Tai jei srautai tokie nežmoniški, gal vertėtų pagalvoti apie specialų autobuso maršrutą, aptarnaujamą privačios įmonės, kaip kad Kautra veža Biotechnologijos instituto darbuotojus?
Grįžtant prie 57, įdomu kiek per dieną atsiranda norinčių vykti iš to žiedo į Bukiškį? Ir ar visi vairuotojai iki vieno kaip susitarę užsuka ne pagal taisykles, įskaitant ir pirmąkart ten vykstančius naujokus? Gal yra bent vienas kitas vairuotojas, kuris užsuka taip kaip priklauso, nepaisant pavojingo išvažiavimo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąIr įdomu, iš kur tas Savanorių pr./Graičiūno/Kirtimų g. proletariatas susižino apie nulinę 25 maršruto trasą (tiek 1-o, tiek 2-o grafiko), kai stotelėse apie tai jokios informacijos nėra? Ko gero informacija sklinda iš lūpų į lūpas, nes abejoju ar jie naudojasi išmaniosiomis technologijomis...
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąBuvau su vienu vairuotoju šnekėjęs dėl 52-o, tai jo siūlymu pastarąjį trumpinti iki Šeškinės (Tarandė - Šeškinė). Rezultate - dažnesnis autobusų kursavimas Tarandės gyventojams.
Dar vienas siūlymas pagal jį - pertvarkyti 43-ą: paleisti trasa Pašilaičiai - Justiniškės - Žaliasis tiltas - Pylimo g. - Oro uostas (be užsukimo į stotį).
Komentuoti:
-
3T dar galėtų iš Lukšio žiedo važiuoti Lukšio ir Rinktinės g. iki Šeimyniškių g. Būtų puikus variantas nuo Žaliojo tilto patekti į Šiaurės miestelį.
Komentuoti:
-
Man atrodo, kad tokie vienas kitą papildantys maršrutai kaip 3G + 52 yra gerai, kai keleivių daug. Tarkime 3 troleibusas iki reformos važinėjo iki Antakalnio žiedo, tad atkarpoje iki Vinco Kudirkos aikštės nukraudavo srautą ir taip visad pilnam 2 troleibusui. Aišku gal bendra atkarpa kiek per ilga buvo, užtat ir buvo nuspręsta paleisti jį žiedine trasa. Ir taip, atkarpoje Šiaurės miestelis - Karaliaus Mindaugo tiltas transporto tikrai daugoka.
Ir įdomu, iš kur tas Savanorių pr./Graičiūno/Kirtimų g. proletariatas susižino apie nulinę 25 maršruto trasą (tiek 1-o, tiek 2-o grafiko), kai stotelėse apie tai jokios informacijos nėra? Ko gero informacija sklinda iš lūpų į lūpas, nes abejoju ar jie naudojasi išmaniosiomis technologijomis...
Komentuoti:
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąŠiaip toks hipotetiškas klausimas man ir seniau galvoje kirbėjo: jei staiga būtų ypatingai sudažnintas koks nors dabar esantis menkavertis maršrutas, kaip rinktųsi keleivis? Na tarkim tas pats 52 pradėtų važinėti beveik identišku 3G dažniu, dar tarkim irgi būtų 52 "pagreitintas" dubliuojančioje atkarpoje, tai ar reikšmingai keleivių srautas persikeltų nuo 3G ar ne?
Su 52 tokiu padažninimu Perkūnkiemyje ir "BIG'o Fabijoniškėse / skruzdėlyne" būtų tikra šventė. Tuo pačiu, nukristų 40 populiarumas, nes žmonės rinktųsi ne 40 >> st. Takas >> 3G >> Centras, o eitų iki Ukmergės g. ir sėstų į 52. Nežiūrint į tai, kad 40 nekarantino metu kursuoja labai dažnai.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJeigu prie stotelės yra saugus būdas kirsti gatvę, tai nematau nieko blogo. Juo labiau, kad prieš 3G įvedimą tokių didelių keleivių srautų Ukmergės g. nebuvo. Kažkodėl 40, 43, 46, 56 nėra tokie užpildyti kaip 3G, nors jie veža per "VT keleivio tikslus", o ne per "dykumą"
Nors iš kitos pusės ne visai korektiška sulyginti 3G su stanevičiaus g. maršrutais, nes pastarieji irgi nepasakyčiau kad labai "našūs" keleivių srautams prasidedant fabijoniškėmis, jovaro matyt ta stotelė, kur prisipildo autobusai reikšmingiau, o kitur maršrutai remiasi į mišką (pvz. ties romerio miškeliu), tai čia irgi tikra prasme "dykuma"
O jei ir lygintume, nors negalima palyginti, tai ką gi rinktis: arba 3G (kuris dažnas bei dar praleidžia kelias mažiau reikšmingas stoteles) ar kartą per valandą (šiais neramiais laikais) važiuojantis 56? Tai aišku kur renkuosi eiti ar į ką persėsti, nors ir toliau ir net jei nepatogiau
Šiaip toks hipotetiškas klausimas man ir seniau galvoje kirbėjo: jei staiga būtų ypatingai sudažnintas koks nors dabar esantis menkavertis maršrutas, kaip rinktųsi keleivis? Na tarkim tas pats 52 pradėtų važinėti beveik identišku 3G dažniu, dar tarkim irgi būtų 52 "pagreitintas" dubliuojančioje atkarpoje, tai ar reikšmingai keleivių srautas persikeltų nuo 3G ar ne? Kokiu koeficientu persiskirstytų... tikrai ne pusė ant pusės taip jaučiu, nes kažkuriam maršrutui keleivio galvoje būtų teikiama pirmenybė lyginant su kitu.
Ok, daugiau nesuku smegenų, pasidalinau su jumis, o realiai kas iš to, nes šuns balsas į dangų neina, net ir tada kai dideli raštai parašomi gal todėl tai ir yra hobis
Komentuoti:
-
Parašė Rijikas Rodyti pranešimąToks pastebėjimas, kad teisingai sakai, kad ėjimas iki ukmergės g. būtų šiokios tokios laiko sąnaudos ir ypač nepatogu, kai reikėtų kirsti ukmergės g. Tai realybė ir yra tokia, kad ukmergės gatvę galima pavadinti dykuma, jei kalbame apie keleivių srautą: ant asfalto niekas negyvena ir asfaltas nėra VT keleivio tikslas;
Fabijoniškių ir Baltrušaičio gatvės yra siauros mikrorajonų gatvės, kuriose pilna priparkuotų mašinų, greičio mažinimo kalnelių ir apskritai apribotas greitis. Manau tikrai daugeliui yra geriau vienas dažnas ir labai greitas 3G, nei 3GA per Fabijoniškių g. ir 3GB per Baltrušaičio, abu perpus retesni ir perpus lėtesni. O kad ten reikia 150 metrų toliau paėjėti, tai abejoju ar kas net susimąsto apie tai.
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąBuvau su vienu vairuotoju šnekėjęs dėl 52-o, tai jo siūlymu pastarąjį trumpinti iki Šeškinės (Tarandė - Šeškinė). Rezultate - dažnesnis autobusų kursavimas Tarandės gyventojams.
Dar vienas siūlymas pagal jį - pertvarkyti 43-ą: paleisti trasa Pašilaičiai - Justiniškės - Žaliasis tiltas - Pylimo g. - Oro uostas (be užsukimo į stotį).
Komentuoti:
-
Dar prie stoteliu trukumu, prideciau atkarpa tarp “Spartos” ir T. Sevcenkos stoteliu
Komentuoti:
-
Buvau su vienu vairuotoju šnekėjęs dėl 52-o, tai jo siūlymu pastarąjį trumpinti iki Šeškinės (Tarandė - Šeškinė). Rezultate - dažnesnis autobusų kursavimas Tarandės gyventojams.
Dar vienas siūlymas pagal jį - pertvarkyti 43-ą: paleisti trasa Pašilaičiai - Justiniškės - Žaliasis tiltas - Pylimo g. - Oro uostas (be užsukimo į stotį).
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą[-] reikės eiti 200 metrų toliau, o grįžtant iš centro kirsti Ukmergės g.
Jaučiat kur lenkiu? Ne? Tai kurių galų koncentruotis į ukmergės g. kaip į pagrindinę VT arteriją, kai logiškiau pagal gyventojų tankį/traukos centrus maršrutus organizuoti gretutinėse gatvėse, pvz., nuo baltrušaičio stotelės 3G perskirti į du maršrutus: vienas iki fabų žiedo, kitas iki skalvių žiedo (atkartojant 46 trasą). Kažkur man rodos buvo kalba apie 46 likimą ir sąsajas su 3G, bet šiaip jį laikyčiau unikaliu maršrutu, o ne atkartojančiu 3G. Beje man keistas tas 46 vienpusis pasivažinėjimas goštauto g., jau verčiau tarkim per pamėnkalnio g. į pylimo ir iki stoties, tai vis būtų nauja kryptis, kuri dabar neturi alternatyvos.
Grįžtant prie 3G, perskirtas į dvi dalis stotų VISOSE įrengtose stotelėse, nes realiai kai maršruto galas, tai jau nežinau ar gali būti nors kiek greitesnis praleisdamas vieną ar dvi stoteles. Juk teoriškai "greitieji" taupo didžiausiam keleivių skaičiui daugiausiai laiko maršruto viduryje, bet ne galuose (ribinis naudingumas, taip sakant).
Ukmergės g. gi tada palikti 5, pamąstyti, gal 24 galėtų patalkinti toje pačioje atkarpoje dėl dažnumo. 52 varinėjimo iki centro šiaip jau nesuprantu (3G turi išvežti viską, o ne kažkoks pratęstas dublis), ne toliau kaip iki baltrušaičio (gaila nėra pabaigta ateities/ukmergės jungtis, būtų idealu)
O visiškai "kreizi" mintis būtų naudoti baltrušaičio ir fabijoniškių g. VT eismui, keleivių srautą pažadu tiesa, tarp jų būtų šioks vakuumas, mhm...
Šiaip man patinka fantazuoti, kaip galėtų atrodyti kitaip, užsibrėžiant aiškų tikslą - aiškūs magistraliniai maršrutai, mažiau dubliuojančių maršutų (daugiau persėdimų...), priemiestinių trumpinimas iki magistralinių, patogesnė stotelių vieta, normalūs VT terminalai, galbūt tikri ekspresai.
Gal kokį tool turit parekomenduoti, kad papaišyčiau fantazijas?
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąJeigu gyveni kur nors prie Minsko IKI (Šeimyniškių st.) ir nori važiuoti į Pylimo gatvę, tai T12 yra vienintelė galimybė.
Dar pagalvojau, kad Minties gatvei galimai tiktų T3 - kiek pastebiu, nuo Karaliaus Mindaugo tilto iki Šiaurės Miestelio troleibusai važinėja faktiškai tušti (kas logiška, kadangi dubliuoja T17 ir T20). Nuo maršrutų pertvarkos tai jau yra trečioji T3 maršruto trasos variacija centre - matyt SĮSPas niekaip nesugalvoja kaip nukreipti T3, kad jame būtų keleivių, nes dabar troleibusai pradeda prisipildyti ties Karaliaus Mindaugo tiltu, Vinco Kudirkos aikšte ar Pamėnkalnio gatvėje, o iki tol atvažiuoja daugmaž tušti. Tai jei T3 nuo Šiaurės Miestelio važiuotų Minties, ir ko gero, Rinktinės gatvėmis, galimai tai padėtų pasiekti didesnį maršruto užpildymą negu yra dabar. Tuo pačiu ten gyvenantiems žmonėms atsirastų tiesioginė galimybė pasiekti centrinę miesto dalį (Kudirkos aikštė, Jogailos, Pamėnkalnio gatvės) be persėdimo.
Tai man atrodo, kad kai įrengs Pavilnionių-Zamenhofo sankryžą su Ukmergės gatve, tai nebeliks tos dabartinės šviesoforinės sankryžos su jungiamąja gatve (kur dabar suka 5), tai realiai 5 ištiesinimas bus vienintelė alternatyva, nes kitaip net fiziškai nebus įmanoma.
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimątai jis yra sakęs, kad jau prie Žaliojo tilto visos sėdimos vietos buvo užimtos.
Komentuoti:
-
Informavau dėl abiejų dalykų - tiek dėl Chemijos instituto žiedo, tiek dėl Verslo trikampio. Beje, prieš 4 metus teko kalbėti su vairuotoju, kuris atlikdavo tą rytinį 25 nulinį reisą pro A. Goštauto g. (Mercedes-Benz O405N2, garaž. nr. 500), tai jis yra sakęs, kad jau prie Žaliojo tilto visos sėdimos vietos buvo užimtos. Tiesa, prie paties Verslo trikampio tai abejoju ar yra norinčių įlipti...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąar nieks neatkreipdavo dėmesio, jog jis realiai stoja kitaip, nei nupiešta schemoje?
Taip pat, matyt klaida 25 autobuso tvarkaraščio nulinėje trasoje - pagal ją, 25 vykdamas iš parko, neva nestoja 56 autobusui įrengtoje stotelėje Verslo trikampis. Klausimas - kaip būdavo iš tikrųjų - stoja jis ten ar ne?
Panašiai kaip su 5 autobuso trasos pakeitimu Saltoniškių st. tapo nenaudojama, tad grįžtant į parką neaišku ar tebepriklauso ten sustoti...
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPasiūlymas dėl T12 - sakyčiau fantastiškas jo keleivių srautas ir intervalas kaip tik leidžia tokį nukreipimą, reikia tikėtis, gavus autonominių troleibusų, tuo bus pasinaudota.
T19 geriau neliesti, nes nukreipus jį Kernavės gatve, bus praleistos dvi populiarios stotelės: Europos aikštė ir Lvovo. Tegul jau jis lieka kaip lėtoji 4G versija. Va geriau jau kaip kažkurioje temoje siūlėte savaitgaliais trumpinti jį iki Antakalnio.
Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
Nėra didelės prasmės sujungti naujuosius sovietinius mikrorajonus su Kernavės ar Minties gatvėmis, jeigu ir yra maža paklausa, tiems keliems žmonėms protingiau būtų persėsti...
Be to, 4G ir taip yra perpildytas, dar neliks susisiekimo į Antakalnį ir Saulėtekį iš Rinktinės st., Šeimyniškių st. ir, priklausant nuo tolesnės trasos, Nacionalinė Dailės Galerijos st. bei gal net Panoramos st.
Dar pagalvojau, kad Minties gatvei galimai tiktų T3 - kiek pastebiu, nuo Karaliaus Mindaugo tilto iki Šiaurės Miestelio troleibusai važinėja faktiškai tušti (kas logiška, kadangi dubliuoja T17 ir T20). Nuo maršrutų pertvarkos tai jau yra trečioji T3 maršruto trasos variacija centre - matyt SĮSPas niekaip nesugalvoja kaip nukreipti T3, kad jame būtų keleivių, nes dabar troleibusai pradeda prisipildyti ties Karaliaus Mindaugo tiltu, Vinco Kudirkos aikšte ar Pamėnkalnio gatvėje, o iki tol atvažiuoja daugmaž tušti. Tai jei T3 nuo Šiaurės Miestelio važiuotų Minties, ir ko gero, Rinktinės gatvėmis, galimai tai padėtų pasiekti didesnį maršruto užpildymą negu yra dabar. Tuo pačiu ten gyvenantiems žmonėms atsirastų tiesioginė galimybė pasiekti centrinę miesto dalį (Kudirkos aikštė, Jogailos, Pamėnkalnio gatvės) be persėdimo.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNa ir tokiu atveju reikėtų tikėtis, kad būsimoje Pavilnionių-Zamenhofo g. ir Ukmergės g. sankryžoje nebus įrengta stotelė, skirta pakeisti tiek mano siūlomą iškelti Deivių st., tiek dabartinę Perkūno st. Mat tokiu atveju būtų tik važiavimo trukmės pagreitėjimas, o ėjimo prisidėtų dar daugiau.
