Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Į Briuselio pietinį oro uostą skraido be persėdimų sekmadieniais (ir netgi fantastiškiausiu laiku prieš darbvo savaitę - vakare). Tik sostinėms ponams tektų iš Kauno skristi, tai net neminimas toks maršrutas kaip egzistuojantis...
Iš Charleroi iki miesto centro yra plius minus 2 valandos, iš pagrindinio oro uosto 15-20 min.
Kainodara, taip jau veikia, kad perkant pirmyn atgal yra pigiau, nei į vieną pusę, skrendant tom pačiom avialinijomis. Kitaip tariant pirkdamas su Lufthansa į priekį ir atgal, aš sumokėsiu iš esmės tiek pat, o kai kuriais atvejais, net mažiau.
O priežastis, kodėl neskrendu iš Kauno ir kas būtų katastrofa jei skridytų tik Ryanair - nėra bilietų, o persėdimų jie nesiūlo, tai ir parodo, kokioje skylėje su LCC esame.
Bėda ne Kaunas, bėda, kad į KUN dar neatėjo LOT ir koks Germanwings ir kad nėra patogaus susisiekimo su oro uostu, o nėra, todėl, kad per mažai skrydžių.
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.03.01, 20:26.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVienas minus du yra -1. Taip, kad sėkmingai traukiamės ir toliau.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAgonija tęsiasi:
Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus
https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSkuodis apie oro uostų planus: šią vasarą turėsime apie 100 skrydžių krypčių
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=92576987
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAš nežinau ar norint nuvykti į Briuselįskemadienį reikės laukti 6h Kopenhagoje, man tai neatrodo, kaip puikus pasiekiamumas.
Komentuoti:
-
Parašė alm Rodyti pranešimąVilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.
Palyginus su tuo, kas buvo 2019 m. Lietuvos aviacijai yra mažu mažiausiai tragedija. Aš nežinau ar norint nuvykti į Briuselįskemadienį reikės laukti 6h Kopenhagoje, man tai neatrodo, kaip puikus pasiekiamumas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alm Rodyti pranešimąVilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.Paskutinis taisė TrippleA; 2023.03.01, 15:55.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus ir Kauno pasiekiamumai puikūs kaip tokio dydžio miestų. Skambūs žodžiai kaip agonija visiškai neatitinka realybės. Murmėti kaip viskas blogai dėl to, kas įprastai vyksta aviacijoje visą laiką (vienos kompanijos plečias, kitos traukias, maršrutai atidaromi ir uždaromi) - nesąmonė.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAgonija tęsiasi:
Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus
https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Agonija tęsiasi:
Dar vieni: „Norwegian Air Shuttle” atšaukė planuojamus skrydžius iš Vilniaus
https://madeinvilnius.lt/transportas...s-is-vilniaus/
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGeros naujienos apie Malagą paskelbtos ir tiražuotos per visus žiniasklaidos kanalus, o zinių apie naikinamos skrydžius į Atėnus ir Jerevaną taip lengvai nepavyks surasti.
15min.lt 2023.02.24
Paskelbę apie naują reisą iš Vilniaus į Malagą, „Wizz Air“ naikina skrydžius į Armėniją ir Graikiją
https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-2013734
Nuo kitų metų – tiesioginis skrydis iš Vilniaus į Atėnus
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7uWHxIbru
Dabar neturėsime, ne tik AEGEAN, bet ir Ryanair ir Wizzair, nes low-cost'ai yra suinteresuoti, tik dominuoti rinkoje, o tuomet jau skraidyti tik maksimaliai pelningomis kryptimis. Kai išstumi konkurentą, palieki tik tas pelningiausias kryptis - Londonas, Oslas, Milanas ir tokiais dažniais, kokie tau patogūs. Šiaip labai liūdna.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.02.27, 13:24.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Geros naujienos apie Malagą paskelbtos ir tiražuotos per visus žiniasklaidos kanalus, o zinių apie naikinamos skrydžius į Atėnus ir Jerevaną taip lengvai nepavyks surasti.
15min.lt 2023.02.24
Paskelbę apie naują reisą iš Vilniaus į Malagą, „Wizz Air“ naikina skrydžius į Armėniją ir Graikiją
https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ja-667-2013734
- 2 patinka
Komentuoti:
-
„Wizz Air“ nuo liepos skraidins iš Vilniaus į Malagą https://www.vz.lt/transportas-logist...niaus-i-malaga
Vengrijos oro bendrovė „Wizz Air“ nuo šių metų liepos pradės reguliarius skrydžius tarp Vilniaus ir Malagos miesto Ispanijoje.
Skrydžiai vyks dukart per savaitę ir truks iki 2024 metų pradžios, BNS patvirtino Lietuvos oro uostai. Tiesioginius skrydžius tarp Vilniaus ir Malagos nuo pavasario pradės ir Latvijos „Air Baltic“, o šiuo metu į Malagos oro skrydžius iš Kauno oro uosto vykdo Airijos oro bendrovė „Ryanair“.„Wizz Air“ Lietuvos oro uostuose šiuo metu vykdo viso 18 reguliarių skrydžių krypčių.
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
LO nesitraukia iš City, pilna žiniasklaidoje komentarų jog kryptis bus pratęsta
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...niu-avialiniju
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBet vietine rinka nesugundom ir artimiausiu kaimynų, tie patys BT verčiau nuomoja lėktuvus vokiečiams, nei atidsro kryptis iš Vilniaus, o LO traukiasi su City oro uostu, o kažkada LO skraidydavo ir į Kauną ir į Palangą.
Komentuoti:
-
Kad ir kaip bebūtų, dėl visos šios pasiutpolkės ir vien tik politinių žaidimų, Lietuvoje netekome turbūt, kokių trijų nacionalinių vežėjų, netapome SAS dalimi, nevystėmė bendro projekto su AirBaltic (čia daug klaustukų).
Bet vietine rinka nesugundom ir artimiausiu kaimynų, tie patys BT verčiau nuomoja lėktuvus vokiečiams, nei atidsro kryptis iš Vilniaus, o LO traukiasi su City oro uostu, o kažkada LO skraidydavo ir į Kauną ir į Palangą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O tai kiek turėtų turėt pavaldinių? Juk reikia, kad tam tikras sritis išmanytų. Jei turėtų tik 2 ar 3 tai neaprėptų giliai savo sričių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Na kam tos nesąmonės? Juk ministerijų politikos grupių pavadinimai gali būti idiotiški, bet esmę reikia žiūrėti. Daug kur tokių keistų dalykų yra ir nežinant veiklos specifikos, galima prisvaigti lygiai tiek, kiek antivakseriai bando skaityti Sveikatos ministerijos įsakymus... Va kas jums turėtų kelti klausimų, kad ministras turi 2 patarėjus, 1 padėjėją, 1 specialųjų atašė (?) + 4 viceministrai. Tai daug ką pasako.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jie apskritai nelabai kažką supranta apie aviaciją ir jos reikšmę, įmesti į savo kėdes per pažintis iš visai kitų sričių.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: