Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Dėl Karosų. Galbūt jų formali likutinė vertė dar didelė ir gerokai didesnė nei senų vakariečių. Be to Karosos stovi ir netyčia gali užsidegti... O gal kas tyčia padegs po draudimo... Niekas neperka, tai bent draudimas sumokės. O degėsius į metalo laužą priims netgi brangiau - ardyti mažiau reikės ir plastiko, gumos bei stiklo utilizuoti...

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Pamegau pasiknisti skelbiamuose viesuosiuose pirkimuose, ten daznai labai netiketos informacijos galima surasti.
    Sios dienos radinys - draudimo paslaugu konkursas.
    Draudzia viska - visu masinu civiline atsakomybe (is viso 796 transporto priemones - cia su jau numatytais 18 MAN autobusu), dalies masinu Kasko ir turto draudimas.

    Idomiausia su Kasko:
    draudziami visi Soliariai, abu Amberiai, MB Cito ir Citaro, nauji MAN, Volvo ir (kas labiausiai nustebino - visi Karosa. Draudziama pilnu Kasko - iskaitant Gaisra ir vagyste (su 10%/20000Lt fransize) (kitkam fransize 20000lt). Beje, iki 100000 lt draudejas turi ismoketi per 10 dienu nuo ivykio iforminimo ir zalos nustatymo.

    Man idomiausias klausimas - kodel draudziami Karosa autobusai ir kodel nedraudziami visi tie seni MB/MAN/Neoplan, bei dujiniai Volvo. Beje, kiek pamenu, tie 88-89 marsrutu mikroautobusai, kurie yra nuomojami, yra apdrausti tiekejo.

    Beje, draudiminiu ivykiu laikoma ir avarija tarp dvieju autobusu/troleibusu
    Paskutinis taisė mskapss; 2012.05.03, 13:43.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Pritarta dar devyniolikos autobusų įsigijimui sostinėje
    Vilniaus savivaldybės taryba šiandien, gegužės 2-ąją vykusiame posėdyje pritarė devyniolikos naujų ekologiškų autobusų įsigijimui. Tai – antrasis konkurso ekologiškoms transporto priemonėms pirkti iš ES lėšų konkurso etapas.
    http://ebus.lt/autobusu-pasaulio-nau...-sostinje.html

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Reikėjo pacituoti:
    Pasak įmonės technikos direktoriaus, karštis turi įtakos visų autobusų varikliams, tačiau ypač jis nepalankus naudojantiems suspaustas gamtines dujas – degimo temperatūra šiuose varikliuose yra gerokai aukštesnė. „Nenaujuose dujiniuose autobusuose aušinimo sistema nebėra tokia efektyvi, todėl karštis patenka į transporto priemonių saloną ne tik iš lauko, bet ir nuo variklio. Kadangi senesniuose autobusuose nėra ir kondicionierių, miestiečiai per karščius pagrįstai skųsdavosi dėl pernelyg aukštos temperatūros salone“, - aiškina J. Grabys.

    Suspaustas gamtines dujas naudojančių autobusų, kuriuose nėra nei kondicionierių, nei orlaidžių, vidurvasary įmonės vadovai į miesto gatves stengdavosi neišleisti. Šią vasarą autobusų konstrukciją nuspręsta šiek tiek patobulinti – transporto priemonėse sumontuotos orlaidės neleis salonui pernelyg įkaisti.

    Mintis įrengti transporto priemonėse plačiau atsidarančius langus vilniečiams kilo dar prieš porą metų. Tačiau pasirodė, jog įgyvendinti idėją nėra taip paprasta. „Iš pradžių ieškojome gamintojų Lietuvoje. Atlikti, atrodo, ne tokį sudėtingą užsakymą pabandė vieni, po to – kiti gamintojai. Sugaišome nemažai laiko, kol jie įsitikino: darbas ne jų jėgoms. Tada ėmėme ieškoti potencialių gamintojų užsienyje. Pavyko sutarti su viena iš Čekijos gamyklų. Nors mūsų užsakymas jai pasirodė menkas ir mažai pelningas, jie ėmėsi pagaminti naujus langus mūsų autobusams“, - sako J. Grabys.

    Šiuo metu naujos, plačiai atsidarančios orlaidės jau sumontuotos dvidešimtyje dujinių „Volvo“ autobusų. „Kiekvienoje transporto priemonėje atsirado po keturias orlaides – po dvi kiekvienoje pusėje. Jau po pirmųjų karštų dienų sulaukėme teigiamų vilniečių atsiliepimų bei padėkų, kad salonuose vėsiau“, - sako J. Grabys.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Autobusus ruošia vasaros karščiams

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Parašė mskapss Rodyti pranešimą
    Solariu turi troleibusu parkas
    Ne paslaptis, kad daug parkų (ne tik Lietuvoje) turi problemą su atsarginių dalių tiekimu.
    Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2012.04.27, 21:06.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Irisbusas atsirado ne vien iš Karosos - jis sujungė keletą gamintojų, pagrinde iš Prancūzijos.
    Skirtumas tarp autobuso ir troleibuso yra pakankamai didelis. Be to, negi dabar sugedusį autobusą siųstų remontuoti į troleibusų parką meistrams, kurie iki šiol remontavo tik troleibusus?

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Bet kuriuo atveju - MAN Lion's City techninė priežiūra bus žymiai lengvesnė, nei Solaris / Breda / Irisbus, jei jie būtų laimėję konkursą.
    O kuo Solaris ir Irisbus uzkliuvo - Solariu turi troleibusu parkas - vaziuokle ir kebulas turetu buti analogiski, o irisbus - tai is Karosa atsirades....

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Lietuvoje - ne. Pats tiesmukiškiausias pavyzdys - Minsko autobusų parkai. Ten yra vien tik MAZai. Kiti pavyzdžiai - Maskva (yra parkų su >400 autobusų), Sankt-Peterburgas - mašinų įvairovė taip pat nedidelė.

    Bet kuriuo atveju - MAN Lion's City techninė priežiūra bus žymiai lengvesnė, nei Solaris / Breda / Irisbus, jei jie būtų laimėję konkursą.
    Paskutinis taisė Mettal; 2012.04.26, 12:38.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Bet koks panašus "zoologijos sodo" veisimas nėra geras. MAN NG313 ir Neoplan N4407 remonto patirtis skaudi ir, reikia tikėtis, to nebus su su naujais Lion's City.
    Aišku, idealiausia būtu jei visi autobusai būtu vienodi. Tačiau reikia atsižvelgti į realybę. Visas transporto parkas nėra pakeičiamas per vienerius ar dvejus metus, o gamintojų modelių gamoje per kelerius metus gali atsirasti nemažų pokyčių. Negalima po penkerių metų aklai pirkti tokį patį modelį, koks pirktas anksčiau. Per tą laiką konkurentai gal pasiūlė modernesnį, ekonomiškesni ir patrauklesnį variantą.

    Čia tamstos ir norėčiau paklausti, ar yra kokių didesnių parkų (>200 aut.), kuriuose išimtinai būtu vieno gamintojo ir panašaus modelio autobusai ?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Jeigu perkama didesniais kiekiais (skaičiuojant dešimtimis), tai nėra kažkokios blogybės. Ne dažnas didesnis autoparkas būna vienos markės ir rūšies automobilių. Juo labiau, kai bendras transporto priemonių skaičius siekia kelis šimtus. Juk pvz. pavarų dėžės gali būti naudojamos tos pačios ir skirtingų gamintojų, bei modelių autobusuose.
    Didesnė blogybė yra tuomet, kai perkama vienetais, skirtingų dėvėtų transporto priemonių.
    Bet koks panašus "zoologijos sodo" veisimas nėra geras. MAN NG313 ir Neoplan N4407 remonto patirtis skaudi ir, reikia tikėtis, to nebus su su naujais Lion's City.

    Kas dėl maršrutinių taksi - galiu tik numanyti, kad tai yra Centvalis - jų machinacijos su miesto maršrutais ir ypač jų tvarkaraščiais yra pačios didžiausios.