Paskutinis taisė 10.000; 2021.01.14, 15:55.
Komentuoti:
-
SĮSP`as man atsakė, jog pagaliau 57 autobusui link Bukiškio bus įrengta atskira platforma ten, kur jis ir stoja realiai. Keista, kodėl to nebuvo galima padaryti n metų anksčiau - ar nieks neatkreipdavo dėmesio, jog jis realiai stoja kitaip, nei nupiešta schemoje?
Taip pat, matyt klaida 25 autobuso tvarkaraščio nulinėje trasoje - pagal ją, 25 vykdamas iš parko, neva nestoja 56 autobusui įrengtoje stotelėje Verslo trikampis. Klausimas - kaip būdavo iš tikrųjų - stoja jis ten ar ne?
Panašiai kaip su 5 autobuso trasos pakeitimu Saltoniškių st. tapo nenaudojama, tad grįžtant į parką neaišku ar tebepriklauso ten sustoti...
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąPvz. Tauro kalno atkarpa tarp J. Tumo - Vaižganto bei M. K. Čiurlionio stotelių. Kaip suprantu kliūtis tam - vietovės reljefas, kai paprastai kalno viduryje stotelės neįrengiamos. O traukos centrų ten yra - Registrų centras, taip pat greta baigiami statyti nauji daugiabučiai. Kažkur ten ji galėtų atsirasti, na bent jau vienoje gatvės pusėje.
Kitas pavyzdys - Minties st. - Šiaurės miestelis - irgi gan nemaža atkarpa, kur daugiabučių koncentracija didelė, tačiau belieka rinktis - ar eiti toliau, ar atgal.
Dar retokos atkarpos - Šilo tiltas - Klinikų st., Klinikų - Tverečiaus st.
Aišku galima sakyti jog šiuo metu visi keleiviai (įskaitant ir sunkiau vaikštančius pensininkus) kažkaip išsiverčia, todėl nieko daryti nereikia.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAsmeniškai dar galėčiau paminėti trūkstamą stotelę Karoliniškių troleibusams ties Sausio 13-osios gatvės Maxima.
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Galėtų ir pilnai Sausio 13-osios gatve važiuoti viešasis transportas. Ar toje dalyje maža keleivių koncentracija ir arčiau paeiti iki Laisvės prospekto?Paskutinis taisė Mettal; 2021.01.14, 15:32.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Asmeniškai dar galėčiau paminėti trūkstamą stotelę Karoliniškių troleibusams ties Sausio 13-osios gatvės Maxima.
Komentuoti:
-
Pagal pirminį Antakalnio g. rekonstrukcijos planą, Klinikų stotelė turėjo šiek tiek pasislinkti į šiaurę ir būtų tiksliai Antakalnio/Žolyno sankryžoje, o Klinikų/Antakalnio sankryžoje turėjo atsirasti nauja stotelė. Tačiau buvo nesutarta su vietine bendruomene (dėl medžių kirtimo???) ir viskas liko kaip yra, atliktas tik paprastas remontas.
Asmeniškai dar galėčiau paminėti trūkstamą stotelę Karoliniškių troleibusams ties Sausio 13-osios gatvės Maxima.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: