Jei šita linija bus statoma, ji bus bandomoji ir niekas didelių perkasimų ir tunelių nedarys. Manau išvis nei vieno tunelio pradžioje nebus, o minimaliais kaštais bandoma išnaudoti esamą infrastruktūrą.
Galbūt tai viena iš priežasčių ir kodėl trasa pasirinkta nekertant upės.
Ir dabartinė valdžia Kaune šiaip studijų neužsakinėja, bet užsakoma tam, kad daryti. Todėl, nors ir mažais kaštais, bet turėtų būti daroma.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Puiki schema bet jei planuojam platų tinklą norėtųsi linijos kuri prijungtų stotį su klinikomis pro stadioną.
Nežinau ar Parodos įkalnė įveikiama tramvajui, svajojant drąsiai trasą pagreitinti ir dvigubai sumažinti gradientą būtų galima pasikasant po Ąžuolynu.
Tarp stoties ir klinikų stojant tik prie stadiono ir Savanorių pr būtų itin greita jungtis ir su tais pačiais Eiguliais.
Turėti klinikas ir stadioną prijungtą prie traukinių stoties su light rail būtų didelė nauda ne tik Kaunui bet ir visai Lietuvai
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąŠtai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:
Nežinau ar Parodos įkalnė įveikiama tramvajui, svajojant drąsiai trasą pagreitinti ir dvigubai sumažinti gradientą būtų galima pasikasant po Ąžuolynu.
Tarp stoties ir klinikų stojant tik prie stadiono ir Savanorių pr būtų itin greita jungtis ir su tais pačiais Eiguliais.
Turėti klinikas ir stadioną prijungtą prie traukinių stoties su light rail būtų didelė nauda ne tik Kaunui bet ir visai Lietuvai
Paskutinis taisė jan; 2025.01.09, 13:15.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
O kodėl problema? Ar kainos Maximoje Prienuose ir Kėdainiuose mažesnės? Ar vaistinėse vaistų kaina tokių miestų gyventojams žemesnė, kad už tą patį darbą turėtų būti mažesnis atlyginimas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąTas pirmas Kauno maršrutas atkartoja automobilistų magistralinį maršrutą, gal ir gerai siekiant persodinti kauniečiusį VT. Nors labiau norėtųsi stygų kertančių miestą tiesiai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tas pirmas Kauno maršrutas atkartoja automobilistų magistralinį maršrutą, gal ir gerai siekiant persodinti kauniečiusį VT. Nors labiau norėtųsi stygų kertančių miestą tiesiai.
Dėl vairuotojų nemanau kad būtų didelė problema, mačiau jutūbėj kaip Lenkijoje ukrainietė pabėgėlė po trumpų kursų pilotuoja tramvajų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKoks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.
Kaip pirmajai trasai ji parinkta labai logiškai įvertinant infrastruktūros įrengimo kaštus, gyventojų pasiskirstymą ir potencialą tankiai užstatyti garažus Eiguliuose, Pramonės pr prieigas ir traukinių stoties aplinką iškeliant geležinkelių depus su jų kelynais.
Paskutinis taisė jan; 2025.01.09, 12:41.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Valstiečiai /žalieji/, lol
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Tramvajui vairuotoju manau nebutu sunku rast, nes tai butu nauja, cool, modernu.
Dabartiniai autobusu vairuotojai yra tie, kuriem vaikysteje reikejo grustis senuose Ikarusuose, kurie vidury Parodos kalno stabteldedavo, nes pritrukdavo smarves kilti.Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.09, 11:11.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
O kodėl problema? Ar kainos Maximoje Prienuose ir Kėdainiuose mažesnės? Ar vaistinėse vaistų kaina tokių miestų gyventojams žemesnė, kad už tą patį darbą turėtų būti mažesnis atlyginimas?
Ir šiaip tau tada turbūt bus naujiena, kad skirtinguose miestuose vidutiniai atlyginimai yra skirtingi nepaisant kad sviestas visur vienodai kainuoja (bet apgyvendinimas pigiau).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKoks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.Paskutinis taisė Lettered; 2025.01.09, 10:51.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKoks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Vidutinį profesijos atlyginimą tai aišku turėjau mintyje, kad vidutinį atsižvelgus į didmiestį.
Jeigu Kaune autobuso vairuotojai negauna daugiau nei autobuso vairuotojai Prienuose, Kėdainiuose ar Taurageje, tai žinoma, kad jie tada negauna vidutinio profesijos atlyginimo.
Aš rašiau priimdamas kaip faktą, kad jie gauna daugiau nei vairuotojai minėtuose miestuose. Jei gauna tiek pat - tada tikrai problema.
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąDidmiescio autobuso vairuotojo atlyginimas ir turetu buti aukstesnis nei vidutinis tarpmiestinio vairuotojo , ar mazo miesto autobuso vairuotojo atlyginimas, nes darbas yra nepalyginamai sunkesnis. Kur visa diena maltis eisme, o kur ramiai vaziuoti uzmiescio keliais. Be to ir pragyvenimas didmiestyje brangesnis, tad nenuostabu, kad bukai siulant "vidutini profesijos atlyginima" jauciamas "vairuotojų trūkumas" ™
Jeigu Kaune autobuso vairuotojai negauna daugiau nei autobuso vairuotojai Prienuose, Kėdainiuose ar Taurageje, tai žinoma, kad jie tada negauna vidutinio profesijos atlyginimo.
Aš rašiau priimdamas kaip faktą, kad jie gauna daugiau nei vairuotojai minėtuose miestuose. Jei gauna tiek pat - tada tikrai problema.
Komentuoti:
-
Koks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimąBet pripažinkime, studijos siūloma trasa - tikrai savotiška. Tramvajus sudaro miestuose VT stuburą, o ne šoninį kapiliarą. Tas žiedinis maršrutas nei šis, nei tas, ypač kaip pirmajai linijai.
Aš jau seniau esu pabraižęs savo pasiūlymų, reiks prie progos įkelti
Na ir iš tiesų - Šiaurės, Pramonės, Tunelio, KM prospektais nutiesti liniją matyt techniškai paprasčiau. Žodžiu variantas kompromisinis, bet gal kaip pirmas žingsnis gal ir visai nieko.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė transit Rodyti pranešimąSavivaldybė dar nepriėmė oficialaus sprendimo, tačiau socialiniame tinkle "Facebook" jau pasirodė pranešimų, kuriuose reiškiama neigiama nuomonė apie tramvajų.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Didmiescio autobuso vairuotojo atlyginimas ir turetu buti aukstesnis nei vidutinis tarpmiestinio vairuotojo , ar mazo miesto autobuso vairuotojo atlyginimas, nes darbas yra nepalyginamai sunkesnis. Kur visa diena maltis eisme, o kur ramiai vaziuoti uzmiescio keliais. Be to ir pragyvenimas didmiestyje brangesnis, tad nenuostabu, kad bukai siulant "vidutini profesijos atlyginima" jauciamas "vairuotojų trūkumas" ™
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė transit Rodyti pranešimąSavivaldybė dar nepriėmė oficialaus sprendimo, tačiau socialiniame tinkle "Facebook" jau pasirodė pranešimų, kuriuose reiškiama neigiama nuomonė apie tramvajų.
- 8 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: