Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bent langus turi su dienos šviesa. Ne taip, kaip dauguma naujų tikrai "modernių" gamybinių įmonių ar elementarių autoservisų. Be to, netrukus turi gi rekonstruot ten viską.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Bent langus turi su dienos šviesa. Ne taip, kaip dauguma naujų tikrai "modernių" gamybinių įmonių ar elementarių autoservisų. Be to, netrukus turi gi rekonstruot ten viską.
      1TP, kiek rodo citify, jokių rekonstrukcijų nenumatoma. O ir planuojamos 2TP rekonstrukcijos kol kas nė kvapo.

      Comment


        Taip suplakiau per klaidą skirtingus parkus, bet net tik 2TP rekonstuojant nėra nevykdomas "novatoriškos ir modernios įmonės įvaizdžis". Info skydas įkaltas, bus ir rekonstrukcija.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Bent langus turi su dienos šviesa. Ne taip, kaip dauguma naujų tikrai "modernių" gamybinių įmonių ar elementarių autoservisų. Be to, netrukus turi gi rekonstruot ten viską.
          cia tas tarybinis paveldas, kur dabar rusai prikisa kai sako "pastate pribaltika ant koju, kolukius padare, gamyklas pastate". Matai, tokios high tech, kur dabar nebesugeba atkartoti. Joje, aisku. O realybeje tai tiesiog pigiau statyti be langu plus saskaita uz apsvietima matyt mazesne nei skirtumas silumos nuostoliu tarp nebrangiu stiklu ir nestiklntos sienos. Arba tokiu senu angaru isvis nelabai kas ir stengiasi sildyti iki 18 laipsniu, tiesiog darbininkai dirba saltyje, why not.
          Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.05.12, 12:19.

          Comment


            Tiesiog turėti daug natūralios šviesos didelio pastato šone nėra labai racionalu, nes bet kokiu atveju darbo vietą reikės papildomai apšviesti, jeigu ten darbas duobėje po transporto priemone, tai natūrali šviesa išvis nepagelbės. Pramoniniuose pastatuose dažniau panauojami švieslangiai stoge, nes tai leidžia tolygiau apšviesti patalpas, nei pro didelius vitrininius langus (kurie brangūs ir mažiau energetiškai efektyvūs) krintanti šviesa apšviestu pirmoje linijoje stovinčio troleibuso šoną, kuris blokuotų šviesos sklidimą tolyn.

            Comment


              Taip gali šnekėt žmonės, tik patys nedirbantys tokiomis sąlygomis. Langas stoge irgi matyt duobės po troleibusu neapšvies. Stovi ten tokie patys radiatoriai, kaip aplinkiniuose sovietiniuose daugiabučiuose, tai šildymas yra. Piko metu varant transportą vis tiek ten atviri vartai, tai šiluma ne esmė. Dienos metu vartai uždaryti. Kai vaikystėj neteisėtai nelegaliai ir galimai nusikalstamai dariausi lančiakus pas tekintoją, tai jo staklės ne po troleibusu duobėj buvo, o, kaip kokiam verslo centre Quadrum / Artery stovint ant kojų "lyg prie pakeliamo stalo" ir normalioj bendroj erdvėj.

              Kodėl biurų kompiuterastai turi langus? Gi šildymas neefektyvus. Reiks skundą Libeskindui parašyt, kad nebeprojektuotų pastatų su "vitrininiais langais".

              Jei rimtai, tai projektuočiau trulikų parką taip, kad trūlai pakyla į "antrą aukštą", o "duobė" būtų pirmame (t. y. iš esmės jos jau nebebūtų), kad ir po troleibusu dirbantiems būtų vitrininiai langai. Na "Tuvlitoj" TA atlikinėja, tai ne į duobę nusileidę.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Apšilimas prieš 14TR “barabanus”

                Click image for larger version  Name:	IMG_0631.jpeg Views:	0 Size:	766,7 kB ID:	2201931

                Comment


                  Įdomu dar ir tai, kad VT priverstas važiuoti apsižergęs punktyrą, nes kelio šone įdubę šuliniai ir vandens nubėgimo sistema. Niekaip neišsprendžiama problema.

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Apšilimas prieš 14TR “barabanus”

                    Click image for larger version Name:	IMG_0631.jpeg Views:	0 Size:	766,7 kB ID:	2201931
                    “Vilnietiškais komfortas” pasitinka jus troleibuse su garažiniu numeriu 2806

                    Comment


                      Dar kokį išmatų kibirą galėtų pasidėti, naktipuodį

                      Comment


                        Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                        Dar kokį išmatų kibirą galėtų pasidėti, naktipuodį
                        Yra ir tokių, tikrai. Aš ką darau tai rašau skundus, kad taip ir taip, na ir dažniausiai po skundo situacija pasitaiso į gerąją pusę.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                          Įdomu dar ir tai, kad VT priverstas važiuoti apsižergęs punktyrą, nes kelio šone įdubę šuliniai ir vandens nubėgimo sistema. Niekaip neišsprendžiama problema.
                          Ne. Jis važiuoja taip todėl, kad vairuotojai jaučiasi nebaudžiami.

                          Šiandien Operos žiede kamštį sudarė belenkaip lendantys VT vairuotojai. Troleibusas su nuleistais ūsais? Puiki proga užlįsti prieš kitus troleibusus.
                          Užkištas apsisukimas su šviesoforu? O mes apsisuksime sekančiame, nors kelio ženklai tai draudžia.

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Apšilimas prieš 14TR “barabanus”
                            Jiems tiesiog buvo įdomu kas viduje.
                            O ta atlikusi dalis dar kažkur yra. Jei nepametė.

                            Comment


                              Parašė eigh Rodyti pranešimą
                              Įdomu dar ir tai, kad VT priverstas važiuoti apsižergęs punktyrą, nes kelio šone įdubę šuliniai ir vandens nubėgimo sistema. Niekaip neišsprendžiama problema.
                              Kad ten juosta tokio pločio, kad tikrai nereikia išvažiuoti į kitą juostą norint apvažiuoti šulinėlius. Tiesiog vairuotojui kažkas užplaukė ir tiek.
                              Lietuva visiems.

                              Comment

                              Working...
                              X