Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vilnietizz
    replied
    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Kas dėl bilietų naikinimo - manau tai kvaila. O dar "labai patiko" 9 mėnesių mėnesinis bilietas - nemanau, kad studentai turi 1000 litų, kad iškart užmokėti už tai, plius kažkodėl niekas nepagalvojo, kad studentas gali iškristi iš mokymo įstaigos po pusmečio - 5 mėnesių. Tai kokio velnio jam tas 9 mėnesių bilietas?
    Taip, tie 3, 6, 9 mėnesių bilietai irgi yra kažkokia nesąmonė. Jie būtų naudingi, jeigu, tarkime, iš karto pusmečiui nusipirkęs bilietą žmogus bent kažkiek (15-20 proc.) sutaupytų. lyginant su mėnesinio bilieto pirkimu kiekvieną mėnesį. O su dabartine kainodara tie ilgalaikiai bilietai turbūt įvedami tik dėl akių. Gyvenime dažnai kažkas įvyksta netikėtai - liga, avarija, mirtis ar pan. Niekada negali būti tikras net dėl rytojaus. Todėl vargu ar bent dalis keleivių rizikuos ir pildys bilietą iš karto keliems mėnesiams, kai, be kita ko, tokia rizika nepadės jiems sutaupyti nė cento.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Sako, kad dažnės transporto kursavimas. O kodėl nepagalvoja apie pagrindinę problemą - lėtą transporto važiavimą? Ir dar labai įdomu kodėl nėra jokių užuominų kaip pasikeis VT maršrutai. Iš prezentacijos galima suprasti, kad T11 gresia mirtis arba bent jau pasikeis trasa. Žinant, kad mūsų valdžia galvoja per ***, tai manyčiau, kad greit nebeliktų 55 (maksimum kursuotų iki Pašilaičių, nors jau yra 48), 55A, 54 (nes yra T16+A47), 30. Galbūt net grėsmė išliktų 26-am ir 53-am, nes pvz. nuo Žaliojo tilto yra troleibusai iki Stoties. Tik įdomu ar jie išdrįs panaikinti savo pamėgta 1A, nes jis labai dubliuoja 1-ą. Taip pat manau, kad nebeliktų ir 74, nes yra 31, o jam, galbūt, būtų atiduoti 74-o autobusai. Taip pat grėsmė ir 78, nes yra 42. Vienu žodžiu, kalba kalba, o miestiečiams viską pasakys kai jau sugalvos savo nesąmones. Na jo, ne jiems gi važinėt su VT, jie mašinas turi.

    Kas dėl bilietų naikinimo - manau tai kvaila. O dar "labai patiko" 9 mėnesių mėnesinis bilietas - nemanau, kad studentai turi 1000 litų, kad iškart užmokėti už tai, plius kažkodėl niekas nepagalvojo, kad studentas gali iškristi iš mokymo įstaigos po pusmečio - 5 mėnesių. Tai kokio velnio jam tas 9 mėnesių bilietas?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Beje, grįžtant prie valandinių bilietų, tai.. Tarkim žmogui, kuris 3 kartus per savaitę važiuoja VT ir perka vienkartinius (nes mėnesinio neapsimoka), ir jo kelionė trunka iki valandos, tai jam per mėnesį pabrangs ~20 Lt kelionės. Neatrodo labai didelė suma, ką? O kiek tokių žmonių yra? Nežinau ar yra tokia statistika, tačiau manau, kad jeigu jau žmogus naudojasi nuolatinėms reikmėms (darbas, parduotuvė) VT, tai naudojasi nuolatos (kiekvieną dieną). O kas nesinaudoja, tai geriausiu atveju porą kartų per mėnesį pravažiuoja. Būtų įdomu pamatyti tokią statistiką. Gal kas norit apklausą surengti?
    Na, o jei vienkartiniai bilietai nebus naikinami, tai ir to 20 Lt/mėn. pabrangimo kai kuriems keleiviams nebus. Nesuprantu, kuo yra pagrindžiamas būtent vienkartinių bilietų naikinimas? Gal kažkam atrodo, kad, įvedus valandinį bilietą, vienkartiniai taps nebereikalingi? Deja, iš tiesų yra ne taip. Kurio miesto, kurios šalies pavyzdžiu yra remiamasi naikinant vienkartinius bilietus? Bent jau Kaune ir Klaipėdoje jų niekas nesiruošia naikinti (taip, liks elektroniniai vienkartiniai, o ir perkamų pas vairuotoją bilietų kaina nebus drastiškai užkeliama). Vakarų valstybių miestuose greičiausiai irgi yra vienkartiniai bilietai. O vilniečiai mat nusprendė būti išskirstiniai. Akiviaizdu, tik dėl noro papildomai užsidirbti.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Na, Zuokas iki rinkimų savo pažadą gali ir tesėti. Tiesiog niekas iš karto vienkartinių bilietų nenaikins. Įves e-bilietą ir kurį laiką (būtent iki rinkimų) funkcionuos ir popieriniai bilietai, bent jau vienkartiniai, ir už dabartinę 2 Lt kainą.
    Dabartinius vienkartinius ir mėnesinius bilietus galima bus naudoti iki gruodžio 31 d. Nuo sausio 1 d. jie nebegalios. Tai bus pereinamasis laikotarpis, kad žmonės spėtų išnaudoti prikauptus bilietėlius (kas naudoja vienkartinius).

    Vilnietizz, maršrutai ir bus keičiami. Būtent tame bajeris ir yra, kad ne tik bilietų sistema keičiama, tačiau tuo pačiu bus reorganizuojama ir optimizuojama visa viešojo transporto sistema, kad būtų išvengta dubliavimusi. Tai leis padidinti ir transporto važiavimo dažnumą (nuimant nuo vienų vietų, kur dubliuojasi ir pridedant kitur, kur trūksta).

    O automobiliu, galiu nuraminti, kažin ar bus vis tiek pigiau važinėti Nors degalai ir pinga, tačiau pati situacija su automobiliais nelabai gerėja (kamščiai, o dar žiūrėk ir auto mokestį įves nauja Vyriausybė).

    Beje, grįžtant prie valandinių bilietų, tai.. Tarkim žmogui, kuris 3 kartus per savaitę važiuoja VT ir perka vienkartinius (nes mėnesinio neapsimoka), ir jo kelionė trunka iki valandos, tai jam per mėnesį pabrangs ~20 Lt kelionės. Neatrodo labai didelė suma, ką? O kiek tokių žmonių yra? Nežinau ar yra tokia statistika, tačiau manau, kad jeigu jau žmogus naudojasi nuolatinėms reikmėms (darbas, parduotuvė) VT, tai naudojasi nuolatos (kiekvieną dieną). O kas nesinaudoja, tai geriausiu atveju porą kartų per mėnesį pravažiuoja. Būtų įdomu pamatyti tokią statistiką. Gal kas norit apklausą surengti?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Niekas ir neprieštarauja valandinių bilietų įvedimui. Prieštaraujama lygiagrečiam vienkartinio bilieto naikinimui. Ar tai gerai?
    Daliai keleivių smarkiai išaugs kelionės kaštai, kai meluojama, kad jie vistiek iš to išloš. Ar tai gerai?
    Jau geriau stovėti ir trypčioti vietoje, negu tokias nesąmones įgyvendinti.
    Beje, priminsiu, kad pats Zuokas žadėjo, kad šiemet bilietai nebrangs... Tu dar pasitiki tokia valdžia?
    Na, Zuokas iki rinkimų savo pažadą gali ir tesėti. Tiesiog niekas iš karto vienkartinių bilietų nenaikins. Įves e-bilietą ir kurį laiką (būtent iki rinkimų) funkcionuos ir popieriniai bilietai, bent jau vienkartiniai, ir už dabartinę 2 Lt kainą.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    dziewe dziewe
    ko čia visi tokie pikti... kažkur diskutavom, kad terminuoti bilietai leis pasiekti nors vieną tikslą: optimizuoti maršrutų tinklą, nes dubliavimas didelis, užpildymas netolygus.
    Kodėl turi mokėti naujosios vilnios gyventojas daugiau nei koks kitas? Todėl, kad autobuso kuro sąnaudos per laiką bus nors kiek labiau susietos su atstumu. Beje, praha turi valandinius bilietus, ir žmonės nesiskundžia.
    Tarp kitko ir pats iš pradžių pagalvojau, kad čia bus kažkas baisaus, na bet jei imasi kažkokios politikos ir apskritai kažką daryti, tai gal tada ir atsiskaitys už rezultatus. Turėjo pagalvoti valdininkai ką daro, ir tegul daro, nes stovėti ir trypčioti, tai bus tik blogiau
    Niekas ir neprieštarauja valandinių bilietų įvedimui. Prieštaraujama lygiagrečiam vienkartinio bilieto naikinimui. Ar tai gerai?
    Daliai keleivių smarkiai išaugs kelionės kaštai, kai meluojama, kad jie vistiek iš to išloš. Ar tai gerai?
    Jau geriau stovėti ir trypčioti vietoje, negu tokias nesąmones įgyvendinti.
    Beje, priminsiu, kad pats Zuokas žadėjo, kad šiemet bilietai nebrangs... Tu dar pasitiki tokia valdžia?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė vap Rodyti pranešimą
    O kiek būtų brangęs vienkartinis? jei bent 1 Lt, tai nemažai žmonių išeitų pigiau keliauti 30 min. bilietu už 2.5, negu vienkartiniu už 3lt.

    Kuo valandinis bilietas yra blogiau už vienkartinį?
    Nes taip kaip siūloma jis yra brangesnis.

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Dar geriau - tai dar ir vairuotojų atlyginimai smarkiai sumažės, nes niekas iš jų nebepirks talonų už tokią kosminę kainą.

    Tegyvuoja privatūs 05 ir 062 kartu su maršrutiniais taksi!
    Privačtininkų kainas irgi pakels iki 3,5 Lt. jau siūlymas yra, straipsnelis Delfyje irgi. Na, visgi nemanau, kad autobusų bilietų kainas pakels iki 4 Lt. Gal iki 3,5 Lt, atsižvelgiant į mikrobų ir privačių autobusų kainas. Nes tai juk bus vienkartinis bilietas, o 3,5 Lt elektroninis - valandinis.

    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Kiek suprantu valandinis bilietas bus galimas tik nusipirkus plastikinę kkortelę, kuri kainuos dar n litų. Taigi tie kas Vilniuje nebūna nuolat tikrai geriau naudosis privačiais vežėjais ir jeigu vairuotojų parduodami vienkartiniai bilietai išaugs iki 4 Lt, tai nenustebsi ujeigu atsiras nelegalių vežėjų mieste, nes 3 žmonėms apsimokės geriau važiuoti TAKSI nei autobusu, kaina ta pati ir nuveža nuo durų iki durų.
    O dėl laikinio bilieto, tai jaučiasi, kad kuruoja nieko neišmanantys, tiesiog išgirdo, kad užsienyje yra toks elektroninis bilietas ir tam, kad ataskaitoje pasidėti pliusiuką Vilniuje tokį padarė iš antro galo. Visų pirmą 30 min. bilietą aš suprantu , ne kaip kelionės trukmę 30 min. bet kaip galimybę persėsti į kitą transporto priemonę 30 min. bėgyje nuo bilieto pažymėjimo ir nesvarbu kiek tu laiko tame autobuse, bet jeigu įlipai dar su galiojančiu bilietu tai ir važiuoji su juo iki pabaigos.
    Matai, nėra kaip patikrinti kiek laiko lauki persėdant. O žymint bilietą yra įrašomas žymėjimo laikas.
    Kas dėl kortelės, tai jau taip. Ji bus brangi. Kaune irgi brangi.
    Nelegalių vežėjų gal ir neatsiras, bet taksistai tokias paslaugas ims siūlyti. Tokias paslaugas mažesniuose šalies miestuose jau seniai siūlo taksistai.


    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
    dziewe dziewe
    ko čia visi tokie pikti... kažkur diskutavom, kad terminuoti bilietai leis pasiekti nors vieną tikslą: optimizuoti maršrutų tinklą, nes dubliavimas didelis, užpildymas netolygus.
    Kodėl turi mokėti naujosios vilnios gyventojas daugiau nei koks kitas? Todėl, kad autobuso kuro sąnaudos per laiką bus nors kiek labiau susietos su atstumu. Beje, praha turi valandinius bilietus, ir žmonės nesiskundžia.
    Tarp kitko ir pats iš pradžių pagalvojau, kad čia bus kažkas baisaus, na bet jei imasi kažkokios politikos ir apskritai kažką daryti, tai gal tada ir atsiskaitys už rezultatus. Turėjo pagalvoti valdininkai ką daro, ir tegul daro, nes stovėti ir trypčioti, tai bus tik blogiau
    Maršrutų tinklo optimizavimas duoda ekonomiją vežėjui. Tai kodėl keliamos važiavimo kainos prisidengiant e-bilietu? Tai taip ir sakytu, kad didinamos kainos, o ne būtų naglai meluojama, kad nors bilietai ir brangsta, bet visumoje bus pigiau ir geriau. O kas dėl N. Vilnios. Tai autobusai į ją sudegina mažiau kuro nei grūsdamiesi kamščiuose mieste.

    Komentuoti:


  • Rijikas
    replied
    dziewe dziewe
    ko čia visi tokie pikti... kažkur diskutavom, kad terminuoti bilietai leis pasiekti nors vieną tikslą: optimizuoti maršrutų tinklą, nes dubliavimas didelis, užpildymas netolygus.
    Kodėl turi mokėti naujosios vilnios gyventojas daugiau nei koks kitas? Todėl, kad autobuso kuro sąnaudos per laiką bus nors kiek labiau susietos su atstumu. Beje, praha turi valandinius bilietus, ir žmonės nesiskundžia.
    Tarp kitko ir pats iš pradžių pagalvojau, kad čia bus kažkas baisaus, na bet jei imasi kažkokios politikos ir apskritai kažką daryti, tai gal tada ir atsiskaitys už rezultatus. Turėjo pagalvoti valdininkai ką daro, ir tegul daro, nes stovėti ir trypčioti, tai bus tik blogiau

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Visų pirmą 30 min. bilietą aš suprantu , ne kaip kelionės trukmę 30 min. bet kaip galimybę persėsti į kitą transporto priemonę 30 min. bėgyje nuo bilieto pažymėjimo ir nesvarbu kiek tu laiko tame autobuse, bet jeigu įlipai dar su galiojančiu bilietu tai ir važiuoji su juo iki pabaigos.
    Deja, čia yra kelionės trukmė nurodyta, o ne persėdimo laikas.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Kiek suprantu valandinis bilietas bus galimas tik nusipirkus plastikinę kkortelę, kuri kainuos dar n litų. Taigi tie kas Vilniuje nebūna nuolat tikrai geriau naudosis privačiais vežėjais ir jeigu vairuotojų parduodami vienkartiniai bilietai išaugs iki 4 Lt, tai nenustebsi ujeigu atsiras nelegalių vežėjų mieste, nes 3 žmonėms apsimokės geriau važiuoti TAKSI nei autobusu, kaina ta pati ir nuveža nuo durų iki durų.
    O dėl laikinio bilieto, tai jaučiasi, kad kuruoja nieko neišmanantys, tiesiog išgirdo, kad užsienyje yra toks elektroninis bilietas ir tam, kad ataskaitoje pasidėti pliusiuką Vilniuje tokį padarė iš antro galo. Visų pirmą 30 min. bilietą aš suprantu , ne kaip kelionės trukmę 30 min. bet kaip galimybę persėsti į kitą transporto priemonę 30 min. bėgyje nuo bilieto pažymėjimo ir nesvarbu kiek tu laiko tame autobuse, bet jeigu įlipai dar su galiojančiu bilietu tai ir važiuoji su juo iki pabaigos.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė vap Rodyti pranešimą
    Kuo valandinis bilietas yra blogiau už vienkartinį?
    Taigi jau n kartų buvo sakyta, kad, važiuojant be persėdimo, kelionė brangs. Ir brangs smarkiai, nes iš nemažos dalies mikrorajonų nuvažiuoti iki centro net ir ne piko metu 30 ar net 35 min. nepakanka. Taigi kelionė brangs pusantro lito (3,5 Lt vs 2 Lt). Jei ir pakanka 30 min., tai vistiek kelionė brangsta 50 ct. Manai, tai gerai?

    Pateisini bilietų kainų augimą... Ir net teigi, kad augimo negalima buvo išvengti, nors jau ir dabar kainos yra tiek išpūstos, kad neretai automobiliu važiuoti yra pigiau. Tai kam tada Zuokas taip garsiai visiems pranešė, kad bent šiais bilietai tikrai tikrai nebrangs?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    G.Bliuvas: pabrangus Vilniaus viešojo transporto bilietams, papildomų pajamų nesitikima

    „Miesto svečiai gali įsigyti bilietą iš vairuotojo, kuris galioja iki maršruto pabaigos. Šiuo metu tokio bilieto kaina siūloma 4 Lt“
    Dar geriau - tai dar ir vairuotojų atlyginimai smarkiai sumažės, nes niekas iš jų nebepirks talonų už tokią kosminę kainą.

    Tegyvuoja privatūs 05 ir 062 kartu su maršrutiniais taksi!

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Citata iš vieno mįslingo "savivaldybės specialisto" facebooke atsakymo į klausimą apie tik vienos transporto rūšies mėnesinio bilieto naikinimą:
    ..., taip, troleibusų ir autobusų bilietai apjungiami į vieną bendrą bilietą.
    Kažkas panašaus yra ir Vilniaus savivaldybės tinklalapyje paskelbtoje naujienoje :
    Iki šiol buvę atskiri autobusų ir troleibusų bilietai bus apjungti į vieną...
    Tai negi dar kažkam atrodo, kad čia tėra paprastas rinkėjų mulkinimas, paprastas bilietų branginimas prisidengiant kažkokiomis teigiamomis naujovėmis? Ypač juokingai skamba tas tik vienos transporto rūšies bilietų naikinimas pasiteisinant tuo, kad bus tramvajus. Kada jis bus, tada ir galima bus kalbėti apir tokius dalykus. O kol kas nemačiau visame Vilniuje nei vieno tramvajaus linijos statybos darbų požymio. Neabejoju, kad po "Vilniaus savivaldybės" slapyvardžiu facebooke į keleivių klausimus atsako tikraine transporto specialistas. Veikiausiai tiesiog su transporto organizavimu nieko bendro neturintis žmogus, kuriam sumokėta už keleivių mulkinimą. Atkreipkite dėmesį, į visus klausimus jis atsako šabloniškomis frazėmis, kaskart kartoja tą aptį per tą patį. Negi tuo galima tikėti? negi savivaldybės darbuotojai laiko miestiečius neišmanėliais, kurie viskuo tiki? Populistinės yra iš šios skaidrės- abejoju, ar tos apklausos yra iš tiesų vykdytos, o ne sugalvotos.

    Galiausiai, ir G. Bliuvo konferencija yra labiau propagandinė. Keistai man skamba frazė "panaikinus tik autobuso arba tik autobuso bilietą bei vienkartinį bilietą, žmonės galės lanksčiai planuoti keliones. Esą dabar nėra bendro bileto??? Išvis, norint žmones skatinti važiuoti su persėdimu, reikia siūlyti kažką naujo (dažnesnis maršrutų kursavimas, naujos bilietų rūšis), o ne kažką naikinti (vienkartinius bilietus). Kiekvieno keleivio asmeninis reikalas, kaip jam važiuoti- su persėdimu ar be. Kvaila yra bausti keleivį didesne kaina už tai, kad jis važiuoja be persėdimo. Ne tomis priemonės siekiame keisti keliavimo įpročius. Ir 30 min, ir 60 min. bilietų kainos turėtų būti mažesnės, kad rimtai naudojimasis jais keleiviui apsimokėtų. Bet savivaldybė žengia itin gudrų žingsnį- naikina vienkartinį bilietą, kad keleiviai neturėtų pasirinkimo. Kaipgi, bus tas pasirinkimas- automobilis.

    Žodžiu, man visas šitas spektaklis primena tą, ką tai primena ir kitiems- bilietų kainų didinimą, meluojant, kad keleiviams bus tik geriau. Patiko tai savivaldybei meluoti. Vis dar atsimenu, kaip, artėjant rugsėjo 1-ąjai, praėjusią vasarą savivaldybė melavo, kad atidaromas NAUJAS 55A maršrutas... O dar visai neseniai Zuokas kliedėjo, kad bilietų kainos šiemet nedidės...

    Komentuoti:


  • vap
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai tas tai aišku. Bet kodėl mulkina, kad bus geriau? Arba netgi aiškina valdžiažmogiai, kad bilietai brangs, bet visumoje keliauti bus pigiau? Juk elementariai paskaičiavus taip nebus. Bliuvo teigimu tik berods 56 ar 57 proc. naudojasi mėnesiniais bilietais. O likusi dalis vienkartiniais. Vadinasi, vienkartinių pabrandimas galbūt kai kuriuos paskatins įsigyti mėnesinius bilietus, bet vis tiek likusi didelė dalis naudosis vienkartiniais, o dar dalis keleivių pabėgs į mikrobus ar automobilius.
    O kiek būtų brangęs vienkartinis? jei bent 1 Lt, tai nemažai žmonių išeitų pigiau keliauti 30 min. bilietu už 2.5, negu vienkartiniu už 3lt.

    Kuo valandinis bilietas yra blogiau už vienkartinį?

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Zonų reikia, nes netolygiai apmokestinami keleiviai. Kaip jau minėjau, susisiekime turėtu būti mokama atsižvelgiant į atstumą, o ne sugaištą laiką dėl netinkamos infrastruktūros. Kodėl aš nusipirkęs brangesnį būstą 6 km nuo centro, už transporto paslaugas turiu mokėti tiek pat, kiek ir žmogus nusipirkęs pigesnį būstą 15 km nuo centro ? Juk ir VVT išlaidos skiriasi, kur vežti žmones 6 kilometrus, o kur važiuoti 15 km.
    Dėl minėto Grigiškių ir Pašilaičių palyginimo. Kodėl grigiškiečiai turi už kelionę į centrą mokėti daugiau vien už tai, kad jų rajonas labiau nutolęs nuo centro? Nesu prieš zoninį skirstymą. Bet prieš tai reikia bilietų kainas sumažinti tiek, kad net ir atokiausių rajonų (pvz: Pilaitės arba Naujosios Vilnios) gyventojai už kelionę iki centro mokėtų nedaug brangiau negu dabar (na, daugiausia 10-15 proc. daugiau). Priešingu atveju automobiliu važinėti bus paprasčiausiai pigiau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė vap Rodyti pranešimą
    Pamirškite apie 2 Lt. Ar su valandiniu/pusvalandiniu bilietu ar be jo, bet viešasis transportas būtų brangęs.
    Tai tas tai aišku. Bet kodėl mulkina, kad bus geriau? Arba netgi aiškina valdžiažmogiai, kad bilietai brangs, bet visumoje keliauti bus pigiau? Juk elementariai paskaičiavus taip nebus. Bliuvo teigimu tik berods 56 ar 57 proc. naudojasi mėnesiniais bilietais. O likusi dalis vienkartiniais. Vadinasi, vienkartinių pabrandimas galbūt kai kuriuos paskatins įsigyti mėnesinius bilietus, bet vis tiek likusi didelė dalis naudosis vienkartiniais, o dar dalis keleivių pabėgs į mikrobus ar automobilius.

    Komentuoti:


  • vap
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Bet ir kainuoti jis tada turėtų tik 2 Lt (o 1 valandos- 3Lt). Tada keleiviams tikrai bus naudinga.
    Pamirškite apie 2 Lt. Ar su valandiniu/pusvalandiniu bilietu ar be jo, bet viešasis transportas būtų brangęs.

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    Dar po metų vienkartinė kelionė kainuos 3,5, dar po metų - 4,5 ir t.t. O jei nuties kvailajų (tramvajų), tai dar daugiau brangs, kad atsipirktų. Idiotizmas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Siūloma branginti ir mikrobų bilietus iki 3,5 Lt, kad nesudarytų konkurencijos brangstančiam VT.

    http://verslas.delfi.lt/automoto/mik....d?id=58930921

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Zonų reikia, nes netolygiai apmokestinami keleiviai. Kaip jau minėjau, susisiekime turėtu būti mokama atsižvelgiant į atstumą, o ne sugaištą laiką dėl netinkamos infrastruktūros. Kodėl aš nusipirkęs brangesnį būstą 6 km nuo centro, už transporto paslaugas turiu mokėti tiek pat, kiek ir žmogus nusipirkęs pigesnį būstą 15 km nuo centro ? Juk ir VVT išlaidos skiriasi, kur vežti žmones 6 kilometrus, o kur važiuoti 15 km.
    O kokią įtaką būsto kaina turi bilieto kainai? O kodėl aš sverdamas x kg turiu mokėti tiek pat, kiek žmogus sveriantis x+30 kg? Aš juk mažiau sveriu - mažiau benzino mane vežant sunaudoja. Arba kažkas užima daugiau m3 ir netelpa dar 1 ar 2 žmonės, kodėl už tai nereikia daugiau mokėti?

    Komentuoti:

Working...
X