Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Hobis: Viešasis transportas (planai, tvarkaraščiai ir kt.)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Naujaneriai
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Jei pridėtų 300 prie algos, kažin ką pasakytų.Prie 3000 algos 300 gal ir nieko nebereiškia, bet jei alga VVT 750-1000, tai +300 tikrai motyvuotų.

    O pridėtų iš to, kad vietoj 3 Soliarių maršrute, užtektų dviejų. Nukristų papildomo autobuso lizingas, algos ir pan.
    300 Eur., nemotyvacija. O žmogus visą dieną be normalios pietų pertraukos dirbti negali. Ir dabar VVT gauna 1000 Eur.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Viešojo transporto vairuotojai yra tokie patys žmonės, kaip ir Jūs, ir norite juos palikti be normalios pietų pertraukos ir kad viską suvalgytų per 8-15 minučių. Pietų pertrauka turi būti normali, kad galėtų neskubėdamas papietauti ir pailsėti.
    Jei pridėtų 300 prie algos, kažin ką pasakytų.Prie 3000 algos 300 gal ir nieko nebereiškia, bet jei alga VVT 750-1000, tai +300 tikrai motyvuotų.

    O pridėtų iš to, kad vietoj 3 Soliarių maršrute, užtektų dviejų. Nukristų papildomo autobuso lizingas, algos ir pan.

    Komentuoti:


  • Naujaneriai
    replied
    Viešojo transporto vairuotojai yra tokie patys žmonės, kaip ir Jūs, ir norite juos palikti be normalios pietų pertraukos ir kad viską suvalgytų per 8-15 minučių. Pietų pertrauka turi būti normali, kad galėtų neskubėdamas papietauti ir pailsėti.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied

    Mettal , aš įsivaizduočiau, kad dabar šeštadalio taisyklės Lietuvoje nėra. Bet manau, ta taisyklė turėtų galioti ir kitose šalyse, kur tik yra taktiniai tvarkaraščiai. Pvz., akivaizdu, kad Lenkijoje kažkas panašaus yra, nes jau ne viename mieste yra taktiniai tv.: Olštyne, Lodzėje, Gdanske, Varšuvoje.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Geri straipsniai, ačiū.
    Tiesa, autobusų atveju, yra vokiškos darbo teisės reguliavimo elementas. Klausimas ar pirma gimė takto tvarkaraštis, ar "nubraukiama pietų petrauka". Jei pas mus vairuotojo pamaina kainuotų 125 eur, kas yra 2500 darbdaviui arba apie 1500 į rankas, pradėtų galvoti kaip vietoje 3 autobusų leisti 2. Ir atitinkamai vietoje 6 pamainų leisti 4. Čia 250 sutaupoma šalutiniame maršrute kasdien nesumažinant dažnio vien iš algų!!!
    Aišku trečias autobusas maršrute reiškia 5 m. lizingui po kažkiek tūkstančių kas mėnesį.

    Žodžiu Vilnius iššvaisto kalną pinigų -> eksploatuoja penkiolikos metų senumo Volvo, vairuotojams moka centus, o pasirodo viskas gana paprasta. Vairuotojas galėtų uždirbti oriai 1500 į rankas, Volvo galėtų važiuoti Ukrainon, kainos nesikeisti, tereikia paskaityti straipsnį.

    Prie ko darbo teisė? Jei meras susitarė dėl dviračių gatvės, susitartų ir dėl darbo kodekso. VVT su 2000 darbuotojų yra vienas didžiausių darbdavių Lietuvoje.
    Dėkui už išsamų komentarą. Aš į teisę neįsigilinęs, bet irgi manau, kad pertraukų skaidymo galimybė (2x20 ar 3x15 min) ir šeštadalio taisyklė miesto transportui (vid. atstumas tarp stotelių <3 km) nebūtų kažkokie super-radikalūs ir neįgyvendinami pokyčiai (tuo labiau, kad tai jau, matyt, yra ne vienoje valstybėje).
    Dėl klausimo, kas atsirado pirmiau: ką tik pamačiau, kad pvz. Tiubingene taktinis tvarkaraštis įvestas dar 1953 m. Ar ir tada lygiai taip pat buvo organizuojamos pertraukos, nežinau. Bet pats taktinis tvarkaraštis, pasirodo, visai senas

