiuoji automagistrale, kur kelionės laiką gali daug labiau prognozuoti, nei važiuojant kitokiais keliais.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Rygos oro uostą "remia" ir visa Šiaurės bei Vakarų Lietuva. Turbūt ir pietinė Estija. Iš Klaipėdos/Šiaulių Ryga arčiau nei Vilnius. O Panevėžys pusiaukelėje. Bet Rygoje daugiau skrydžių, tai turbūt didesnė tikimybė, kad ir panevėžietis rinksis Rygą. Šiaurės Lietuvą iš Rygos galima atsikovoti nebent su stipriu Kauno oro uostu. Vilnius geografiškai nepatogus didžiajai daliai Lietuvos. Bet patogus daliai baltarusių .
    Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.25, 08:33.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Tokiais tempais, kokiais kišame dabar, pagal sukištus pinigus latvius pavysime tik už 200 metų.

    Na, o taip, Latvijos emigrantams ir atostogautojams yra platesnis kelionių spektras. Lietuvoje krypčių skaičius ne toks platus, nes nėra politinės valios (politinės korupcijos?) už šimtus milijonų mokesčių mokėtojų pinigų subsidijuoti papildomų krypčių.
    Latvių sukišti pinigai senai atsipirko. Apie susisiekimo naudą verslui turbūt irgi negirdėjote? Pagaliau išsiaiškinom, kad RIX vis tik krypčių skaičius gerokai didesnis ir "tokio paties" rezultato be savo avialinijų toli gražu nėra.

    Komentuoti:

Working...
X