Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Gal ir idėja pradedant paprasčiausia trasa, kad sekančias linijas statyti būti lengviau yra nebloga, bet manau, kad geriau pačia pirmąją linija padaryti nuo Stoties į Šilainius, kur dabar VT tinklas yra gan prastas, bei vietos tai pat visai nemažai. Be to Tramvajus skatintu Vilijampolėje nauja statyba ar nors tvarkymasi. Dar pliusas jei dabar ar artimuoju laiku statant, kad šiuo metu didžioji dalis gatvių jau ir taip laukia remonto už Centro. Mano galvojama trasa eitu pro naujai pastatyta VT neries tiltą ( šiuo metu planuojama bet tik pestiesiam )
Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.05, 15:58.
- 2 patinka
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAntras trūkumas, kad ieškoma pigiausio ir mažiausiai skausmingo sprendimo tiesiant linijas nesiaurinant gatvių.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Linijos trasa atitinka 2019 m. parengto Kauno darnaus judumo plano brėžinį.
Trūkumas šio brėžinio: nėra formuojamas VT hubas, linijos susikerta atsitiktinėse vietose.
Antras trūkumas, kad ieškoma pigiausio ir mažiausiai skausmingo sprendimo tiesiant linijas nesiaurinant gatvių.
Mano nuomone, geriausios tramvajaus trasos būtų Savanorių pr., Veiverių g., Neries krantinė į Šilainius.
Kalbant apie liniją Šiaurės pr.-Pramonės pr.-Karaliaus Mindaugo pr.
Matosi, kad tai mažiausiai prieštaravimų keliantis sprendimas, kuris eis skiriamąja gatvės veja arba šalia gatvės.
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąaš labai tikiuosi kad sankryžose tramvajus turės prioritetą...
Pati trasa parinkta taip, kur gana lengva būtų formuoti pirmumą. Dėl tramvajaus linijos neblogai išloštų Pramonės pr. ir Šiaurės pr., kuriame būtų proga sutvarkyti sankryžas ir pėsčiųjų perėjas.
Išrinkau kelias vietas kuriose praverstų įdomesni sprendiniai.
Spėju (nors nebūtinai) Šiaurės pr. trasa eitų skiriamąja gatvės veja. Juostos ten pakankamai plačios, kad tą esamą veją išplėsti. Šiaurės pr.-Žukausko g. sankryžą būtų gerai padaryti vieno lygio šviesoforine sankryža, pravesti bėgius.
Ties Muravos sankryža, tramvajų būtų puiku kišti po gatve, o išlystų Pramonės pr. rytiniame šone, kur daug plačios vejos. Iki namų pakankamas atstumas. Tačiau tai turi būti suderinta su normaliu Muravos sankryžos pertvarkymu.
Pramonės pr. tarp Muravos ir Taikos pr. geriausias sprendimas bėgius tiesti toje plačioje vejoje rytinėje gatvės pusėje. Pačios gatvės platinti nereikia (formuoti veją gatvės centre). Tramvajus būtų mažiau triukšmingas sprendimas nei padidėjęs triukšmas nuo automobilių dėl išplatintos į rytinę pusę gatvės. Pakeliui sutvarkyčiau Krėvės pr. žiedą, formuočiau paprastą šviesoforinę sankryžą, bet šalia praeitų ir bėgiai kur tramvajus turėtų pirmumą.
Ties Taikos pr. vėl reikalingas sprendimas tam žiedui, galima būtų padaryti požeminį pravažiavimą tramvajui. Link Draugystės g. iš abejų pusių trūktų vietos, bet užtektų vietos bėgiams centre. Pramonės pr. link VI žiedo vietom atsiranda vietos toje pačioje rytinėje pusėje, bet dėl paprastumo ten geriau bėgiai gatvės centre šiek tiek išplatinant gatvę į abi puses. Ties Draugystės g. ir Chemijos g. bėgiai praeina viename lygyje. Naikinčiau Chemijos g. žiedą, vystyčiau paprastą šviesoforinę sankryža.
Ties VI forto žiedu planuojama estakada Pramonės pr.-Baršausko g. Jeigu planuoja tiesti bėgius, tai tada estakados centre jie taip pat turėtų būti kartu su automobilių juostomis. Baršausko g., Tunelio g., Čiurlionio g. - vėl centre - ten jau yra veja. Tunelio g. ir Čiurlionio g. reikėtų siaurinti, formuočiau A juostas su tramvajaus linija gatvės antrojoje juostoje. Perstatyčiau Vytauto pr. sankryžą, naikinčiau esamą pėsčiųjų požeminės perėjos sprendimą.
Perėjimas tarp Čiurlionio g. ir Karaliaus Mindaugo pr. įdomiausia projekto dalis. Ten pačiam gatvės centre bėgiai lystų po žeme ir išlystų ties stovėjimo aikštele, formuotų bendrą sankryžą tarp Prietilčio g. ir Juozapavičiaus pr. Toliau kažkuria Karaliaus Mindaugo pr., Birštono g. puse po gatvės susiaurinimo (nes miesto centre tokių autostradų neturi būti). Šv. Gertrūdos g. ir ties pilimi eitų pirmom gatvės juostom (dubliuotųsi su A juostomis arba 1 eismo juosta).
