Parašė bato_usai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Jeigu BT turės 80 ar 100 lėktuvų parką, ar jūs įsivaizduojate, kad jie ir taip nelaikys dar bent dukart, o realiai dar didesnio skaičiaus vien Vilniuje, neturinčiame jokio nacionalinio vėžėjo?
Komentuoti:
-
VZ.LT 2024.01.09
Lietuva svarsto galimybę įsigyti „Air Baltic“ akcijų
Lietuva svarsto galimybę įsigyti Latvijos nacionalinės oro bendrovės „Air Baltic“ akcijų, sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„Jau esu turėjęs du pokalbius su Latvijos susisiekimo ministru apie galimybę galbūt Lietuvai įsigyti dalį „Air Baltic“ akcijų. Aš manau, sąlygos tokiu atveju turėtų būti tokios, kad dalis lėktuvų turėtų stovėti ir bazuotis čia, rotuoti iš Lietuvos“, – antradienį Vilniaus oro uoste žurnalistams sakė M. Skuodis.
Anot jo, šiuo metu tariamasi dėl galimų sandorio sąlygų. Kaip VŽ sakė ministras, akcijų įsigijimas yra viena iš galimybių Lietuvai. Visgi, kiek akcijų būtų perkama, kol kas neaišku, nes Latvijos vyriausybė dar nėra nusprendusi, kokios apimties paketą platintų.
„Kaip žinote, „Air Baltic“ kompanija ruošiasi viešam akcijų platinimui šių metų pabaigoje, tai mes žiūrėsime, ar tos pirminės diskusijos, pirminiai pokalbiai gali įgauti kažkokį konkretų pavidalą, ar ne. Bet vis dėl to, svarbiausia Lietuvai, kad būtų patogūs skrydžiai, dažniai ir patogiu laiku“, – sakė ministras.
VŽ jis pažymėjo, kad, jo nuomone, Lietuvai reikėtų įvertinti akcijų įsigijimo galimybę ir dėl to, kad „Air Baltic“ Lietuvą ir Lietuvos oro uostus „mato kaip savo vidaus rinką ir bazę, iš kurios jau dabar vykdo daug skrydžių ir ateityje vykdys dar daugiau.“
M. Skuodis pažymėjo, kad „Air Baltic“ ateityje galėtų tapti ir visų trijų Baltijos šalių avialinijomis.
„Kol kas yra tiesiog bendras klausimas, ar Lietuva galėtų įsigyti, ar norėtų įsigyti, kokios sąlygos būtų ir panašiai. Kaip galbūt į tai žiūrėtų Estijos Vyriausybė, ar „Air Baltic“ galėtų būti trijų Baltijos šalių kompanija, nes bent jau pati kompanija mato save kaip trijų šalių kompaniją, o ne vienos“, – sakė M. Skuodis.
Kaip VŽ sakė ministras, vargu ar Lietuva, įsigijusi „Air Baltic“ akcijų, galėtų formuoti bendrovės strategiją ar turėti įtakos sprendžiant, kokiomis kryptimis skristi.
https://www.vz.lt/transportas-logist...-baltic-akciju
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimąLietuva svarsto galimybę įsigyt AirBaltic akcijų: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ju-667-2172608
Įdomu kiek reikia tų akcijų, kad turėtum svarų žodį ir galėtum kokius 4-5 lėktuvus pasistatyt LTOU.
Bet jei paleisime 100 naujų krypčių rinka pasprings. Mano asmenine nuomone, reikia tikrai BT rotacijų į Madridą, Romą, Atėnus, Barseloną, Londoną, Dubliną, Oslą, Lisaboną, Prahą, Atėnus, Ziurichą, Briuselį antro skrydžio per dieną į Amsterdamą. Čia papildomi 2-4 lėktuvai priklausomai nuo rotacijų intensyvumo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimąLietuva svarsto galimybę įsigyt AirBaltic akcijų: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ju-667-2172608
Įdomu kiek reikia tų akcijų, kad turėtum svarų žodį ir galėtum kokius 4-5 lėktuvus pasistatyt LTOU.
Komentuoti:
-
Lietuva svarsto galimybę įsigyt AirBaltic akcijų: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ju-667-2172608
Įdomu kiek reikia tų akcijų, kad turėtum svarų žodį ir galėtum kokius 4-5 lėktuvus pasistatyt LTOU.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Man tai argumentas, kad "tik 61 per diena i Chicago skrenda, todel pilno lektuvo nesurenkam" primena "Vilniuj statysim tramvaju, kai jau bus pilna tramvaju keleiviu". Visiem senai aisku, kad zmones maziau skrenda, jei nera patogiu tiesioginiu reisu, todel ir i Chicago ar New York, mes neturim kazkokio super-duper srauto, nes elementariai nera patogu i ten skristi.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
61 čia į abi puses per dieną, tai realiai sėdėtų apie 30 žmonių. Bet paties pateiktas konceptas teisingas, kad atsiradusi nauja krypyis generuoja, naujus srautus. Brt kritinės masės reikės palaukti dar iki kokių 2030. Tuomt gal ir gslėtume tikėtis atkreipti dėmesį.
Tik svarbu nepamiršti, kad atidarant naujas kryptis ir esame absoliučiai priklausomi nuo uždienio vežėjų.
Bet dabar labiau reikia skrydžių iš Vilniaus į Lisaboną, Romą, Madridą, Atėnus, Prahą, mieztus su kuriais Vilnius neturi susisiekimo (FR ar W6 2 kartus į savaitę nesiskaito).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Koks minusas ryanair, kad kažkas užsimeta maržą, bet pačiai ryanair vis tiek sumoka pilną kainą?
Pas mus visokie skrendu.lt užsimetantys nemažai irgi nesiūlys ryanair?
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąRyanair, Europe’s No.1 airline, today (7 Dec) welcomes the judgement of the Irish High Court granting a permanent injunction prohibiting screenscraper Flightbox from breaching the binding Terms of Use of the Ryanair website by using bot technology to unlawfully scrape Ryanair’s website for OTAs.
Ryanair said the sudden removal from what it claimed were online travel agent 'pirates' was 'welcome' {...} Ryanair added: 'In the meantime, Ryanair continues to make its fares available to honest/transparent OTA’s such as Google Flights, who do not add hidden mark ups to Ryanair prices and who direct passengers to make their bookings directly on the Ryanair.com website.'
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei 61 per aplinkui į Čikagą
Tik svarbu nepamiršti, kad atidarant naujas kryptis ir esame absoliučiai priklausomi nuo uždienio vežėjų.
Bet dabar labiau reikia skrydžių iš Vilniaus į Lisaboną, Romą, Madridą, Atėnus, Prahą, mieztus su kuriais Vilnius neturi susisiekimo (FR ar W6 2 kartus į savaitę nesiskaito).Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.01.03, 11:25.
Komentuoti:
-
Kliedesys kad lenkai skristų per VNO kai patys turi bilekiek linijų, net į US jei neklystu yra gavę teisę vykdyti išankstinę vykstančių į US kontrolę kas nėra suteikiama šiaip sau daug kam.
Komentuoti:
-
Apie lenkus prie to, kad būtų kas susigundytų išskristi ir iš VNO, gal kaina geresnė būtų, gal skrydžio laikas tinkamesnis.
Na baltarusus imkim dar tada, kurie nemažą dalį keleivių Luetuvoje sudaro
Lenkų iš VNO juk ir dabar yra skrendančių kryptimis, iš kurių ir Lenkijoj ne vienas reisas.
Ar tu galvoji, kad jei būtų toks skrydis iš VNO, tai kokie 95proc+ tik lietuvių skristų?
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei 61 per aplinkui į Čikagą, tai tieisoginis gal ir 150 vien lietuvių surinktų. Pridedam, kad tieisoginis daug patraukliau, tad susigundytų visi dažniau skraidyti nei per aplikui, pridedam, kad tiesioginiu šituo skristų ir žmonės į kitus JAV miestus dabar skrendantys, kurie neįeina į tą 61, nes tarkim su persėdimu skrenda į Detroitą. Bet susigundytų tiesiogiai skristi į Čikągą ir į detroitą nuvažiuot. Arba kiti gal pasirinktų ir tarkim Vilnius - Čikaga skristi ir skristi po to JAV į savo tolimesnį miestą, vietoj dabartinio Vilnius - EU - tas jo JAV miestas.
Tada dar pridedame latvius, lenkus (Čikagoje didžiulė diaspora lenkų) ir tt kas skristų. Gaunasi, kad praktiškai pilną užpildytume lėktuvą kasdien.
O jei padaryt kas antrą dieną skrydžius tai garantuotai pilni skristų.
A321XLR nuotolis 4700nm (patikslintas 4000nm), nuo VNO iki JFK - 3762nm, o iki ORD 4089nm kas greičiausiai neleis turėt tiesioginių į Čikagą išvis (nebent XLR skris bent 4500nm).
Gator - nelabai supratau apie lenkus ir latvius, prie ko jie čia? Lenkai ir taip turi tiesioginių skrydžių i JAV ir ne tik iš WAW, o dėl latvių - manau jie pirmieji turės tiesioginį skrydį vien dėl to, kad yra pagrindinis Baltijos šalių oro hub'as ir patys gali surinkt keleivius tiek iš VNO, tiek iš PLQ ar TLL tam (pvz su United codeshare).
Linkas į Bartkaus pamąstymus: https://simonasbartkus.substack.com/...s-tvarkarastis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLOU generalinis direktorius S. Bartkus šiandien pasidalino idomia info, kokie populiariausi netiesioginiai maršrutai iš Lietuvos pagal galutinę stotelę, tai iš long - haul populiariausia kryptis Čikaga, 61 keleivis per dieną. Tai panašu tiesioginiai reisai dėl per mažos paklausos dar negreit atsiras...
Tada dar pridedame latvius, lenkus (Čikagoje didžiulė diaspora lenkų) ir tt kas skristų. Gaunasi, kad praktiškai pilną užpildytume lėktuvą kasdien.
O jei padaryt kas antrą dieną skrydžius tai garantuotai pilni skristų.Paskutinis taisė Gator; 2023.12.30, 17:56.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLOU generalinis direktorius S. Bartkus šiandien pasidalino idomia info, kokie populiariausi netiesioginiai maršrutai iš Lietuvos pagal galutinę stotelę, tai iš long - haul populiariausia kryptis Čikaga, 61 keleivis per dieną. Tai panašu tiesioginiai reisai dėl per mažos paklausos dar negreit atsiras...
Padenkime pradžiai bent ES sostines tiesioginiais normaliais skrydžiais, o ne LCC kurie neparduoda jungiamųjų skrydžių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
LOU generalinis direktorius S. Bartkus šiandien pasidalino idomia info, kokie populiariausi netiesioginiai maršrutai iš Lietuvos pagal galutinę stotelę, tai iš long - haul populiariausia kryptis Čikaga, 61 keleivis per dieną. Tai panašu tiesioginiai reisai dėl per mažos paklausos dar negreit atsiras...Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.30, 15:11.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Smalsu ar yra kas ten kiekvieną kelionę seka ir kaskart apklausinėja kitas agentųras, kad gautų galimą kompensaciją iš laimėjusios.
Ar kaip įprasta visi nė piršto dėl to nepajudina, nes tingi, ir laimėjusi agentūra drąsiai gali užsimetinėti padoriai
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Bet iš to pačio pirkimo, viena iš sąlygų yra kad agentūra turi kompensuoti jei kažkas kitas analogišką kelionę gali pasiūlyti už pigiau.
Ar kaip įprasta visi nė piršto dėl to nepajudina, nes tingi, ir laimėjusi agentūra drąsiai gali užsimetinėti padoriai
Komentuoti:
Komentuoti: