Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    „AirBaltic“ vadovas M.Gaussas: apie ateities planus, konkurenciją, bankrotus ir asmeninę gėdą https://www.15min.lt/verslas/naujien...da-667-1234596
    Vilniuje nuo gruodžio ketiname laikyti papildomą orlaivį. Skrydžių krypčių dar neskelbiame, bet galime pasakyti, kad Vilniuje turėsime du orlaivius. Dabar turime 6 kryptis iš Vilniaus, o kitąmet planuojame siūlyti 11 krypčių.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    (šiuo metu airBaltic tiesiogiai ir netiesiogiai sukuria 2,5% šalies BVP)
    Šiai už 26 mln. sugeneruoti 2.5 % biudžeto yra be galo maža kaina. Jei iš tiesų yra generuojamas tokios sumos, tai gali ir 50 mln. varyti į minusą.


    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Na o dabar laukiu komentarų, apie tai koks geras dalykas valstybei yra tos nacionalinės avialinijos
    ​​​​​
    Taip pat kolegos teisingai sako jog investuota į lėktuvus- užsakymas 50 vnt., turbūt ir kaina suderėta mažesnė. O tai reiškia, kad parduodant lėktuvus antrinei rinkai, dėl orlaivių trūkumo, galės prašyti, tiek kiek mokėjo.

    Visų trečia, sulauksim antrojo pusmečio rezultatų. Liepa ir rugpjūtis yra pelnngiausi metų mėnesiai.
    Ateina pinigėliai už lėktuvų nuomą(Lufthansa) + čarterius.
    ​​​​​​​Taip pat buvo parduota ne maža dalis senųjų Boeing.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    GetJet Airlines“ tapo pirmosiomis Lietuvos avialinijomis, kurios pradėjo vykdyti transatlantinius skrydžius plataus fiuzeliažo lėktuvu. Šie tolimieji skrydžiai į Kanadą bus vykdomi „LOT Polish Airlines“ užsakymu vieninteliu Baltijos šalyse lėktuvu „Airbus A330“. Skrydžių kryptis Varšuva-Torontas, skelbiama pranešima. https://m.delfi.lt/verslas/transport...hp?id=82495263

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Teko girdėt, kad LOT jau kurį laiką susiduria su rimtu orlaivių trūkumu dėl draudimo eksploatuoti Boeing Max 737 lėktuvus. Nepaisant to, ne tik nenaikina esamų maršrutų, bet ir stengiasi neatidėti anksčiau suplanuotų naujų krypčių paleidimų. Tai kaip ir nenuostabu, kad jie priversti nuomotis lėktuvus su įgula, kad būtų įvykdomi visi skrydžiai. Deja, tenka nuomotis lėktuvus ir iš vežėjų, turinčių senesnius lėktuvus ir teikiančių ne tokią kokybišką paslaugą..

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nesenai teko skristi LOT'u per Varšuvą, tai VNO-WAW ir atgal buvo <1 metų SP-LMA ir SP-LMB Embraer 190, bet tarp WAW ir AMS senos griuvenos SP-LLG ir nuomotas iš GetJet LY-EMU, gal su įgula, nes stiuardesė ir stiuardas buvo lietuviai. Bet kėdės nesilankstė net.
    Taip jis wet-lease, kitaip tariant, lėktuvas nuomojamas su įgula.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nesenai teko skristi LOT'u per Varšuvą, tai VNO-WAW ir atgal buvo <1 metų SP-LMA ir SP-LMB Embraer 190, bet tarp WAW ir AMS senos griuvenos SP-LLG ir nuomotas iš GetJet LY-EMU, gal su įgula, nes stiuardesė ir stiuardas buvo lietuviai. Bet kėdės nesilankstė net.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Spėju, kad vien naujų A220 įsigyjimas pareikalavo nemažai išlaidų. Nors, aišku, iš karto visko nemoka, bet bendra sumelė gaunasi įspūdinga, virš 2,6 mlrd. EUR.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Estai tiesiog bando iš pavydo pūsti burbulą - vien antraštės tonas išduoda . Pajamos auga, čia gal kokie laikini pabangavimai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    airBaltic nuostoliai pirmąjį metų pusmetį paaugo 70% ir dabar siekia 26mln. eurų

    https://news.err.ee/979989/air-balti...still-flies-on

    Na o dabar laukiu komentarų, apie tai koks geras dalykas valstybei yra tos nacionalinės avialinijos
    Puiku, užsipirko naujų lėktuvų, dabar dar didesnį ekonominį efektą galės sukurti (šiuo metu airBaltic tiesiogiai ir netiesiogiai sukuria 2,5% šalies BVP) su ateityje mažesniais kaštais (dėl naujų lėktuvų ekonomiškumo ir mažesnių remonto sąnaudų), o dabar laukiu komentarų, kaip valstybei nenaudinga turėtų nacionalines avialinijas.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    airBaltic nuostoliai pirmąjį metų pusmetį paaugo 70% ir dabar siekia 26mln. eurų

    https://news.err.ee/979989/air-balti...still-flies-on

    Na o dabar laukiu komentarų, apie tai koks geras dalykas valstybei yra tos nacionalinės avialinijos

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Skraidys į Myanmarą
    Bent jau Tailandas netoli, tai už tą patį ir Mianmaro expierence'o galima būtų patirt.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Skraidys į Myanmarą

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    airBaltic rolls out special Lithuanian Airbus A220-300 livery

    https://worldairlinenews.com/2019/08...fJuBLTCcAPn5gA

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
    Ne skurdu. Lietuvoje gal 1/3 keleivių sudaro emigrantai. Baltarusiai neemigruoja taip masiškai. Ir dirbti ES jie laisvai negali. O šiaip tai vizos. Bet va, naujiena - ES ir Baltarusija tikisi supaprastinti vizų režimą dar šiemet.

    Beje, į Lietuvą rudenį žada pradėti skraidyti dar viena pigių skrydžių kompanija - Lauda Motion, kurios pagrindinė bazė yra Vienoje. Jos akcijų paketas priklausė lenktynininkui N. Laudai. Prieš mirtį jis spėjo jį parduoti Ryanair. Dabar tai Ryanair dukterinė kompanija. Bet rebrendinti į Ryanair kol kas nežadama. Skridau su Lauda Motion iš Bukarešto į Vieną. Už 20 eurų, jei ne 1 val. vėlavimas, kainavęs daug nervų dėl to, jog galėjau nespėti į kitą skrydį, tai kažkas panašaus į Wizzair (Laudos parką sudaro Airbusai, o ne Boeing, priešingai nei Ryanair). Be to stiuardesės džinsuotos...
    Paskutinis taisė Al1; 2019.08.06, 20:44.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Beveik valandą pragariškai įkaitusiame lėktuve įstrigęs renginių organizatorius: „Sveiki atvykę į „Ryanair“ pirtį!“ https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81837633
    karštis viduje buvo nežmoniškas, jautėsi, lyg būtų virš 50 laipsnių. Lauke temperatūra tuo metu buvo 38 laipsniai šilumos. Pranešė, kad netrukus kilsime, o įjungus variklius ir kondicionierius situacija pagerės. Pranešimą, kad tuoj kilsime, kartojo kas dešimt minučių ir tai tęsėsi 45 minutes. Karštis tik didėjo, juokavome: „sveiki atvykę į „Ryanair“ pirtį“. Daliai keleivių buvo išdalinti oro linijų žurnalai, su kuriais galėjome vėdintis“, - sakė keleivis.
    Juokingiausia tai, kad pakilus, kuomet salone atvėso, įgula ėmė prekiauti maistu ir gėrimais, įskaitant ir vandenį, kurio per didžiulį karštį nedavė nei stiklinės. Į klausimą, kodėl nebuvo įjungti kondicionieriai, įgulos nariai neturėjo atsakymo. Jie ir patys buvo kiaurai šlapi.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Į lėktuvą iš Lvovo netilpę vilniečiai skundžia oro vežėją: nori išsisukti perpus pigiau nei priklauso https://www.15min.lt/pasaulis-kiseneje/naujiena/kelioniu-pulsas/i-lektuva-is-lvovo-netilpe-vilnieciai-skundzia-oro-vezeja-nori-issisukti-perpus-pigiau-nei-priklauso-637-1175600
    Po Lvove praleisto savaitgalio Tomas ir Agnė Vilnių turėjo pasiekti sekmadienio, birželio 2-osios, rytą. Tačiau prie įlaipinimo vartų sutuoktiniai išgirdo, kad į lėktuvą netilps. Toks pats likimas ištiko dar bent tuziną lietuvių. „Į lėktuvą netilpo 6 eilės keleivių“, – sakė Agnė. Agnei ir Tomui oro uoste buvo pasiūlyta alternatyva – skrydis į Vilnių po savaitės, kitą sekmadienį. „Turbūt juokaujate!“ – stebėjosi pora. To ji sau jokiu būdu negalėjo leisti, nes pirmadienį jau turėjo būti darbe.

    Komentuoti:


  • zero
    replied
    Man toks klausimas iškilo - kodėl iš LT niekas nesiūlo skrydžių į Kroatiją ? Manau būtų populiari kryptys, tuo labiau ES.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
    Tai kodėl mes kažkokias lūkesčių iliuzijas dėl Minsko kuriame? Kol kas ten ekonominis proveržis nesišviečia, greičiau atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
    Na štai - pats ir atsakėt į savo klausimą, kodėl VNO nesulaukia keleivių iš Baltarusijos vizų reikalavimas, be abejonės, taip pat daro ženklią įtaką

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Minskas dar yra 10 mln. šalies sostinė, o oro uosto keleivių mažiau nei VNO. Tai kaip paaiškinti tokį fenomeną?
    Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.26, 23:08.

    Komentuoti:

Working...
X