Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Be to, patys matom, kad BT naujus skrydžius iš Vilniaus greitai atidaro ir dar greičiau uždaro - tai irgi kažkaip nesuponuoja, kad jiems gerai čia pas mus sekasi. Paskraidė į Hamburgą du metus, šiemet jau uždarė. Į Briuselį tiesioginius skrydžius pardavinėjo kiek, du mėnesius ? Neaiškios ir ilgalaikės Berlyno perspektyvos, nes maršrutas buvo uždarytas žiemai, bet net ir vasaromis BT smarkiai susikarpė (lyginant su tuo, kiek skraidė prieš pandemiją), ir dabar tebeskraido viso labo 3 kartus per savaitę (susilpnėjusiu BT naudojasi Ryanair, kurie šią vasarą skraidys iš Vilniaus į Berlyną beveik kasdien, ir dar 3 nauji papildomi skrydžiai iš Kauno į Berlyną).
Nieko nesakau - BT yra komercinė aviakompanija, tai normalu kad nepasiekę tam tikro pelningumo, maršrutus iš Vilniaus uždarinėja. Aišku, gal tada ir paaiškėja kodėl norima į juos investuoti - galbūt valstybės pinigai labiau juos "pririštų" prie VNO, ir neuždarinėtų taip greitai naujų maršrutų. Bet Perfect iškėlė labai gerą klausimą - kodėl tada tiesiog negalima dotuoti norimų konkrečių maršrutų ?
Gi jau buvo parengtas naujasis skrydžių skatinimo (rizikos pasidalijimo) modelis, o dabar trukt už vadžių, vėl iš pradžių.
Komentuoti: