Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • grustnyj
    replied
    Negera naujiena. Žino gi, kad Zuokas pasiryžęs panaikinti mikriukus, bet patys gi sau duobę kasa... Bauda 700 000 litų... Galima sakyti įmonė viena koja bankrote, o tai labai negerai. Vis tik kokių 80 procentų vilniečių (nekalbu apie viešojo transporto entuziastus) yra už mikroautobusus, o jei jų nebeliks tai būtų įdomu pamatyti vilniečių reakciją.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Vilniaus maršrutiniai taksi: kuras - kontrabandinis, keleiviai - be bilietų
    Mokesčių inspektoriai ir policijos pareigūnai išsiaiškino, kad viena Vilniaus maršrutinių taksi įmonė į apskaitą traukia kontrabandinį kurą, „legalizuodama“ jį suklastotais įsigijimo dokumentais.
    (...)
    Nors kuro pirkimo kvituose nurodytomis dienomis vairuotojai turėjo dirbti, bet darbo laiko žiniaraščiuose darbo laikas pažymėtas nebuvo. Už nustatytus pažeidimus šiai bendrovei apskaičiuota beveik septyni šimtai tūkstančių litų mokesčių, baudų ir delspinigių, nurodo Vilniaus apskrities mokesčių inspekcija (AVMI).
    (...)
    Į Vilniaus AVMI ir teisėsaugos akiratį ši įmonė pakliūna ne pirmą kartą.
    Įdomu, kuri bendrovė taip "pasižymėjo"?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Dar vienas logiškas žingsnis VT bloginimo kryptimi. Retesnis važinėjimas = blogesnė paslauga.
    Tokį nežymų suretėjimą vargu ar kas pajus. Juolab 10 maršrutas ne iš labiausiai apkrautų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Dar vienas logiškas žingsnis VT bloginimo kryptimi. Retesnis važinėjimas = blogesnė paslauga.
    Maršruto pratęsimas jau yra savaime VT gerinimas. O kuo labiau į vakarą, tuo mažiau keleivių, tad logiška, kad nevažinėja kas 5 min. 22h.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    10 naujame grafike yra labai pastebimas suretėjimas. Vizualiai beveik kiekvieną valandą sumažėja 1 reisu.
    Dar vienas logiškas žingsnis VT bloginimo kryptimi. Retesnis važinėjimas = blogesnė paslauga.

    Komentuoti:


  • Buss fanas
    replied
    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
    Negerai... nepatinka man tas visų troleibusų iškraustymas iš "žiedo" (anoks čia žiedas, jei dauguma maršrutų ne pro jį važiuoja?). Tenka neretai grįžti 10/11 maršruto troleibusais tempiant sunkų krepšį, gerai, kai tereikia paeiti kelis žingsnius iki 3/4 troleibusų, o dabar, teks papildomus atstumus pėdinti...
    Nu ir pedinsi!

    Komentuoti:


  • Maxas
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O Dieve, kaip žiauriai toli yra nuo Nemenčinės plento stotelės iki Antakalnio žiedo. Ogi ir 11 maršruto niekas nekeičia.
    Jau apsimoketu eit iki Antakalnio stoteles, ten daugiau troleibusu vaziuoja Antakalnio kryptimi.

    Komentuoti:


  • Marius_vln
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O Dieve, kaip žiauriai toli yra nuo Nemenčinės plento stotelės iki Antakalnio žiedo. Ogi ir 11 maršruto niekas nekeičia.
    Pasikartosiu - nelengva su sunkiu maišu dūstant eiti kad ir papildomus 100 metrų. Ne visi čia sveikuoliai, jei ką.
    O 11 maršruto laukti pusvalandį po lietum irgi, menkas malonumas.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne kas. Bet tikėtina, kad nuo birželio 1 d. vis tiek maršrutą sutrumpins iki Antakalnio, o birželio antroje pusėje įsigalios vasaros tvarkaraščiai. Galbūt teigiamų permainų - papildomo troleibuso 10 maršrute - sulauksime nuo rugsėjo 1 d.
    Vilniuje vasaros tvarkaraščiai įsigalioja jau nuo birželio 1 dienos.

    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
    Negerai... nepatinka man tas visų troleibusų iškraustymas iš "žiedo" (anoks čia žiedas, jei dauguma maršrutų ne pro jį važiuoja?). Tenka neretai grįžti 10/11 maršruto troleibusais tempiant sunkų krepšį, gerai, kai tereikia paeiti kelis žingsnius iki 3/4 troleibusų, o dabar, teks papildomus atstumus pėdinti...
    O Dieve, kaip žiauriai toli yra nuo Nemenčinės plento stotelės iki Antakalnio žiedo. Ogi ir 11 maršruto niekas nekeičia.

    Komentuoti:


  • Marius_vln
    replied
    Negerai... nepatinka man tas visų troleibusų iškraustymas iš "žiedo" (anoks čia žiedas, jei dauguma maršrutų ne pro jį važiuoja?). Tenka neretai grįžti 10/11 maršruto troleibusais tempiant sunkų krepšį, gerai, kai tereikia paeiti kelis žingsnius iki 3/4 troleibusų, o dabar, teks papildomus atstumus pėdinti...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne kas. Bet tikėtina, kad nuo birželio 1 d. vis tiek maršrutą sutrumpins iki Antakalnio, o birželio antroje pusėje įsigalios vasaros tvarkaraščiai. Galbūt teigiamų permainų - papildomo troleibuso 10 maršrute - sulauksime nuo rugsėjo 1 d.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    10 naujame grafike yra labai pastebimas suretėjimas. Vizualiai beveik kiekvieną valandą sumažėja 1 reisu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad 10 kaip tik lyg ir dažniau važiuos. Gi tvarkaraščiai yra ir nauji, ir seni - galima palyginti. Tačiau turbūt jau nuo birželio 1 d. 10 vėl važiuos iki Antakalnio. Na nėra jokio reikalo vasarą juos leisti iki Saulėtekio.

    Komentuoti:


  • rufas...tr
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Informuojame, kad gyventojų, studentų ir universitetų darbuotojų patogumui nuo 2012 gegužės 1 d. 10 „Antakalnis–Kalvarijų g.–Naujininkai“ troleibusų maršrutas pratęsiamas iki Saulėtekio. Naujo maršruto 10 „Saulėtekis–Kalvarijų g.–Naujininkai“ troleibusai po pratęsimo piko metu važiuos kas 9-10 minučių, kitu metu kas 17-19 minučių.

    Taip pat, siekiant užtikrinti tolygų intervalą tarp 10, 11 ir 17 troleibusų maršrutų, nuo gegužės 1 d. keičiami 11 „Antakalnis–Kalvarijų g.–Karoliniškės–Pašilaičiai“ ir 17 „Žirmūnai–Naujininkai“ troleibusų maršrutų tvarkaraščiai.
    Įdomu, ar nenukentės keleivių, neturinčių nieko bendra su Saulėtekiu, patogumas. Juk trasa pailgėja, bet nepridedamas nei vienas papildomas troleibusas. Taip išeina, kad troleibusai turės arba trumpiau stovėti žieduose, arba rečiau važinėti (kas greičiausiai ir bus. (Ir tokiu atveju jau pakvimpa nuolatiniu Solariu 10-ame maršrute)).

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kadangi Naujokė nepasivargino įdėti tiek nedaug teksto, įdedu aš:
    Informuojame, kad gyventojų, studentų ir universitetų darbuotojų patogumui nuo 2012 gegužės 1 d. 10 „Antakalnis–Kalvarijų g.–Naujininkai“ troleibusų maršrutas pratęsiamas iki Saulėtekio. Naujo maršruto 10 „Saulėtekis–Kalvarijų g.–Naujininkai“ troleibusai po pratęsimo piko metu važiuos kas 9-10 minučių, kitu metu kas 17-19 minučių.

    Taip pat, siekiant užtikrinti tolygų intervalą tarp 10, 11 ir 17 troleibusų maršrutų, nuo gegužės 1 d. keičiami 11 „Antakalnis–Kalvarijų g.–Karoliniškės–Pašilaičiai“ ir 17 „Žirmūnai–Naujininkai“ troleibusų maršrutų tvarkaraščiai.

    Komentuoti:


  • Naujokė
    replied
    http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=456

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    O tas naujas šaligatvis - gerai, bet dar reikalingesnis būtų palei Perkūnkiemio g. į Skalvių žiedo pusę.
    Turbūt padaryti šaligatvį nuo Perkūnkiemio į Skalvių st. trukdo ta pati kliūtis, kuri ir trukdo sujungti pačią Perkūnkiemio gatvę- privačiam asmeniui priklausanti žemė.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Jeigu sakoma, kad bus 3 naujos stotelės, reiškia, galų gale, bus perkeliama Pavilionių stotelė Bukiškių kryptimi arčiau sankryžos.

    Problemos S. Nėries gatvėje: užstatyta iš abiejų pusių mašinomis gatvė ir stotelių įvažos (pravažiavimas lieka per vidury maždaug autobuso pločio) ir komplikuotas išvažiavimas iš žiedo dėl gatvės gale neatsakingai priparkuotų mašinų. Jeigu ten kas nuvyktų ir apsižiūrėtų, pastebėtų, kad prie išvažiavimo iš žiedo yra "nuvažinėtas" bordiūras ir nulenktas apšvietimo stulpas.

    P.S. panašios problemos būna ir Ozo žiede popiet, kai net midibusas negali įvažiuoti į žiedą.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Vietos įrengti normalų, erdvų žiedą autobusams S. Nėries gatvėje (M. Lietuvio st.) yra daugiau nei pakankamai- juk už paskutinio daugiabučio namo prasideda laukai. Bet, įtariu, įrengti didesnį žiedą trukdo tai, kad ten yra ginčytina teritorija- praeina riba tarp Vilniaus miesto ir rajono. Ir nesuprasi, kur dar yra miestas, o kur jau rajonas, nes žemėlapiuose ribos nubrėžtos labai įvairiai ir neaškiai.
    Ribos visiškai aiškios. Fabijoniškių seniūnija tęsiasi dar maždaug kilometrą į šiaurę nuo M.Lietuvio st., maždaug iki įvažiavimo į Tarandę. Beto ar problema tikrai žiede? Ar ne pačioje S.Neries gatvėje? ji labai siaura, o platinti vietos nėra. Ta pati Zamenhofo st. važiuojant link centro irgi būtų patogesnė arčiau BIG'o, bet tam nėra vietos.

    Dėl stotelės tai įdomu ar susiprotėta Pavilonių stotelę padaryti iš kart už sankryžos su Perkūnkiemio g. važiuojant iš centro. O tas naujas šaligatvis - gerai, bet dar reikalingesnis būtų palei Perkūnkiemio g. į Skalvių žiedo pusę.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Perkūnkiemyje iki gegužės 7 d. bus įrengtas pėsčiųjų takas

    Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad jau pradėti pėsčiųjų šaligatvio ir naujų viešojo transporto stotelių įrengimo darbai Perkūnkiemio ir Pašilaičių rajonų sankirtoje.

    „Gyventojų patogumui ir saugumui tiesiamas 240 m ilgio pėsčiųjų takas, kuris sujungs Perkūnkiemio rajoną kartu su prekybos centru BIG, o trys naujos viešojo transporto stotelės pagerins susisiekimą šiame rajone", - sakė Vilniaus vicemeras Romas Adomavičius.

    Jeigu oro sąlygos ir toliau bus palankios, darbus planuojama baigti iki gegužės 7 d.
    Pagal schemą, bus abipusė stotelė prie BIG`o. Įdomu, kur dar

    Komentuoti:

Working...
X