Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ssnaiperis
    replied
    3-o užsukimas į Užusienį būtų laiko gaišimas. Tuo labiau, jog yra svarstymai pratęsti 41-ą Užusienio giluma iki Petro Joniko gatvės Ąžuolijuose.
    Aš tai 41-ą tęsčiau iki Kelmijos sodų, išvengiant krūvos maršrutų važiuojančių ta pačia atkarpa

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Čia šiaip idėjos, jeigu būtų grąžintas pats griežčiausias karantinas.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Norėčiau pamatyti kaip ilgas 40 laviruos užsnigtame, mašinomis užstatytame M. Lietuvio žiede. Išties, kaip Pilaitis jau paminėjo, tokie pasiūlymai ne tik nebe aktualūs, bet dar ir sunkiai pateisinami iš racionalumo ir sveiko proto požiūrio:
    • 88 atnaujinti trasa, kuria jis dubliuos absoliučiai viską?
    • Panaikinti 69 vien dėl to, kad į Šiltnamių žiedą, artimiausią vieta apsisukimui nuo daugiabučių prie Šiltnamių ir Bukčių g. sankryžos, karantino metu atvažiuoja 3 keleiviai per dieną vietoje įprastų 5?
    • Naikinti 18 troleibusą, kuriam nuo šios savaitės pridėjo papildomą troleibusą vietoje to, kad pridėtų į 13-ą?
    • Naikinti susisiekimo galimybę kai kuriuose Vilniaus rajonuose, kur ir taip kursuoja vos vienas maršrutas?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Tai jau neturi tikslo, nes karantinas jau nebegriežtės. O ir nemažai maršrutų nevažiuoja tušti, pvz. žmonės jau seniausiai prašo sugrąžinti uždarytus troleibusų maršrutus. Po dviejų savaičių galbūt gražins pradinukus į mokyklas ir didesnę dalį maršrutų teks padažninti.

    Ir tik šiaip pastebėjimas - per karantiną maršrutai važiuojantys į Panerius ir Santariškes yra vieni labiausiai apkrautų o jūs siūlote net 3 ten važiuojančius troleibusus uždaryti.

    69 be ''šiltnamių'' dar važiuoja į Bajorus ir šiaip yra 49 ''mėlyni reisai''. Tada tektų dažninti 49, kuris neproporcingai dažnai važinėtų Bukčiuose

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Šioje žinutėje buvo sudėtos karantino pakeitimų idėjos. Ištryniau nes dabar pasižiūrėjęs visiškai nesutinku su savimi.
    Paskutinis taisė lanxtot; 2023.06.11, 16:40.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Kadangi internete neradau aukštos kokybės paveiksliuko, pats atkūriau stotelės kelio ženklą. Galite ir jūs naudotis. Dėl šrifto - kiek žiūrėjau, atrodo kasmet jį keičia Naujausias, atrodo, "Bahnschrift".
    Attached Files

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Nėra vietos. Prie Zuoko buvo planuojama taip stotelės išdėstyti, jei žiedas būtų perdaromas į švisoforinę sankryžą. Bet planai liko planais. O vėliau, praeitos Šimašiaus kandecijos metu buvo planas tą stotelę šalia Dobužinskio g. atkelti arčiau Čiurlionio menų mokyklos ir įrengti šviesoforinę pėsčiųjų perėją, bet taip viskas ir užtilo.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Važiuojantiems į Naująją Vilnią tikrai būtų patogesnis persėdimas, jei Vasaros st. būtų arčiau žiedo.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Idėja: nauja stotelių tvarka prie Olandų žiedo

    Click image for larger version

Name:	Olandu.png
Views:	725
Size:	87,3 kB
ID:	1858278

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Todėl kad iš Žirmūnų į centrą važiuoja tikrai daug žmonių, iš Sapiegos į Šeimyniškių gatvę - santykinai nedaug.
    Is Sapiegos pagrinde vaziuojama antru, ketvirtu troleibusu pagal ju vaziavimo trasa.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Kodėl iš tos pusės yra net 3 maršrutai, o iš Šeimyniškių g. - tik dabar nekursuojantis 14?
    Todėl kad iš Žirmūnų į centrą važiuoja tikrai daug žmonių, iš Sapiegos į Šeimyniškių gatvę - santykinai nedaug.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Jei dabar būtų buvę dar ikireforminiai laikai, būčiau siūlęs jau tada 3 troleibusą paleisti į Šiaurės miestelį, o 8 nukreipti per Žirmūnų tiltą į Antakalnį. Būtų mažiau dubliavęs 9/19 ir gal net būtų išsilaikęs 8 iki šių dienų?
    Šiaip bet koks 3 maršruto nukreipimas buvo baisi klaida. Na ir kas, kad dubliuoja 2 ir 4? Geriau dubliuojančiu maršrutu važiuot, negu sausakimšu. 8 maršrutas išvis nebeturėjo daug prasmės po Paupio linijos naikinimo. Dėl keitimo - aš, Antakalnyje gyvendamas, beveik niekada nevažiavau į Pašilaičius - ko man ten reikia? Daug lengviau persėsti iš 19 į 7, negu drąstiškai pertvarkyti nereikalingų maršrutų tinklą.

    O dėl Sapiegos-Šeimyniškių jungties, jos reikėtų. Bet jau yra 14 maršrutas ir jo pakanka. Jei reikėtų dar kito maršruto, tai būtina pertvarkyti Olandų žiedo stoteles, kad būtų po vieną kiekvienoje kryptyje. 14 maršrutu prieš reformą būdavo gerai pavažiuoti ir iki Petro ir Povilo, o dabar ten jis net nesustoja. Būna, kad lauki toje stotelėje ir matai, kad 14 prasuka pro šalį.

    Dėl 14 maršruto, jis dabar gana geras, bet problema: jis daugiau nei 2-as ir buvęs 3-as dublioja 4-ą. Reikėtų centre vėl paleisti jį pro Pylimo ir Basanavičiaus, o 12-ą galima tada būtų pro Operą. O jungtis iki Karoliniškių - puiki, ne vieną kartą esu iki Parodų Rūmų su juo važiavęs.

    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Dabar svarstau, kad gal geriausia būtų nukreipti 19? Nieks per daug nenukentėtų, 19 praleistų tik 2 dabartines savo stoteles, ir atsirastų papildoma jungtis tarp Konstitucijos pr. ir Sapieginės Antakalnio.
    Manau, užtektų padažninti 14-ą.

    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Kodėl iš tos pusės yra net 3 maršrutai, o iš Šeimyniškių g. - tik dabar nekursuojantis 14?
    Jei skaičiuotume viską pagal karantiną, tai iš tos pusės važiuoja tik 1 maršrutas. Po karantino viskas pasikeis, manau, kad 14 greitai ir vėl pradės važiuoti, juk jis ne koksai 21-as.


    Mano nuomone, viskas išsilygintų, jeigu 3-as vėl važiuotų iki Antakalnio, būtų įvykdyti mano minėti 14-o pakeitimai, o 8-o kapą reikėtų palikti ramybėje.

    Dar dėl 4G/19 dubliavimo, jeigu grafikai jų būtų normalūs, tai nesidubliuotų. Beveik visada iš Minties st. į Šilo tiltą laukiu 10 min., tada atvažiuoja du vienas paskui kitą. Ar TAIP sunku sugeneruoti bendrą tvarkaraštį, o po to atrinkti reisus 19-ui ir 4G?
    Paskutinis taisė lanxtot; 2021.01.28, 10:20.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Jei dabar būtų buvę dar ikireforminiai laikai, būčiau siūlęs jau tada 3 troleibusą paleisti į Šiaurės miestelį, o 8 nukreipti per Žirmūnų tiltą į Antakalnį. Būtų mažiau dubliavęs 9/19 ir gal net būtų išsilaikęs 8 iki šių dienų? Dabar svarstau, kad gal geriausia būtų nukreipti 19? Nieks per daug nenukentėtų, 19 praleistų tik 2 dabartines savo stoteles, ir atsirastų papildoma jungtis tarp Konstitucijos pr. ir Sapieginės Antakalnio.
    Dabar yra krūva maršrutų, važiuojančių Žirmūnų g. - Žirmūnų tiltas - T. Kosciuškos g. Reiktų maršruto, kuris važiuotų per Žirmūnų tiltą kryžmai šiems 3 maršrutams (3, 17, 20 - Tuskulėnų rimties parkas > Petro ir Povilo bažnyčia). Kitaip tariant dar vieno Šeimyniškių > Leono Sapiegos st. jungties. Kodėl iš tos pusės yra net 3 maršrutai, o iš Šeimyniškių g. - tik dabar nekursuojantis 14?
    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.01.17, 13:16.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Šiaip jau statant Mykolo Lietuvio gatvę iš tiesų yra planuojama statyti VT žiedą Mykolo Lietuvio/Ukmergės g. sankryžoje ir iš tiesų planuojama ten nukreipti 3G. Kita vertus, reikėtų kokio nors privežančio maršruto iš Fabijoniškių žiedo į Ukmergės gatvę. 24 tam tikslui kursuoja pernelyg retai.
    Galima gal apytiksles koordinates, kurioje vietoje būtų žiedas? Ir kokiu šaltiniu remiesi, jog ten bus žiedas?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Šiaip jau statant Mykolo Lietuvio gatvę iš tiesų yra planuojama statyti VT žiedą Mykolo Lietuvio/Ukmergės g. sankryžoje ir iš tiesų planuojama ten nukreipti 3G. Kita vertus, reikėtų kokio nors privežančio maršruto iš Fabijoniškių žiedo į Ukmergės gatvę. 24 tam tikslui kursuoja pernelyg retai.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Kai statys Mykolo Lietuvio gatvę, tai galėtų tuo pačiu ir naują žiedą įrengti ties Ukmergės-Mykolo Lietuvio sankirta
    Tam reiktų kažkaip panaikinti parakvimą S. Neries gatvėje. Leisti Ukmergės gatve reikštų dar didesnį atstumą iki stotelės Fabijoniškių gyventojams.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Kai statys Mykolo Lietuvio gatvę, tai galėtų tuo pačiu ir naują žiedą įrengti ties Ukmergės-Mykolo Lietuvio sankirta

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Tada kurioje vietoje įrengti žiedą 3G autobusui? Aikštelėje prie BIG'o?

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Alternatyva vis gi yra, tik ji šiuo metu nekursuoja - T20
    Na, aš turėjau omeny būtent Šeimyniškių gatvę, tai ten norint pasinaudoti T20 reiktų eiti iki st. Tuskulėnų rimties parkas. Tai jei važiuoji į centrą, gaunasi ėjimas į priešingą pusę nei Centras

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Geriau būtų pratęsti 10, kaip jau rašė Rijikas - aprėptų didesnę Pašilaičių dalį, arba pratęsti 57 kai bus nutiesta Pavilionių gatvė. Kiek man žinoma, 40 tolimoje ateityje planuojamas pratęsti iki Chemijos instituto, kai tik nuties Mykolo Lietuvio gatvę.
    40 iki Chemijos instituto ? Iš kur tokios žinios ? Ikikarantininio piko metu, 40 važiuoja vidutiniškai kas 10 minučių, tokio dažnumo Mykolo Lietuvio gatvėj (kur vien tik individualūs namai) tikrai nereikia. Manau, kai nuties tą gatvę, tai geriausiai ten tiktų koks nors privežamasis midibusas, kad iš vienos pusės pasiektų 1G, iš kitos pusės - 2G/3G. Geriausiai tiktų maršrutas st. Vaikų ligoninė - Santaros g. - Visoriai - Fizikų - Mykolo Lietuvio - S.Nėries g. Tik nežinau kuris žiedas būtų tinkamesnis kitame gale - ar Pašilaičių, ar Kaimelio (iš principo persėdimas į 2G nėra tobulas abiem atvejais)

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Su 52 tokiu padažninimu Perkūnkiemyje ir "BIG'o Fabijoniškėse / skruzdėlyne" būtų tikra šventė. Tuo pačiu, nukristų 40 populiarumas, nes žmonės rinktųsi ne 40 >> st. Takas >> 3G >> Centras, o eitų iki Ukmergės g. ir sėstų į 52. Nežiūrint į tai, kad 40 nekarantino metu kursuoja labai dažnai.
    Na, su 40 problema ta, kad keleivių srautas yra labai netolygus - pirmąsias stoteles nuo žiedo važiuoja daug žmonių, tada dauguma perlipa į 3G st. Takas ir iš principo autobusai ištuštėja, st. Sporto gimnazija neįlipa beveik niekas, tai po to keleiviai prisipildo tik Stanevičiaus gatvėje.

    Šiaip galbūt jau reikia nedrąsiai pradėti galvoti apie 3G pratęsimą tiesiai Ukmergės gatve kur nors iki Perkūnkiemio ? Nes kiek pastebiu, 3G paskutinėse stotelėse Gedvydžių gatvėje daug žmonių jau nebebūna, o tolyn Ukmergės gatve važiuojantys maršrutai (5, 52) važiuoja pilni.
    Paskutinis taisė 10.000; 2021.01.16, 00:37.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Bet jei ši įmonė generuoja tokį keleivių srautą, jog jų darbuotojais užkemšamas kone visas bendro naudojimo autobusas, tai manau būtų toks poreikis. Nebūtina kurti n maršrutų, užtektų vieno, panašiai kaip su kokia Humana. O be to Vilniaus pergalė gana didelė, pajėgi įmonė, gal galėtų sau leisti tai...
    O kaip jūs asmeniškai vertintumėte Transrevio atėjimą į Vilniaus miesto transporto sistemą? Didžiausią naudą aš matau iš tų nulinių reisų iš/į parką, kuomet atsirado daug tiesioginių jungčių, ten kur seniau jų nebūdavo, pvz. Laisvės pr. - Naujininkai.

    Komentuoti:

Working...
X