Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Kad būtų galima panaikinti nuolaidas VT.
    Moksleiviai važinėja į visokius būrelius, sportuoti ir pan. Geltonas autobusiukas kiekvieno pagal poreikį kaip taksi juk nevežios.
    Kitas dalykas, kad panaikinus lengvatas bus prarasti keleiviai. Savivaldybei aišku gerai, nes nereikės mokėti kompensacijų už lengvatininkus. Tačiau transporto įmonės praloš, nes negaus dalies tų pajamų, kurias sumoka moksleiviai pirkdami bilietus. O išlošti daug neišlos. Galbūt galės tada panaikinti pora maršrutų, kurie orientuoti į moksleivius ir kai kur leisti mažesnės talpos autobusus. Tvarkaraščių praretinti neišeis, nes nusigręš ir likę keleiviai.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Kad būtų galima panaikinti nuolaidas VT.
    Keista logika... Pigiau yra mokėti kompensacijas už moksleivių vežimą VT lengvatinėmis kainomis, negu pirkti geltonuosius autobusiukus kiekvienai mokyklai ir mokėti už moksleivių vežimą jau tais autobusiukais. Be kita ko, moksleiviai ne tik į mokyklą ir iš jos važinėja, dar yra studentai, pensininkai. Siūlai kiekvienai lengvatininkų grupei po atskirą transporto rūšį?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Galima nupirkti mokyklai pora geltonųjų autobusiukų, kaip civilizuotame pasaulyje, kas beje Lietuvoje irgi praktikuojama.
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Kad būtų galima panaikinti nuolaidas VT.
    Pasidomėk kitų šalių praktika. Štai Rygoje jie vežami visiškai nemokamai. Vakarų Europoje moksleiviai irgi turi VT lengvatas. Ir niekur miestuose vaikų į mokyklą mokykliniais autobusais nevežioja. Nebent kokios privačios turčių mokyklos. Tam ir yra miesto VT, kad juo būtų kolektyviai naudojamasi, nes taip pigiau ir veikia masto ekonomija. O mokyklinių mikrobų ir taip nepakankamai nuperkama kaimo mokykloms. Be to kaimo mokyklos gauna didesnius krepšelius į kuriuos įeina ir papildomos lėšos pavežimui.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Na o kam moksleivius mieste vežioti geltonaisiais autobusais?
    Kad būtų galima panaikinti nuolaidas VT.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Galima nupirkti mokyklai pora geltonųjų autobusiukų, kaip civilizuotame pasaulyje, kas beje Lietuvoje irgi praktikuojama.
    Na o kam moksleivius mieste vežioti geltonaisiais autobusais?

    Komentuoti:


  • kalabacharka
    replied
    Išvardinti yra ne sodų bendrijos, o Vilniaus miesto Verkių seniūnijai priklausantys mikrorajonai
    dalis Nemenčinės miškų irgi Vilniaus miestui priklauso

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Skyrė pinigų sostinės autobusų parko atnaujinimui
    http://verslas.delfi.lt/automoto/sky....d?id=58717969

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Kaip moksleiviai gali nevažinėti? Jeigu mokyklų nėra šiuose mikrorajonuose: Bireliuose, Ustronėje, Sakališkėse, Pagubėje, Krakiškėse, Naujaneriuose, Kryžiokuose, Verkių Riešėje, Babiniuose, Naujuosiuose Verkiuose, Staviškėse, Ožkiniuose. Mano išvardintiems mikrorajonų moksleiviams artimiausia mokykla yra tik Balsiuose, Balsių mokykla. O iki jos pėstute nenueisi iš mano išvardintų mikrorajonų tai vat jiems būtinas visuomeninis transportas iki mokyklos. Nes mano išvardintuose mikrorajonuose mokyklų nebus statoma.

    Tai, kad iki artimiausios mokyklos moksleiviams taip pat reikalingas visuomeninis transportas.
    Galima nupirkti mokyklai pora geltonųjų autobusiukų, kaip civilizuotame pasaulyje, kas beje Lietuvoje irgi praktikuojama.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Nekalbu apie sodų bendrijas, kalbu apie miestą.
    Išvardinti yra ne sodų bendrijos, o Vilniaus miesto Verkių seniūnijai priklausantys mikrorajonai, o prieš 21 čia nebuvo mokyklos tik pernai atidarė per vargus, nes šiaip mokykla turėjo atidaryti 2007 m., bet savivaldybėje keitėsi merai tai šiai mokyklai buvo skelbti statyti net 3 konkursai. O artimiausios mokyklos mano anksčiau išvardintiems mikrorajonams buvo už 20 km., ir daugiau. Važiuodavo į Jeruzalės, Baltupių, Senvagės ir į kitas mokyklas.

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    Kaip moksleiviai gali nevažinėti? Jeigu mokyklų nėra šiuose mikrorajonuose: Bireliuose, Ustronėje, Sakališkėse, Pagubėje, Krakiškėse, Naujaneriuose, Kryžiokuose, Verkių Riešėje, Babiniuose, Naujuosiuose Verkiuose, Staviškėse, Ožkiniuose. Mano išvardintiems mikrorajonų moksleiviams artimiausia mokykla yra tik Balsiuose, Balsių mokykla. O iki jos pėstute nenueisi iš mano išvardintų mikrorajonų tai vat jiems būtinas visuomeninis transportas iki mokyklos. Nes mano išvardintuose mikrorajonuose mokyklų nebus statoma.

    Tai, kad iki artimiausios mokyklos moksleiviams taip pat reikalingas visuomeninis transportas.
    Nekalbu apie sodų bendrijas, kalbu apie miestą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Ramiakas, iki rinkimų niekas nebrangs:



    Prie viso kito, dar paminėčiau priekinių durų tvarkos atsisakymą asmeniniu Zuoko parėdymu. Kai tokia finansinė būklė, net ir tas vienas procentėlis pajamų yra svarbus - bet jo buvo plačiu mostu atsisakyta.
    Iki rinkimų ne, bet po to tai jau taip. Kai skola keliasdešimt milijonų, tai priekinės durys su keliasdešimt tūkstančių nieko nepadės...

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Moksleiviai išvis neturėtų važinėti į mokyklą, o turėtų lankyti artimiausias mokyklas, bet čia švietimo sistemos netobulumas. Tas pats ir su studentais. Susisiekimas gali iškart bankrotą pasiskelbt su tokia politika. Nes po kurio laiko 2,4-2,6 Lt nepakaks. O nei minimumas, nei vidutinis atlyginimas iš tikrųjų reikšmingai nepakils. Dar pridėkime visų kitų kainų augimą, ir tada pasistos klausimas, koks žmonėms tikslas gyventi Lietuvoje nuo algos iki algos?
    Kaip moksleiviai gali nevažinėti? Jeigu mokyklų nėra šiuose mikrorajonuose: Bireliuose, Ustronėje, Sakališkėse, Pagubėje, Krakiškėse, Naujaneriuose, Kryžiokuose, Verkių Riešėje, Babiniuose, Naujuosiuose Verkiuose, Staviškėse, Ožkiniuose. Mano išvardintiems mikrorajonų moksleiviams artimiausia mokykla yra tik Balsiuose, Balsių mokykla. O iki jos pėstute nenueisi iš mano išvardintų mikrorajonų tai vat jiems būtinas visuomeninis transportas iki mokyklos. Nes mano išvardintuose mikrorajonuose mokyklų nebus statoma.

    Tai, kad iki artimiausios mokyklos moksleiviams taip pat reikalingas visuomeninis transportas.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O apie savivaldybės skolas vežėjams nekalba... Juk parkų padėtis būtent dėl jų ir yra prasta. Be to jei padidins bilietų kainas, tai, atitinkamai, ir kompensacijoms reikės daugiau lėšų. Iš kur jų paims? Ogi jų net neieškos, nes savivaldybė statys tramvajų!
    Ramiakas, iki rinkimų niekas nebrangs:

    Vis dėlto A. Zuokas tikino, kad šiemet sostinė bilietų kainų didinti neplanuoja.
    Prie viso kito, dar paminėčiau priekinių durų tvarkos atsisakymą asmeniniu Zuoko parėdymu. Kai tokia finansinė būklė, net ir tas vienas procentėlis pajamų yra svarbus - bet jo buvo plačiu mostu atsisakyta.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kadangi savivaldybė ir toliau nežada dengti visų lengvatininkų pervežimo, tai jai tas pats. Skolos augs, bet nemokės ir toliau. O iš blogos finansinės padėties trauks užkraudami naštą visiems keleiviams padidinant bilietų kainas.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O apie savivaldybės skolas vežėjams nekalba... Juk parkų padėtis būtent dėl jų ir yra prasta. Be to jei padidins bilietų kainas, tai, atitinkamai, ir kompensacijoms reikės daugiau lėšų. Iš kur jų paims? Ogi jų net neieškos, nes savivaldybė statys tramvajų!
    Kalba:
    Be to, padidinus kainas automatiškai išaugtų ir našta dėl viešojo transporto lengvatų, gulanti ant savivaldybių pečių. „Todėl mažai tikėtina, kad savivaldybių skolos keleivių vežimo bendrovėms sumažėtų“, - konstatuojama ekspertizėje.

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    VT naudojasi pagrinde lengvatininkai, moksleiviai, studentai, pensininkai, o jie moka gerokai mažiau nei tuos 150.
    Moksleiviai išvis neturėtų važinėti į mokyklą, o turėtų lankyti artimiausias mokyklas, bet čia švietimo sistemos netobulumas. Tas pats ir su studentais. Susisiekimas gali iškart bankrotą pasiskelbt su tokia politika. Nes po kurio laiko 2,4-2,6 Lt nepakaks. O nei minimumas, nei vidutinis atlyginimas iš tikrųjų reikšmingai nepakils. Dar pridėkime visų kitų kainų augimą, ir tada pasistos klausimas, koks žmonėms tikslas gyventi Lietuvoje nuo algos iki algos?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė rat Rodyti pranešimą
    Teks darbe gyventi, o valgyti tik duoną su vandeniu. Minimali alga 800, mėnesinis kainuos 150? Bepročių šalis.
    VT naudojasi pagrinde lengvatininkai, moksleiviai, studentai, pensininkai, o jie moka gerokai mažiau nei tuos 150.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O apie savivaldybės skolas vežėjams nekalba... Juk parkų padėtis būtent dėl jų ir yra prasta. Be to jei padidins bilietų kainas, tai, atitinkamai, ir kompensacijoms reikės daugiau lėšų. Iš kur jų paims? Ogi jų net neieškos, nes savivaldybė statys tramvajų!

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    Teks darbe gyventi, o valgyti tik duoną su vandeniu. Minimali alga 800, mėnesinis kainuos 150? Bepročių šalis.

    Komentuoti:


  • Marius_vln
    replied
    Vilniaus valdžia: jei nebus PVM lengvatos, smarkiai brangs transporto bilietai

    Sostinės savivaldybė skundžiasi bloga viešojo transporto įmonių būkle – esą finansinė situacija tiek prasta, kad netrukus gali prireikti smarkaus bilietų pabrangimo.
    <...>
    Anot ekspertizės autorių, norint, kad savivaldybių viešojo transporto įmonės nedirbtų nuostolingai, bilietų kainas reikėtų kelti apie 20-30 proc.
    <...>
    Vis dėlto A. Zuokas tikino, kad šiemet sostinė bilietų kainų didinti neplanuoja. Esą ieškoma visų įmanomų būdų taupyti: nors ir nenorom, sumažintas maršrutų skaičius, tankumas.

    Komentuoti:

Working...
X