Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eidvis
    replied
    Man rodos tokia sistema turi vieną didžiulį minusą, dėl ko A juostos dažniausiai yra įrenginėjamos kelio kraštuose, o ne per vidurį. Įrenginėjant jas kelio vidury atsiranda didelių problemų su sankryža. Kalvarijų ir Konstitucijos sankryža:



    Kai įsijungia šviesoforas Kalvarijų gatve judančiam transportui, prie tokios sistemos kairysis posūkis taptų nebeįmanomas, nes jį atliekant galima būtų atsitrenkti į tiesiai važiuojantį autobusą. Tai galima būtų spręsti įvedant 'atskirą' šviesoforą specialiai autobusams, tačiau tai reikštų, kad įvedamas dar vienas papildomas ciklas sankryžoje. Šiuo metu ten yra 3 šviesoforų ciklai, tai dar vienas papildomas ciklas sankryžos pralaidumą gali sumažinti iki 25%, o jeigu tokią sistemą dar pritaikant ir Konstitucijos gatvėj - tai šviesoforinių ciklų reikėtų dar daugiau ir dar labiau mažėtų pravažumas. Man rodos tokia sistema su vidury esančiomis atskiromis autobusų linijomis yra galima tik ten, kur nėra posukių į kairę, t.y. ten, kur yra ne šviesoforinės, o kelių lygių sankryžos.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Ar tikrai visam tam vieta šioje temoje? Man atrodo geriausiai būtų tai diskutuoti Hobio temoje
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Manot per daug užsižaidžiau? Visai patiko paišyt.
    Perkelta į Hobio temą

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Mano klaida, turėjau omenyje stotelę link Stoties, pasinaudojant laisva juosta kelio pusėje į Santariškes. T.y. šiek tiek perstumti juostas.
    Vos už keliolikos metrų yra Lvovo stotelė Šeimyniškių gatvėje, tad eiti link Europos nereikėtų.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.04.19, 22:52.

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Pasiūlymas geras ir vertas įgyvendinimo. Įdomu, ar apsimokėtų padaryti Lvovo stotelę prie pat sankryžos su Konstitucijos prospektu? Ten kaip tik yra laisva juosta kelio pusėje į Santariškes. Labai palengvėtų persėdimas iš 1G į 4G ir panašių krypčių.
    Gal ir idomu, bet kamstis ant zaliojo garantuotas. Na tokia Utopinė mintis. O Lvovo tai niekaip nesuprantu, kur ten telpa ( ten sankryza prie sankryzos... ) ir kur tas patogumas - visvien teks zingsniuot iki europos

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Pasiūlymas geras ir vertas įgyvendinimo. Įdomu, ar apsimokėtų padaryti Lvovo stotelę prie pat sankryžos su Konstitucijos prospektu? Ten kaip tik yra laisva juosta kelio pusėje į Santariškes. Labai palengvėtų persėdimas iš 1G į 4G ir panašių krypčių.
    Ten man atrodo geriau būtų daryti už sankryžos, siaurinant Kalvarijų g. dalį, kur yra 4 eismo juostos sankryžoje į vieną pusę: https://www.google.lt/maps/@54.69478...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Pasiūlymas geras ir vertas įgyvendinimo. Įdomu, ar apsimokėtų padaryti Lvovo stotelę prie pat sankryžos su Konstitucijos prospektu? Ten kaip tik yra laisva juosta kelio pusėje į Santariškes. Labai palengvėtų persėdimas iš 1G į 4G ir panašių krypčių.
    Gal galima schematiškai pavaizduoti, kurioje vietoje būtų persėdimo vietos? Nes kažkaip sunkiai įsivaizduoju laisvą vietą stotelei link Santariškių

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Manot per daug užsižaidžiau? Visai patiko paišyt. Gal reikėjo stot į miestų planavimą?

    Click image for larger version

Name:	kalvariju_pasiulymas-02.jpg
Views:	131
Size:	148,5 kB
ID:	1636135

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Pasiūlymas geras ir vertas įgyvendinimo. Įdomu, ar apsimokėtų padaryti Lvovo stotelę prie pat sankryžos su Konstitucijos prospektu? Ten kaip tik yra laisva juosta kelio pusėje į Santariškes. Labai palengvėtų persėdimas iš 1G į 4G ir panašių krypčių.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Ten galima dalį šaligatvio nuimti iš kairės pusės žiūrint nuo tilto, nes stotelė per vidurį, o praėjimui užteks ir siuresnio. Aišku geresnis variantas būtų išviso ten VT ant estakados pakelti, kad prašoktų Kalvarijų-Europos pr. sankryžą , su nuvažiavimais į Europos pr. ir Šeimyniškių gatvę.

    Komentuoti:


  • Robertas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nu žiū. Pabraižiau taip, kad kelio nereikėtų platinti visai, tereikėtų panaikinti tą vidurinę salelę gatvės pradžioje. Čia turbūt mažiausios investicijos gaunasi. Norint galima arba panaikinti dar vieną juostą automobiliams (link Žaliojo tilto) arba praplėsti pačią gatvę, tada galima platinti laukimo paviljonus.

    Tokio dalyko privalumai būtų tokie:
    - visa stotelė būtų po stogu;
    - pėstieji galėtų žymiai greičiau persėsti (kai reikia persėsti į į kitą pusę važiuojantį VT);
    - VT nebeužkimštų sankryžos, nes paviljonus galima daryti žymiai ilgesnius;
    - VT turėtų labai aiškią pirmenybę visada;
    - VT eismas vyktų greičiau, nes nebūtų pavojingų persirikiavimų į/iš stotelės;
    - VT juostos centre labiau atitinka VT maršrutus.

    Na ir po to galima būtų plėsti toliau į Kalvarijų g.





    [atnaujinau] - pailginau paviljonus.
    Manau šiai atkarpai tai geriausias sprendimas kurį šiuo metu galima įgyvendinti (be gatvių platinimo). Tikrai galima siųsti savivaldybei .

    P.S Gal reikėtų sukurt atskirą temą, kur galima būtų publikuoti tokius brėžinius ir kitokio tipo pasiūlymus Vilniaus VT?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nu žiū. Pabraižiau taip, kad kelio nereikėtų platinti visai, tereikėtų panaikinti tą vidurinę salelę gatvės pradžioje. Čia turbūt mažiausios investicijos gaunasi. Norint galima arba panaikinti dar vieną juostą automobiliams (link Žaliojo tilto) arba praplėsti pačią gatvę, tada galima platinti laukimo paviljonus.

    Tokio dalyko privalumai būtų tokie:
    - visa stotelė būtų po stogu;
    - pėstieji galėtų žymiai greičiau persėsti (kai reikia persėsti į į kitą pusę važiuojantį VT);
    - VT nebeužkimštų sankryžos, nes paviljonus galima daryti žymiai ilgesnius;
    - VT turėtų labai aiškią pirmenybę visada;
    - VT eismas vyktų greičiau, nes nebūtų pavojingų persirikiavimų į/iš stotelės;
    - VT juostos centre labiau atitinka VT maršrutus.

    Na ir po to galima būtų plėsti toliau į Kalvarijų g.

    Click image for larger version

Name:	kalvariju_pasiulymas_small.jpg
Views:	139
Size:	185,7 kB
ID:	1636079

    Click image for larger version

Name:	kalvariju_pasiulymas_dalis.JPG
Views:	210
Size:	113,9 kB
ID:	1636078

    [atnaujinau] - pailginau paviljonus.
    Paskutinis taisė Creatium; 2018.04.19, 20:21.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Reikėtų gal savivaldybei pabraižyt ir nusiųst dėl tos atkarpos Žaliasis tiltas - Šeimyniškių g.?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kas gaunasi, jeigu rato trukmė 50 min. + 10 min. atstova ir reikia visąlaik palaikyti 15 min. intervalą. 1-ojo autobuso vairuotojas apie 12-13 val. arba turėtų atsistoti dar vienų pietų arba turi būti pamaina.

    Click image for larger version

Name:	graf.xlsx - Excel 2018-04-19 11.55.51.png
Views:	156
Size:	8,8 kB
ID:	1635924

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Juk pietūs gali būti paeiliui, ir jei maršrute yra trys ar keturi autobusai, visus keturis tarpus paeiliui ir galima „pridengt“. Va ir susidaro keturi ratai.
    Ta prasme? Už 4 autobusus daryti 4 ratus? Tai kada tie pietūs turi prasidėti? 6 ryto? Jeigu pagal tavo pradinę sąlygą rato įveikimas + atstova yra 60 min., tai kol tas pakaitinis darys reisą, niekas negali atsistoti pietų, nes reikia išlaukti, kol jis grįš, pastovės ekstra 15 min. ir išvažiuos? Tokiais tempais pats pirmas pradėjęs pietauti turės daryti dar vieną pietų pertrauką, nes jo 2-oji pamainos pusė bus ilgesnė nei leidžiama dirbti be poilsio.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Jeigu vienas ratas - beveik valanda, tai kur paskui jis važiuos? Pietūs dažniausiai visiems būna praktiškai vienu metu, tai nekažką tu ir padengsi. Tuo labiau, kai į kitą maršrutą dar reikėtų pervažiuoti be keleivių. Max kokios 2 valandos darbo 9-11 val. ir tiek pat 17-20? Labai kvepia pensininko grafiku "moksleiviniame" priemiestiniame maršrute po Varėnos miškų vienkiemius.
    Nelabai suprantu, ką nori pasakyt. Tokie grafikai egzistuoja, pietų pertraukos irgi privalo egzistuot. Vienintelis įmanomas variantas, kurį sugalvoju – kad privalo būti kažkokie dingstančius laikus padengiantys autobusai.
    Juk pietūs gali būti paeiliui, ir jei maršrute yra trys ar keturi autobusai, visus keturis tarpus paeiliui ir galima „pridengt“. Va ir susidaro keturi ratai. Tiesiog kai kurie autobusai pietautų šiek tiek anksčiau ar vėliau. O jei autobusų maršrute (ypač savaitgaliais) yra mažiau, pagalbinis autobusas galėtų padengt keleto maršrutų reisus. Juk mieste dažniausiai būna, kad iš vienos galinės stotelės prasideda ne vienas, o du ar trys maršrutai. Tai jokio tuščio važiavimo neprivalo būt.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Jeigu vienas ratas - beveik valanda, tai kur paskui jis važiuos? Pietūs dažniausiai visiems būna praktiškai vienu metu, tai nekažką tu ir padengsi. Tuo labiau, kai į kitą maršrutą dar reikėtų pervažiuoti be keleivių. Max kokios 2 valandos darbo 9-11 val. ir tiek pat 17-20? Labai kvepia pensininko grafiku "moksleiviniame" priemiestiniame maršrute po Varėnos miškų vienkiemius.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Nekažką ir toks darbo grafikas - dėl 1 reiso varyti visą autobusą su vairuotoju.
    O kodėl dėl vieno? Jei kaip sako toks autobusas ir vairuotojas migruoja po daug maršrutų padengdamas kitų pietavimo tarpus, tai galima ir valandas ir iki pertraukiamo datraukti, bet ir vairuotojui tada balamutintis daug.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Nekažką ir toks darbo grafikas - dėl 1 reiso varyti visą autobusą su vairuotoju.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Jeigu ratas apie 60 min. ir galimi tik 2 autobusai, tuomet tik labai keistas vairuotojų darbo režimas leistų padaryti tokį grafiką.
    Vadinasi, privalo būti kažkoks papildomas autobusas, kuris (galbūt keliuose skirtinguose maršrutuose) paeiliui padengia dėl pertraukų dingstančius reisus. Čia turbūt ir yra šuo pakastas.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Jeigu ratas apie 60 min. ir galimi tik 2 autobusai, tuomet tik labai keistas vairuotojų darbo režimas leistų padaryti tokį grafiką.

    Komentuoti:

Working...
X