Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Apie 6 val. VT eismą pradeda apie 5, baigia apie 23. Ten, kur yra naktinis VT, atskira kalba, tada naktinė pamaina yra ketvirta.
    Tai tos pamainos turbūt turi pietų pertraukas, išeitų net trys per dieną. Vis tiek reikia užkamšyti skyles grafikuose kažkokiais papildomais autobusais ir vairuotojais, kad išsilaikytų tolygus intervalas. Va tas ir įdomiausia. Gal vairuotojai pietauja paeiliui, kad pakaitinis autobusas galėtų visas skyles „pridengti“?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apie 6 val. VT eismą pradeda apie 5, baigia apie 23. Ten, kur yra naktinis VT, atskira kalba, tada naktinė pamaina yra ketvirta.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šveicarijoje dieninio VT vairuotojai dirba 3 pamainom. Bent jau didmiesčiuose.
    Tada po kiek valandų gaunasi pamaina, jei dieninio VT vairuotojai dirba 3 pamainom?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kėdainiai šiek tiek kitoks atvejis - ten yra galimybė maišyti grafikus su priemiestiniais, o didžiuosiuose miestuose tokio dalyko nėra. Iš esmės viskas susiveda į tai, kad reikia daugiau vairuotojų ir didesnio atlyginimo. Atlyginimą kelti reikia dėl to, kad sumažėjus darbo valandų skaičiui, mažai kas norės taip dirbti: kone be išeiginių, bet po mažai valandų. Nauji vairuotojai sutiktų taip dirbti, bet esamiems tai būtų labai didelis pasikeitimas.

    Komentuoti:


  • Valius Kedainietis
    replied
    Kėdainiuose 7 maršruto trys grafikai be skylių. Tiesiog per pietus pasikeičia vairuotojai ir autobusai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šveicarijoje dieninio VT vairuotojai dirba 3 pamainom. Bent jau didmiesčiuose.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Tęsiant VT grafikų sudarinėjimo temą... Kiek suprantu, Lietuvoje reikalavimas yra toks:
    Po 4,5 valandų vairavimo – 45 minutės pertrauka. Ši 45 min. pertrauka gali būti pakeista ne trumpesne kaip 15 minučių pertrauka, po kurios sektų ne trumpesnė kaip 30 minučių pertrauka.
    Kaip tada suprasti tokius grafikus, kai antroje pamainoje pertrauka būna tik po 5 valandų?
    http://foto.terpe.lt/inkelti/20150601/i51_graf.jpg
    http://s50.radikal.ru/i129/1012/12/583f29b4b376.jpg

    Kalbant apie tvarkaraščius su lygiais intervalais (Šveicarija, Vokietija,...) – kažkaip tikrai įmanoma sudėlioti tokius tvarkaraščius, nes teisinė bazė atrodo panaši. Štai vienas miestelis sugalvojo įsivesti taisyklingą tvarkaraštį – prireikė papildomo autobuso ir dviejų darbuotojų. Bet kokiu atveju, taisyklingas tvarkaraštis yra daug naudingesnis trumpinant persėdimų laikus ir dubliavimąsi.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    <...> Pro Kalviškes būtų galima paleisti 82.
    O kam, jeigu 82 labiau skirtas Juodšilių bei Miškinių gyventojams? Nemaža Salininkų dalis irgi naudojasi 82-u.
    Tada geriau jau 83 paleisti 227-o trasa su užsukimais į Kalviškes visą dieną

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tos jungties į Vilkpėdę ("to nowhere") nelabai suprantu nei aš nei kaimynai (besinaudojantys VT kus kas labiau).
    Maniškiams ir kai kuriems jų pažįstamiems kaip tik į Vilkpėdę jungtis yra naudinga. Be abejo, tik piko metu.

    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Drujos g. irgi paruošta VT.
    Taip. Bet negalima visko imti ir kišti po viena prizme. Drujos g. norėta leisti 74, vykdyta apklausa ir prieita prie išvados, kad viskas lieka kaip yra. Dabar ten važiuojama tik reisais iš/į parką ar (velo)maratonų apylankų metu.
    Paskutinis taisė Mettal; 2018.07.17, 09:13.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Jei jau prakalbom apie traukinius, tai traukinys Valčiūnuose ar Kyviškėse yra kur kas realesnis. Pro Kalviškes būtų galima paleisti 82.
    O Kyviškėse nestoja traukiniai į Keną? Be to, stotis (pusstotė?) yra tolokai nuo miestelio.

    Traukinys iki Valčiūnų su stotelėmis Salininkuose yra tikrai perspektyvus su dab. oro uosto maršruto grafiku ir galiojančia Vilniečio kortele.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.07.16, 19:13.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Jei jau prakalbom apie traukinius, tai traukinys Valčiūnuose ar Kyviškėse yra kur kas realesnis. Pro Kalviškes būtų galima paleisti 82.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    O, man yra mano šeimai tai būtų idealu. Tos jungties į Vilkpėdę ("to nowhere") nelabai suprantu nei aš nei kaimynai (besinaudojantys VT kus kas labiau).
    O jei dar pratęsus Basanavičiaus ir Pylimo g. iki Stoties...

    Bet Grigiškės neišnaudoja kitos susisiekimo priemonės - traukinio (motrisės). Tereiktų nutiest atšaką iki pėsčiųjų viaduko (esančio virš magistralės), įrengti papildomas stoteles Sandėlių ir Granito gatvių apylinkėse.

    Seniūnaitė perdavė, kad viskas suplanuota.
    Džiugu girdėti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą


    Tada galbūt logiškiau būtų 29 pratęsti į Stotį per Vingio, Konarskio, Čiurlionio, Ševčenkos stoteles.
    O, man yra mano šeimai tai būtų idealu. Tos jungties į Vilkpėdę ("to nowhere") nelabai suprantu nei aš nei kaimynai (besinaudojantys VT kus kas labiau).

    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Iš kur tokios žinios?
    Seniūnaitė perdavė, kad viskas suplanuota.
    Paskutinis taisė Sula; 2018.07.16, 18:53.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Aš šiek tiek aukščiau gi rašiau, kad beveik viskas yra paruošta. Vilniaus mieste trūksta tik stotelių ženklų.
    Drujos g. irgi paruošta VT.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Iš kur tokios žinios?
    Aš šiek tiek aukščiau gi rašiau, kad beveik viskas yra paruošta. Vilniaus mieste trūksta tik stotelių ženklų.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    (...)
    28 maršruto pratęsimą iki Vosyliukų labai prašė Valų ir Vosyliukų gyventojai, ir panašu, kad nuo rugsėjo/spalio maršrutas jau bus pratęstas.
    Iš kur tokios žinios?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ganėtinai nesaugi vieta - ten yra lėtėjimo juosta sukantiems dešinėn ir apskritai mažai vietos.
    Sukimui į dešinę (arba tiesiai ir į dešinę) galima duot 2 juostą.
    Ši stotelė padėtų ir kitiem maršrutam persėsti į 3G.

    Kažin kiek tokių būtų?
    Nepabandžius, nesužinosim. Vežant orą galima būtų sutrumpinti iki Pagirių žiedo.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Nematau aš ten didelio poreikio į Kariotiškes pro Dėdeliškes. Labiau tiktų priemiestiniam autobusiukui. Dar galėtų prigriebti terminalą prie kibininės. Nors ten kelio nuo Moluvėnų taip ir nesutvarkė. Kodėl Trakų savivaldybė nesirūpina?
    Tada į Kariotiškes galėtų važiuoti RK4729 (Tiškevičių g.). Sukurtas naujas maršrutas, susietas su 68 (kaip 49 ir 69, 20 ir 62), o gal net važiuojantis Žarijų g. iki Ž. Panerių.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą


    Tada galbūt logiškiau būtų 29 pratęsti į Stotį per Vingio, Konarskio, Čiurlionio, Ševčenkos stoteles.

    O dėl 58, galima pratęsti iki Kyviškių, su užsukimu į Vėliučionis.
    29 turi savų keleivių Vilkpedėje, nes priveža prie pasų poskyrio bei geležinkeliečių ligoninės kvartalo.
    Na o dėl Kyviškių ta pati istorija kaip su 57 - tai pernelyg toli rajone, ir miesto autobusai ten neturėtų važinėti, nebent sukuriant priemiestinį tarifą, kuris nebūtų taikomas esamiems maršrutams. 12 ir 16 yra labiau išimtys, nes miesto autobusai ten važiuoja jau nuo seno.

    28 maršruto pratęsimą iki Vosyliukų labai prašė Valų ir Vosyliukų gyventojai, ir panašu, kad nuo rugsėjo/spalio maršrutas jau bus pratęstas.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Dėl naujai atsiradusių jungčių už Grigiškių, 29 ir 59, kaip pagrindiniai maršrutai, turėtų būti dažninami.

    Tada galbūt logiškiau būtų 29 pratęsti į Stotį per Vingio, Konarskio, Čiurlionio, Ševčenkos stoteles.

    O dėl 58, galima pratęsti iki Kyviškių, su užsukimu į Vėliučionis.

    Komentuoti:

Working...
X