Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Į lėktuvą iš Lvovo netilpę vilniečiai skundžia oro vežėją: nori išsisukti perpus pigiau nei priklauso https://www.15min.lt/pasaulis-kiseneje/naujiena/kelioniu-pulsas/i-lektuva-is-lvovo-netilpe-vilnieciai-skundzia-oro-vezeja-nori-issisukti-perpus-pigiau-nei-priklauso-637-1175600
    Po Lvove praleisto savaitgalio Tomas ir Agnė Vilnių turėjo pasiekti sekmadienio, birželio 2-osios, rytą. Tačiau prie įlaipinimo vartų sutuoktiniai išgirdo, kad į lėktuvą netilps. Toks pats likimas ištiko dar bent tuziną lietuvių. „Į lėktuvą netilpo 6 eilės keleivių“, – sakė Agnė. Agnei ir Tomui oro uoste buvo pasiūlyta alternatyva – skrydis į Vilnių po savaitės, kitą sekmadienį. „Turbūt juokaujate!“ – stebėjosi pora. To ji sau jokiu būdu negalėjo leisti, nes pirmadienį jau turėjo būti darbe.

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Man toks klausimas iškilo - kodėl iš LT niekas nesiūlo skrydžių į Kroatiją ? Manau būtų populiari kryptys, tuo labiau ES.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
    Tai kodėl mes kažkokias lūkesčių iliuzijas dėl Minsko kuriame? Kol kas ten ekonominis proveržis nesišviečia, greičiau atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
    Na štai - pats ir atsakėt į savo klausimą, kodėl VNO nesulaukia keleivių iš Baltarusijos vizų reikalavimas, be abejonės, taip pat daro ženklią įtaką

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Minskas dar yra 10 mln. šalies sostinė, o oro uosto keleivių mažiau nei VNO. Tai kaip paaiškinti tokį fenomeną?
    Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.26, 23:08.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Minskas dar yra 10 mln. šalies sostinė, o oro uosto keleivių mažiau nei VNO. Tai kaip paaiškinti tokį fenomeną?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Minskas už sienos, prie kurios gali tekti praleisti kelias valandas, ir viza kainuoja, todėl 1 prie 1 su Ryga lyginti negalima.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Negalima taip tiesioginiai lyginti pagal gyventojų skaičių. Visai šiaurės ir vakarų Lietuvai, o taip pat ir pietų Estijai yra arčiau Ryga negu Vilnius (Talinas).

    Be to, Ryga yra ir Baltijos regiono centras, daugelis tarptautinių įmonių padalinių Baltijos šalims kuriasi būtent čia, todėl Ryga tiesiog natūraliai traukos centras.
    Užtat šalia Vilniaus Minskas su 2 mln. gyventojų, ir į kurį bent kol kas neskrenda jokie LCC, tačiau VNO iki RIX keleivių skaičiaus vis tiek toli.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Jeigu RIX planuoja aptarnauti 8 mln šiais metais, ivertinus kad Lietuvoje pusantro karto daugiau gyventoju, kad butu lygiosios Vilniui, Kaunui, Palangai reikia aptarnauti 12 mln sias metais. Toli mums iki to.
    Negalima taip tiesioginiai lyginti pagal gyventojų skaičių. Visai šiaurės ir vakarų Lietuvai, o taip pat ir pietų Estijai yra arčiau Ryga negu Vilnius (Talinas).

    Be to, Ryga yra ir Baltijos regiono centras, daugelis tarptautinių įmonių padalinių Baltijos šalims kuriasi būtent čia, todėl Ryga tiesiog natūraliai yra didesnis traukos centras.
    Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.26, 20:50.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Jeigu RIX planuoja aptarnauti 8 mln šiais metais, ivertinus kad Lietuvoje pusantro karto daugiau gyventoju, kad butu lygiosios Vilniui, Kaunui, Palangai reikia aptarnauti 12 mln sias metais. Toli mums iki to.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Gan įspūdingi skaičiai neskrendančių. Galvočiau čia vos ne gyvybės mirties atveju neskrenda, o čia net 5-10 proc.

    O tai ką Ukrainos oro linijos vardan etikos ir moralės, skirtingai nei kiti, sąžiningai pardavinėja vietas ir praranda pinigus?
    Skaičiai visur skirtingi, oro linijos turi savus skaičiavimus ir pagal tai atitinkamai daro sprendimus. Kaip viskas vyksta Ukrainos Oro linojose, gali pasakyt tik Ukrainos oro linijos, bet tikiu, kad jie nėra maksimaliai optimizavę savo procesų pelningumui didinti taip kaip yra optimizuotos EU ar Amerikos Oro linijos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Kitos to nedaro, nes pardavinėja daugiau bilietų nei lektuve yra vietu su mintim, kad yra 5-10% kurie nepasirodys.
    Gan įspūdingi skaičiai neskrendančių. Galvočiau čia vos ne gyvybės mirties atveju neskrenda, o čia net 5-10 proc.

    O tai ką Ukrainos oro linijos vardan etikos ir moralės, skirtingai nei kiti, sąžiningai pardavinėja vietas ir praranda pinigus?

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Na nereali funkcija, automatiškai užregistravo. Didžiulis patogumas palyginus su kitom linijom, kodėl kitos to nedaro?
    Kitos to nedaro, nes pardavinėja daugiau bilietų nei lektuve yra vietu su mintim, kad yra 5-10% kurie nepasirodys.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
    Na taip, latviai dirba pelningai kur kas ilgiau - ne 4 metus kaip SAS ar Finnair, o netgi 5 metus

    https://www.airbaltic.com/airbaltic-...-profit-1h2014
    Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.25, 13:06.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
    Tai reikia žiūrėti aggregate duomenis. Dabar latvių tokie duomenys, kad jų sumerkti milijonai niekada negrįš.

    O bet tačiau ką gali žinoti, gal airBaltic netrukus taps dominuojančiu žaidėju pasaulyje, ir neš mžiniškus pelnus šaliai. Visko gali būti. Nors abejotina, aišku. Kur kas didesnė tikimybė kad sumekti pinigai niekada negrįš, o tikėtina kad ateityje ir vėl reikės merkti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Taip, bet dar neseniai mokėjo po 200mln€.

    Su dabartiniu pelnu sukišti pinigai latviams niekada neatsipirks.
    O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Puiku, už SAS skrydžius skandinavų mokesčių mokėtojai nemoka, taip pat kaip ir latviai už pelningai dirbančios airBaltic.
    Taip, bet dar neseniai mokėjo po 200mln€.

    Su dabartiniu pelnu sukišti pinigai latviams niekada neatsipirks.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    O tai sunku pačiam pažiūrėti?

    2018 -
    Puiku, už SAS skrydžius skandinavų mokesčių mokėtojai nemoka, taip pat kaip ir latviai už pelningai dirbančios airBaltic.

    Komentuoti:


  • sankauskas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Už subsidijuojamus SAS skrydžius irgi moka skandinavų mokesčių mokėtojai?
    O tai sunku pačiam pažiūrėti?

    2018 -

    Pretax profit for the May to July quarter came in at 2.00 billion Swedish crowns ($219.7 million), slightly up from 1.97 billion a year ago, and beating the 1.77 billion crowns expected in a Reuters poll of analysts.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Puiku, latviai iš savo mokesčių mokėtojų kišenės finansuoja mūsų skrydžius.
    Už subsidijuojamus SAS ar Finnair skrydžius irgi moka skandinavų mokesčių mokėtojai?
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 12:05.

    Komentuoti:

Working...
X