Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ne robotas
    replied
    Gal ir idėja pradedant paprasčiausia trasa, kad sekančias linijas statyti būti lengviau yra nebloga, bet manau, kad geriau pačia pirmąją linija padaryti nuo Stoties į Šilainius, kur dabar VT tinklas yra gan prastas, bei vietos tai pat visai nemažai. Be to Tramvajus skatintu Vilijampolėje nauja statyba ar nors tvarkymasi. Dar pliusas jei dabar ar artimuoju laiku statant, kad šiuo metu didžioji dalis gatvių jau ir taip laukia remonto už Centro. Mano galvojama trasa eitu pro naujai pastatyta VT neries tiltą ( šiuo metu planuojama bet tik pestiesiam )
    Click image for larger version  Name:	KaunoTramvas.png Views:	4 Size:	1,78 MB ID:	2174647
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.05, 15:58.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Antras trūkumas, kad ieškoma pigiausio ir mažiausiai skausmingo sprendimo tiesiant linijas nesiaurinant gatvių.
    Sakyciau cia ne trukumas o privalumas - ir galimai pagrindine priezastis kodel tramvajus aplamai galetu atsirasti pas mus

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Click image for larger version  Name:	kaunas_light_rail.jpg Views:	0 Size:	104,3 kB ID:	2174637
    Linijos trasa atitinka 2019 m. parengto Kauno darnaus judumo plano brėžinį.
    Trūkumas šio brėžinio: nėra formuojamas VT hubas, linijos susikerta atsitiktinėse vietose.
    Antras trūkumas, kad ieškoma pigiausio ir mažiausiai skausmingo sprendimo tiesiant linijas nesiaurinant gatvių.

    Mano nuomone, geriausios tramvajaus trasos būtų Savanorių pr., Veiverių g., Neries krantinė į Šilainius.

    Kalbant apie liniją Šiaurės pr.-Pramonės pr.-Karaliaus Mindaugo pr.
    Matosi, kad tai mažiausiai prieštaravimų keliantis sprendimas, kuris eis skiriamąja gatvės veja arba šalia gatvės.

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    aš labai tikiuosi kad sankryžose tramvajus turės prioritetą...
    Dalyje sankryžų galėtų praeiti skirtingame aukštyje, nes bėgiai keistų padėtį likusios gatvės atžvilgiu, ir nesinori komplikuoti bėgiais eismo reguliavimo.
    Pati trasa parinkta taip, kur gana lengva būtų formuoti pirmumą. Dėl tramvajaus linijos neblogai išloštų Pramonės pr. ir Šiaurės pr., kuriame būtų proga sutvarkyti sankryžas ir pėsčiųjų perėjas.

    Išrinkau kelias vietas kuriose praverstų įdomesni sprendiniai.
    Spėju (nors nebūtinai) Šiaurės pr. trasa eitų skiriamąja gatvės veja. Juostos ten pakankamai plačios, kad tą esamą veją išplėsti. Šiaurės pr.-Žukausko g. sankryžą būtų gerai padaryti vieno lygio šviesoforine sankryža, pravesti bėgius.

    Ties Muravos sankryža, tramvajų būtų puiku kišti po gatve, o išlystų Pramonės pr. rytiniame šone, kur daug plačios vejos. Iki namų pakankamas atstumas. Tačiau tai turi būti suderinta su normaliu Muravos sankryžos pertvarkymu.

    Pramonės pr. tarp Muravos ir Taikos pr. geriausias sprendimas bėgius tiesti toje plačioje vejoje rytinėje gatvės pusėje. Pačios gatvės platinti nereikia (formuoti veją gatvės centre). Tramvajus būtų mažiau triukšmingas sprendimas nei padidėjęs triukšmas nuo automobilių dėl išplatintos į rytinę pusę gatvės. Pakeliui sutvarkyčiau Krėvės pr. žiedą, formuočiau paprastą šviesoforinę sankryžą, bet šalia praeitų ir bėgiai kur tramvajus turėtų pirmumą.

    Ties Taikos pr. vėl reikalingas sprendimas tam žiedui, galima būtų padaryti požeminį pravažiavimą tramvajui. Link Draugystės g. iš abejų pusių trūktų vietos, bet užtektų vietos bėgiams centre. Pramonės pr. link VI žiedo vietom atsiranda vietos toje pačioje rytinėje pusėje, bet dėl paprastumo ten geriau bėgiai gatvės centre šiek tiek išplatinant gatvę į abi puses. Ties Draugystės g. ir Chemijos g. bėgiai praeina viename lygyje. Naikinčiau Chemijos g. žiedą, vystyčiau paprastą šviesoforinę sankryža.

    Ties VI forto žiedu planuojama estakada Pramonės pr.-Baršausko g. Jeigu planuoja tiesti bėgius, tai tada estakados centre jie taip pat turėtų būti kartu su automobilių juostomis. Baršausko g., Tunelio g., Čiurlionio g. - vėl centre - ten jau yra veja. Tunelio g. ir Čiurlionio g. reikėtų siaurinti, formuočiau A juostas su tramvajaus linija gatvės antrojoje juostoje. Perstatyčiau Vytauto pr. sankryžą, naikinčiau esamą pėsčiųjų požeminės perėjos sprendimą.

    Perėjimas tarp Čiurlionio g. ir Karaliaus Mindaugo pr. įdomiausia projekto dalis. Ten pačiam gatvės centre bėgiai lystų po žeme ir išlystų ties stovėjimo aikštele, formuotų bendrą sankryžą tarp Prietilčio g. ir Juozapavičiaus pr. Toliau kažkuria Karaliaus Mindaugo pr., Birštono g. puse po gatvės susiaurinimo (nes miesto centre tokių autostradų neturi būti). Šv. Gertrūdos g. ir ties pilimi eitų pirmom gatvės juostom (dubliuotųsi su A juostomis arba 1 eismo juosta).

    Nemanau, kad ties pilimi turėtų užsibaigti trasa. Galėtų eiti darnaus judumo plane suplanuotos dvi atšakos, viena į Kaniūkus, kita į Šilainius.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.05, 15:52.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    aš labai tikiuosi kad sankryžose tramvajus turės prioritetą...

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Aš nenustebčiau, jei ir planuojamas pėsčiųjų tiltas nuo pilies galėtų būti su bėgiais, tuomet palei Neries krantinę, Baltų pr. iki ligoninės lengvai galima pratęsti liniją

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Labai gerai atrodo sujungimas Gelezinkelio stoties su centru ir miegamaisiais rajonas - ypac turint omeny kad kaskada atsiras Rail Baltica ir bus daug daugiau traukiniu keleiviu. Taip pat prisijungia ir arena, stadionas - labai gerai renginiams.
    Paskutinis taisė vital7777; 2025.01.05, 11:21.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Vilijampolės/Šilainių pusėje tas žiedas neracionaliai eitų pačiu šlaitu, kur gyventojų aplink tiek daug nėra. Buvo pirminiuose savivaldybės papaišymuose atskira atšaka į Šilainius, gal ją turėsim kokiu kitu etapu.
    Sutikčiau, kad šiaurinę žiedo dalį reikėtų pagal galimybes pratęsti iki Klinikų.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Įdomu kodel studija nepasiūlė tuomet užžiedintos linijos, pvz taip(žalia spalva-mano pripaišymas):

    Komentuoti:


  • Kauno Kaukas
    replied
    Neturiu prenumeratos, įdomu ar ištikrųjų bus tik 1 linija kaip rodoma iliustracijoje
    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...6gallery&pid=1

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Gerai, kad pradeda. Yra galimybė ir iki Klinijų, ir į oro uostą, ir į kitą krantą.

    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    O kažkada kalbėtas ES finansavimas 75% tokiems projektams vis dar egzistuoja kaip galimybė?

    Komentuoti:


  • gazebo
    replied
    Iš vienos pusės, tikrai atrodo, kad siūloma linija eis tik tomis gatvėmis, kurios labai plačios ir/arba turi veją viduryje ir nebus skriaudžiami automobiliai (išskyrus Šv. Gertrūdos g.), iš kitos pusės, ši linija eina per tankiausias Kauno dalis - Eigulius, Dainavą ir Gričiupį, kuriuose gyvena beveik 40 proc. miesto gyventojų. Nors man norėtųsi, kad linija iš Šiaurės pr. pasuktu S. Žukausko, paskui P. Lukšio gatve per "Savą" eitų Kovo 11-osios g. iki 6 forto žiedo, ir dar gaila, kad linija neina iki Klinikų, kurios yra didžiausias darbdavys Kaune (bent jau vienoje lokacijoje dirbančių). Bet čia tik diletantiški pasvarstymai, reikia manyti, kad studija buvo atlikta kruopščiai. Smagu, kad linija eis išilgai pailgo Kauno centro (nors KMP tikrai gal nėra tinkamiausia gatvė).

