Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO kas turėjo būti, jei dabar to "kažko" nebeliks? 63 pernai savaitgaliais važiuodavo pilnas, tačiau tikrai visi norintys sutilpdavo.
Kokią įtaką autobuso talpa turi stotelėje laukiančių žmonių skaičiui? Jei važiuotų 63-iu autotraukinys iš 5 sukabintų autobusų, tai stotelėje laukiančių žmonių skaičius sumažėtų 92,56% ?
Tu, matyt, nenori pripažinti to, kad pro Sietyno st. dabar važiuoja ir 75?
Visomis dienomis - čia akcentuoju tai, kad iki 2011 metų 63 važiuodavo tik poilsio dienomis.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNes jei bus trumpas nieko nebus.Sietyno st. vėl bus pilna.O kad visomis dienomis-koks man skirtumas?Savaitgali aš keliauju po miestą dviračiu.
Kokią įtaką autobuso talpa turi stotelėje laukiančių žmonių skaičiui? Jei važiuotų 63-iu autotraukinys iš 5 sukabintų autobusų, tai stotelėje laukiančių žmonių skaičius sumažėtų 92,56% ?
Tu, matyt, nenori pripažinti to, kad pro Sietyno st. dabar važiuoja ir 75?
Visomis dienomis - čia akcentuoju tai, kad iki 2011 metų 63 važiuodavo tik poilsio dienomis.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTroleibusai tarnauja dvigubai ilgiau ir jų eksploatacija pigesnė (energijos sąnaudos). Be to ekologija. Ar tai nesvarbu miestui? Beje anksčiau troleibusai buvo nedaug brangesni už autobusus.
Troleibusai kaip tokie turi savų privalumų ir trūkumų. Bet visada yra finansai: supuvusią infrastruktūrą darosi ir bus dar sunkiau išlaikyti ateityje, didžioji dalis troliebusų yra fiziškai dar vidutinio amžiaus, bet moraline prasme jau pasenę, nepatrauklūs. Ką reikėtų daryti? Investuoti. Iš kokių lėšų? em.... kiek ten škodų, ne 300? 300*1 mln. (už tokią kainą net nepasiūlė..) = 300 mln Lt, neskaitant kontaktinio tinklo "revoliucijos" (dar kokie 150 mln.). Net ir sraigiškais tempais poreikis didelis. Kas finansuos? ES skirs lėšas, kad laidus kitaip perkabintume? Atsiras privatus investuotojas? (ye, norėčiau prisidėti prie laidų perkabinimo) ir privatus investuotojas tiesiog džiaugsis, kad važiuoja n+1 dubliuojančių maršrutų, kurie vienas iš kito nusiurbia keleivius, bet negarantuoja jokio greičio
Tramvajus/metro/gondolos ir t.t. gali kaip toks fokusuotas objektas gali pritraukti investicijas + išnaikinimo būdu sumažinti bendras sistemos eksloatacinėmis išlaidomis
Žodžiu, tema plati. Man pačiam didelis džiaugsmas, kad pagaliau ta studija yra kažkas rimtesnio ir konkretesnio nei kokie metro pasvaikčiojimai. Jau gana rimtai padaryta, be neišvengta gal tokių pavienių kategoriškų pasakymų
Komentuoti:
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąKam reikalingi tie troleibusai,jei jie vos ne dvigubai brangesni uz autobusus? Kad autobusas butu brangesnis uz troleibusa tai dar suprasciau : variklis,greiciu deze reikalingi,metalas ,darbas jo apdirbimas irpan. O dabar viskas atvirksciai : troleibusas ,dezute ant keturiu ratu , elektros variklis ir valdymo blokas. Irengimu maziau nei autobuse,o kaina dvigubai beveik didesne. Ar cia kazkieno kisenes anksciau buvo labai placios otkatams,kad tokias kainas uz troleibusus norejo moketi?
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąPaprastai 63 važiuoja 1 trumpas autobusas. Ir niekada nėra garantijos, kad bus tiktai trumpas. Maršrutai.lt tinklaraštyje niekur nėra rašoma, kad šiemet bus tik trumpi.
Iš liūdnos šypsenėlės galiu suprasti, kad 63 atnaujinimas nėra gera žinia? Negi tai, kad jis ir šiemet važiuos visomis savaitės dienomis nieko nereiškia?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, pinigų nėra. Bet jei troleibusų parkas nebus atnaujinamas, troleibusus iš tiesų teks naikinti. Reikia tikėtis, kad nauja valdžia po 3 metų išvadins šiuos plano sprendinius utopiniais. Ir bent jau nedarys klaidos neatnaujindama troleibusų parko.
Kam reikalingi tie troleibusai,jei jie vos ne dvigubai brangesni uz autobusus? Kad autobusas butu brangesnis uz troleibusa tai dar suprasciau : variklis,greiciu deze reikalingi,metalas ,darbas jo apdirbimas irpan. O dabar viskas atvirksciai : troleibusas ,dezute ant keturiu ratu , elektros variklis ir valdymo blokas. Irengimu maziau nei autobuse,o kaina dvigubai beveik didesne. Ar cia kazkieno kisenes anksciau buvo labai placios otkatams,kad tokias kainas uz troleibusus norejo moketi?
Komentuoti:
-
Naikina laikinai dėl tilto Gariūnuose per Nerį remonto. Dėl to Savanorių pr. padidės automobilių srautai.
Komentuoti:
-
Nuo balandžio 16 d. Savanorių pr. naikinama "A" juosta tarp Vilkpėdės ir Vaduvos stotelių.
Nuo balandžio 16 d. važiuojant Savanorių prospektu nuo miesto centro link Kauno, Savanorių prospekto ir Vilkpėdės gatvės sankryžos bus uždraustas kairys posūkis į Vilkpėdės gatvę. Viešojo maršrutinio transporto eismo juostos Savanorių prospekte tarp Vilkpėdės ir Vaduvos gatvių bus panaikintos. Šie pakeitimai padės užtikrinti geresnį susisiekimą Savanorių pr.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąO iš čia sužinojau kad tai trumpas.
Iš liūdnos šypsenėlės galiu suprasti, kad 63 atnaujinimas nėra gera žinia? Negi tai, kad jis ir šiemet važiuos visomis savaitės dienomis nieko nereiškia?
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąČia atrodo kažkokia apklausa?Bet netik apie VVT.
Pagaliau atnaujins 63-Sietyno stotelę prasiurbs.Tik įdomu-ilgi ar trumpi dabar bus?O dėl 32-gerai kad keičia.Dar galėtu 75 suderinti su 47, nes važiuoja vienas po kito.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąČia atrodo kažkokia apklausa?Bet netik apie VVT.
Komentuoti:
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
Pagaliau atnaujins 63-Sietyno stotelę prasiurbs.Tik įdomu-ilgi ar trumpi dabar bus?O dėl 32-gerai kad keičia.Dar galėtu 75 suderinti su 47, nes važiuoja vienas po kito.
Komentuoti:
-
2012 04 11 - Nuo balandžio 14 d. atnaujinamas 63 „Žvėrynas-Pilaitė-Karveliškės“ autobusų maršrutas bei keičiamas 32 autobusų maršruto tvarkaraštis
Informuojame, kad prasidėjus šiltajam metų sezonui, kaip ir kasmet gyventojų patogumui nuo 2012 balandžio 14 d. atnaujinamas 63 „Žvėrynas-Pilaitė-Karveliškės“ autobusų maršrutas. Šio maršruto autobusai važiuos kasdien.
Taip pat, atsižvelgiant į gyventojų prašymus, nuo balandžio 16 d. keičiamas 32 „Žvėrynas–Zujūnai–Gineitiškės–Pašilaičiai“ autobusų maršruto tvarkaraštis.
Minėtų maršrutų nauji eismo tvarkaraščiai bus skelbiami internetinėje svetainėje www.vilniustransport.lt nuo balandžio 11 d. o viešojo transporto stotelėse keičiami nuo balandžio 12 d.
Informacija apie viešojo transporto darbą pateikiama interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt , mobiliaisiais telefonais (wap.vilniustransport.lt) bei darbo valandomis teikiama telefonu (8-5) 261 5273.
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąPonuliai aiškina, kad troleibusai lėti - o kaip jie gali būti greiti, jei automobilių vairuotojai jų nepraleidžia išvažiuoti iš stotelių? Ir, žinoma, jie negali važiuoti greitai dėl to, kad nėra investuojama į jų atnaujinimą.
Komentuoti:
-
Denis_Simonov, siūlyčiau nekreipti dėmesio ant tų, kurie ant Jūsų "stumia"... bent kiek įsigilinantis į pranešimus mato, kad nesate nusiteikęs dėl troleibusų naikinimo.
O vat dėl Vilniaus valdžios... man gėda ir pikta
Ponuliai aiškina, kad troleibusai lėti - o kaip jie gali būti greiti, jei automobilių vairuotojai jų nepraleidžia išvažiuoti iš stotelių? Ir, žinoma, jie negali važiuoti greitai dėl to, kad nėra investuojama į jų atnaujinimą, aš jau nekalbu apie duobėtus kelius, kurie laužo tai, kas dar yra likę.
Norėtųsi tikėti, kad susiburs rimta iniciatyvinė grupė dėl troleibusų išlikimo ir atnaujinimo. Būtų gerai, kad būtų rasta galimybė paleidinėti pranešimus spaudai, kad visuomenė žinotų, kas vyksta, ir zuokuloms būtų daromas pilietinis spaudimas.
...klausimėlis.
Kažin, kas palaimina esančių stotelėse laukimo paviljonų projektus?
Seniau buvo seno tipo laukimo paviljonas Tuskulėnų parko stotelėje (iš parko pusės), kuris buvo toliau nuo gatvės. Rudenį gi buvo pastatytas modernusis, tačiau prie pat gatvės, o ten juk nėra kelio išplatėjimo, troleibusai sustoja pirmoje juostoje - taigi, jei esi laukimo paviljone, būti 100% aptaškytas purvais nuo gatvės. Labai nemalonu šlapiuoju metų laiku (koks pas mus dažniausiai ir būna).
Komentuoti:
-
Taip, pinigų nėra. Bet jei troleibusų parkas nebus atnaujinamas, troleibusus iš tiesų teks naikinti. Reikia tikėtis, kad nauja valdžia po 3 metų išvadins šiuos plano sprendinius utopiniais. Ir bent jau nedarys klaidos neatnaujindama troleibusų parko.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ką čia stumti? Yra tie, kurie priima sprendimus pagal kažkieno tai pageidavimus.
Sukurptas naujas specialusis planas VT sričiai ir pagal jį bus pradėti naikinti troleibusai - atseit du (tik du) numatomi tramvajaus maršrutai ir su greitųjų autobusų maršrutai padarys milžinišką kokybinį šuolį Vilniaus VT, kad visi tuntais puls naudotis VT. Ateit, po 10 metų bus sukurti kažkokie mistiniai ekologiški autobusai (o gal jie dujinius ar hibridinius tokiais vadina??? Lyginant su dyzeliniais jie ekologiški, bet lyginant su troleibusu - nei kiek) ir jie pakeis visus troleibusus...Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.04.10, 20:04.
Komentuoti:
-
O ką čia stumti? Yra tie, kurie priima sprendimus pagal kažkieno tai pageidavimus.
Sukurptas naujas specialusis planas VT sričiai ir pagal jį bus pradėti naikinti troleibusai - atseit du (tik du) numatomi tramvajaus maršrutai ir su greitųjų autobusų maršrutai padarys milžinišką kokybinį šuolį Vilniaus VT, kad visi tuntais puls naudotis VT. Ateit, po 10 metų bus sukurti kažkokie mistiniai ekologiški autobusai (o gal jie dujinius ar hibridinius tokiais vadina??? Lyginant su dyzeliniais jie ekologiški, bet lyginant su troleibusu - nei kiek) ir jie pakeis visus troleibusus...
Komentuoti:
Komentuoti: