Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Denis_Simonov
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Troleibusai tarnauja dvigubai ilgiau ir jų eksploatacija pigesnė (energijos sąnaudos). Be to ekologija. Ar tai nesvarbu miestui? Beje anksčiau troleibusai buvo nedaug brangesni už autobusus.
    Deja, nesutiksiu, Vilniuje visai kitaip. Kaip pasakojo (buvęs VT direktorius, dabar „Solaris Bus and Coach“ atstovas Lietuvoje) J. Bagdonavičius, palyginus dabartines išlaidas, tai troleibusų eksploatacija šiek tiek pigiau, negu autobusų, BET... troleibusų tinklo eksploatacija, reikalauja didesnių išlaidų, negu tie patys dujiniai autobusai.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    O kas turėjo būti, jei dabar to "kažko" nebeliks? 63 pernai savaitgaliais važiuodavo pilnas, tačiau tikrai visi norintys sutilpdavo.

    Kokią įtaką autobuso talpa turi stotelėje laukiančių žmonių skaičiui? Jei važiuotų 63-iu autotraukinys iš 5 sukabintų autobusų, tai stotelėje laukiančių žmonių skaičius sumažėtų 92,56% ?

    Tu, matyt, nenori pripažinti to, kad pro Sietyno st. dabar važiuoja ir 75?

    Visomis dienomis - čia akcentuoju tai, kad iki 2011 metų 63 važiuodavo tik poilsio dienomis.
    Taip,sumažėtų.Pats logiškai pamastyk.Ir ką man duoda tas 75?Jis man pagal tvarkarašti man nelabai tinka.Beje,iki 2011 VT aš nelabai ir naudojausi.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Nes jei bus trumpas nieko nebus.Sietyno st. vėl bus pilna.O kad visomis dienomis-koks man skirtumas?Savaitgali aš keliauju po miestą dviračiu.
    O kas turėjo būti, jei dabar to "kažko" nebeliks? 63 pernai savaitgaliais važiuodavo pilnas, tačiau tikrai visi norintys sutilpdavo.

    Kokią įtaką autobuso talpa turi stotelėje laukiančių žmonių skaičiui? Jei važiuotų 63-iu autotraukinys iš 5 sukabintų autobusų, tai stotelėje laukiančių žmonių skaičius sumažėtų 92,56% ?

    Tu, matyt, nenori pripažinti to, kad pro Sietyno st. dabar važiuoja ir 75?

    Visomis dienomis - čia akcentuoju tai, kad iki 2011 metų 63 važiuodavo tik poilsio dienomis.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Troleibusai tarnauja dvigubai ilgiau ir jų eksploatacija pigesnė (energijos sąnaudos). Be to ekologija. Ar tai nesvarbu miestui? Beje anksčiau troleibusai buvo nedaug brangesni už autobusus.
    Labai jau prisirišai prie troleibusų, būtų kiti laikai, tai ir konkės negalėtum atsisakyti.
    Troleibusai kaip tokie turi savų privalumų ir trūkumų. Bet visada yra finansai: supuvusią infrastruktūrą darosi ir bus dar sunkiau išlaikyti ateityje, didžioji dalis troliebusų yra fiziškai dar vidutinio amžiaus, bet moraline prasme jau pasenę, nepatrauklūs. Ką reikėtų daryti? Investuoti. Iš kokių lėšų? em.... kiek ten škodų, ne 300? 300*1 mln. (už tokią kainą net nepasiūlė..) = 300 mln Lt, neskaitant kontaktinio tinklo "revoliucijos" (dar kokie 150 mln.). Net ir sraigiškais tempais poreikis didelis. Kas finansuos? ES skirs lėšas, kad laidus kitaip perkabintume? Atsiras privatus investuotojas? (ye, norėčiau prisidėti prie laidų perkabinimo) ir privatus investuotojas tiesiog džiaugsis, kad važiuoja n+1 dubliuojančių maršrutų, kurie vienas iš kito nusiurbia keleivius, bet negarantuoja jokio greičio
    Tramvajus/metro/gondolos ir t.t. gali kaip toks fokusuotas objektas gali pritraukti investicijas + išnaikinimo būdu sumažinti bendras sistemos eksloatacinėmis išlaidomis
    Žodžiu, tema plati. Man pačiam didelis džiaugsmas, kad pagaliau ta studija yra kažkas rimtesnio ir konkretesnio nei kokie metro pasvaikčiojimai. Jau gana rimtai padaryta, be neišvengta gal tokių pavienių kategoriškų pasakymų

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    Kam reikalingi tie troleibusai,jei jie vos ne dvigubai brangesni uz autobusus? Kad autobusas butu brangesnis uz troleibusa tai dar suprasciau : variklis,greiciu deze reikalingi,metalas ,darbas jo apdirbimas irpan. O dabar viskas atvirksciai : troleibusas ,dezute ant keturiu ratu , elektros variklis ir valdymo blokas. Irengimu maziau nei autobuse,o kaina dvigubai beveik didesne. Ar cia kazkieno kisenes anksciau buvo labai placios otkatams,kad tokias kainas uz troleibusus norejo moketi?
    Troleibusai tarnauja dvigubai ilgiau ir jų eksploatacija pigesnė (energijos sąnaudos). Be to ekologija. Ar tai nesvarbu miestui? Beje anksčiau troleibusai buvo nedaug brangesni už autobusus.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Paprastai 63 važiuoja 1 trumpas autobusas. Ir niekada nėra garantijos, kad bus tiktai trumpas. Maršrutai.lt tinklaraštyje niekur nėra rašoma, kad šiemet bus tik trumpi.

    Iš liūdnos šypsenėlės galiu suprasti, kad 63 atnaujinimas nėra gera žinia? Negi tai, kad jis ir šiemet važiuos visomis savaitės dienomis nieko nereiškia?
    Nes jei bus trumpas nieko nebus.Sietyno st. vėl bus pilna.O kad visomis dienomis-koks man skirtumas?Savaitgali aš keliauju po miestą dviračiu.

    Komentuoti:


  • praeivis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taip, pinigų nėra. Bet jei troleibusų parkas nebus atnaujinamas, troleibusus iš tiesų teks naikinti. Reikia tikėtis, kad nauja valdžia po 3 metų išvadins šiuos plano sprendinius utopiniais. Ir bent jau nedarys klaidos neatnaujindama troleibusų parko.

    Kam reikalingi tie troleibusai,jei jie vos ne dvigubai brangesni uz autobusus? Kad autobusas butu brangesnis uz troleibusa tai dar suprasciau : variklis,greiciu deze reikalingi,metalas ,darbas jo apdirbimas irpan. O dabar viskas atvirksciai : troleibusas ,dezute ant keturiu ratu , elektros variklis ir valdymo blokas. Irengimu maziau nei autobuse,o kaina dvigubai beveik didesne. Ar cia kazkieno kisenes anksciau buvo labai placios otkatams,kad tokias kainas uz troleibusus norejo moketi?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Naikina laikinai dėl tilto Gariūnuose per Nerį remonto. Dėl to Savanorių pr. padidės automobilių srautai.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Nuo balandžio 16 d. Savanorių pr. naikinama "A" juosta tarp Vilkpėdės ir Vaduvos stotelių.

    Nuo balandžio 16 d. važiuojant Savanorių prospektu nuo miesto centro link Kauno, Savanorių prospekto ir Vilkpėdės gatvės sankryžos bus uždraustas kairys posūkis į Vilkpėdės gatvę. Viešojo maršrutinio transporto eismo juostos Savanorių prospekte tarp Vilkpėdės ir Vaduvos gatvių bus panaikintos. Šie pakeitimai padės užtikrinti geresnį susisiekimą Savanorių pr.
    http://www.vilnius.lt/index.php?2915264014

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    O iš čia sužinojau kad tai trumpas.
    Paprastai 63 važiuoja 1 trumpas autobusas. Ir niekada nėra garantijos, kad bus tiktai trumpas. Maršrutai.lt tinklaraštyje niekur nėra rašoma, kad šiemet bus tik trumpi.

    Iš liūdnos šypsenėlės galiu suprasti, kad 63 atnaujinimas nėra gera žinia? Negi tai, kad jis ir šiemet važiuos visomis savaitės dienomis nieko nereiškia?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Čia atrodo kažkokia apklausa?Bet netik apie VVT.



    Pagaliau atnaujins 63-Sietyno stotelę prasiurbs.Tik įdomu-ilgi ar trumpi dabar bus?O dėl 32-gerai kad keičia.Dar galėtu 75 suderinti su 47, nes važiuoja vienas po kito.
    Pats ir atsakau į savo klausimą-panagrinėjes tvarkaraštį supratau,kad bus 1 autobusas.O iš čia sužinojau kad tai trumpas.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Čia atrodo kažkokia apklausa?Bet netik apie VVT.
    Manau, kad studentai šią apklausą darė pvz. statistikos paskaitoje, nes visa apklausa tokio tipo. Pačiam teko daryti, todėl duodu 60 procentų, kad tai statistikai darė darbą ir papildomai įmetė į 15min.lt

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Vilniaus gyventojai nepatenkinti viešuoju transportu

    http://ikrauk.15min.lt/aktualu/63032
    Čia atrodo kažkokia apklausa?Bet netik apie VVT.

    Pagaliau atnaujins 63-Sietyno stotelę prasiurbs.Tik įdomu-ilgi ar trumpi dabar bus?O dėl 32-gerai kad keičia.Dar galėtu 75 suderinti su 47, nes važiuoja vienas po kito.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    2012 04 11 - Nuo balandžio 14 d. atnaujinamas 63 „Žvėrynas-Pilaitė-Karveliškės“ autobusų maršrutas bei keičiamas 32 autobusų maršruto tvarkaraštis

    Informuojame, kad prasidėjus šiltajam metų sezonui, kaip ir kasmet gyventojų patogumui nuo 2012 balandžio 14 d. atnaujinamas 63 „Žvėrynas-Pilaitė-Karveliškės“ autobusų maršrutas. Šio maršruto autobusai važiuos kasdien.



    Taip pat, atsižvelgiant į gyventojų prašymus, nuo balandžio 16 d. keičiamas 32 „Žvėrynas–Zujūnai–Gineitiškės–Pašilaičiai“ autobusų maršruto tvarkaraštis.

    Minėtų maršrutų nauji eismo tvarkaraščiai bus skelbiami internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt nuo balandžio 11 d. o viešojo transporto stotelėse keičiami nuo balandžio 12 d.
    Informacija apie viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt , mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama telefonu (8-5) 261 5273.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Vilniaus gyventojai nepatenkinti viešuoju transportu

    http://ikrauk.15min.lt/aktualu/63032

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
    Ponuliai aiškina, kad troleibusai lėti - o kaip jie gali būti greiti, jei automobilių vairuotojai jų nepraleidžia išvažiuoti iš stotelių? Ir, žinoma, jie negali važiuoti greitai dėl to, kad nėra investuojama į jų atnaujinimą.
    Tai yra sprendžiama A juostomis. Deja, ne visur jas galima braižyti, nes daugeliu atveju tam gatvės yra per siauros, bet jos jau yra Pylimo gatvėje, Konstitucijos prospekte ir kitose gatvėse.

    Komentuoti:


  • Marius_vln
    replied
    Denis_Simonov, siūlyčiau nekreipti dėmesio ant tų, kurie ant Jūsų "stumia"... bent kiek įsigilinantis į pranešimus mato, kad nesate nusiteikęs dėl troleibusų naikinimo.

    O vat dėl Vilniaus valdžios... man gėda ir pikta
    Ponuliai aiškina, kad troleibusai lėti - o kaip jie gali būti greiti, jei automobilių vairuotojai jų nepraleidžia išvažiuoti iš stotelių? Ir, žinoma, jie negali važiuoti greitai dėl to, kad nėra investuojama į jų atnaujinimą, aš jau nekalbu apie duobėtus kelius, kurie laužo tai, kas dar yra likę.