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    O ir naudojant to paties gamintojo/modelio autobusu (jei jie gauti ne vienu metu), tiketina, kad zenkli detaliu dalis gali skirtis. Dabar gi jau retais atvejais vienus autobusus paskiria donorais ir is ju viska isrinkineja (bent jau naujiems tikrai taip nedaro), tai vis tiek detales pirkti reikia, o vien del to, kad tai MAN ar Volvo - stabdziu kaladeles nedils 3-4 kartus leciau...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Miestas – margutis: pradžioje pirko Mercedesus, po to Volvo, dabar Man. Vaizdelis nekoks, o ir aptarnavimas brangsta - meistrams teks išmokt naują "lego" ardyt.
    Jeigu perkama didesniais kiekiais (skaičiuojant dešimtimis), tai nėra kažkokios blogybės. Ne dažnas didesnis autoparkas būna vienos markės ir rūšies automobilių. Juo labiau, kai bendras transporto priemonių skaičius siekia kelis šimtus. Juk pvz. pavarų dėžės gali būti naudojamos tos pačios ir skirtingų gamintojų, bei modelių autobusuose.
    Didesnė blogybė yra tuomet, kai perkama vienetais, skirtingų dėvėtų transporto priemonių.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Miestas – margutis: pradžioje pirko Mercedesus, po to Volvo, dabar Man. Vaizdelis nekoks, o ir aptarnavimas brangsta - meistrams teks išmokt naują "lego" ardyt.

    Komentuoti:


  • Marius_vln
    replied
    Vilnius atsisako ketinimų pirkti naujus troleibusus

    „Troleibusų pirkimo buvo atsisakyta, nes tiekėjas pasiūlė per didelę kainą. Pagal reikalavimus, įgyvendinant šią priemonę ES lėšomis, buvo nustatyta, kad vieno troleibuso kaina neturi būti didesnė negu 1,1 mln. Lt. Tiekėjo (savivaldybės neseniai nutrauktame konkurse buvo likusi tik čekų kompanija „Škoda“ – DELFI) pasiūlyta kaina buvo apie 25-30 proc. didesnė. Paskelbus naują troleibusų pirkimo konkursą, negalėtume būti tikri, kad tiekėjai pasiūlys mažesnę kainą, o ES lėšos turi būti panaudotos iki 2013 metų vidurio. Todėl Susisiekimo ministerijoje buvo priimtas sprendimas troleibusų pirkimui numatytas lėšas panaudoti ekologiškų autobusų pirkimui“, - aiškino G. Nakutis.
    Sykiu jis užsiminė, kad neketinama toliau tęsti praktiką, kuomet gamintojai naujas transporto priemones tebevykstant konkursui atveža į sostinę išbandymui. „Planuojame atsisakyti bandymų Vilniaus mieste“, - sakė „Vilniaus viešojo transporto“ vadovas.

    Komentuoti:


  • rufas...tr
    replied
    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
    O kokia jiems yra išeitis kad išgyventi, todėl ir rizikuoja.
    Tai nepateisinama. Jeigu nesugeba išgyventi, tegul bankrutuoja, o ne apiplėšinėja valstybę.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir kuo greičiau jų neliks, tuo bus geriau. Jokių integracijų į VT sistemą negali būti, nes jie ir toliau parazituos. Žinoma, naikinant mikrobus turi būti pasirūpinta autobusų eismo sutankinimu, galbūt netgi vieno kito naujo maršruto atidarymu ar esamų rimtesne korekcija.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    Vogti bent mokėtų, o dabar....
    Čia šiaip reikėtų diskutuoti ne tiek iš transporto pusės, kiek iš mokesčių administravimo pusės: kiek gali tokie piliečiai kaip aš sąžiningai ir tvarkingai mokėti mokesčius, o kiti pasirodo gali ne tik kad nemokėti, bet dar ir vogti. Ir net nereikėtų tokių didelių mokesčių, jei visi sąžiningai mokėtų.
    O "mikruškių" ateitį ir taip visi žinome - tai yra laikina...

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
    O kokia jiems yra išeitis kad išgyventi, todėl ir rizikuoja.
    Gryna tiesa.

    Komentuoti:


  • Edvard
    replied
    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Negera naujiena. Žino gi, kad Zuokas pasiryžęs panaikinti mikriukus, bet patys gi sau duobę kasa... Bauda 700 000 litų... Galima sakyti įmonė viena koja bankrote, o tai labai negerai. Vis tik kokių 80 procentų vilniečių (nekalbu apie viešojo transporto entuziastus) yra už mikroautobusus, o jei jų nebeliks tai būtų įdomu pamatyti vilniečių reakciją.
    O kokia jiems yra išeitis kad išgyventi, todėl ir rizikuoja.

    Komentuoti:

Working...
X