Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • TIME
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...
    tas "pietinis oro uostas" yra darzine valanda kelio nuo miesto (piko metu beveik 2val), kitame mieste,kuris vadinasi Charleroi- cia kaip Kauno oro uostas butu Vilniaus oro uostu vadinamas

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...
    Skubotos išvados - kodėl pasakysiu vėliau, bet grįžti turiu antradienį ryte, skrydžio atgal nėra. Turėčiau važiuoti be automobilio, na tarkim, Ollex atvykstantis 2,5 h prieš skrydį yra alternatyva. Dvi valandos KUN man prailgs.

    Iš Charleroi iki miesto centro yra plius minus 2 valandos, iš pagrindinio oro uosto 15-20 min.

    Kainodara, taip jau veikia, kad perkant pirmyn atgal yra pigiau, nei į vieną pusę, skrendant tom pačiom avialinijomis. Kitaip tariant pirkdamas su Lufthansa į priekį ir atgal, aš sumokėsiu iš esmės tiek pat, o kai kuriais atvejais, net mažiau.

    O priežastis, kodėl neskrendu iš Kauno ir kas būtų katastrofa jei skridytų tik Ryanair - nėra bilietų, o persėdimų jie nesiūlo, tai ir parodo, kokioje skylėje su LCC esame.

    Bėda ne Kaunas, bėda, kad į KUN dar neatėjo LOT ir koks Germanwings ir kad nėra patogaus susisiekimo su oro uostu, o nėra, todėl, kad per mažai skrydžių.
    Attached Files
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.03.01, 20:26.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Vienas minus du yra -1. Taip, kad sėkmingai traukiamės ir toliau.
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Agonija tęsiasi:
    Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus
    https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/
    Tai jau -1½, nes atšaukė ne esamus, o žadėtus maršrutus.

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Skuodis apie oro uostų planus: šią vasarą turėsime apie 100 skrydžių krypčių
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92576987
    Kiek dar trūksta iki žadėto šimto?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Aš nežinau ar norint nuvykti į Briuselįskemadienį reikės laukti 6h Kopenhagoje, man tai neatrodo, kaip puikus pasiekiamumas.
    Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Vilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.
    SAS negrįžo į ankstesnį grafiką, turime kelioliką išvykimų per savaitę mažiau, negrįžo į senas vėžias ir Lufthansa, nei LOT, nei Airbaltic. Austrian ir Brussels grįžta minimalia rotacija. Aeroflot, Belavia išėjo (ir gerai), bėda, kad altetnatyvos neatsirado. Nebėra persėdimų per Kijevą. Wizz air lėktuvų bazė susitraukė nuo 4 iki 2, Ryanair irgi stipriai apsikarpė.

    Palyginus su tuo, kas buvo 2019 m. Lietuvos aviacijai yra mažu mažiausiai tragedija. Aš nežinau ar norint nuvykti į Briuselįskemadienį reikės laukti 6h Kopenhagoje, man tai neatrodo, kaip puikus pasiekiamumas.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Vilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.
    Tai, kad kai tik ne puikus, o sudinas. Tiek Vilnius, tiek Kaunas yra regiono centrai ir pasiekiamumas turetu buti geras. Vilnius nera, kazkoks Celiabinskas, kuriame daug gyventoju, bet yra vidury niekur. Vilnius- Baltijos saliu regiono svarbiausias miestas tiek politksiai tiek finasiskai, bet pasiekimumas, kaip kokios Tiranos. Norim, kad toliau butume aktualus, turim turet susiekima is Vilniaus, kuris yra geras arba labai geras, kitaip ir liksime busime kazkokia Europos provincija, kur nuvykt is dydziuju centru imanoma tik su 1-2 persedimais. Kad ta pasiek reikia strategijos ir normalios vadybos. Dabartinis variantas, kai i oro susiekimas ziurima, kaip i koki Vilniaus viesaji tranasporta, kas yra tragedija ir veda prie prarastu pinigu ir mazu aukstos pridetines vertes uzsienio investiciju.
    Paskutinis taisė TrippleA; 2023.03.01, 15:55.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Vilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Agonija tęsiasi:

    Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus

    https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/
    Kuo toliau, tuo labiau panasu, kad vadybininkeliai is Lietuvos Oro usotu ir Susiekimo Ministerijos, tiesiog sumaste pakelt tarifus, galvodami, kad visi mokes. Problema, kad nemokes ir problema, kurios jiem tiesiog neena suvokt, kad tiesiog nenorintys moket- iseis. Bet vadybininkeliai, toliau, kaip gavo algas, taip ir gaus, o atsakomybes prisiimt nereiks. Tiesiog VO .

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Agonija tęsiasi:

    Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus

    https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/
    ​​​​​​​

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Geros naujienos apie Malagą paskelbtos ir tiražuotos per visus žiniasklaidos kanalus, o zinių apie naikinamos skrydžius į Atėnus ir Jerevaną taip lengvai nepavyks surasti.

    15min.lt 2023.02.24
    Paskelbę apie naują reisą iš Vilniaus į Malagą, „Wizz Air“ naikina skrydžius į Armėniją ir Graikiją
    https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-2013734
    Vienas minus du yra -1. Taip, kad sėkmingai traukiamės ir toliau. Panašu, kad ir Ryanair nuo kitų metų nuima Atėnus. Dar 2017 m. džiaugėmės, kad tiesioginiu skrydžiu pasieksime Atėnus, o su vienu persidėmu visas Graikijos salas ir daugelį pietų Europos uostų. Bet tada Ryanair su Wizz labai gretai išstūmė šiuos Graikų vežėjų planus.

    Nuo kitų metų – tiesioginis skrydis iš Vilniaus į Atėnus
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7uWHxIbru

    Dabar neturėsime, ne tik AEGEAN, bet ir Ryanair ir Wizzair, nes low-cost'ai yra suinteresuoti, tik dominuoti rinkoje, o tuomet jau skraidyti tik maksimaliai pelningomis kryptimis. Kai išstumi konkurentą, palieki tik tas pelningiausias kryptis - Londonas, Oslas, Milanas ir tokiais dažniais, kokie tau patogūs. Šiaip labai liūdna.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.02.27, 13:24.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Geros naujienos apie Malagą paskelbtos ir tiražuotos per visus žiniasklaidos kanalus, o zinių apie naikinamos skrydžius į Atėnus ir Jerevaną taip lengvai nepavyks surasti.

    15min.lt 2023.02.24
    Paskelbę apie naują reisą iš Vilniaus į Malagą, „Wizz Air“ naikina skrydžius į Armėniją ir Graikiją
    https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-2013734

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Taip ir parašyta.

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    O tai ne AirBaltic kartais irgi skraidins į Malagą?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    „Wizz Air“ nuo liepos skraidins iš Vilniaus į Malagą https://www.vz.lt/transportas-logist...niaus-i-malaga
    Vengrijos oro bendrovė „Wizz Air“ nuo šių metų liepos pradės reguliarius skrydžius tarp Vilniaus ir Malagos miesto Ispanijoje.
    Skrydžiai vyks dukart per savaitę ir truks iki 2024 metų pradžios, BNS patvirtino Lietuvos oro uostai. Tiesioginius skrydžius tarp Vilniaus ir Malagos nuo pavasario pradės ir Latvijos „Air Baltic“, o šiuo metu į Malagos oro skrydžius iš Kauno oro uosto vykdo Airijos oro bendrovė „Ryanair“.„Wizz Air“ Lietuvos oro uostuose šiuo metu vykdo viso 18 reguliarių skrydžių krypčių.

    Komentuoti:


  • TIME
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    LO nesitraukia iš City, pilna žiniasklaidoje komentarų jog kryptis bus pratęsta
    kalbejo per LRT aktualiju studija oro uostu atstovas - del sutaupytu pinigu COVID laikotarpiu bus pratesta iki lapkricio/gruodzio. Toliau pratesti neplanuojama.

    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...niu-avialiniju

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Bet vietine rinka nesugundom ir artimiausiu kaimynų, tie patys BT verčiau nuomoja lėktuvus vokiečiams, nei atidsro kryptis iš Vilniaus, o LO traukiasi su City oro uostu, o kažkada LO skraidydavo ir į Kauną ir į Palangą.
    LO nesitraukia iš City, pilna žiniasklaidoje komentarų jog kryptis bus pratęsta

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Kad ir kaip bebūtų, dėl visos šios pasiutpolkės ir vien tik politinių žaidimų, Lietuvoje netekome turbūt, kokių trijų nacionalinių vežėjų, netapome SAS dalimi, nevystėmė bendro projekto su AirBaltic (čia daug klaustukų).

    Bet vietine rinka nesugundom ir artimiausiu kaimynų, tie patys BT verčiau nuomoja lėktuvus vokiečiams, nei atidsro kryptis iš Vilniaus, o LO traukiasi su City oro uostu, o kažkada LO skraidydavo ir į Kauną ir į Palangą.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    O tai kiek turėtų turėt pavaldinių? Juk reikia, kad tam tikras sritis išmanytų. Jei turėtų tik 2 ar 3 tai neaprėptų giliai savo sričių.
    O kam tau 4 viceministrai, kurie yra beprasmiški kiaušai, kad reikia apsistatyti patarėjais. Bet kadangi Lietuvos politika tokia ir yra, kad viceministrai yra trumpalaikis postas, t.y. rinkiminio cinklo karmūškė, tai ir ima draugus (politinis pasitikėjimas), kurie nieko nežino. Kai nei politikai nekelia sau standartų, nei visuomenė, tai sukuri etatų (patarėjams) ir maitini kaip ponas iš rankos. Teoriškai (praktiškai visokių prikišta būna per pažįstamus) politinių grupių vedėjai (vadovai) yra kompetentingiausi žmonės, tai su jais ir tariesi, kaip vykdyti politiką.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Na kam tos nesąmonės? Juk ministerijų politikos grupių pavadinimai gali būti idiotiški, bet esmę reikia žiūrėti. Daug kur tokių keistų dalykų yra ir nežinant veiklos specifikos, galima prisvaigti lygiai tiek, kiek antivakseriai bando skaityti Sveikatos ministerijos įsakymus... Va kas jums turėtų kelti klausimų, kad ministras turi 2 patarėjus, 1 padėjėją, 1 specialųjų atašė (?) + 4 viceministrai. Tai daug ką pasako.
    O tai kiek turėtų turėt pavaldinių? Juk reikia, kad tam tikras sritis išmanytų. Jei turėtų tik 2 ar 3 tai neaprėptų giliai savo sričių.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jie apskritai nelabai kažką supranta apie aviaciją ir jos reikšmę, įmesti į savo kėdes per pažintis iš visai kitų sričių.
    Skuodis buvo įmestas, nes Nausėdai netiko Kasparas Adomaitis, mano akimis, tikrai turintis kompetencijos šiam postui.

    Komentuoti:

Working...
X