Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Su maršrutų pratęsimu į priemiesčius yra ganėtinai komplikuota. Miesto maršrutui išlaikyti rajonas turi finansiškai prisidėti daugiau, o dar prie to paties yra skurdinamos pajamos vežėjui, kuris aptarnauja tą kryptį ir jam tenka dar papildomai primokėti už negautas pajamas ir retinti reisus.
-
Sudewrvė per daug toli. Reikia ne miesto autobusų maršrutus pratęsinėti į tolimą priemiestį, o kurti priemiestinį tinklą su aiškiais reikalavimais vežėjams, autobusams, bilietų sistema.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Girdėjau gandus (?), kad nuo 2021 metų 63 maršrutą ketinama pratęsti net iki Sudervės (ar dar toliau), tai čia išties jau gan nemenkas pratęsimas tokiu atveju būtų. Gal yra žinančių daugiau info, pasidalinkit, nes tikrai įdomu sužinoti.
Komentuoti:
-
Didžiausia miesto autobusų pratęsimo į rajoną nauda - padažnėjęs kursavimo intervalas. Galima įvesti bendrus bilietus, tačiau kas iš to, jei priemiestinis ir toliau važinės tik 5 kartus per dieną?
Komentuoti:
-
Man atrodo, paprasčiau būtų galų gale padaryti jungtinį bilietą su priemiestiniais autobusais, arba eiti Klaipėdos keliu, kur miesto autobusams priemiestyje galioja kainos pagal zonas.
Komentuoti:
-
Dėl maršrutų pratęsimo į rajoną .
Dabar daugiausiai maršrutai pratęsinėjami į/pro naujai besikuriančius individualių namų rajonus užmiesčiuose - 51, 57, 62, po reformos padažninti 33, 52, kiek vėliau - 63 ir t.t.
Kažkur ne per seniausiai buvo kelta idėja dėl 67 maršruto pratęsimo tiek iki Vėliučionių, tiek link Skaisterių. Dėl pastarųjų, aš rašiau į SĮSP`ą dar 2016 m. rudenį, tai atsakymas buvo toks, kad dabar maršrutą aptarnauja 1 transporto priemonė, kuriai sudarytas optimalus tvarkaraštis, o pratęsus maršrutą, pailgėtų 1 rato laikas ir tada tektų duoti papildomą autobusą arba būtų bloginamas susisiekimas esamiems maršruto keleiviams. Taigi, ar Vilniaus VT plėtros planuose strategija yra pratęsinėti maršrutus tik į naujai besikuriančius rajonus, ar ir į senus kaimus (kaip Skaisteriai), kur žmonės jau pripratę prie vos kelis kartus per dieną kursuojančių priemiestinių? Ar tai yra per giliai rajone ir miesto autobusai ten neturėtų lįsti?
Gal kada ateis laikas ir Skaisteirams, nors dabar tarsi tam dar nepribręsta, kaip ir prieš kokius 15m. gal atrodė sunkiai tikėtina, kad miesto VT pasieks kokias nors Skirgiškes...
Komentuoti:
-
Na, piko metu Ateities gatvėje dažnai būna kamščiai ir reikia stovėti prie Mandarino šviesoforo, o tuo tarpu Žadeikos gatvėje kamščių nebūna, tai gal ir suprantama, kad kartais 2G ir 48 važiavimo trukmės būna de facto vienodos.
O šiaip tai jau kalbėta, kad 48 galėtų puikiai tikti vidiniam Pašilaičių ir Fabijoniškių susisiekimui, nukreipiant S.Nėries, Perkūnkiemio gatvėmis
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nu jo, kartą per valandą kursuojantis A48 (savaitgaliais išvis beveik kas dvi) tikrai yra dažnesnis už 2-3 per valandą kursuojantį A50...
A48 važiuoja 2-5 minutėmis ilgiau, tai kartais tai yra daug.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąAr labai ką pakeis tos kelios minutės darant lanką per tą Žadeikos g.? Pažiūrėjau tvarkaraštį, tai trukmė ta pati tiek 48, tiek 55, jei matuosime nuo L. Giros iki Juliaus Juzeliūno stotelių.
Komentuoti:
-
Siūlyčiau 48 padaryti papildomą užsukimą į stoteles Bajorų sodai, Chemijos institutas tiek link Šeškinės, tiek link Santariškių važiuojant, nes 48 autobusų maršrutas pagerintų Visorių – Bajorų gyventojų, mokinių susisiekimą su ugdymo įstaigomis esančiomis Laisvės pr., nes dabar norint jas pasiekti reikia persėsti 3 kartus, tuo pačiu 48 maršrute padidėtų ir keleivių srautas ir maršrutas taptų nebenuostolingas. Nes šiuo metu ten kursuojantys A50 ir A69 kursuoja labai retai ir net neįmanoma jų eismo grafikų suderinti su kitais maršrutais persėdimui, tiek nuo A50 tiek nuo A69 į norimą persėsti maršruto autobusą reikia laukti net 30 min.
Komentuoti:
-
Ar labai ką pakeis tos kelios minutės darant lanką per tą Žadeikos g.? Pažiūrėjau tvarkaraštį, tai trukmė ta pati tiek 48, tiek 55, jei matuosime nuo L. Giros iki Juliaus Juzeliūno stotelių.
Pats pamenu kaip Kirtimų gatvės darbuotojai Fermentų st. išlipdavo iš 8 ir persėsdavo į gan greit atvyksiantį 25, kad nedaryti rato pro Granito g. bei Aukštuosius Panerius. Ten tai tikrai gaudavosi greičiau persėdant, tačiau 48 atveju, tai trukmė praktiškai nesikeičia.
Komentuoti:
-
Taip, labai didelę įtaką turėjo būtent 2G įvedimas, dar šiek tiek srautas krito, kai 48 buvo nukreiptas per Žadeikos gatvę.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą48 maršrutas čia dabar minimas kaip vienas iš naikintinų oro vežiojimo maršrutų, kuriam mažiausiai reiktų derinti grafiką prie įstaigų darbo laikų. Jei neklystu, apie kokius 2010 m. 48 autobuso kursavimas net poilsio dienomis siekė kone 3 kartus į valandą. Kas vėliau lėmė tai, jog jis buvo šitaip praretintas/keleivių srautas krito? Nejaugi čia įtakos turėjo 2 greitojo maršruto įvedimas, ar dar kas nors? Mano manymu jis turėtų likti taip kaip yra, nes jis aptarnauja tam tikras atkarpas, kuriose labai mažas autobusų pasirinkimas tai Baltupio g. (Maumedžių, Mokyklos st.), Paberžės g. bei P. Žadeikos g., pro kurią jis ir daro tą lankstą.
Taip, jis iš esmės vežioja orą, bet bent jau aš asmeniškai naikinti jo nesiūlyčiau - tačiau jis turėtų būti derinamas prie mokyklų/poliklinikų/būrelių/prekybos centrų - toks savotiškas socialinis maršrutas, bei juo turėtų važinėti tik midibusai.
Komentuoti:
-
48 maršrutas čia dabar minimas kaip vienas iš naikintinų oro vežiojimo maršrutų, kuriam mažiausiai reiktų derinti grafiką prie įstaigų darbo laikų. Jei neklystu, apie kokius 2010 m. 48 autobuso kursavimas net poilsio dienomis siekė kone 3 kartus į valandą. Kas vėliau lėmė tai, jog jis buvo šitaip praretintas/keleivių srautas krito? Nejaugi čia įtakos turėjo 2 greitojo maršruto įvedimas, ar dar kas nors? Mano manymu jis turėtų likti taip kaip yra, nes jis aptarnauja tam tikras atkarpas, kuriose labai mažas autobusų pasirinkimas tai Baltupio g. (Maumedžių, Mokyklos st.), Paberžės g. bei P. Žadeikos g., pro kurią jis ir daro tą lankstą.
Komentuoti:
-
Kelių vadovų didesni atlyginimai ženkliai nepakels bendro vidurkio, kai įmonėje dirba keli tūkstančiai darbuotojų.
Komentuoti:
-
VVT yra daug didesnė įmonė su didesniu paslaugų spektrų, todėl naturalu, kad turi daugiau vadovų ir kt. geriau apmokamų pareigų. Kaip jau Mettal rašė, Transrevyje atlyginimas vairuotojams kartais būna net truputį didesnis, negu VVT. Kita vertus, vairuotojų kultūra VVT yra žymiai aukštesnė, negu Transrevyje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTransrevis gauna už ridą pagal sutartį. VVT gauna tai, kas lieka už parduotus bilietus iš "Susisiekimo paslaugų". Kompensacijos ir dotacijos eina atskirai iš savivaldybės ir nereguliariai bei pagal savivaldybės politinę valią.
Be to rekvizitai.lt rodo, kad atlyginimas VVT visgi didesnis nei Transrevyje.
Komentuoti:
-
Transrevis gauna už ridą pagal sutartį. VVT gauna tai, kas lieka už parduotus bilietus iš "Susisiekimo paslaugų". Kompensacijos ir dotacijos eina atskirai iš savivaldybės ir nereguliariai bei pagal savivaldybės politinę valią.
Be to rekvizitai.lt rodo, kad atlyginimas VVT visgi didesnis nei Transrevyje.
Komentuoti:
-
Tai tik įrodo, kad privatininkas dirba efektyviau..
P.S. Didesnė alga dar ne viskas, yra tam tikru salygu ir niuansu
Komentuoti:
-
O tai tik įrodo, kad VVT yra melžiama karvė. Privatininkas gauna viską, kas sutarta sutartyje, o VVT gauna tai kas lieka.
Komentuoti:
-
Taip, "Transrevyje" tam tikrais atvejais moka tiek pat ar net daugiau už VVT. Ir ten nėra tokios vairuotojų kaitos.
Komentuoti:
Komentuoti: