Parašė Litch
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKoks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąJei šita linija bus statoma, ji bus bandomoji ir niekas didelių perkasimų ir tunelių nedarys. Manau išvis nei vieno tunelio pradžioje nebus, o minimaliais kaštais bandoma išnaudoti esamą infrastruktūrą.
Galbūt tai viena iš priežasčių ir kodėl trasa pasirinkta nekertant upės.
Ir dabartinė valdžia Kaune šiaip studijų neužsakinėja, bet užsakoma tam, kad daryti. Todėl, nors ir mažais kaštais, bet turėtų būti daroma.
Manyčiau tas sprendimas imti minimaliais kaštais išnaudojant esamą infrastruktūrą yra idealus variantas, kuris padėtų tuos visus mitus griaut, kad koks tai yra blogas variantas ir t.t. O taip pat pagaliau nebūsime skylė tarp turinčių šį dalyką:
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Tikrai, turėti tramvajų Parodos g. būt nuostabu, bet įkalnė jau tikrai sunkiai įveikiama. Radvilėnų pl. siaurokas, platinti nėra kur negadinant Ąžuolyno, o per patį jį tai man rodos per daug pasipriešinimo būtų.
P.S. Šis mitas, kad tramvajai negali kilti i įkalnes buvo Lietuvoje specialiai paskleistas siekiant diskredituoti tramvajaus sistemą, kaip galimą viešojo transporto alternatyvą.Paskutinis taisė Litch; 2025.01.09, 14:50.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Čia kolegos propaguoja maršrutų skaidymą, tai pasiūlysiu Parodos kalnui įterpti funikulierių.
Komentuoti:
-
Jei šita linija bus statoma, ji bus bandomoji ir niekas didelių perkasimų ir tunelių nedarys. Manau išvis nei vieno tunelio pradžioje nebus, o minimaliais kaštais bandoma išnaudoti esamą infrastruktūrą.
Galbūt tai viena iš priežasčių ir kodėl trasa pasirinkta nekertant upės.
Ir dabartinė valdžia Kaune šiaip studijų neužsakinėja, bet užsakoma tam, kad daryti. Todėl, nors ir mažais kaštais, bet turėtų būti daroma.Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.09, 14:52.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Puiki schema bet jei planuojam platų tinklą norėtųsi linijos kuri prijungtų stotį su klinikomis pro stadioną.
Nežinau ar Parodos įkalnė įveikiama tramvajui, svajojant drąsiai trasą pagreitinti ir dvigubai sumažinti gradientą būtų galima pasikasant po Ąžuolynu.
Tarp stoties ir klinikų stojant tik prie stadiono ir Savanorių pr būtų itin greita jungtis ir su tais pačiais Eiguliais.
Turėti klinikas ir stadioną prijungtą prie traukinių stoties su light rail būtų didelė nauda ne tik Kaunui bet ir visai Lietuvai
Komentuoti:
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimąŠtai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:
Nežinau ar Parodos įkalnė įveikiama tramvajui, svajojant drąsiai trasą pagreitinti ir dvigubai sumažinti gradientą būtų galima pasikasant po Ąžuolynu.
Tarp stoties ir klinikų stojant tik prie stadiono ir Savanorių pr būtų itin greita jungtis ir su tais pačiais Eiguliais.
Turėti klinikas ir stadioną prijungtą prie traukinių stoties su light rail būtų didelė nauda ne tik Kaunui bet ir visai Lietuvai
Paskutinis taisė jan; 2025.01.09, 13:15.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
O kodėl problema? Ar kainos Maximoje Prienuose ir Kėdainiuose mažesnės? Ar vaistinėse vaistų kaina tokių miestų gyventojams žemesnė, kad už tą patį darbą turėtų būti mažesnis atlyginimas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąTas pirmas Kauno maršrutas atkartoja automobilistų magistralinį maršrutą, gal ir gerai siekiant persodinti kauniečiusį VT. Nors labiau norėtųsi stygų kertančių miestą tiesiai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tas pirmas Kauno maršrutas atkartoja automobilistų magistralinį maršrutą, gal ir gerai siekiant persodinti kauniečiusį VT. Nors labiau norėtųsi stygų kertančių miestą tiesiai.
Dėl vairuotojų nemanau kad būtų didelė problema, mačiau jutūbėj kaip Lenkijoje ukrainietė pabėgėlė po trumpų kursų pilotuoja tramvajų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKoks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.
Kaip pirmajai trasai ji parinkta labai logiškai įvertinant infrastruktūros įrengimo kaštus, gyventojų pasiskirstymą ir potencialą tankiai užstatyti garažus Eiguliuose, Pramonės pr prieigas ir traukinių stoties aplinką iškeliant geležinkelių depus su jų kelynais.
Paskutinis taisė jan; 2025.01.09, 12:41.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Valstiečiai /žalieji/, lol
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Tramvajui vairuotoju manau nebutu sunku rast, nes tai butu nauja, cool, modernu.
Dabartiniai autobusu vairuotojai yra tie, kuriem vaikysteje reikejo grustis senuose Ikarusuose, kurie vidury Parodos kalno stabteldedavo, nes pritrukdavo smarves kilti.Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.09, 11:11.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
O kodėl problema? Ar kainos Maximoje Prienuose ir Kėdainiuose mažesnės? Ar vaistinėse vaistų kaina tokių miestų gyventojams žemesnė, kad už tą patį darbą turėtų būti mažesnis atlyginimas?
Ir šiaip tau tada turbūt bus naujiena, kad skirtinguose miestuose vidutiniai atlyginimai yra skirtingi nepaisant kad sviestas visur vienodai kainuoja (bet apgyvendinimas pigiau).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKoks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.Paskutinis taisė Lettered; 2025.01.09, 10:51.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKoks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Vidutinį profesijos atlyginimą tai aišku turėjau mintyje, kad vidutinį atsižvelgus į didmiestį.
Jeigu Kaune autobuso vairuotojai negauna daugiau nei autobuso vairuotojai Prienuose, Kėdainiuose ar Taurageje, tai žinoma, kad jie tada negauna vidutinio profesijos atlyginimo.
Aš rašiau priimdamas kaip faktą, kad jie gauna daugiau nei vairuotojai minėtuose miestuose. Jei gauna tiek pat - tada tikrai problema.
Komentuoti:
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąDidmiescio autobuso vairuotojo atlyginimas ir turetu buti aukstesnis nei vidutinis tarpmiestinio vairuotojo , ar mazo miesto autobuso vairuotojo atlyginimas, nes darbas yra nepalyginamai sunkesnis. Kur visa diena maltis eisme, o kur ramiai vaziuoti uzmiescio keliais. Be to ir pragyvenimas didmiestyje brangesnis, tad nenuostabu, kad bukai siulant "vidutini profesijos atlyginima" jauciamas "vairuotojų trūkumas" ™
Jeigu Kaune autobuso vairuotojai negauna daugiau nei autobuso vairuotojai Prienuose, Kėdainiuose ar Taurageje, tai žinoma, kad jie tada negauna vidutinio profesijos atlyginimo.
Aš rašiau priimdamas kaip faktą, kad jie gauna daugiau nei vairuotojai minėtuose miestuose. Jei gauna tiek pat - tada tikrai problema.
Komentuoti:
Komentuoti: