Bent langus turi su dienos šviesa. Ne taip, kaip dauguma naujų tikrai "modernių" gamybinių įmonių ar elementarių autoservisų. Be to, netrukus turi gi rekonstruot ten viską.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBent langus turi su dienos šviesa. Ne taip, kaip dauguma naujų tikrai "modernių" gamybinių įmonių ar elementarių autoservisų. Be to, netrukus turi gi rekonstruot ten viską.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBent langus turi su dienos šviesa. Ne taip, kaip dauguma naujų tikrai "modernių" gamybinių įmonių ar elementarių autoservisų. Be to, netrukus turi gi rekonstruot ten viską.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.05.12, 12:19.
- 1 patinka
Comment
-
Tiesiog turėti daug natūralios šviesos didelio pastato šone nėra labai racionalu, nes bet kokiu atveju darbo vietą reikės papildomai apšviesti, jeigu ten darbas duobėje po transporto priemone, tai natūrali šviesa išvis nepagelbės. Pramoniniuose pastatuose dažniau panauojami švieslangiai stoge, nes tai leidžia tolygiau apšviesti patalpas, nei pro didelius vitrininius langus (kurie brangūs ir mažiau energetiškai efektyvūs) krintanti šviesa apšviestu pirmoje linijoje stovinčio troleibuso šoną, kuris blokuotų šviesos sklidimą tolyn.
- 3 patinka
Comment
-
Taip gali šnekėt žmonės, tik patys nedirbantys tokiomis sąlygomis. Langas stoge irgi matyt duobės po troleibusu neapšvies. Stovi ten tokie patys radiatoriai, kaip aplinkiniuose sovietiniuose daugiabučiuose, tai šildymas yra. Piko metu varant transportą vis tiek ten atviri vartai, tai šiluma ne esmė. Dienos metu vartai uždaryti. Kai vaikystėj neteisėtai nelegaliai ir galimai nusikalstamai dariausi lančiakus pas tekintoją, tai jo staklės ne po troleibusu duobėj buvo, o, kaip kokiam verslo centre Quadrum / Artery stovint ant kojų "lyg prie pakeliamo stalo" ir normalioj bendroj erdvėj.
Kodėl biurų kompiuterastai turi langus? Gi šildymas neefektyvus. Reiks skundą Libeskindui parašyt, kad nebeprojektuotų pastatų su "vitrininiais langais".
Jei rimtai, tai projektuočiau trulikų parką taip, kad trūlai pakyla į "antrą aukštą", o "duobė" būtų pirmame (t. y. iš esmės jos jau nebebūtų), kad ir po troleibusu dirbantiems būtų vitrininiai langai. Na "Tuvlitoj" TA atlikinėja, tai ne į duobę nusileidę.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
Comment