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Taktiniai tvarkaraščiai

    Kas dar neskaitė, įdedu nuorodą į vakarykštį straipsnį apie taktinio tvarkaraščio sudarymą: kaip padaryti, kad visą dieną išliktų pastovus intervalas, tačiau nereikėtų papildomo autobuso, vairuotojo ir panašiai. Ilgai mane dominęs klausimas.
    Kaip veikia tvarkaraštis, prikeliantis keleivius iš mirusiųjų
    Geri straipsniai, ačiū.
    Tiesa, autobusų atveju, yra vokiškos darbo teisės reguliavimo elementas. Klausimas ar pirma gimė takto tvarkaraštis, ar "nubraukiama pietų petrauka". Jei pas mus vairuotojo pamaina kainuotų 125 eur, kas yra 2500 darbdaviui arba apie 1500 į rankas, pradėtų galvoti kaip vietoje 3 autobusų leisti 2. Ir atitinkamai vietoje 6 pamainų leisti 4. Čia 250 sutaupoma šalutiniame maršrute kasdien nesumažinant dažnio vien iš algų!!!
    Aišku trečias autobusas maršrute reiškia 5 m. lizingui po kažkiek tūkstančių kas mėnesį.

    Žodžiu Vilnius iššvaisto kalną pinigų -> eksploatuoja penkiolikos metų senumo Volvo, vairuotojams moka centus, o pasirodo viskas gana paprasta. Vairuotojas galėtų uždirbti oriai 1500 į rankas, Volvo galėtų važiuoti Ukrainon, kainos nesikeisti, tereikia paskaityti straipsnį.

    Prie ko darbo teisė? Jei meras susitarė dėl dviračių gatvės, susitartų ir dėl darbo kodekso. VVT su 2000 darbuotojų yra vienas didžiausių darbdavių Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Bet straipsnis neatsako esminio klausimo - ar Lietuvoje, pagal mūsų darbo kodeksą ir pan. įstatymus, yra įmanomas toks modelis su trumpomis pietų pertraukomis? Neabejoju, kad tokiam modeliui aršiai priešintųsi VVT bei KA profsąjungos, nes tai būtų pernelyg inovatyvu ir progresyvu.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Taktiniai tvarkaraščiai

    Kas dar neskaitė, įdedu nuorodą į vakarykštį straipsnį apie taktinio tvarkaraščio sudarymą: kaip padaryti, kad visą dieną išliktų pastovus intervalas, tačiau nereikėtų papildomo autobuso, vairuotojo ir panašiai. Ilgai mane dominęs klausimas.
    Kaip veikia tvarkaraštis, prikeliantis keleivius iš mirusiųjų

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    1. Dubliavimasis. Dar prieš n metų kažkur šiame forume buvo rašyta, jog 11 troleibusas papildo kitus maršrutus (16, 4, 10). 55 - na visai gerai buvo, kai Ateities g. turėjo tiesioginį susisiekimą su Gariūnų turgumi. Abiem atvejais priežastis ko gero buvo dėl trasos ilgumo atsirandantys vėlavimai (tiesa nežinau ar 11 troleibusas Antakalnio žiede beveik nestovėdavo nes vėluodavo, ar taip būdavo nurodyta vairuotojo grafike).
    2. Nežinau kas pagal jus yra retas maršrutas. Aš dažnais laikau 10, 46, netgi 61 d.d. piko metu.
    3. Jei sakote, jog net ir dvigubi autobusai bus sausakimši, tai gal vis dėl to tokiam maršrutui yra poreikis? Juk paleidus bet kokį maršrutą bet kokia trasa, anksčiau ar vėliau atsiras juo važiuojančių. Arba vietoje Gedimino pr. galėtų važiuoti A. Juozapavičiaus g. ir iš jos sukti į Rinktinės.
    4. Taip, galima būtų dažninti esamų maršrutų kursavimą, tačiau paleidus mano aprašytą maršrutą toms 3 gatvėms atsirastų tiesioginis maršrutas į kitas miesto vietas. Pvz. dabar Minties g. turi 50 maršrutą, vežantį į šiaurinę miesto dalį, o štai su šiuo maršrutu atsirastų jungtis su centru, pietiniais rajonais. Greitųjų maršrutų grafikus derinti su troleibusais kone beprasmiška, kai jie ir taip kursuoja dažnai.
    5. Kuo nepatogus maršrutas? Kad daug sukinėjasi? Juk važiuojančių į Šatrijos Raganos g. iš pat Titnago tikriausiai nebūtų. Keleiviai vykstantys į mano minėtą gatvę pradėtų rinktis ties Senamiesčiu, o ne pramoniniuose rajonuose... Bet va jiems irgi page(greit)ėtų susisiekimas su centru.
    Paskutinis taisė Kristupas0220; 2021.06.23, 19:38.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    1. Kaip sakėte, jis būtų itin ilgas, dubliuotų kitus maršrutus. Įdomu tada, kodėl panaikintas 11 troleibusas ar suskaidytas 55 autobusas? VVT nenori turėti daug ilgų maršrutų, kurie itin dubliuojasi.
    2. Vilniuje yra retų maršrutų manija. Beveik visi autobusų maršrutai (išskyrus greituosius ir 53) važiuoja itin retai ir dėl to būna sausakimši. Dar vieno reto maršruto tikrai nereikia.
    3. Dar dėl sausakimšumo - kokius autobusus tokiu leisti? Dvigubus? Midi? Dvigubi nepravažiuos Gedimino pr. (kuris, beje, nuolat būna uždaromas), Šatrijos Raganos g. (ir neapsisuks mašinų užstatytoje aikštelėje), o midi mirtinai prisikimš mieste. Net ir dvigubi, manyčiau, bus sausakimši.
    4. Jūs minėjote, kad toms 3 (beje, juokingai mažas skaičius) gatvėms reikia antro maršruto. Iš tiesų, joms reikia, kad dažniau kursuotų autobusai, o ne kad retai kursuotų du maršrutai. Juk gi žinome, kaip prastai suderinti 4G ir T19, A20 ir A62 ir dar daugelio besidubliuojančių maršrutų grafikai.
    5. Šis maršrutas nepatogus tiems, kurie nori nuvažiuoti į tą pačią varganą Šatrijos Raganos gatvelę (dėl kurios ir propaguojate šį maršrutą), nes dėl grandiozinio užsukimų skaičiaus greičiau nuvažiuotum iki Plytinės ir eitum pėsčiomis.
    6. Dėl šio maršruto VVT tikriausiai prarastų tiek pinigų, kad už juos būtų galima buvę nusipirkti naują autobusą.
    Dar daug galima dalykų parašyti, kodėl tai būtų prasta idėja, bet aš tam neturiu laiko.

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Tuo viskas ir pasakyta
    O kuom blogas mano sugalvotas maršrutas? Privalumų daug, na gal minusas nebent tas, kad jis būtų kaunietiško stiliaus - ilgas, besidriekiantis per visą miestą, kursuojantis "kartą per valandą", ir dubliuojantis kitus maršrutus. Tačiau besidubliuojančios atkarpos čia ne tokios jau ilgos - tuo pačiu pagerėtų susisiekimas toms 3 gatvėmis, kurios šiandien turi vos 1 maršrutą.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    (...) Fantsmagorinis (...)
    Tuo viskas ir pasakyta

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Ne už per ilgiausiai, po visų biurokratinių formalumų, turėtų pradėti kursuoti tie nauji privežamieji maršrutai į atokesnius rajonus, po kurių, kaip giriamasi, VT pasiekiamumas sieks 92 proc. Ar nereikėtų kokio autobuso Šatrijos Raganos gatvėje (tarp Senosios plytinės ir Mileišiškių sodų)? Kažkaip nebuvo pagalvota apie šią atkarpą. Fantsmagorinis maršruto variantas galėtų būti: Titnago g., Savanorių pr., Vilkpėdės, Naugarduko, Pylimo, Jogailos, Gedimino pr., T. Vrublevskio g., Rinktinės, Minties, Šilo tiltas, Antakalnio g., Saulėtekio al., Šatrijos Raganos g. (apsisukimas kad ir toje pačioje aikštelėje). Tiesa, tendencijos tokios, kad šiuo metu visi Vilniuje naujai kuriami maršrutai būna į užmiestį, o centrinę miesto dalį kertančių maršrutų tinklas lyg ir jau suformuotas, nusistovėjęs.
    Maršruto nauda:
    1. Sutrumpėjęs kelias pėsčiomis Žirgo sodų gyventojams iki artimiausios stotelės (dabar artimiausia yra Senoji plytinė).
    2. Titnago g. turėtų susisiekimą ne tik su vakarine miesto dalimi (18 troleibusas), bet ir su labiau centru.
    3. Atsirastų patogesnis/greitesnis būdas piko metu iš Savanorių pr. gamyklų patekti į centrą pro Vilkpėdę, o ne grūdantis pro žiedą ir toliau tuos visus šviesoforus.
    4. Būtų sustiprintas VT tose gatvėse, kur šiądien jis kursuoja labiau epizodiškai (Naugarduko g. turi tik 73, Rinktinės g. tik 33, o Minties - tik 50-ą maršrutą).
    5. Atsirastų autobuso maršrutas Gedimino prospekte tarp Vinco Kudirkos aikštės ir Arkikatedros, dėl ko ne per seniausiai buvo diskutuota.
    Tuo pačiu jis aptarnautų ir Žirgo sodus, bei, jei maršrutas eitų gilyn minėta gatve, manau labai praverstų sustojimas šalia šitos aikštelės.

    https://www.google.com/maps/@54.7201...2!8i6656?hl=lt

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Su 9-u paliekame kaip yra, nes ganėtinai dažnai ten pasirodo tiek Neoplanai, tiek Isuzu. Didesnis klausimas, ar tame maršrute pasitaiko judėjimo apribojimų turinčių žmonių?

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Ar nebūtų prasminga VVT autobusų tvarkaraščiuose atsisakyti žymėjimo "Pritaikyti neįgaliesiems"? Visi autobusai, išskyrus keletą Altas, Peugeot ir Citroen mikriukų (iš viso jų 9) bei amžinai parke stovinčių VanHool ir Mercedes O305 nėra nepritaikytų neįgaliesiems. Dėl 9 maršruto, galima būtų sukurti atskirą žymėjimą "neįgaliesiems nepritaikyti mikroautobusai". Aišku, "velobusų" ir žemagrindžių troleibusų žymėjimą reikėtų palikti.
    Puiki idėja, tik vargiai šį forumą stebi "Susisiekimo paslaugų" darbuotojai. Vertėtų tokius pasiūlymus siųsti jiems tiesiogiai, tinkamais kanalais

    Gal galite patenkinti smalsumą - kokie "amžinai parke stovintys VanHool ir Mercedes O305" turi pasirodymo maršrutuose tikimybę, nelygią absoliučiam nuliui?

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Ar nebūtų prasminga VVT autobusų tvarkaraščiuose atsisakyti žymėjimo "Pritaikyti neįgaliesiems"? Visi autobusai, išskyrus keletą Altas, Peugeot ir Citroen mikriukų (iš viso jų 9) bei amžinai parke stovinčių VanHool ir Mercedes O305 nėra nepritaikytų neįgaliesiems. Dėl 9 maršruto, galima būtų sukurti atskirą žymėjimą "neįgaliesiems nepritaikyti mikroautobusai". Aišku, "velobusų" ir žemagrindžių troleibusų žymėjimą reikėtų palikti.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    10 ne ilgus reikia leisti, o dažninti kursavimą, tam kad tai būtų tikras stuburinis maršrutas Maironio g(ir visame rytiniame Senamiestyje), Markučiuose ir Baltupiuose.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Gal kurį laiką ir buvo įsivyravusi tokia nuomonė, bet ji yra visiškai nepagrįsta ir n metų senumo. Kaip jau sakiau, 10 niekad nekildavo problemų su ilgais autobusais. Būdavo vasarų, kai pikiniai grafikai buvo aptarnaujami ilgų autobusų. Didelių masinių renginių, įskaitant popiežiaus vizitą, metu bei po drastiško grafikų mažinimo prieš 2020 m. Kalėdas vėl gi kursavo tik armonikos.
    Paskutinis taisė Mettal; 2021.02.23, 17:01.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Skaičiau senesnes žinutes, tai ten kalbama, kad VVT nenori leisti ilgų autobusų pro senamiestį, nes "nesaugu". Iš tiesų, ten dažnai būna renginių, kelio darbų, ne vietoje pastatytų automobilių ir t.t. Vienas dvigubas per mėnesį gal avarijų nepadaro, bet jei kasdien važiuoja po 10 dvigubų (ko reikėtų), tai jau ne taip gerai. Tiesiog sakau, jeigu Vilnius pirktų dviaukščius, juos reikia paleisti 10 maršrutu.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Nežinau, ar apie tai buvo kalbėta, bet kaip su dviaukščių autobusų idėja Vilniuje? Kodėl jų nenusipirkti ir paleisti į 10 maršrutą? Juk juo daug keleivių važiuoja, o pro senamiestį dvigubų leisti nenori. Jei sakot, kad trukdo troleibusų laidai, tai prisiminkit, kad vistiek juos, keis, aukštins, jeigu nenaikins.
    O kur taip rašo, kad negalima ilgų autobusų leisti? Kai reikia, tuomet jie ir važiuoja. Nėra ten jokių kliūčių. Nuo 10 paleidimo per Maironio g. abiejomis kryptimis laikų iki šiandienos visada be problemų pravažiuodavo ilgi. Buvo laikai, kai vien tik ilgi ten važiuodavo. Tiktai apytikriai po Volvo autobusų gavimo ilgųjų eismas maršrutu buvo nereguliarus.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Nežinau, ar apie tai buvo kalbėta, bet kaip su dviaukščių autobusų idėja Vilniuje? Kodėl jų nenusipirkti ir paleisti į 10 maršrutą? Juk juo daug keleivių važiuoja, o pro senamiestį dvigubų leisti nenori. Jei sakot, kad trukdo troleibusų laidai, tai prisiminkit, kad vistiek juos, keis, aukštins, jeigu nenaikins.

    Komentuoti:

Working...
X