Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Na, jeigu šitaip modifikuosime 11 maršrutą, prarasime ganėtinai daug esamų susisiekimo galimybių, pvz.: iš Pylimo g. į Žvėryną, iš Užupio į Pylimo g. ar Žvėryną. Šiaip jau, norint “išpildyti” visas šias sąlygas - Verslo trikampio susisiekimą su Centru, Senamiesčiu ir Stotimi, pakaktų viso labo atstatyti buvusią 88 maršruto trasą - Oro Uostas - Stotis - (tas lankstas pro Vokiečių g. nežinau ar būtinas) - Maironio g. - Konstitucijos pr. - A.Tumėno g. Arba geresnio susisiekimo su Verslo trikampiu vardan, iš A.Goštauto g. galima nesukti į A.Tumėno, o važiuoti toliau tiesiai, tada į J.Jasinskio, J.Tumo-Vaižganto, Lukiškių, GV ir atgal link Oro Uosto.
    Pietinės miesto dalies susisiekimui būtų galima nukreipti 22 - V.Kudirkos - J.Jasinskio - A.Goštauto iki Lukiškių žiedo ir atgal į Lazdynus tokia pačia trasa. Irgi nelabai kas prarandama, kadangi dabar išlipantieji Tumo-Vaižganto st., galėtų naudotis Jasinskio st., o į patį Lukiškių žiedą nors ir kelionė pailgėtų, bet turbūt mažai kas ir tevažiuoja.
    Su "prarasime ganėtinai daug esamų susisiekimo galimybių, pvz.: iš Pylimo g. į Žvėryną" prajuokinot, negi neužtenka kas 3 min kursuojančio 7?
    88 iš stoties ir rytinio senamiesčio važiuot per didelis lankas.
    Dėl 22 sutinku.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

    Kad 56-as yra greitesnis Fabijoniškių bei Šeškinės (ok, konkrečiau L. Giros bei S. Stanevičiaus gatvei) pasiekti žaliąjį tiltą, nei 53-as
    Taip, greitesnis. Na va, dar vienas argumentas tau pačiam, kad Žaliajame Tilte 56-ą reikia palikti
    Paskutinis taisė 10.000; 2018.01.30, 19:21.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Vietoje 11 maršruto.
    Trasa: Stotis, Aguonų st., "Sparta", Naujamiestis, Statybininkų st., Vinco Pietario st. (nauja), Vingio parko estrada (nauja), Verslo trikampis (nauja), Nepriklausomybės aikštė (nauja), Vytauto st., Džocharo Dudajevo st., Liepyno st. (nauja), Lietuvos edukologijos universitetas, Lietuvos sąjūdžio kelias, Nacionalinė dailės galerija, Europos aikštė, Žaliasis tiltas, Karaliaus Mindaugo tiltas, Arkikatedra, Bernardinų sodas, Dailės akademija, Vilnios st., Užupis, Bernardinų kapinės, Bernardinų st., "Audėjas", Subačiaus st., Misionierių st., Aušros vartai, Stotis.
    Na, jeigu šitaip modifikuosime 11 maršrutą, prarasime ganėtinai daug esamų susisiekimo galimybių, pvz.: iš Pylimo g. į Žvėryną, iš Užupio į Pylimo g. ar Žvėryną. Šiaip jau, norint “išpildyti” visas šias sąlygas - Verslo trikampio susisiekimą su Centru, Senamiesčiu ir Stotimi, pakaktų viso labo atstatyti buvusią 88 maršruto trasą - Oro Uostas - Stotis - (tas lankstas pro Vokiečių g. nežinau ar būtinas) - Maironio g. - Konstitucijos pr. - A.Tumėno g. Arba geresnio susisiekimo su Verslo trikampiu vardan, iš A.Goštauto g. galima nesukti į A.Tumėno, o važiuoti toliau tiesiai, tada į J.Jasinskio, J.Tumo-Vaižganto, Lukiškių, GV ir atgal link Oro Uosto.
    Pietinės miesto dalies susisiekimui būtų galima nukreipti 22 - V.Kudirkos - J.Jasinskio - A.Goštauto iki Lukiškių žiedo ir atgal į Lazdynus tokia pačia trasa. Irgi nelabai kas prarandama, kadangi dabar išlipantieji Tumo-Vaižganto st., galėtų naudotis Jasinskio st., o į patį Lukiškių žiedą nors ir kelionė pailgėtų, bet turbūt mažai kas ir tevažiuoja.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kad mes apie 53 net nekalbėjom (nebent anksčiau).
    Kadangi 56 greitesnis, jį padažninus, 53 galima būtų leist Maironio g. iki stoties.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Ką tuo norit pasakyt?
    Kad 56-as yra greitesnis Fabijoniškių bei Šeškinės (ok, konkrečiau L. Giros bei S. Stanevičiaus gatvei) pasiekti žaliąjį tiltą, nei 53-as

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ką tuo norit pasakyt?

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Pačiam teko naudotis 56-u (kad ir atkarpoje Šeškinės kalvos - Žaliasis tiltas) ir galiu drąsiai pasakyti, jog 56-as 2-3 minutėmis greitesnis už 53-ą (jei lyginti minėtąją atkarpą)

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Nerimstant diskusijai dėl 56-o paleidimo per Verslo trikampį, pasiteirausiu, ar labai nukentės Fabijoniškių / Šeškinės gyventojai, jeigu pastarojo maršruto autobusas nevažiuos per Konstitucijos prospektą, Žaliąjį tiltą?
    Nu sorry, bet tai būtų nesąmonė. Tai kuo tada 56 skirtųsi nuo 40 ? Viena stotele Fabijoniškėse (ir ta pati, kur stoja ir 3G) ? Tai kas tada tokiu maršrutu naudotųsi ? Šimtą kartų geriau 56-ą paleisti per Vinco Kudirkos aikštę, Pamėnkalnio gatves, o Verslo Centrui skirti 40-ą (kad ir ne visus reisus)

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Tokia trasa negalima, nes gi "Kauno ir Žemaitės gatvės nuolatiniam kamštyje" (buvau sukritikuotas dėl savo siūlyto maršruto).
    Be to, lygtais negalima jokiam sunkiam transportui važiuot Žvėryno tiltu.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Vietoje 11 maršruto.
    Trasa: Stotis, Aguonų st., "Sparta", Naujamiestis, Statybininkų st., Vinco Pietario st. (nauja), Vingio parko estrada (nauja), Verslo trikampis (nauja), Nepriklausomybės aikštė (nauja), Vytauto st., Džocharo Dudajevo st., Liepyno st. (nauja), Lietuvos edukologijos universitetas, Lietuvos sąjūdžio kelias, Nacionalinė dailės galerija, Europos aikštė, Žaliasis tiltas, Karaliaus Mindaugo tiltas, Arkikatedra, Bernardinų sodas, Dailės akademija, Vilnios st., Užupis, Bernardinų kapinės, Bernardinų st., "Audėjas", Subačiaus st., Misionierių st., Aušros vartai, Stotis.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Pavyzdžiui?

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Kalbate apie Verslo trikampį, bet toks jausmas, kad jame dirba tik šiaurinė miesto dalis Gal vertėtų pagalvoti apie naują midibusinį maršrutą, jungianti Stotį, Verslo trikampį, Centrą ir, pvz., Senamiestį?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Jiem tai vienintelis susisiekimas su tuo galu, be to, turbūt daugiausia keleivių įlipa/išlipa būtent ŽT, bet ar daug jų - klausimas geriau žinantiems.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Nerimstant diskusijai dėl 56-o paleidimo per Verslo trikampį, pasiteirausiu, ar labai nukentės Fabijoniškių / Šeškinės gyventojai, jeigu pastarojo maršruto autobusas nevažiuos per Konstitucijos prospektą, Žaliąjį tiltą?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Taip, susimaišiau .

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    52 neapsimoka leist žiedine trasa Centre, nes tokiu atveju jam reiktų daryti ilgas 10min. atstovas Tarandėje, o apie tokio sprendimo trūkumus jau išdiskutuota Vilniaus VT temoje.
    Bet esmės tai nekeičia, nes tu turbūt turėjai omeny 56 ?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Tik paminėjau vis intensyvėjančią sankryžą, nieko daugiau.

    Jei 52 centre važiuotų Vilniaus - Pamėnkalnio - Goštauto, tai 43 gal ertėtų priešinga kryptim leist.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Man svarbesni atrodo keleivių poreikiai, o ne kažkokia eilinė smulkmena kaip “serpantinas”

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Bet tas "serpantinas" irgi ne guminis, kemša tiek Vilniaus g., tiek patį prospektą.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Nu tai transporto srautas turi būti reguliuojamas pagal keleivių, o ne pagal kažką kitą. Daug keleivių = daug transporto. Mažai keleivių = mažai transporto.

    Komentuoti:

Working...
X