    Norėtųsi tikėti, kad susiburs rimta iniciatyvinė grupė dėl troleibusų išlikimo ir atnaujinimo. Būtų gerai, kad būtų rasta galimybė paleidinėti pranešimus spaudai, kad visuomenė žinotų, kas vyksta, ir zuokuloms būtų daromas pilietinis spaudimas.


    ...klausimėlis.
    Kažin, kas palaimina esančių stotelėse laukimo paviljonų projektus?
    Seniau buvo seno tipo laukimo paviljonas Tuskulėnų parko stotelėje (iš parko pusės), kuris buvo toliau nuo gatvės. Rudenį gi buvo pastatytas modernusis, tačiau prie pat gatvės, o ten juk nėra kelio išplatėjimo, troleibusai sustoja pirmoje juostoje - taigi, jei esi laukimo paviljone, būti 100% aptaškytas purvais nuo gatvės. Labai nemalonu šlapiuoju metų laiku (koks pas mus dažniausiai ir būna).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, pinigų nėra. Bet jei troleibusų parkas nebus atnaujinamas, troleibusus iš tiesų teks naikinti. Reikia tikėtis, kad nauja valdžia po 3 metų išvadins šiuos plano sprendinius utopiniais. Ir bent jau nedarys klaidos neatnaujindama troleibusų parko.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O ką čia stumti? Yra tie, kurie priima sprendimus pagal kažkieno tai pageidavimus.
    Sukurptas naujas specialusis planas VT sričiai ir pagal jį bus pradėti naikinti troleibusai - atseit du (tik du) numatomi tramvajaus maršrutai ir su greitųjų autobusų maršrutai padarys milžinišką kokybinį šuolį Vilniaus VT, kad visi tuntais puls naudotis VT. Ateit, po 10 metų bus sukurti kažkokie mistiniai ekologiški autobusai (o gal jie dujinius ar hibridinius tokiais vadina??? Lyginant su dyzeliniais jie ekologiški, bet lyginant su troleibusu - nei kiek) ir jie pakeis visus troleibusus...
    Ne esu troleibusų priešininkas, bet reikia pripažinti,kad troleibusų tinklas pas mus apgailėtinas ir tragiškas...Iešmai, linijos konstrukciniai elementai yra pasenę, jau nekalbų apie troleibusų parką. Kas kaltas? Politikai. Kad neišnaudoja galimybių modernizuoti visa troleibusų tinklą, pakeisti seno tipo iešmus į naujos kartos iešmas, per kurias galima važiuoti greičiu bent 40km/val (jei klystu, pataisykite, gali būti jau sukurti greitesni), keisti linijos kreivės ir t.t. Ir taip pat keisti grafikus, nes tai jau atskira tema, ypač troleibusų grafikai... Jeigu viskas būtų daroma palaipsniui, tai turėtumėme gerą tinklą, kaip Čekijoje, Vokietijoje ir t.t. Žinoma, už tuos pinigus, kuriuos žada "skirti" mistiniam tramvajui, galima laisvai panaudoti, modernizuoti visą tinklą, bet... Ar yra tie pinigai skirti mistiniam tramvajui? Nemanau, pinigų nėra ir tramvajaus nebus, tai visiems aišku, nupirk pora šimtų ilgų panaudotų autobusų ir bus laimė. Tokia realybe, nieko naujo nebus, tik sugriaus viską, nors ką aš čia sakau, visada taip daroma. Nėra politikai linkę kažką rimto padaryti transporto sferoje.
    Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.04.10, 20:04.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O ką čia stumti? Yra tie, kurie priima sprendimus pagal kažkieno tai pageidavimus.
    Sukurptas naujas specialusis planas VT sričiai ir pagal jį bus pradėti naikinti troleibusai - atseit du (tik du) numatomi tramvajaus maršrutai ir su greitųjų autobusų maršrutai padarys milžinišką kokybinį šuolį Vilniaus VT, kad visi tuntais puls naudotis VT. Ateit, po 10 metų bus sukurti kažkokie mistiniai ekologiški autobusai (o gal jie dujinius ar hibridinius tokiais vadina??? Lyginant su dyzeliniais jie ekologiški, bet lyginant su troleibusu - nei kiek) ir jie pakeis visus troleibusus...

    Komentuoti:

Working...
X