Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas (archyvas 2008-2012.07)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ar tu nesupranti, kad VT ir taip per brangus lyginant su pajamomis ir su VT užsienyje. Daug didesni miestai Europoje turi zonas, bet centrinė (ar pagrindinė zona) paprastai yra daug didesnė nei visas dabartinis Vilnius. O su automobiliu per daug ten nepasišakosi ir pigiau nepavažinėsi. O pas mus to nėra. Automobiliu važiuoti neretai išeina tiek pat, kiek ir VT.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąZonų nereikia, nes tai paskatins dar daugiau naudotis automobiliais.
Komentuoti:
-
G.Bliuvas: pabrangus Vilniaus viešojo transporto bilietams, papildomų pajamų nesitikima
Taigi tie, kurie už keliones vien autobusais ar troleibusais dabar moka po 85 Lt per mėnesį, jau netrukus bus priversti mokėti 110 Lt.Nors dalis vilniečių už galimybę naudotis viešuoju transportu neabejotinai mokės brangiau„Miesto svečiai gali įsigyti bilietą iš vairuotojo, kuris galioja iki maršruto pabaigos. Šiuo metu tokio bilieto kaina siūloma 4 Lt“
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPritariu.
Šiaip manau vertėtu savivaldybei pagalvoti ir apie padalijimą zonomis. Nes šiuo atveju gaunasi jog apmokestinamas ne kelionės atstumas (kas turėtu būti logiškai apmokestinama), o netinkamai išvystyta infrastruktūra ir dėl to sugaištas laikas. Dabar tarkim iš Grigiškių atvažiuoti iki Centro (Basanavičiaus g.) ir iš Pašilaičių užtrunka panašiai laiko, tai gaunasi jog kelionė kainuoja vienodai. Tačiau kadangi Grigiškės yra gerokai toliau (beveik dvigubai), tai ir kaina neturėtų būti vienoda.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai gal tau būtų pigiau tuomet pirkti dieninius arba mėnesinius bilietus? Nes man tai realiai išvis atrodo nesąmonė kiekvieną dieną pirkt bilietėlius. Nusiperki mėnesinį ir naudojiesi be ribų
Parašė Creatium Rodyti pranešimąsleader, vienkartiniai bilietai ir yra naikinami. Naikinami apskritai visi kiekiniai bilietai. Tai yra bilietai bus skaičiuojami ne kiekiais (1 bilietas - 1 transporto priemonė), o laiku. Valandiniai, dieniniai ir t.t. Tad tas žodis vienkartinis kaip ir lieka, tačiau jo prasmė pasikeičia
Parašė vap Rodyti pranešimąBuvo tik vienkartiniai bilietai - blogai. Prakalbo apie valandinius vėl blogai.
p.s. juk apie bilietų brangimą jau buvo kalbėta, tad sakyti, kad va dabar kainuoja 2 Lt, o po to kainuos 3.5 Lt ne visai korektiška, nes turbūt buvo svarstyta galimybė ir palikti tuos pačius vienkartinius, bet pabrangint juos iki kokių 3 Lt.
Parašė sleader Rodyti pranešimąLogiškiausia jei tas 30min bilietas būtų arba 30min persėdant, arba neribotą laiką jei važiuojama viena transporto priemone.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet ir kainuoti jis tada turėtų tik 2 Lt (o 1 valandos- 3Lt). Tada keleiviams tikrai bus naudinga.
Šiaip manau vertėtu savivaldybei pagalvoti ir apie padalijimą zonomis. Nes šiuo atveju gaunasi jog apmokestinamas ne kelionės atstumas (kas turėtu būti logiškai apmokestinama), o netinkamai išvystyta infrastruktūra ir dėl to sugaištas laikas. Dabar tarkim iš Grigiškių atvažiuoti iki Centro (Basanavičiaus g.) ir iš Pašilaičių užtrunka panašiai laiko, tai gaunasi jog kelionė kainuoja vienodai. Tačiau kadangi Grigiškės yra gerokai toliau (beveik dvigubai), tai ir kaina neturėtų būti vienoda.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąLogiškiausia jei tas 30min bilietas būtų arba 30min persėdant, arba neribotą laiką jei važiuojama viena transporto priemone.
Komentuoti:
-
Logiškiausia jei tas 30min bilietas būtų arba 30min persėdant, arba neribotą laiką jei važiuojama viena transporto priemone.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNa tai taip. Bet kitą vertus, tai jis vistiek lieka vienkartiniu: vieną kartą panaudoji ir viskas Kitaip tariant, tai ne dieninis, kad gali naudoti tą patį bilietą keletą kartų (dienų, mėnesių)
Bet taip, vienkartinių bilietų nebelieka. Vietoj jų - valandiniai.
Sakote, taip skatinama važiuoti su persėdimu?? Skatinimui pakanka ir naujų bilietų rūšių bei maršrutų tinklo pertvarkos. Kam dar naikinti esamas bilietų rūšis? Keleivio asmeninis reikalas, kaip jam važiuoti- su persėdimu ar be jo. Nereikia jo bausti litu už kitokius keliavimo įpročius. Populiarumo viešajam transportui tai tikrai nepridės, sakyčiau, net atvirkščiai, dar daugiau vilniečių persės į automobilius.
Žodžių, kol kas nėra kuo džiaugtis, išskyrus gal tik tai, kad pagaliau e. bilieto projektas pradeda kažkaip judėti. Nors, turint omeny, kad jau n kartų projekto pabaigimas buvo atidedamas, kažkaip abejoju, ar ir šįkart viskas bus pabaigta laiku.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.06.15, 11:50.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMiesto savivaldybė visus pakeitimus aiškina gana gerai. Visų pirma kodėl buvo subendrinti bilietai? Todėl, kad ateityje planuojama įvesti papildomų viešojo transporto "sistemų", todėl šis bilietas kartu galiotų ir joms. Pavyzdžiui jeigu bus tramvajus, tai už tuos pačius 110 Lt galėsit dar ir tramvajumi važiuot.
Kas dėl valandinių ar pusvalandžio bilietų, tai buvo atliktas visuomenės tyrimas, kad kiek daugiau negu 50% kelionių vyksta iki 30 min. laiko tarpe, dar 42% - iki 60 min. Tad šių bilietų tikrai bus pakankamai.
Lygiai taip pat žadami ir maršrutų dažninimai, kas dar labiau turėtų sumažinti kelionės trukmę.
Labai gražiai atrodo tas maršrutų dažninimas teorijoje, o praktikoje padažninti galima tik privatininkus ir maršrutinius taksi, mat VVT parkai praktiškai nebeturi jokių dažninimo rezervų ir verkiant reikia naujų transporto priemonių.
Tad, kaip matot, visi pakeitimai tikrai į naudą. O dar pridėkime Smart Vilnius programėlę telefonams, kurios pagalba galima bus įsigyti e. bilietą telefonu, pažiūrėti jo galiojimo laiką ir t.t. Žodžiu, nėra viskas taip blogai, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąVienkartinis bilietas taip vadinamas, nes tik vieną kartą su juo gali važiuoti (1 transporto priemone). Valandos trukmės bilietas nelabai vienkartinis, nes jis ne vienam kartui, o vienai valandai. T.y riboja ne kartus, o laiko tarpą. Per tą valandą gali ir keturis kartus važiuot
Bet taip, vienkartinių bilietų nebelieka. Vietoj jų - valandiniai.
Komentuoti:
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąĮsiskaityk kas rašoma. Liks ELEKTRONINIAI vienkartiniai bilietai. Turima omeny, kad naikinami vienkartiniai popieriniai bilietai, kaip Kaune tai jau daroma.
Dar ir mero citata:„Vienkartinius bilietus pakeis 30 ir 60 minučių trukmės bilietai, tai leis keleiviams per nustatyta laiką persėsti ne kartą iš vienos transporto priemonės į kitą ir už tai papildomai nemokėti. Taip pat įvesime ir papildomus ilgalaikio galiojimo bilietus – 3,6,9 mėnesių, kuriais galės patogiai naudotis ne tik moksleiviai ir studentai, bet ir darbdaviai,“ – sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.
***
Parašė Creatium Rodyti pranešimąsleader, vienkartiniai bilietai ir yra naikinami. Naikinami apskritai visi kiekiniai bilietai. Tai yra bilietai bus skaičiuojami ne kiekiais (1 bilietas - 1 transporto priemonė), o laiku. Valandiniai, dieniniai ir t.t. Tad tas žodis vienkartinis kaip ir lieka, tačiau jo prasmė pasikeičiaPaskutinis taisė sleader; 2012.06.15, 09:57.
Komentuoti:
-
Buvo tik vienkartiniai bilietai - blogai. Prakalbo apie valandinius vėl blogai.
p.s. juk apie bilietų brangimą jau buvo kalbėta, tad sakyti, kad va dabar kainuoja 2 Lt, o po to kainuos 3.5 Lt ne visai korektiška, nes turbūt buvo svarstyta galimybė ir palikti tuos pačius vienkartinius, bet pabrangint juos iki kokių 3 Lt.
Komentuoti:
-
Parašė FRT Rodyti pranešimąAš nesupratau, ar reikės ir terminuotus biletus žymėt komposteryje?
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei vienkartinius žada iš viso naikinti, kas yra absurdas, nes visose normalių šalių miestuose tokie bilietai yra, o 60 min. bilietas kainuos 3,5 Lt, tai yra akivaizdus VT pabrangimas. Nes net jei ir remtis statistika, kad pusė kelionių trunka iki 30 min., tai likusi pusė trunka 30-60 min ir daugiau. Vadinasi, tiems, kam kelionė trunka virš 60 min, dabar, galėdami nuvažiuoti už 4 litus, tarkim, su 2 persėdimais, įsigaliojus e-bilietui mokės 3,5 Lt + 2,5 Lt lygu 6 Lt. Ir tai VT patrauklumo didinimas meluojant, kad VT nebrangs. Tai gal reikia iš karto sakyti, kad VT brangs ir nep*sti proto.
Dar pavyzdys. Man į darbą į Saulėtekį reikia važiuoti su 1 persėdimu. Dabar, jei perku vienkartinius bilietus, reikia mokėti 4 Lt į vieną pusę. Kelionė trunka apie 40-50 min. Su valandiniu bilietu kaip ir geriau - 3,5 Lt.
Tačiau, kartais tenka grįžti iš darbo po 21 val ir per valandą nuvažiuoti nepavyksta, nes persėdant kartais tenka laukti ir 15 min., o kartais ir 1-2 min. Ir nežinai iš anksto, kiek teks laukti persėdanti, nepaisant to, kad pasižiūri į tvarkaraštį internete - VT vėluoja. Taigi, dabar kelionė kainuoja vis tuos pačius 4 Lt, o su e-bilietu kainuos 6 Lt. Arba 5 Lt, jei mokėsiu kaskart už 30 min. bilietą.
O dėl atskirtų troleibusų ir autobusų bilietų, tai realiai ir man atrodo gan keista toks sprendimas. Ypatingai atrodo keistai sprendimas palikti brangesnį bilietą. Tai tegul ir sujungia tuos bilietus, tačiau bent jau paliktų kainą kokią 90 Lt. Tiesa, 90 Lt dabar kainuos 30 dienų bilietas be savaitgalių (jeigu bus pvm nuolaida, be jos - 100 lt).
sleader, vienkartiniai bilietai ir yra naikinami. Naikinami apskritai visi kiekiniai bilietai. Tai yra bilietai bus skaičiuojami ne kiekiais (1 bilietas - 1 transporto priemonė), o laiku. Valandiniai, dieniniai ir t.t. Tad tas žodis vienkartinis kaip ir lieka, tačiau jo prasmė pasikeičiaPaskutinis taisė Creatium; 2012.06.15, 09:05.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąAr tikrai ? Facebook'e Vilniaus Savivaldybė rašė jog vienkartiniai bilietai apskritai naikinami.
Komentuoti:
-
Jei vienkartinius žada iš viso naikinti, kas yra absurdas, nes visose normalių šalių miestuose tokie bilietai yra, o 60 min. bilietas kainuos 3,5 Lt, tai yra akivaizdus VT pabrangimas. Nes net jei ir remtis statistika, kad pusė kelionių trunka iki 30 min., tai likusi pusė trunka 30-60 min ir daugiau. Vadinasi, tiems, kam kelionė trunka virš 60 min, dabar, galėdami nuvažiuoti už 4 litus, tarkim, su 2 persėdimais, įsigaliojus e-bilietui mokės 3,5 Lt + 2,5 Lt lygu 6 Lt. Ir tai VT patrauklumo didinimas meluojant, kad VT nebrangs. Tai gal reikia iš karto sakyti, kad VT brangs ir nep*sti proto.
Dar pavyzdys. Man į darbą į Saulėtekį reikia važiuoti su 1 persėdimu. Dabar, jei perku vienkartinius bilietus, reikia mokėti 4 Lt į vieną pusę. Kelionė trunka apie 40-50 min. Su valandiniu bilietu kaip ir geriau - 3,5 Lt.
Tačiau, kartais tenka grįžti iš darbo po 21 val ir per valandą nuvažiuoti nepavyksta, nes persėdant kartais tenka laukti ir 15 min., o kartais ir 1-2 min. Ir nežinai iš anksto, kiek teks laukti persėdanti, nepaisant to, kad pasižiūri į tvarkaraštį internete - VT vėluoja. Taigi, dabar kelionė kainuoja vis tuos pačius 4 Lt, o su e-bilietu kainuos 6 Lt. Arba 5 Lt, jei mokėsiu kaskart už 30 min. bilietą.Paskutinis taisė Al1; 2012.06.15, 08:21.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTaigi bus vienkartiniai elektroniniai bilietai (kaip Kaune ir Klaipėdoje)- jie ir toliau kainuos 2 litus. Valandinis bilietas tikrai galėtų būti pigesnis.
Komentuoti:
-
Visai neseniai buvau Londone.Teko naudotis viesoju transportu,kuris paliko tikrai gera ispudi.E-biletas(Oyster card) veikia panasiai kaip ir Kaune.T.y. vienkartiniai biletai parduodami tik pas vairuotoja.Tiesa,ilgose autobuse biletai neparduodami.Stotelese yra biletu automatai.Kaina vienk. visur-2,50 svaru-10 LT.Sakote,labai didele kaina?Taip,bet juos perka kokie 2 keleiviai is 10.Kodel?Beveik kiekvienas turi Oysteri.
A,dar labai geras dalykas-STOP mygtukai kiekv. autobuse.Kam?Ju paskirtis tokia:pvz:jus norite islipti.Ten vairuotojas nesustoja kiekvienoje st. jeigu nera islip. arba ilip.Reikes paspausti Stop mygtuka.Arba atvaziuoja jusu autobusas-kad jis sustotu reikia pamojoti ranka.Stotelese tvarkarasciai ten nurodomi kas kelias(-liolika)min.Bent jau mano manymu labai gera sistema.Gaila tik kad nera troleibusu ir gan brangus metro.Bet gan gera sistema.Pabandykite ir jus.Galetu taip buti ir Vilniuje...Paskutinis taisė Pilaitis; 2012.06.15, 00:19.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMiesto savivaldybė visus pakeitimus aiškina gana gerai. Visų pirma kodėl buvo subendrinti bilietai? Todėl, kad ateityje planuojama įvesti papildomų viešojo transporto "sistemų", todėl šis bilietas kartu galiotų ir joms. Pavyzdžiui jeigu bus tramvajus, tai už tuos pačius 110 Lt galėsit dar ir tramvajumi važiuot.
Nepamirškime, kad turint bilietą ir troleibusui ir autobusui atsiranda daugiau galimybių iš taško A į tašką B patekti kitais maršrutais, galbūt su keliais persėdimais. Lygiai taip pat žadami ir maršrutų dažninimai, kas dar labiau turėtų sumažinti kelionės trukmę.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.06.14, 23:13.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMiesto savivaldybė visus pakeitimus aiškina gana gerai. Visų pirma kodėl buvo subendrinti bilietai? Todėl, kad ateityje planuojama įvesti papildomų viešojo transporto "sistemų", todėl šis bilietas kartu galiotų ir joms. Pavyzdžiui jeigu bus tramvajus, tai už tuos pačius 110 Lt galėsit dar ir tramvajumi važiuot.
Kas dėl valandinių ar pusvalandžio bilietų, tai buvo atliktas visuomenės tyrimas, kad kiek daugiau negu 50% kelionių vyksta iki 30 min. laiko tarpe, dar 42% - iki 60 min. Tad šių bilietų tikrai bus pakankamai.
Dėl visokių niuansų, kad kamštis ir pan., tai tie dalykai bus sprendžiami kontrolieriems patikrinant ar troleibusas vėluoja ar ne (pagal gps duomenis). Jeigu vėluoja - tuomet nebus baudžiami keleiviai dėl vėlavimo.
O bilietas 30 min. galioja nuo jo pažymėjimo troleibuse momento.
Ir dar apie kelionės trukmes, tai artimiausiu metu žadamos nemažos viešojo transporto pertvarkos, kurios turėtų dar labiau padidinti VT patrauklumą ir greitą susiekimą. Nepamirškime, kad turint bilietą ir troleibusui ir autobusui atsiranda daugiau galimybių iš taško A į tašką B patekti kitais maršrutais, galbūt su keliais persėdimais. Lygiai taip pat žadami ir maršrutų dažninimai, kas dar labiau turėtų sumažinti kelionės trukmę.
Tad, kaip matot, visi pakeitimai tikrai į naudą. O dar pridėkime Smart Vilnius programėlę telefonams, kurios pagalba galima bus įsigyti e. bilietą telefonu, pažiūrėti jo galiojimo laiką ir t.t. Žodžiu, nėra viskas taip blogai, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio
P.S. Prezentacija apie pakeitimus dėl bilietų: http://www.slideshare.net/VilniausSa...asi-biliet-rys
Komentuoti:
Komentuoti: