Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Puiku, už SAS skrydžius skandinavų mokesčių mokėtojai nemoka, taip pat kaip ir latviai už pelningai dirbančios airBaltic.
    Taip, bet dar neseniai mokėjo po 200mln€.

    Su dabartiniu pelnu sukišti pinigai latviams niekada neatsipirks.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

      Taip, bet dar neseniai mokėjo po 200mln€.

      Su dabartiniu pelnu sukišti pinigai latviams niekada neatsipirks.
      O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
        Tai reikia žiūrėti aggregate duomenis. Dabar latvių tokie duomenys, kad jų sumerkti milijonai niekada negrįš.

        O bet tačiau ką gali žinoti, gal airBaltic netrukus taps dominuojančiu žaidėju pasaulyje, ir neš mžiniškus pelnus šaliai. Visko gali būti. Nors abejotina, aišku. Kur kas didesnė tikimybė kad sumekti pinigai niekada negrįš, o tikėtina kad ateityje ir vėl reikės merkti.
        If a lion could speak, we could not understand him.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          O skandinavų ar suomių mokesčių mokėtojai niekada nesubsidivavo savo avialinijų? Latvių dirba pelningai kur kas ilgiau, tuo tarpu SAS ar Finnair turėjo didžiulius nuostolius tik prieš 4 metus.
          Na taip, latviai dirba pelningai kur kas ilgiau - ne 4 metus kaip SAS ar Finnair, o netgi 5 metus

          https://www.airbaltic.com/airbaltic-...-profit-1h2014
          Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.25, 14:06.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Na nereali funkcija, automatiškai užregistravo. Didžiulis patogumas palyginus su kitom linijom, kodėl kitos to nedaro?
            Kitos to nedaro, nes pardavinėja daugiau bilietų nei lektuve yra vietu su mintim, kad yra 5-10% kurie nepasirodys.

            Comment


              Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

              Kitos to nedaro, nes pardavinėja daugiau bilietų nei lektuve yra vietu su mintim, kad yra 5-10% kurie nepasirodys.
              Gan įspūdingi skaičiai neskrendančių. Galvočiau čia vos ne gyvybės mirties atveju neskrenda, o čia net 5-10 proc.

              O tai ką Ukrainos oro linijos vardan etikos ir moralės, skirtingai nei kiti, sąžiningai pardavinėja vietas ir praranda pinigus?

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Gan įspūdingi skaičiai neskrendančių. Galvočiau čia vos ne gyvybės mirties atveju neskrenda, o čia net 5-10 proc.

                O tai ką Ukrainos oro linijos vardan etikos ir moralės, skirtingai nei kiti, sąžiningai pardavinėja vietas ir praranda pinigus?
                Skaičiai visur skirtingi, oro linijos turi savus skaičiavimus ir pagal tai atitinkamai daro sprendimus. Kaip viskas vyksta Ukrainos Oro linojose, gali pasakyt tik Ukrainos oro linijos, bet tikiu, kad jie nėra maksimaliai optimizavę savo procesų pelningumui didinti taip kaip yra optimizuotos EU ar Amerikos Oro linijos.

                Comment


                  Jeigu RIX planuoja aptarnauti 8 mln šiais metais, ivertinus kad Lietuvoje pusantro karto daugiau gyventoju, kad butu lygiosios Vilniui, Kaunui, Palangai reikia aptarnauti 12 mln sias metais. Toli mums iki to.

                  Comment


                    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                    Jeigu RIX planuoja aptarnauti 8 mln šiais metais, ivertinus kad Lietuvoje pusantro karto daugiau gyventoju, kad butu lygiosios Vilniui, Kaunui, Palangai reikia aptarnauti 12 mln sias metais. Toli mums iki to.
                    Negalima taip tiesioginiai lyginti pagal gyventojų skaičių. Visai šiaurės ir vakarų Lietuvai, o taip pat ir pietų Estijai yra arčiau Ryga negu Vilnius (Talinas).

                    Be to, Ryga yra ir Baltijos regiono centras, daugelis tarptautinių įmonių padalinių Baltijos šalims kuriasi būtent čia, todėl Ryga tiesiog natūraliai yra didesnis traukos centras.
                    Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.26, 21:50.

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                      Negalima taip tiesioginiai lyginti pagal gyventojų skaičių. Visai šiaurės ir vakarų Lietuvai, o taip pat ir pietų Estijai yra arčiau Ryga negu Vilnius (Talinas).

                      Be to, Ryga yra ir Baltijos regiono centras, daugelis tarptautinių įmonių padalinių Baltijos šalims kuriasi būtent čia, todėl Ryga tiesiog natūraliai traukos centras.
                      Užtat šalia Vilniaus Minskas su 2 mln. gyventojų, ir į kurį bent kol kas neskrenda jokie LCC, tačiau VNO iki RIX keleivių skaičiaus vis tiek toli.
                      Flickr

                      Comment


                        Minskas už sienos, prie kurios gali tekti praleisti kelias valandas, ir viza kainuoja, todėl 1 prie 1 su Ryga lyginti negalima.

                        Comment


                          Minskas dar yra 10 mln. šalies sostinė, o oro uosto keleivių mažiau nei VNO. Tai kaip paaiškinti tokį fenomeną?

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Minskas dar yra 10 mln. šalies sostinė, o oro uosto keleivių mažiau nei VNO. Tai kaip paaiškinti tokį fenomeną?
                            Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.27, 00:08.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
                              Na štai - pats ir atsakėt į savo klausimą, kodėl VNO nesulaukia keleivių iš Baltarusijos vizų reikalavimas, be abejonės, taip pat daro ženklią įtaką

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
                                Tai kodėl mes kažkokias lūkesčių iliuzijas dėl Minsko kuriame? Kol kas ten ekonominis proveržis nesišviečia, greičiau atvirkščiai.

                                Comment


                                  Man toks klausimas iškilo - kodėl iš LT niekas nesiūlo skrydžių į Kroatiją ? Manau būtų populiari kryptys, tuo labiau ES.
                                  “The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner

                                  Comment


                                    Į lėktuvą iš Lvovo netilpę vilniečiai skundžia oro vežėją: nori išsisukti perpus pigiau nei priklauso https://www.15min.lt/pasaulis-kiseneje/naujiena/kelioniu-pulsas/i-lektuva-is-lvovo-netilpe-vilnieciai-skundzia-oro-vezeja-nori-issisukti-perpus-pigiau-nei-priklauso-637-1175600
                                    Po Lvove praleisto savaitgalio Tomas ir Agnė Vilnių turėjo pasiekti sekmadienio, birželio 2-osios, rytą. Tačiau prie įlaipinimo vartų sutuoktiniai išgirdo, kad į lėktuvą netilps. Toks pats likimas ištiko dar bent tuziną lietuvių. „Į lėktuvą netilpo 6 eilės keleivių“, – sakė Agnė. Agnei ir Tomui oro uoste buvo pasiūlyta alternatyva – skrydis į Vilnių po savaitės, kitą sekmadienį. „Turbūt juokaujate!“ – stebėjosi pora. To ji sau jokiu būdu negalėjo leisti, nes pirmadienį jau turėjo būti darbe.
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                    Comment


                                      Beveik valandą pragariškai įkaitusiame lėktuve įstrigęs renginių organizatorius: „Sveiki atvykę į „Ryanair“ pirtį!“ https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81837633
                                      karštis viduje buvo nežmoniškas, jautėsi, lyg būtų virš 50 laipsnių. Lauke temperatūra tuo metu buvo 38 laipsniai šilumos. Pranešė, kad netrukus kilsime, o įjungus variklius ir kondicionierius situacija pagerės. Pranešimą, kad tuoj kilsime, kartojo kas dešimt minučių ir tai tęsėsi 45 minutes. Karštis tik didėjo, juokavome: „sveiki atvykę į „Ryanair“ pirtį“. Daliai keleivių buvo išdalinti oro linijų žurnalai, su kuriais galėjome vėdintis“, - sakė keleivis.
                                      Juokingiausia tai, kad pakilus, kuomet salone atvėso, įgula ėmė prekiauti maistu ir gėrimais, įskaitant ir vandenį, kurio per didžiulį karštį nedavė nei stiklinės. Į klausimą, kodėl nebuvo įjungti kondicionieriai, įgulos nariai neturėjo atsakymo. Jie ir patys buvo kiaurai šlapi.
                                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Skurdu. VNO prieš 10 metų aptarnavo tik vos virš 1 mln. keleivių, o šiemet perlips 5 mln.
                                        Ne skurdu. Lietuvoje gal 1/3 keleivių sudaro emigrantai. Baltarusiai neemigruoja taip masiškai. Ir dirbti ES jie laisvai negali. O šiaip tai vizos. Bet va, naujiena - ES ir Baltarusija tikisi supaprastinti vizų režimą dar šiemet.

                                        Beje, į Lietuvą rudenį žada pradėti skraidyti dar viena pigių skrydžių kompanija - Lauda Motion, kurios pagrindinė bazė yra Vienoje. Jos akcijų paketas priklausė lenktynininkui N. Laudai. Prieš mirtį jis spėjo jį parduoti Ryanair. Dabar tai Ryanair dukterinė kompanija. Bet rebrendinti į Ryanair kol kas nežadama. Skridau su Lauda Motion iš Bukarešto į Vieną. Už 20 eurų, jei ne 1 val. vėlavimas, kainavęs daug nervų dėl to, jog galėjau nespėti į kitą skrydį, tai kažkas panašaus į Wizzair (Laudos parką sudaro Airbusai, o ne Boeing, priešingai nei Ryanair). Be to stiuardesės džinsuotos...
                                        Paskutinis taisė Al1; 2019.08.06, 21:44.

                                        Comment


                                          airBaltic rolls out special Lithuanian Airbus A220-300 livery

                                          https://worldairlinenews.com/2019/08...fJuBLTCcAPn5gA

                                          Comment

                                          Working...
                                          X