Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sklansky
    replied
    Jei šita linija bus statoma, ji bus bandomoji ir niekas didelių perkasimų ir tunelių nedarys. Manau išvis nei vieno tunelio pradžioje nebus, o minimaliais kaštais bandoma išnaudoti esamą infrastruktūrą.

    Galbūt tai viena iš priežasčių ir kodėl trasa pasirinkta nekertant upės.

    Ir dabartinė valdžia Kaune šiaip studijų neužsakinėja, bet užsakoma tam, kad daryti. Todėl, nors ir mažais kaštais, bet turėtų būti daroma.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.09, 14:52.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė jan Rodyti pranešimą

    Puiki schema bet jei planuojam platų tinklą norėtųsi linijos kuri prijungtų stotį su klinikomis pro stadioną.
    Nežinau ar Parodos įkalnė įveikiama tramvajui, svajojant drąsiai trasą pagreitinti ir dvigubai sumažinti gradientą būtų galima pasikasant po Ąžuolynu.
    Tarp stoties ir klinikų stojant tik prie stadiono ir Savanorių pr būtų itin greita jungtis ir su tais pačiais Eiguliais.

    Turėti klinikas ir stadioną prijungtą prie traukinių stoties su light rail būtų didelė nauda ne tik Kaunui bet ir visai Lietuvai
    Tikrai, turėti tramvajų Parodos g. būt nuostabu, bet įkalnė jau tikrai sunkiai įveikiama. Radvilėnų pl. siaurokas, platinti nėra kur negadinant Ąžuolyno, o per patį jį tai man rodos per daug pasipriešinimo būtų.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Štai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:
    Puiki schema bet jei planuojam platų tinklą norėtųsi linijos kuri prijungtų stotį su klinikomis pro stadioną.
    Nežinau ar Parodos įkalnė įveikiama tramvajui, svajojant drąsiai trasą pagreitinti ir dvigubai sumažinti gradientą būtų galima pasikasant po Ąžuolynu.
    Tarp stoties ir klinikų stojant tik prie stadiono ir Savanorių pr būtų itin greita jungtis ir su tais pačiais Eiguliais.

    Turėti klinikas ir stadioną prijungtą prie traukinių stoties su light rail būtų didelė nauda ne tik Kaunui bet ir visai Lietuvai

    Click image for larger version  Name:	image_150091.png Views:	0 Size:	848,5 kB ID:	2175412
    Paskutinis taisė jan; 2025.01.09, 13:15.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    O kodėl problema? Ar kainos Maximoje Prienuose ir Kėdainiuose mažesnės? Ar vaistinėse vaistų kaina tokių miestų gyventojams žemesnė, kad už tą patį darbą turėtų būti mažesnis atlyginimas?
    jei išlaidos namų ūkių butų iš dvejų kintamųjų tada nesiskirtu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Tas pirmas Kauno maršrutas atkartoja automobilistų magistralinį maršrutą, gal ir gerai siekiant persodinti kauniečiusį VT. Nors labiau norėtųsi stygų kertančių miestą tiesiai.
    Palpatine schemoje https://www.miestai.net/forumas/foru...64#post2174764 pirmoji linija įsipaišo visai logiškai.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Tas pirmas Kauno maršrutas atkartoja automobilistų magistralinį maršrutą, gal ir gerai siekiant persodinti kauniečiusį VT. Nors labiau norėtųsi stygų kertančių miestą tiesiai.
    Dėl vairuotojų nemanau kad būtų didelė problema, mačiau jutūbėj kaip Lenkijoje ukrainietė pabėgėlė po trumpų kursų pilotuoja tramvajų.

    Komentuoti:


  • jan
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Koks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.
    Kaip rašiau čia yra sujungti 2 maršrutai, Eiguliai - Stotis ir Stotis - Senamiestis. Niekas nesitiki kad kažkas iš Eigulių važiuos juo iki pilies.
    Kaip pirmajai trasai ji parinkta labai logiškai įvertinant infrastruktūros įrengimo kaštus, gyventojų pasiskirstymą ir potencialą tankiai užstatyti garažus Eiguliuose, Pramonės pr prieigas ir traukinių stoties aplinką iškeliant geležinkelių depus su jų kelynais.

    Click image for larger version  Name:	auto kaunas.png Views:	1 Size:	521,0 kB ID:	2175400
    Paskutinis taisė jan; 2025.01.09, 12:41.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Valstiečiai /žalieji/, lol
    Tragisko lygio politike. Iskart savo rinkejom, bobutem suprantamon frazem kaip ‘pinigu plovimas’ svaidosi, net nesuprantant pinigu plovimo kaip savokos.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Tramvajui vairuotoju manau nebutu sunku rast, nes tai butu nauja, cool, modernu.

    Dabartiniai autobusu vairuotojai yra tie, kuriem vaikysteje reikejo grustis senuose Ikarusuose, kurie vidury Parodos kalno stabteldedavo, nes pritrukdavo smarves kilti.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.09, 11:11.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    O kodėl problema? Ar kainos Maximoje Prienuose ir Kėdainiuose mažesnės? Ar vaistinėse vaistų kaina tokių miestų gyventojams žemesnė, kad už tą patį darbą turėtų būti mažesnis atlyginimas?
    Gi paaiškino žmogus, kad dėl didesnio kiekio žmonių, kamščių ir pan darbas yra sudėtingesnis.

    Ir šiaip tau tada turbūt bus naujiena, kad skirtinguose miestuose vidutiniai atlyginimai yra skirtingi nepaisant kad sviestas visur vienodai kainuoja (bet apgyvendinimas pigiau).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Koks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.
    Pagal tokią logiką praktiškai jokio VT nereikia, nes per 1,5h galima ne tik iki Eigulių nueiti bet nuo pilies praktiškai į bet kurią miesto dalį, bet taip yra visuose panašaus dydžio į Kauną miestuose, bet ten tramvajai yra ir jais naudojasi žmonės. Manau ir Kaune naudotųsi ir tai turbūt vienintelė reali priemonė persodinti bent dalį žmonių iš auto į VT. Smagu, kad Kaunas bent studijas užsakinėja, priešingai nei Vilnius, kuris net nesvarsto nieko.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.01.09, 10:51.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Koks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.
    Tramvajus tai ne autikas, turės pirmumą sankryžose ir su niekuom nesimakaluos, greitis but stoks pat kaip ir su trūlu plius nekrato ir negazuoja lyg bulves vežtų

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Vidutinį profesijos atlyginimą tai aišku turėjau mintyje, kad vidutinį atsižvelgus į didmiestį.
    Jeigu Kaune autobuso vairuotojai negauna daugiau nei autobuso vairuotojai Prienuose, Kėdainiuose ar Taurageje, tai žinoma, kad jie tada negauna vidutinio profesijos atlyginimo.
    Aš rašiau priimdamas kaip faktą, kad jie gauna daugiau nei vairuotojai minėtuose miestuose. Jei gauna tiek pat - tada tikrai problema.
    O kodėl problema? Ar kainos Maximoje Prienuose ir Kėdainiuose mažesnės? Ar vaistinėse vaistų kaina tokių miestų gyventojams žemesnė, kad už tą patį darbą turėtų būti mažesnis atlyginimas?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Didmiescio autobuso vairuotojo atlyginimas ir turetu buti aukstesnis nei vidutinis tarpmiestinio vairuotojo , ar mazo miesto autobuso vairuotojo atlyginimas, nes darbas yra nepalyginamai sunkesnis. Kur visa diena maltis eisme, o kur ramiai vaziuoti uzmiescio keliais. Be to ir pragyvenimas didmiestyje brangesnis, tad nenuostabu, kad bukai siulant "vidutini profesijos atlyginima" jauciamas "vairuotojų trūkumas" ™
    Vidutinį profesijos atlyginimą tai aišku turėjau mintyje, kad vidutinį atsižvelgus į didmiestį.
    Jeigu Kaune autobuso vairuotojai negauna daugiau nei autobuso vairuotojai Prienuose, Kėdainiuose ar Taurageje, tai žinoma, kad jie tada negauna vidutinio profesijos atlyginimo.
    Aš rašiau priimdamas kaip faktą, kad jie gauna daugiau nei vairuotojai minėtuose miestuose. Jei gauna tiek pat - tada tikrai problema.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Tingintys vaikščioti važiuos.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Koks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied

    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Bet pripažinkime, studijos siūloma trasa - tikrai savotiška. Tramvajus sudaro miestuose VT stuburą, o ne šoninį kapiliarą. Tas žiedinis maršrutas nei šis, nei tas, ypač kaip pirmajai linijai.

    Aš jau seniau esu pabraižęs savo pasiūlymų, reiks prie progos įkelti
    Pažiūrėjus į gyventojų tankio žemėlapį matosi, kad siūloma linija "kabintų" dalį tankiausiai apgyvendintų miesto rajonų ir sujungtų juos su traukos taškais miesto centre (GS/AS, akropolis, arena, pats centras, senamiestis) ir už centro - pvz. Pramonės Maxima, urmo bazė, draugystės senukai ir t.t.

    Na ir iš tiesų - Šiaurės, Pramonės, Tunelio, KM prospektais nutiesti liniją matyt techniškai paprasčiau. Žodžiu variantas kompromisinis, bet gal kaip pirmas žingsnis gal ir visai nieko.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė transit Rodyti pranešimą
    Savivaldybė dar nepriėmė oficialaus sprendimo, tačiau socialiniame tinkle "Facebook" jau pasirodė pranešimų, kuriuose reiškiama neigiama nuomonė apie tramvajų.


    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250109_002816_Facebook.jpg
Views:	848
Size:	320,2 kB
ID:	2175310
    Valstiečiai /žalieji/, lol

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Didmiescio autobuso vairuotojo atlyginimas ir turetu buti aukstesnis nei vidutinis tarpmiestinio vairuotojo , ar mazo miesto autobuso vairuotojo atlyginimas, nes darbas yra nepalyginamai sunkesnis. Kur visa diena maltis eisme, o kur ramiai vaziuoti uzmiescio keliais. Be to ir pragyvenimas didmiestyje brangesnis, tad nenuostabu, kad bukai siulant "vidutini profesijos atlyginima" jauciamas "vairuotojų trūkumas" ™

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė transit Rodyti pranešimą
    Savivaldybė dar nepriėmė oficialaus sprendimo, tačiau socialiniame tinkle "Facebook" jau pasirodė pranešimų, kuriuose reiškiama neigiama nuomonė apie tramvajų.
    Taip taip, siaurtins gatves, neatsipirks, brangu.... O jei šia trasa planuotų tiesti 10 juostų greitkelį su skirtingų lygių sankryžom katučių plotų, ir orgazmus patirtų. Sakytų kad atsipirks per dienas ir blah blah. Old news

    Komentuoti:

Working...
X