Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Naujaneriai
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Siūlot A48 leist Ateities g. -> Visorių g. -> M. Indriliūno g. -> B. Krivicko g. -> Mykolo Lietuvio g. toliau - senąja trasa? Ne per siauros gatvės būtų?
    Taip. Ne per siauros. Gan plačios. O Visorių g. net labai plati.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Greitieji važinėja visiškai pilni, kas 4-5min. ir juos aptarnauja didieji triašiai autobusai. Bet idėja yra nepasiteisinusi. Gal tuomet jau nebeklausiu tavęs, o tai kas tuomet būtų pasiteisinusi idėja, nes vistiek jokio logiško atsakymo iš tavęs išgirsti nesitikiu...
    O kodėl neturėtų būti pilni? Prieš reformą maršrutai kurie buvo perdaryti į greituosius irgi pilnoki važinėdavo. Idealiu atveju gal išvis kas porą minučių pilni važinėtų

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Šiaip visai pasiteisinusi, kai jie važiuodavo greitai.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Būtų mano valia - aš išvis atsisakyčiau greitųjų maršrutų idėjos dėl jos nepasiteisinimo.
    Greitieji važinėja visiškai pilni, kas 4-5min. ir juos aptarnauja didieji triašiai autobusai. Bet idėja yra nepasiteisinusi. Gal tuomet jau nebeklausiu tavęs, o tai kas tuomet būtų pasiteisinusi idėja, nes vistiek jokio logiško atsakymo iš tavęs išgirsti nesitikiu...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Siūlot A48 leist Ateities g. -> Visorių g. -> M. Indriliūno g. -> B. Krivicko g. -> Mykolo Lietuvio g. toliau - senąja trasa? Ne per siauros gatvės būtų?

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Jeigu 34-ą padaryti lukass trasa, klausimas iškyla dėl 48-o reikalingumo. Nes atkarpoje Vaikų ligoninė - Ateities 100 procentų dubliuos 34-ą. Ar kaip tik paliekam pastąrąjį maršrutą dėl tankesnio kursavimo Baltupio gatvėje?
    A48 galima tada būtų nukreipti per Visorių g. (Visorių sodus), ten gyvenantys gyventojai jokio VT susisiekimo maršruto neturi, o iki artimiausių stotelių jiems eiti yra labai labai labai toli toli toli.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Jeigu 34-ą padaryti lukass trasa, klausimas iškyla dėl 48-o reikalingumo. Nes atkarpoje Vaikų ligoninė - Ateities 100 procentų dubliuos 34-ą. Ar kaip tik paliekam pastąrąjį maršrutą dėl tankesnio kursavimo Baltupio gatvėje?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Pabūsiu advokatu. Gi Pilaitis rašė:
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    ...Vietoj 1G turėtų būti paleistas T5 ir maršrutas tarp Santariškių per Kalvarijų g. iki Lukiškių, galbūt per VK aikštę. Jei reikia tiesioginio - yra 34, na o į ligonines iš stoties vargu ar kas važiuoja...
    A34 "ištiesinus" nuo Baltupių leidžiant Baltupio g., padarant užsukimą į Santariškes vėliau sukant naująją Santaros g. iki Visorių (schema https://wikiroutes.info/idea/23514) būtų tiesioginis maršrutas į ligonines, tik reiktų padažnint.

    EDIT: kad Jeruzalė nebūtų be susisiekimo su Santariškėm, visus Balsių autobusus reiktų leist P. Baublio g.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.03.08, 09:07.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    na o į ligonines iš stoties vargu ar kas važiuoja
    Važiuoja. Visgi Santariškės ne miesto, respublikinė ligoninė ir dažnai iš kitų miestų siunčia tyrimams ir t.t.

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Tačiau tokiais maršrutais kaip 2G ar 4G mažai kas važiuoja per visą maršrutą.
    Dėl 2G gal ir sutinku, bet 4G yra gana didelė dalis zmonių, ypač piko metu važiuojančių būtent iš Pilaitės į Saulėtekį, t.y. studentai. Taip, daug išlipančių yra Konstitucijos pr., bet ir iki Saulėtekio jų daug atvažiuoja. O ir kaip bežiūrėsi, piko metu 4G nuo Narbuto stotelės iki Saulėtekio atvažiuoja 5 min greičiau

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Vietoj 1G turėtų būti paleistas T5 ir maršrutas tarp Santariškių per Kalvarijų g. iki Lukiškių, galbūt per VK aikštę.
    Vietoje 1G turėtų į senąją trasą grąžinti 26 autobusą, t.y. nieko nepakeisti, tik pridėti praleidžiamas stoteles
    Paskutinis taisė mskapss; 2018.03.08, 08:28.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Būtų mano valia - aš išvis atsisakyčiau greitųjų maršrutų idėjos dėl jos nepasiteisinimo. Visų pirma, kiek mes turime greitųjų maršrutų, virš kurių bent 50% trasos kabo laidai? Bent tris. Tai ar tai apsimoka? Ar dūminantys autobusai turi važinėti centre? Vietoj 2G turėtų būti stiprinamas 55. Vietoj 4G turėtų būti atnaujintas 47, aišku dažniau nei važinėjo prieš reformą. Vietoj 1G turėtų būti paleistas T5 ir maršrutas tarp Santariškių per Kalvarijų g. iki Lukiškių, galbūt per VK aikštę. Jei reikia tiesioginio - yra 34, na o į ligonines iš stoties vargu ar kas važiuoja. Bet aišku, kai pas žmones dabar plaplautos smegenys kad greitieji autobusai yra labai greitesnį už įprastus autobusus/troleibusus, tai vargu ar tokios permainos būtų sutiktos džiaugsmingai. Tačiau tokiais maršrutais kaip 2G ar 4G mažai kas važiuoja per visą maršrutą.
    Va čia tai sutinku, bet neatsiras drąsuolis meras persodinsiantis keleivius atgal į troleibusus. Zuokas padarė savo...

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Būtų mano valia - aš išvis atsisakyčiau greitųjų maršrutų idėjos dėl jos nepasiteisinimo. Visų pirma, kiek mes turime greitųjų maršrutų, virš kurių bent 50% trasos kabo laidai? Bent tris. Tai ar tai apsimoka? Ar dūminantys autobusai turi važinėti centre? Vietoj 2G turėtų būti stiprinamas 55. Vietoj 4G turėtų būti atnaujintas 47, aišku dažniau nei važinėjo prieš reformą. Vietoj 1G turėtų būti paleistas T5 ir maršrutas tarp Santariškių per Kalvarijų g. iki Lukiškių, galbūt per VK aikštę. Jei reikia tiesioginio - yra 34, na o į ligonines iš stoties vargu ar kas važiuoja. Bet aišku, kai pas žmones dabar plaplautos smegenys kad greitieji autobusai yra labai greitesnį už įprastus autobusus/troleibusus, tai vargu ar tokios permainos būtų sutiktos džiaugsmingai. Tačiau tokiais maršrutais kaip 2G ar 4G mažai kas važiuoja per visą maršrutą.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Jūs įsivaizduokite, kad T5 būtų 1G sutrumpintas trasos variantas. Tada visa paniška dubliavimos baimė išgaruos. Vakarų šalyse, į kuriuos taip bandome orientuotis, maršrutai turi galybes sutrumpintų trasų. Tas pats maršrutas gali kursuoti kas 20 min. visoje trasoje ir kas 10 min. 1/3 trasos.
    Dabar grąžinus T5 nieko nekeičiant jis bus pasmerktas žlugti, nes tai būtų troleibusas (kurio visuomenė taip bijo) su visom savo blogybėm (vien pažiūrėjus kiek žmonių braunasi į pergrūstą 2G, kai prie pat stovi tuščias T16), papildomai stojantis tik Vingrių ir Gėlių stotelėse.

    Beje, aš nepropaguoju T5 grąžinimo, tik pasiūliau sąlygas jo galimam egzistavimui.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.03.07, 17:41.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Jūs įsivaizduokite, kad T5 būtų 1G sutrumpintas trasos variantas. Tada visa paniška dubliavimos baimė išgaruos. Vakarų šalyse, į kuriuos taip bandome orientuotis, maršrutai turi galybes sutrumpintų trasų. Tas pats maršrutas gali kursuoti kas 20 min. visoje trasoje ir kas 10 min. 1/3 trasos.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turbūt nepatenkinti. Bet tai dabar liečia daug mažiau žmonių nei dar labiau praretinus stoteles, kuriose 1G stoja. Naudojant stop mygtukus gali atsirati problemų su tvarkaraščio tikslumu. Kaip ir pats minėjai, tai ypač svarbu būtent važiuojantiems į stotį.
    O kada visi bus patenkinti? Kitose šalyse (kad ir toj pačioj Klaipėdoj) sėkmingai veikia, o čia...
    Tvarkaraščiai būtų labiau sutankinti, kaip miestuose su šia sistema.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    O kaip tada dabar iš kokios Pušyno st. žmonės važinėja iki Vingrių? Viso to nebūtų įvedus STOP tvarką.
    Turbūt nepatenkinti. Bet tai dabar liečia daug mažiau žmonių nei dar labiau praretinus stoteles, kuriose 1G stoja. Naudojant stop mygtukus gali atsirati problemų su tvarkaraščio tikslumu. Kaip ir pats minėjai, tai ypač svarbu būtent važiuojantiems į stotį.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Nei vienas iš paminėtų nedubliuoja 1G visu jo ilgiu. Jei nori važiuoti iš mažos stotelės viename gale į mažą stotelę kitame gale - tenka persėst ir gal net ne kartą.
    O kaip tada dabar iš kokios Pušyno st. žmonės važinėja iki Vingrių? Viso to nebūtų įvedus STOP tvarką.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Viskas prasidėjo nuo T5 grąžinimo, pasiūliau kaip jam surinkt keleivių. 1G dubliuotų jis ir A26, A35, A36 ir A66.
    Nei vienas iš paminėtų nedubliuoja 1G visu jo ilgiu. Jei nori važiuoti iš mažos stotelės viename gale į mažą stotelę kitame gale - tenka persėst ir gal net ne kartą.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tokiu atveju turėtų būti dubliuojantis ne-G maršrutas, kuris veža iš vienos mažos stotelės į kitą mažą. Kitaip gaunasi važiuojant iš mažos į mažą du persėdimai. Ypač ne piko metu, kai retesnis tvarkaraštis. Sumoj dar lėčiau nei eilinis lėtas autobusas stojantis visose stotelėse iš eilės Ir n kartų lėčiau bei nepatogiau nei su auto.
    Viskas prasidėjo nuo T5 grąžinimo, pasiūliau kaip jam surinkt keleivių. 1G dubliuotų jis ir A26, A35, A36 ir A66.

    Aš žinau apie šitą funkciją. Bet pagalvok pats: 1000 keleivių per dieną = 1 keleivis vienu reisu. Jeigu įvedam STOP sistemą, GR maršrutuose tektų stoti kiekvienu reisu kiekvienoj stotelėj
    Statistiškai taip turėtų būt, bet yra trys melo rūšys: melas, akiplėšiškas melas ir statistika. Gal tiek keleivių tik pikiniu metu? Įvedus STOP sistemą turėtų nelikt "G", nebent tik piko metu kursuojantys ekspresai, kuriose ši tvarka negaliotų.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    http://sisp.maps.arcgis.com/apps/Map...0b6d45493ddfe# Skiltyje "Stotelių paros apyvarta" galima maždaug pažiūrėt (anksčiau paspaudus ant stotelės rodydavo tikslų skaičių).
    Aš žinau apie šitą funkciją. Bet pagalvok pats: 1000 keleivių per dieną = 1 keleivis vienu reisu. Jeigu įvedam STOP sistemą, GR maršrutuose tektų stoti kiekvienu reisu kiekvienoj stotelėj
    Paskutinis taisė 10.000; 2018.03.07, 13:09.

    Komentuoti:

Working...
X