    Click image for larger version

Name:	Kauno-miesto-gyventoju-tankumas-1536x1108.jpg
Views:	754
Size:	174,1 kB
ID:	2174569

    https://geodata.lt/kauno-miesto-gyventoju-skaicius/

    Bet kokiu atveju, jei bus imamasi šito projekto, tai būtų didžiulis proveržis. Kažkaip sunku patikėti, kad bus žalia šviesa, nes bus laaabai daug verkimo iš didelės dalies visuomenės.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė ne robotas
    Buvo tiesiog parinktos gatvės kuriose yra daugiausiai erdves idėti tramvajų bėgius nenuimant eismo juostų, jei šis maršrutas tikrai rimtai matomas tai nieko gero.
    Man atrodo kad prioritetas buvo nedubliuoti troleibusų maršrutų, todėl ir gavosi tokia linija. Aišku dar galėjo eiti į Šilainius.

    Kad eina per KM prospektą sunku pasakyti ar gerai. Kadangi ten dabar nėra iš vis jokio VT, negaliu sakyti kad tai tramvajus ten blogai, gal ir neblogai labiau prijungti salos objektus ir Akropolį, bei turėti express centro apvažiavimą į Vilijampolę ar Šilainius, bei nekanibalizuoti esamų maršrutų, nors aišku minusų irgi daug

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    Atlikta Kauno viešojo transporto studija rekomenduoja irengti tramvajų ir pridedama potenciali tramvajaus linijos schema.

    Straipsnis mokamas, tai daugiau detalių įvardinti negaliu, nes neturiu prenumeratos.

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...odyti-35858706
    Mokamas straipsnis, tai negaliu pilnai pasakyti, bet iš to, ką matau, labai labai panašu į tai, ką jau prieš 3 metus esu pasiūlęs šitam forume, net kaina labai panaši (nors dabar tikrai bus brangiau negu 250 milijonų). Pats pasiūlytas maršrutas šiaip tikrai taisytinas, jau vien tai, kad siūloma ne per patį miesto centrą, o per KM prospektą jį tiesti, yra bėda, nors ką žinau, gal ten mato ateityje daugiau keleivių kai pilnai bus užbaigta savotiška kaunietiško NMC versija

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė ne robotas
    Buvo tiesiog parinktos gatvės kuriose yra daugiausiai erdves idėti tramvajų bėgius nenuimant eismo juostų, jei šis maršrutas tikrai rimtai matomas tai nieko gero.
    O jos kartais nebuvo sovietmetyje įrengiamos potencialioms tramvajaus linijoms?

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Atlikta Kauno viešojo transporto studija rekomenduoja irengti tramvajų ir pridedama potenciali tramvajaus linijos schema.

    Straipsnis mokamas, tai daugiau detalių įvardinti negaliu, nes neturiu prenumeratos.

    https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...odyti-35858706
    Attached Files
    Paskutinis taisė Effka; 2025.01.04, 20:18.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Aišku, galimas kai kurių, ar net visų, variantų miksas. Bet kad ten kažkas dodgy ir nešvaru su ta studija, imho, yra daugiau, nei akivaizdu.
    Tik kažkodėl nėra tam jokių nei faktų nei įrodymų, net prielaidų. Vilniaus tramvajaus galimybių studijos ar nevykusios reklamos už milijonus turbūt skaidresnės?

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Na bent keli žmonės aukščiau išvardijo argumentus, kurie verčia abejoti dėl būsimos studijos kokybės. Įmonės tiesiog neatrodo rimtai. Tik nesutikčiau dėl vertinimo, kad tai būtinai korupcija, nes manau, kad kaltas tiesiog žemiausios kainos kriterijus.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    blin kaip graudu skaityti, kai kurie žmonės savo nuomonę, ar spėliojimus pateikia kaip faktus...

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Būtent tai gyvenime ir vyksta. Tai yra užsakovas nustato, kokį studijos rezultatą nori gauti, o studijos rengėjai pritempia skaičius prie reikalingo atsakymo. Vilnius aiškiai buvo užsakęs paneigti tramvajaus galimybę, kad tik nereiktų nieko daryti. Ką užsakė, tą ir gavo. Ką užsakė Matijošaitis, galime tik spėlioti. Gal kaip tik jo ambicijos siekia tramvajaus statybos, o gal portalo į iškreiptą laiko-erdvės kontinuumą, o gal atvirkščiai - atkurti 90-ujų VT stuburą - susisiekimą maršrutiniais taksi.
    Aš labiau linkęs manyti, kad Matijošaitis turi ambicijų ir šios studijos rezultatais tikrai norės pasipuikuoti prieš Vilniaus savivaldybę dėl jų neveiksnumo VT sektoriuje. Dar galbūt šiuo ir kitais stambiais projektais bandys reabilituoti savo reputaciją po Viči skandalų.

    Komentuoti:

Working...
X