Nemanau, kad ties pilimi turėtų užsibaigti trasa. Galėtų eiti darnaus judumo plane suplanuotos dvi atšakos, viena į Kaniūkus, kita į Šilainius.Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.05, 15:52.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
aš labai tikiuosi kad sankryžose tramvajus turės prioritetą...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš nenustebčiau, jei ir planuojamas pėsčiųjų tiltas nuo pilies galėtų būti su bėgiais, tuomet palei Neries krantinę, Baltų pr. iki ligoninės lengvai galima pratęsti liniją
Komentuoti:
-
Labai gerai atrodo sujungimas Gelezinkelio stoties su centru ir miegamaisiais rajonas - ypac turint omeny kad kaskada atsiras Rail Baltica ir bus daug daugiau traukiniu keleiviu. Taip pat prisijungia ir arena, stadionas - labai gerai renginiams.Paskutinis taisė vital7777; 2025.01.05, 11:21.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Vilijampolės/Šilainių pusėje tas žiedas neracionaliai eitų pačiu šlaitu, kur gyventojų aplink tiek daug nėra. Buvo pirminiuose savivaldybės papaišymuose atskira atšaka į Šilainius, gal ją turėsim kokiu kitu etapu.
Sutikčiau, kad šiaurinę žiedo dalį reikėtų pagal galimybes pratęsti iki Klinikų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu kodel studija nepasiūlė tuomet užžiedintos linijos, pvz taip(žalia spalva-mano pripaišymas):
Komentuoti:
-
Neturiu prenumeratos, įdomu ar ištikrųjų bus tik 1 linija kaip rodoma iliustracijoje
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...6gallery&pid=1
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gerai, kad pradeda. Yra galimybė ir iki Klinijų, ir į oro uostą, ir į kitą krantą.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O kažkada kalbėtas ES finansavimas 75% tokiems projektams vis dar egzistuoja kaip galimybė?
Komentuoti:
-
Iš vienos pusės, tikrai atrodo, kad siūloma linija eis tik tomis gatvėmis, kurios labai plačios ir/arba turi veją viduryje ir nebus skriaudžiami automobiliai (išskyrus Šv. Gertrūdos g.), iš kitos pusės, ši linija eina per tankiausias Kauno dalis - Eigulius, Dainavą ir Gričiupį, kuriuose gyvena beveik 40 proc. miesto gyventojų. Nors man norėtųsi, kad linija iš Šiaurės pr. pasuktu S. Žukausko, paskui P. Lukšio gatve per "Savą" eitų Kovo 11-osios g. iki 6 forto žiedo, ir dar gaila, kad linija neina iki Klinikų, kurios yra didžiausias darbdavys Kaune (bent jau vienoje lokacijoje dirbančių). Bet čia tik diletantiški pasvarstymai, reikia manyti, kad studija buvo atlikta kruopščiai. Smagu, kad linija eis išilgai pailgo Kauno centro (nors KMP tikrai gal nėra tinkamiausia gatvė).
https://geodata.lt/kauno-miesto-gyventoju-skaicius/
Bet kokiu atveju, jei bus imamasi šito projekto, tai būtų didžiulis proveržis. Kažkaip sunku patikėti, kad bus žalia šviesa, nes bus laaabai daug verkimo iš didelės dalies visuomenės.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ne robotasBuvo tiesiog parinktos gatvės kuriose yra daugiausiai erdves idėti tramvajų bėgius nenuimant eismo juostų, jei šis maršrutas tikrai rimtai matomas tai nieko gero.
Kad eina per KM prospektą sunku pasakyti ar gerai. Kadangi ten dabar nėra iš vis jokio VT, negaliu sakyti kad tai tramvajus ten blogai, gal ir neblogai labiau prijungti salos objektus ir Akropolį, bei turėti express centro apvažiavimą į Vilijampolę ar Šilainius, bei nekanibalizuoti esamų maršrutų, nors aišku minusų irgi daug
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Effka Rodyti pranešimąAtlikta Kauno viešojo transporto studija rekomenduoja irengti tramvajų ir pridedama potenciali tramvajaus linijos schema.
Straipsnis mokamas, tai daugiau detalių įvardinti negaliu, nes neturiu prenumeratos.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...odyti-35858706
Komentuoti:
-
Parašė ne robotasBuvo tiesiog parinktos gatvės kuriose yra daugiausiai erdves idėti tramvajų bėgius nenuimant eismo juostų, jei šis maršrutas tikrai rimtai matomas tai nieko gero.
Komentuoti:
-
Atlikta Kauno viešojo transporto studija rekomenduoja irengti tramvajų ir pridedama potenciali tramvajaus linijos schema.
Straipsnis mokamas, tai daugiau detalių įvardinti negaliu, nes neturiu prenumeratos.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...odyti-35858706Paskutinis taisė Effka; 2025.01.04, 20:18.
- 21 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aišku, galimas kai kurių, ar net visų, variantų miksas. Bet kad ten kažkas dodgy ir nešvaru su ta studija, imho, yra daugiau, nei akivaizdu.
Komentuoti:
-
Na bent keli žmonės aukščiau išvardijo argumentus, kurie verčia abejoti dėl būsimos studijos kokybės. Įmonės tiesiog neatrodo rimtai. Tik nesutikčiau dėl vertinimo, kad tai būtinai korupcija, nes manau, kad kaltas tiesiog žemiausios kainos kriterijus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
blin kaip graudu skaityti, kai kurie žmonės savo nuomonę, ar spėliojimus pateikia kaip faktus...
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Būtent tai gyvenime ir vyksta. Tai yra užsakovas nustato, kokį studijos rezultatą nori gauti, o studijos rengėjai pritempia skaičius prie reikalingo atsakymo. Vilnius aiškiai buvo užsakęs paneigti tramvajaus galimybę, kad tik nereiktų nieko daryti. Ką užsakė, tą ir gavo. Ką užsakė Matijošaitis, galime tik spėlioti. Gal kaip tik jo ambicijos siekia tramvajaus statybos, o gal portalo į iškreiptą laiko-erdvės kontinuumą, o gal atvirkščiai - atkurti 90-ujų VT stuburą - susisiekimą maršrutiniais taksi.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: