Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)
Collapse
X
-
Tai tos pamainos turbūt turi pietų pertraukas, išeitų net trys per dieną. Vis tiek reikia užkamšyti skyles grafikuose kažkokiais papildomais autobusais ir vairuotojais, kad išsilaikytų tolygus intervalas. Va tas ir įdomiausia. Gal vairuotojai pietauja paeiliui, kad pakaitinis autobusas galėtų visas skyles „pridengti“?
-
Apie 6 val. VT eismą pradeda apie 5, baigia apie 23. Ten, kur yra naktinis VT, atskira kalba, tada naktinė pamaina yra ketvirta.
Komentuoti:
-
Tada po kiek valandų gaunasi pamaina, jei dieninio VT vairuotojai dirba 3 pamainom?Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠveicarijoje dieninio VT vairuotojai dirba 3 pamainom. Bent jau didmiesčiuose.
Komentuoti:
-
Kėdainiai šiek tiek kitoks atvejis - ten yra galimybė maišyti grafikus su priemiestiniais, o didžiuosiuose miestuose tokio dalyko nėra. Iš esmės viskas susiveda į tai, kad reikia daugiau vairuotojų ir didesnio atlyginimo. Atlyginimą kelti reikia dėl to, kad sumažėjus darbo valandų skaičiui, mažai kas norės taip dirbti: kone be išeiginių, bet po mažai valandų. Nauji vairuotojai sutiktų taip dirbti, bet esamiems tai būtų labai didelis pasikeitimas.
Komentuoti:
-
Kėdainiuose 7 maršruto trys grafikai be skylių. Tiesiog per pietus pasikeičia vairuotojai ir autobusai
Komentuoti:
-
Šveicarijoje dieninio VT vairuotojai dirba 3 pamainom. Bent jau didmiesčiuose.
Komentuoti:
-
Tęsiant VT grafikų sudarinėjimo temą... Kiek suprantu, Lietuvoje reikalavimas yra toks:
Kaip tada suprasti tokius grafikus, kai antroje pamainoje pertrauka būna tik po 5 valandų?Po 4,5 valandų vairavimo – 45 minutės pertrauka. Ši 45 min. pertrauka gali būti pakeista ne trumpesne kaip 15 minučių pertrauka, po kurios sektų ne trumpesnė kaip 30 minučių pertrauka.
http://foto.terpe.lt/inkelti/20150601/i51_graf.jpg
http://s50.radikal.ru/i129/1012/12/583f29b4b376.jpg
Kalbant apie tvarkaraščius su lygiais intervalais (Šveicarija, Vokietija,...) – kažkaip tikrai įmanoma sudėlioti tokius tvarkaraščius, nes teisinė bazė atrodo panaši. Štai vienas miestelis sugalvojo įsivesti taisyklingą tvarkaraštį – prireikė papildomo autobuso ir dviejų darbuotojų. Bet kokiu atveju, taisyklingas tvarkaraštis yra daug naudingesnis trumpinant persėdimų laikus ir dubliavimąsi.
Komentuoti:
-
O kam, jeigu 82 labiau skirtas Juodšilių bei Miškinių gyventojams? Nemaža Salininkų dalis irgi naudojasi 82-u.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą<...> Pro Kalviškes būtų galima paleisti 82.
Tada geriau jau 83 paleisti 227-o trasa su užsukimais į Kalviškes visą dieną
Komentuoti:
-
Maniškiams ir kai kuriems jų pažįstamiems kaip tik į Vilkpėdę jungtis yra naudinga. Be abejo, tik piko metu.Parašė Sula Rodyti pranešimąTos jungties į Vilkpėdę ("to nowhere") nelabai suprantu nei aš nei kaimynai (besinaudojantys VT kus kas labiau).
Taip. Bet negalima visko imti ir kišti po viena prizme. Drujos g. norėta leisti 74, vykdyta apklausa ir prieita prie išvados, kad viskas lieka kaip yra. Dabar ten važiuojama tik reisais iš/į parką ar (velo)maratonų apylankų metu.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Drujos g. irgi paruošta VT.
Paskutinis taisė Mettal; 2018.07.17, 09:13.
Komentuoti:
-
O Kyviškėse nestoja traukiniai į Keną? Be to, stotis (pusstotė?) yra tolokai nuo miestelio.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąJei jau prakalbom apie traukinius, tai traukinys Valčiūnuose ar Kyviškėse yra kur kas realesnis. Pro Kalviškes būtų galima paleisti 82.
Traukinys iki Valčiūnų su stotelėmis Salininkuose yra tikrai perspektyvus su dab. oro uosto maršruto grafiku ir galiojančia Vilniečio kortele.Paskutinis taisė lukass; 2018.07.16, 19:13.
Komentuoti:
-
Jei jau prakalbom apie traukinius, tai traukinys Valčiūnuose ar Kyviškėse yra kur kas realesnis. Pro Kalviškes būtų galima paleisti 82.
Komentuoti:
-
O jei dar pratęsus Basanavičiaus ir Pylimo g. iki Stoties...Parašė Sula Rodyti pranešimą
O, man yra mano šeimai tai būtų idealu. Tos jungties į Vilkpėdę ("to nowhere") nelabai suprantu nei aš nei kaimynai (besinaudojantys VT kus kas labiau).
Bet Grigiškės neišnaudoja kitos susisiekimo priemonės - traukinio (motrisės). Tereiktų nutiest atšaką iki pėsčiųjų viaduko (esančio virš magistralės), įrengti papildomas stoteles Sandėlių ir Granito gatvių apylinkėse.
Džiugu girdėti.Seniūnaitė perdavė, kad viskas suplanuota.
Komentuoti:
-
O, man yra mano šeimai tai būtų idealu. Tos jungties į Vilkpėdę ("to nowhere") nelabai suprantu nei aš nei kaimynai (besinaudojantys VT kus kas labiau).Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
Tada galbūt logiškiau būtų 29 pratęsti į Stotį per Vingio, Konarskio, Čiurlionio, Ševčenkos stoteles.
Seniūnaitė perdavė, kad viskas suplanuota.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Iš kur tokios žinios?
Paskutinis taisė Sula; 2018.07.16, 18:53.
Komentuoti:
-
Drujos g. irgi paruošta VT.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Aš šiek tiek aukščiau gi rašiau, kad beveik viskas yra paruošta. Vilniaus mieste trūksta tik stotelių ženklų.
Komentuoti:
-
Aš šiek tiek aukščiau gi rašiau, kad beveik viskas yra paruošta. Vilniaus mieste trūksta tik stotelių ženklų.Parašė lukass Rodyti pranešimą
Iš kur tokios žinios?
Komentuoti:
-
Iš kur tokios žinios?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą(...)
28 maršruto pratęsimą iki Vosyliukų labai prašė Valų ir Vosyliukų gyventojai, ir panašu, kad nuo rugsėjo/spalio maršrutas jau bus pratęstas.
Komentuoti:
-
Sukimui į dešinę (arba tiesiai ir į dešinę) galima duot 2 juostą.Parašė Mettal Rodyti pranešimąGanėtinai nesaugi vieta - ten yra lėtėjimo juosta sukantiems dešinėn ir apskritai mažai vietos.
Ši stotelė padėtų ir kitiem maršrutam persėsti į 3G.
Nepabandžius, nesužinosim. Vežant orą galima būtų sutrumpinti iki Pagirių žiedo.Kažin kiek tokių būtų?
Komentuoti:
-
Tada į Kariotiškes galėtų važiuoti RK4729 (Tiškevičių g.). Sukurtas naujas maršrutas, susietas su 68 (kaip 49 ir 69, 20 ir 62), o gal net važiuojantis Žarijų g. iki Ž. Panerių.Parašė Sula Rodyti pranešimąNematau aš ten didelio poreikio į Kariotiškes pro Dėdeliškes. Labiau tiktų priemiestiniam autobusiukui. Dar galėtų prigriebti terminalą prie kibininės. Nors ten kelio nuo Moluvėnų taip ir nesutvarkė. Kodėl Trakų savivaldybė nesirūpina?
Komentuoti:
-
29 turi savų keleivių Vilkpedėje, nes priveža prie pasų poskyrio bei geležinkeliečių ligoninės kvartalo.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
Tada galbūt logiškiau būtų 29 pratęsti į Stotį per Vingio, Konarskio, Čiurlionio, Ševčenkos stoteles.
O dėl 58, galima pratęsti iki Kyviškių, su užsukimu į Vėliučionis.
Na o dėl Kyviškių ta pati istorija kaip su 57 - tai pernelyg toli rajone, ir miesto autobusai ten neturėtų važinėti, nebent sukuriant priemiestinį tarifą, kuris nebūtų taikomas esamiems maršrutams. 12 ir 16 yra labiau išimtys, nes miesto autobusai ten važiuoja jau nuo seno.
28 maršruto pratęsimą iki Vosyliukų labai prašė Valų ir Vosyliukų gyventojai, ir panašu, kad nuo rugsėjo/spalio maršrutas jau bus pratęstas.
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Dėl naujai atsiradusių jungčių už Grigiškių, 29 ir 59, kaip pagrindiniai maršrutai, turėtų būti dažninami.
Tada galbūt logiškiau būtų 29 pratęsti į Stotį per Vingio, Konarskio, Čiurlionio, Ševčenkos stoteles.
O dėl 58, galima pratęsti iki Kyviškių, su užsukimu į Vėliučionis.
Komentuoti:
Komentuoti: