Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mettal
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Gal turėjot omeny J. Baltrušaičio? Persėdimas būtų galimas įrengus J. Baltrušaičio stotelę priešais dabartinę Ateities g.
    Ganėtinai nesaugi vieta - ten yra lėtėjimo juosta sukantiems dešinėn ir apskritai mažai vietos.

    Bet Daniliškių ir Trakų Vokės darbininkam jungtis gali praversti.
    Kažin kiek tokių būtų?

    Iki Mokyklos g. 113 ir siūliau važiuot dėl patogumo, nes Grigiškių ž. yra užkampis.
    Mokyklos g. taip pat yra užkampis. Kaip minėjau - Grigiškių centras yra ties Šviesos st.

    Tai jei 28 ruošiasi leist iki Vosyliukų, tai sodininkams bus patogiau?
    Taip. Galimybė važiuoti su miesto bilietu ir žymiai dažniau kursuojančiu autobusu atperka tai, kad daliai keleivių teks daryti papildomą persėdimą. 113 maršruto atveju persėdimas būtų privalomas visiems, o kur dar pats faktas, kad juo greičiausiai važinėtų 1 autobusas vietoje dabartinių 4.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Jei 28 važiuos iki Vosyliukų, tai 68 nuo Grigiškių žiedo galėtų važiuot iki Kariotiškių.

    Iki Mokyklos g. 113 ir siūliau važiuot dėl patogumo, nes Grigiškių ž. yra užkampis.

    Tai jei 28 ruošiasi leist iki Vosyliukų, tai sodininkams bus patogiau?
    Dėl naujai atsiradusių jungčių už Grigiškių, 29 ir 59, kaip pagrindiniai maršrutai, turėtų būti dažninami.
    Nematau aš ten didelio poreikio į Kariotiškes pro Dėdeliškes. Labiau tiktų priemiestiniam autobusiukui. Dar galėtų prigriebti terminalą prie kibininės. Nors ten kelio nuo Moluvėnų taip ir nesutvarkė. Kodėl Trakų savivaldybė nesirūpina?

    O Kauno Vokė dabar yra Vilniaus dalis, kaip ne kaip.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Variantas irgi įdomus, bet tokioje trasoje problema bus persėdimas iš 3G. Į 3G persėsti galima Juzeliūno st. pakilus laiptais, tačiau priešinga kryptimi būtų labai nekažką.
    Gal turėjot omeny J. Baltrušaičio? Persėdimas būtų galimas įrengus J. Baltrušaičio stotelę priešais dabartinę Ateities g.

    Click image for larger version  Name:	Stotelė.png Views:	1 Size:	224,7 kB ID:	1654772

    Klausimas kiek ten yra tokio poreikio? Aplink Vėjo g. yra gan nauji kvartalai, kur daugiausia keliasi jaunos pasiturinčios šeimos. O Kirtimų pramonės rajonas - iš esmės "paprastų darbinykų" rajonas.
    Bet Daniliškių ir Trakų Vokės darbininkam jungtis gali praversti.

    Šitą variantą pamirškit. 28 trasa yra rezervuota pratęsimui į Vosyliukus. Kauno Vokės g. jau įrengtas šaligatvis bei 2 stotelių platformos. Trakų r. irgi kaip ir viskas baigta išskyrus kažkokią vieną probleminę siaurą vietą (ties malūnu?)

    O tai kodėl ne iki Grigiškių žiedo, kad būtų dar "patogiau"? Yra būtinas susisiekimas tarp Kauno Vokės sodų ir Grigiškių centro (Šviesos st.) Be to, pastatykite save į sodininko vietą: anksčiau važiuodavo troleibusu iki Savanorių st., o paskui su mikriuku. O dabar tavo siūlomu atveju turės važiuoti dažnai važiuojančiu troleibusu iki Savanorių st. (arba iki Ž.Panerių), tada laukti retai važiuojančių 28/29/59 (atskirai imant važiuoja jie nedažnai), tada Grigiškėse laukti dar rečiau važiuojančio 113-o.
    Jei 28 važiuos iki Vosyliukų, tai 68 nuo Grigiškių žiedo galėtų važiuot iki Kariotiškių.

    Iki Mokyklos g. 113 ir siūliau važiuot dėl patogumo, nes Grigiškių ž. yra užkampis.

    Tai jei 28 ruošiasi leist iki Vosyliukų, tai sodininkams bus patogiau?
    Dėl naujai atsiradusių jungčių už Grigiškių, 29 ir 59, kaip pagrindiniai maršrutai, turėtų būti dažninami.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Ar tada nebus 33 per ilgas, važiuojantis per visą miestą ir dar iki miestelio nutolusio miestelio? 58 galima būtų leist nuo Dzūkų g. pro Spartą, o Pelesos g. 41.
    Galbūt ir toks variantas tiktų.

    O jei Avižienių kryptimi leisti pro Perkūnkiemio ir Pašilaičių gatves? Atsirastų galimybė persėsti ir į troleibusus, ir 2G bei 3G.
    Variantas irgi įdomus, bet tokioje trasoje problema bus persėdimas iš 3G. Į 3G persėsti galima Juzeliūno st. pakilus laiptais, tačiau priešinga kryptimi būtų labai nekažką.

    Bet 3 prasuktų pro Kirtimų pramonės rajoną.
    Klausimas kiek ten yra tokio poreikio? Aplink Vėjo g. yra gan nauji kvartalai, kur daugiausia keliasi jaunos pasiturinčios šeimos. O Kirtimų pramonės rajonas - iš esmės "paprastų darbinykų" rajonas.


    28 Žemieji Paneriai - Grigiškės - Dėdeliškės - Kariotiškės
    Šitą variantą pamirškit. 28 trasa yra rezervuota pratęsimui į Vosyliukus. Kauno Vokės g. jau įrengtas šaligatvis bei 2 stotelių platformos. Trakų r. irgi kaip ir viskas baigta išskyrus kažkokią vieną probleminę siaurą vietą (ties malūnu?)

    Naujas 113 Grigiškės - Valai - Vosyliukai
    Važiuotų iki Mokyklos g.
    O tai kodėl ne iki Grigiškių žiedo, kad būtų dar "patogiau"? Yra būtinas susisiekimas tarp Kauno Vokės sodų ir Grigiškių centro (Šviesos st.) Be to, pastatykite save į sodininko vietą: anksčiau važiuodavo troleibusu iki Savanorių st., o paskui su mikriuku. O dabar tavo siūlomu atveju turės važiuoti dažnai važiuojančiu troleibusu iki Savanorių st. (arba iki Ž.Panerių), tada laukti retai važiuojančių 28/29/59 (atskirai imant važiuoja jie nedažnai), tada Grigiškėse laukti dar rečiau važiuojančio 113-o.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Dar keli siūlymai:

    28 Žemieji Paneriai - Grigiškės - Dėdeliškės - Kariotiškės

    Click image for larger version

Name:	KariotiškėsA.png
Views:	168
Size:	328,3 kB
ID:	1654745

    54 Stotis - Lazdynai - Taurupės g. - Pilaitė
    Pagrindinius maršrutus dubliuojantis 54 galėtų greitesniu keliu pasiekti Pilaitę dviem keliais: Oslo g. ir VA pro Lazdynų ligoninę arba Laisves pr. ir L. Asanavičiūtės g. pro Karoliniškes.

    Click image for larger version

Name:	PilaitėA.png
Views:	162
Size:	312,8 kB
ID:	1654746

    Naujas 113 Grigiškės - Valai - Vosyliukai
    Važiuotų iki Mokyklos g.

    Click image for larger version

Name:	VosyliukaiA.png
Views:	166
Size:	325,9 kB
ID:	1654747

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Gyvenamieji namai (pora daugiabučių) bei kelios įmonės. Jeigu šiuo metu iki ten važiuoja priemiestinis autobusas (227), tai miesto turėtų važiuoti tuo labiau.
    Tada galėtų važiuot iki ten.

    Nors ten labiau net 33 tiktų. 58 yra labai nepatogus kelionės trukmės prasme - ratas per Kalnėnus, Dzūkų-Pelesos g. bei Žirnių-Liepkalnio g. kamščiai jam patrauklumo neprideda
    Ar tada nebus 33 per ilgas, važiuojantis per visą miestą ir dar iki miestelio nutolusio miestelio? 58 galima būtų leist nuo Dzūkų g. pro Spartą, o Pelesos g. 41.

    Taip, iki 1G privežtų, bet iki 3G būtų greičiau. Nemanau, kad gera mintis yra taip kardinaliai keisti žmonių įpročius ir versti juos važiuoti į centrą per Jeruzalę.
    O jei Avižienių kryptimi leisti pro Perkūnkiemio ir Pašilaičių gatves? Atsirastų galimybė persėsti ir į troleibusus, ir 2G bei 3G.

    Click image for larger version  Name:	AvižieniaiA.png Views:	1 Size:	321,8 kB ID:	1654727

    Aha, į 8, kuris veža ten pat kaip 51, į 9, kuris veža į niekur ir į 3, kuris veža ratais-kvadratais ten pat kur 78. Neefektyvu ir šiaip dubliuojama. Dabartiniai 51 ir 78 dažniai yra panašūs, todėl neturėtų kilti labai didelių sunkumų juos derinant.
    Bet 3 prasuktų pro Kirtimų pramonės rajoną.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    O kas ten tuose 3-iuose Valčiūnuose?
    Gyvenamieji namai (pora daugiabučių) bei kelios įmonės. Jeigu šiuo metu iki ten važiuoja priemiestinis autobusas (227), tai miesto turėtų važiuoti tuo labiau.

    Dėl srauto iki Grigaičių nežinojau, tada 58 būtų tikrai naudingesnis Vėliučionims.
    Nors ten labiau net 33 tiktų. 58 yra labai nepatogus kelionės trukmės prasme - ratas per Kalnėnus, Dzūkų-Pelesos g. bei Žirnių-Liepkalnio g. kamščiai jam patrauklumo neprideda.

    57 Ukmergės g. krypčiai nepatogus, bet atvežtų iki Santariškių, 1G.
    108 būtų galima daryt miesto, bet iki Saldenės, jei Sudervė per toli.
    Taip, iki 1G privežtų, bet iki 3G būtų greičiau. Nemanau, kad gera mintis yra taip kardinaliai keisti žmonių įpročius ir versti juos važiuoti į centrą per Jeruzalę.

    Baltojoje Vokėje būtų daugiau persėdimo variantų.
    Aha, į 8, kuris veža ten pat kaip 51, į 9, kuris veža į niekur ir į 3, kuris veža ratais-kvadratais ten pat kur 78. Neefektyvu ir šiaip dubliuojama. Dabartiniai 51 ir 78 dažniai yra panašūs, todėl neturėtų kilti labai didelių sunkumų juos derinant.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Valčiūnuose jis privalėtų važiuoti iki pat galo - 3-ųjų Valčiūnų. O šiaip gausis nelabai proporcingas keleivių srautui maršrutas. Prūdiškėse autobuso reikia rečiau, nei Valčiūnuose.
    O kas ten tuose 3-iuose Valčiūnuose? Iki Prūdiškių galėtų kursuot tam tikrais reisais (kaip kad T15 tik iki Valkininkų ar pan.).

    O kodėl nenukreipus 58 į Vėliučionis? Dabartinis maršrutas iki Grigaičių yra oro vežiojimas.
    Dėl srauto iki Grigaičių nežinojau, tada 58 būtų tikrai naudingesnis Vėliučionims.

    Labai nepatogus maršrutas. Sudervei ir Avižieniams reikia tiesioginio maršruto Ukmergės g. Tiesiog 108 priemiestinis gali tapti miesto. Nors Sudervė tai gan toli užmiestyje jau..
    57 Ukmergės g. krypčiai nepatogus, bet atvežtų iki Santariškių, 1G.
    108 būtų galima daryt miesto, bet iki Saldenės, jei Sudervė per toli.

    O tai kuriems galams 51 iki ten? Nepakaktų tiesiog sandūros su 78 Pagiriuose?
    Baltojoje Vokėje būtų daugiau persėdimo variantų.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.07.15, 22:10.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Nors BP tikrai nėra prioritetinis dokumentas VT maršrutų organizavimui, vis dėl to, verta užmesti akį į rekomenduojamas aptarnauti teritorijas, kuriame kaip tik yra Vėjo gatvė:
    http://foto.terpe.lt/inkelti/20180704/i55_VT.jpg
    Už nuorodą dėkui lukass

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Mano VT plėtros vizija:

    83 Stotis - Kalviškės - Valčiūnai - Prūdiškės
    Valčiūnuose būtų tik užsukimas, Kalviškėse važiuotų Europos tarybos gatve.
    Valčiūnuose jis privalėtų važiuoti iki pat galo - 3-ųjų Valčiūnų. O šiaip gausis nelabai proporcingas keleivių srautui maršrutas. Prūdiškėse autobuso reikia rečiau, nei Valčiūnuose.

    67 Mickūnai - Naujoji Vilnia - Vėliučionys
    O kodėl nenukreipus 58 į Vėliučionis? Dabartinis maršrutas iki Grigaičių yra oro vežiojimas.

    57 Fabijoniškės - Jeruzalė - Bajorai - Avižieniai - Sudervė
    Labai nepatogus maršrutas. Sudervei ir Avižieniams reikia tiesioginio maršruto Ukmergės g. Tiesiog 108 priemiestinis gali tapti miesto. Nors Sudervė tai gan toli užmiestyje jau...

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    pratęsti 51 iki Baltosios Vokės st. sudarant patogius persėdimams grafikus.
    O tai kuriems galams 51 iki ten? Nepakaktų tiesiog sandūros su 78 Pagiriuose?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    (...)
    Vietoj 3 maršruto, kurį palieku ramybėje, manau, būtų verta pratęsti 78 iki Keturiasdešimt Totorių pro Vėjo gatvę, aplenkiant aukščiau minėtą kalvą.
    Trasa: ..., Durpių g., Šiltnamių g., Jaunystės g., Vėjo g., Ramunių g., Vytauto g. iki senojo 9 maršruto žiedo.
    Per daug sukinėjimosi. 78 tiesiog reiktų pratęsti tiesiausiu keliu (5233), o Vėjo kvartalui užtektų pratęsti 51 iki Baltosios Vokės st. sudarant patogius persėdimams grafikus.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    67 turėtų važiuoti Parko gatve, tačiau jo pratęsimą iki Vėliučionių palaikau. 57 - na čia jau žeurei gyliai į rajoną maršrutas užvažiuotų O ir iš Sudervės patogiau būtų iškarto Ukmergės gatve važiuoti, o ne daryti lankstą per Bajorus. SĮSP turi planuose 57 pratęsimą iki Bukiškio, galbūt būtų verta pratęsti jį dar toliau iki Avižienių, bet toliau - tik įvedant II zonos tarifą.
    P.s. konkretizuok dėl Čekėnų - maps.lt tokios gyvenvietės neranda.
    Giliai į rajoną važiuoja ir Skaidiškių/Rudaminos krypties maršrutai, nelabai ir išsiskirtų, bet dėl zonavimo sutinku, atsirastų daugiau maršrutų.

    Čekėnai yra piečiau Rudaminos:


    Apsisukimas būtų žiede:http://maps.lt/map/default.aspx?lang...5d,stops,zebra
    Paskutinis taisė lukass; 2018.07.15, 18:40.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    67 turėtų važiuoti Parko gatve, tačiau jo pratęsimą iki Vėliučionių palaikau. 57 - na čia jau žeurei gyliai į rajoną maršrutas užvažiuotų O ir iš Sudervės patogiau būtų iškarto Ukmergės gatve važiuoti, o ne daryti lankstą per Bajorus. SĮSP turi planuose 57 pratęsimą iki Bukiškio, galbūt būtų verta pratęsti jį dar toliau iki Avižienių, bet toliau - tik įvedant II zonos tarifą.
    P.s. konkretizuok dėl Čekėnų - maps.lt tokios gyvenvietės neranda.

    Vietoj 3 maršruto, kurį palieku ramybėje, manau, būtų verta pratęsti 78 iki Keturiasdešimt Totorių pro Vėjo gatvę, aplenkiant aukščiau minėtą kalvą.
    Trasa: ..., Durpių g., Šiltnamių g., Jaunystės g., Vėjo g., Ramunių g., Vytauto g. iki senojo 9 maršruto žiedo.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.07.15, 18:27.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Mano VT plėtros vizija:

    83 Stotis - Kalviškės - Valčiūnai - Prūdiškės
    Valčiūnuose būtų tik užsukimas, Kalviškėse važiuotų Europos tarybos gatve.

    Click image for larger version  Name:	PrūdiškėsA.png Views:	1 Size:	300,3 kB ID:	1654577

    67 Mickūnai - Naujoji Vilnia - Vėliučionys
    Mickūnuose turėtų būt pratęstas iki Dėdoniškių g. sankryžos.

    Click image for larger version  Name:	VėliučionysA.png Views:	1 Size:	295,5 kB ID:	1654578

    57 Fabijoniškės - Jeruzalė - Bajorai - Avižieniai - Sudervė


    Click image for larger version  Name:	SudervėA.png Views:	1 Size:	324,6 kB ID:	1654579

    Taip pat, 12 galėtų prasukti pro Čekėnus.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.07.15, 18:02.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Buvo oficialių kalbų apie 51 pratęsimą iki Pagirių, bet tik po to, kai Jaunystės g. bus išasfaltuota ir pritaikyta autobusų eismui. Projektai kažkur buvo, bet ten pat kažkur jie ir įstrigo kartu su visa rekonstrukcija.
    3 maršruto tokia trasa yra nelogiška dėl 3 priežasčių:
    1. Aplenkiamas Kirtimų pramonės rajonas. Piko metu ten tikrai reikalingas susisiekimas - autobusai važiuoja pilni.
    2. Jau minėta - Vėjo g. įkalnė labai stati ir siaura. Aš ten dviračiu vos įmyniau.
    3. Keturiasdešimt Totorių iš esmės yra aplenkiami kraštu. Jeigu jau važiuoti, tai iki galo.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Vėjo g. labai stati ir siaura įkalnė, sunkoka būtų prasilenkt su kitu transportu, o žiemą be šansų būtų užvažiuoti. Vietoj 3 Jaunystės Vėjo kvartalui galima būtų pratęsti 78 Šiltnamių g. iki Daniliškių st.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Nuo š.m. liepos 1 dienos pagerėjo pietrytinės Vilniaus dalies susisiekimas - pratęsti VT maršrutai ten, kur jų niekada nebuvo (Didžiasalis, Naujos Vilnios jungtis su Skaidiškėmis ir Rudamina). Manau tikrai nereikėtų ties tuo sustoti ir toliau leisti privežamuosius maršrutus gyliau į periferinius individualiųjų namų kvartalus. Todėl siūlau pratęsti 3 ir 51 maršrutus į Pagirius.

    3 Stotis - Eišiškių plentas - Vaidotai - Jaunystės vėjas - Keturiasdešimt Totorių - Pagiriai
    Trasa: Stoties g., V. Šopeno g., Kauno g., Švitrigailos g., Dariaus ir Girėno g., Eišiškių pl., Krantinės g., Vėjo g., Ramunių g., Vytauto g., Durpių g.
    Sąlyga: asfaltuojama Vėjo ir Ramunių gatvės pritaikant jas autobusų eismui.
    Maršrutų labai tiktų važinėti midibusai maždaug kas 15-20 minučių piko metu ir kas 20-30 minučių kitu metu.


    51 Žemieji Paneriai - Daniliškės - Jaunystės g. - Pagiriai
    Trasa: Savanorių pr., Galvės g., Vilijos g., Galvės g., J. Tiškevičiaus g., Jaunystės g., Šiltnamių g.
    Salyga: asfaltuojama Jaunystės g., įrengiama Trakų Vokės stotelė link Pagirių.
    Maršrutas galėtų kursuoti maždaug kas 25-40 minučių visos dienos metu, t.y. reikėtų papildomo midibuso į 51 maršrutą.


    Trakų Vokei, Salininkams ir Dilgynei turių kitų pasiūlymų, kuriuos patalpinsiu artimiausiu metu.

    Laukiu konstruktyvios kritikos

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Registravau pasiūlymą savivaldybei: https://tvarkaumiesta.lt/problem/56820

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Mano skaičiavimais (automatiniu būdu) kartu su nuliniais reisais, bet be naktinių maršrutų, gaunasi šiek tiek kitokie skaičiai.
    Žaliasis tiltas į centrą:
    • važiuoja 1 juosta link Lukiškių:
      • 403 darbo dienomis;
      • 227 šeštadienį;
      • 222 sekmadienį;
    • rikiuojasi į 3 juostą link Kudirkos ir Katedros aikščių:
      • 650 darbo dienomis;
      • 473 šeštadienį;
      • 463 sekmadienį;
    Žaliasis tiltas iš centro:
    • važiuoja kairėn link "Europos":
      • 381 darbo dienomis;
      • 216 šeštadienį;
      • 209 sekmadienį;
    • važiuoja tiesiai link Santariškių:
      • 540 darbo dienomis;
      • 377 šeštadienį;
      • 369 sekmadienį;
    • važiuoja dešinėn link Žirmūnų:
      • 186 darbo dienomis;
      • 147 šeštadienį;
      • 144 sekmadienį;

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Kur kas naudingiau būtų reisų skaičius kiekviena kryptimi, vietoje maršrutų numerių
    Okey, paskaičiuokim broliai kurmiai.


    Ties Kalvarijų/Šeimyniškių/Konstitucijos sankryža

    į kairę pasuka 428 kartus
    tiesiai pravažiuoja 519 kartų
    į dešinę pasuka 186 kartus
    (bendrai pravažiuoja 1133 VT priemonės (be naktinių))


    Nuo Žaliojo tilto link Gedimino pr.

    važiuoja 1 juosta (į dešinę) 386 kartus
    važiuoja 2-3 juosta (į kairę/tiesiai) 585 kartus
    (bendrai pravažiuoja 971 VT priemonė (be naktinių))

    (skaičiavimų lentutė čia: http://puu.sh/A8jHs/db87fe7e59.png )
    Paskutinis taisė Ignalina; 2018.04.22, 17:26.

    Komentuoti:

Working...
X