Parašė Sklansky
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Tramvajus Kaune
Collapse
X
-
Kad Aukštiesiems Šančiams ir taip arti ta Baršausko g. Pats gyvenu Prancūzų g. ir kai reikia einu iki slėnio st. jei 34, 42, 54 ar 6A neveža kur reikia / ilgai laukti. O iki centro ir taip 10 min pėstute.
- 3 patinka
-
Nereikia gal taip visko suefektyvinti, kad net iš Šančių - kur yra namažai daugiabučių, didelė ligoninė - reiktų važiuoti su persėdimu. Juo labiau iš Dainavos.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTrasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.
Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Trasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.
Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dar ir mero kadencija per trumpa.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąVisa tai yra labai gražu, bet kokios yra realios finansinės galimybės ir tokio projekto valdymo kompetencijos? Kiek tai realu įgyvendinti?
Komentuoti:
-
Iš to ką buvau persiskaitęs iš čia jau vykusių pokalbių, kolkas optimaliausias sprendimas būtų ieškoti ekspertų/patarėjų užsienyje, kur šio tipo tranzitas jau yra išvystytas. Su jais galėtume ne tik aptarti optimaliausias trasas, bet ir kaip operuoti šias naujas sistemas.
Finansavimas užtat yra kiek rimtesnė problema. Idealiam pasaulyje, jei nebūtų korupcijos miesto valdžioje, manau šią problemą būtų kiek paprasčiau išspręsti. Nemanau, kad operacinės kainos viršytų atsipirkimo lygį, tad pagal idėją mums tereikia pradinės investicijos leisiančios mums įkurti tramvajų pirmoje vietoje. (Europos sąjunga puikus šaltinis)Paskutinis taisė Dominykas Dikčius; 2025.01.10, 06:43. Priežastis: Pradėjau postą nereikalinga nesamone, pašalinau
Komentuoti:
-
Visa tai yra labai gražu, bet kokios yra realios finansinės galimybės ir tokio projekto valdymo kompetencijos? Kiek tai realu įgyvendinti?
Komentuoti:
-
Nors pačios linijos aišku yra svarbioji dalis, man labai įdomu kaip būtų įrengtos tam tikros stotys. Aš kaip visiškai šviežias šitame dalyke perdaug įdedu į tai apmąstymo, dėl savo nežinojimo, bet ar nereiktų bent tokiose spec. vietose kaip prie geležinkelio stoties dedikuotos tramvajaus stoties, o ne stotelių? Ypač jei sistema būtų plėčiama ir Čiurlionio gatvė taptų susiekimo centru? Kaip lygtais jau mačiau šiame forume išreikštą mintį - būtų formuojama teigiama tarptautinių keleivių nuomonė.
Bei nežinau kokia yra kitų nuomonė dėl linijos pravedimo Mindaugo prospektu, bet man ji jaučiasi kažko stokojanti. Nors linija praeitų pro išplėstinio centro centrą, jos nauda atrodo smarkiai limituota. Inžinierių vietoj aš bandyčiau ją pravesti pro Kęstučio arba Donelaičio gatvę, nes tada tramvajus turėtų daugiau potencialių naudotojų būdamas arčiau "tikrojo" miesto centro.
Donelaičio gatvė atrodo ypatingai patraukli, dėl jos mažesnio 90° posukių skaičiaus, švelnesnių posukių į kitas galimas trasas ateity. Plius, mano kita idėja, kad ar nebūtų įmanoma pernaudoti senųjų bėgių už Minkovskių gatvės, kad sujungti Žemąją Fredą su geležinkelio stotim ir Aleksotu, galėtų paimti "upės keleivius".Paskutinis taisė Dominykas Dikčius; 2025.01.09, 20:14. Priežastis: Radau kaip papildyti postą, paskubėjau jį įkeltį
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nesakau kad lygumom skirtas tramvajus, bet ta Parodos kalno stačioji dalis ir atrodė kaip per didelė. Jei nėra kliūčių, tuomet no brainer tramas tenParašė Litch Rodyti pranešimą
Parodos g. įkalnė yra 6-8% ir tik vienoje trumpoje atkarpoje 10% statumo. Šiuolaikinis tramvajus turi visų varančiųjų ratų sistemą ir tokią įkalnę įveikia be jokio vargo. Monrealyje tramvajai kyla į žymiai statesnę 14% statumo įkalnę, o tai jau toks statumas į kurį žiemą sunkiai įvažiuoja autobusai.
P.S. Šis mitas, kad tramvajai negali kilti i įkalnes buvo Lietuvoje specialiai paskleistas siekiant diskredituoti tramvajaus sistemą, kaip galimą viešojo transporto alternatyvą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Turejo. Siuo metu Europoje tramvajai be problemu vazineja Lisbon mieste 12% ir Shefield'e 10% statumo ikalnemis.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Viskas gerai, tik Montrealis neturi tramvajaus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Viskas gerai, tik Montrealis neturi tramvajaus.Parašė Litch Rodyti pranešimą
Parodos g. įkalnė yra 6-8% ir tik vienoje trumpoje atkarpoje 10% statumo. Šiuolaikinis tramvajus turi visų varančiųjų ratų sistemą ir tokią įkalnę įveikia be jokio vargo. Monrealyje tramvajai kyla į žymiai statesnę 14% statumo įkalnę, o tai jau toks statumas į kurį žiemą sunkiai įvažiuoja autobusai.
P.S. Šis mitas, kad tramvajai negali kilti i įkalnes buvo Lietuvoje specialiai paskleistas siekiant diskredituoti tramvajaus sistemą, kaip galimą viešojo transporto alternatyvą.
Komentuoti:
-
O koks normalus žmogus galėtų važiuoti Vilniaus 2G autobusu iš Santariškių į Centrą? Turbūt irgi joks, nes yra alternatyvų. Bet šis maršrutas Vilniuje juk populiariausias. Lygiai tas pats ir čia - iš Eigulių jau dabar iki centro greitai galima nusigauti T1, T2 ir T4 maršrutais, ten kažkokios geresnės jungties nei prailginti troleibusai nelabai ir reikia šiuo metu. Bet žmonės ne tik į centrą važiuoja - atsirastų normalesnė jungtis su Kauno kolegija, Urmo baze ir aplink esančiomis įstaigomis, Studentų miesteliu. O štai iš Šiaurės pr. pabaigos, Dainavos, Baršausko g. drąsiai būtų galima važiuoti centro link, nes planuojama trasa iš esmės būtų greitasis tramvajus.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKoks normalus žmogus važiuos iš Kauno šiaurinės dalies į centrą tokiu maršrutu? Ten iš Eigulių iki pilies greičiau pėsčiomis nueisi.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Manau čia žmonės labiau diskutuoja apie plėtrą, kur būtų sekantys etapai po pirmosios bandomosios trasos. Bent jau tikiuosi, kad taip galvoja, o ne kad šitie viso miesto išraizgymai iškart pirmu statymu atsirasParašė Sklansky Rodyti pranešimąJei šita linija bus statoma, ji bus bandomoji ir niekas didelių perkasimų ir tunelių nedarys. Manau išvis nei vieno tunelio pradžioje nebus, o minimaliais kaštais bandoma išnaudoti esamą infrastruktūrą.
Galbūt tai viena iš priežasčių ir kodėl trasa pasirinkta nekertant upės.
Ir dabartinė valdžia Kaune šiaip studijų neužsakinėja, bet užsakoma tam, kad daryti. Todėl, nors ir mažais kaštais, bet turėtų būti daroma.
Manyčiau tas sprendimas imti minimaliais kaštais išnaudojant esamą infrastruktūrą yra idealus variantas, kuris padėtų tuos visus mitus griaut, kad koks tai yra blogas variantas ir t.t. O taip pat pagaliau nebūsime skylė tarp turinčių šį dalyką:
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parodos g. įkalnė yra 6-8% ir tik vienoje trumpoje atkarpoje 10% statumo. Šiuolaikinis tramvajus turi visų varančiųjų ratų sistemą ir tokią įkalnę įveikia be jokio vargo. Monrealyje tramvajai kyla į žymiai statesnę 14% statumo įkalnę, o tai jau toks statumas į kurį žiemą sunkiai įvažiuoja autobusai.Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Tikrai, turėti tramvajų Parodos g. būt nuostabu, bet įkalnė jau tikrai sunkiai įveikiama. Radvilėnų pl. siaurokas, platinti nėra kur negadinant Ąžuolyno, o per patį jį tai man rodos per daug pasipriešinimo būtų.
P.S. Šis mitas, kad tramvajai negali kilti i įkalnes buvo Lietuvoje specialiai paskleistas siekiant diskredituoti tramvajaus sistemą, kaip galimą viešojo transporto alternatyvą.Paskutinis taisė Litch; 2025.01.09, 15:50.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Čia kolegos propaguoja maršrutų skaidymą, tai pasiūlysiu Parodos kalnui įterpti funikulierių.
Komentuoti:
-
Jei šita linija bus statoma, ji bus bandomoji ir niekas didelių perkasimų ir tunelių nedarys. Manau išvis nei vieno tunelio pradžioje nebus, o minimaliais kaštais bandoma išnaudoti esamą infrastruktūrą.
Galbūt tai viena iš priežasčių ir kodėl trasa pasirinkta nekertant upės.
Ir dabartinė valdžia Kaune šiaip studijų neužsakinėja, bet užsakoma tam, kad daryti. Todėl, nors ir mažais kaštais, bet turėtų būti daroma.Paskutinis taisė Sklansky; 2025.01.09, 15:52.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Tikrai, turėti tramvajų Parodos g. būt nuostabu, bet įkalnė jau tikrai sunkiai įveikiama. Radvilėnų pl. siaurokas, platinti nėra kur negadinant Ąžuolyno, o per patį jį tai man rodos per daug pasipriešinimo būtų.Parašė jan Rodyti pranešimą
Puiki schema bet jei planuojam platų tinklą norėtųsi linijos kuri prijungtų stotį su klinikomis pro stadioną.
Nežinau ar Parodos įkalnė įveikiama tramvajui, svajojant drąsiai trasą pagreitinti ir dvigubai sumažinti gradientą būtų galima pasikasant po Ąžuolynu.
Tarp stoties ir klinikų stojant tik prie stadiono ir Savanorių pr būtų itin greita jungtis ir su tais pačiais Eiguliais.
Turėti klinikas ir stadioną prijungtą prie traukinių stoties su light rail būtų didelė nauda ne tik Kaunui bet ir visai Lietuvai
Komentuoti:
-
Puiki schema bet jei planuojam platų tinklą norėtųsi linijos kuri prijungtų stotį su klinikomis pro stadioną.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąŠtai kaip įsivaizduočiau tramvajų Kaune:
Nežinau ar Parodos įkalnė įveikiama tramvajui, svajojant drąsiai trasą pagreitinti ir dvigubai sumažinti gradientą būtų galima pasikasant po Ąžuolynu.
Tarp stoties ir klinikų stojant tik prie stadiono ir Savanorių pr būtų itin greita jungtis ir su tais pačiais Eiguliais.
Turėti klinikas ir stadioną prijungtą prie traukinių stoties su light rail būtų didelė nauda ne tik Kaunui bet ir visai Lietuvai
Paskutinis taisė jan; 2025.01.09, 14:15.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
jei išlaidos namų ūkių butų iš dvejų kintamųjų tada nesiskirtu.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
O kodėl problema? Ar kainos Maximoje Prienuose ir Kėdainiuose mažesnės? Ar vaistinėse vaistų kaina tokių miestų gyventojams žemesnė, kad už tą patį darbą turėtų būti mažesnis atlyginimas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Palpatine schemoje https://www.miestai.net/forumas/foru...64#post2174764 pirmoji linija įsipaišo visai logiškai.Parašė gerietis Rodyti pranešimąTas pirmas Kauno maršrutas atkartoja automobilistų magistralinį maršrutą, gal ir gerai siekiant persodinti kauniečiusį VT. Nors labiau norėtųsi stygų kertančių miestą tiesiai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tas pirmas Kauno maršrutas atkartoja automobilistų magistralinį maršrutą, gal ir gerai siekiant persodinti kauniečiusį VT. Nors labiau norėtųsi stygų kertančių miestą tiesiai.
Dėl vairuotojų nemanau kad būtų didelė problema, mačiau jutūbėj kaip Lenkijoje ukrainietė pabėgėlė po trumpų kursų pilotuoja tramvajų.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: