Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Litch
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Faktas??? Tikrai jau baikit svaigt ​ Dar kartą jums rašau, kad erdvumas, tai yra užpildymo tankis, o jūs savo "faktą" grindžiate tramvajaus kursavimo dažnumu ir jo didesne talpa, nors neturite ir net negalite turėti net menkiausios patikimos informacijos apie tai ​ Nėra Kaune numatytas nei vienas tramvajaus maršrutas, nėra įvertintas jokio maršruto keleivių srautas ir tuo labiau kokio dydžio, kokiais intervalais tramvajus turėtų kursuoti...
    P.S. gal suklysiu, bet Tokijuje yra vienas geriausiai išvystytų VT pasaulyje. Viena iš bėginio transporto rūšių yra metro ir jis ten būna toks perpildytas.... Čia galite pasižiūrėti apie bėginio transporto erdvumą
    https://youtu.be/CopPs6E_sV0?si=EsnnnNuBTQhiDT8L
    Net nesinori atrasyti i tokias blevyzgas. Tramvajus yra erdvesnis, vietos kojoms tarp sedyniu yra daugiau nei autobuse, virs galvos irgi daugiau erdves, tarpai tarp sedyniu platesni. Vietos prie duru islipti yra daugiau, tiek pacios durys yra platesnes. Ir tai, dar syki kartoju, nera jokia prielaida, o faktas. Galite pameginti isrinkti bet kuri siuo metu Europos rinkoje siuloma tramvajaus modeli ir pasitkrinti pats, jei jau taip viskuo abejojate. Ir nereikia cia kliedeti apie isskirtinius atvejus kaip Tokijas, nes visu pirma musu demografija yra visiskai kita. O antra, jei jau taip uzpildomas tramvajus, tai uzpildymas autobusais butu visiskai neimanomas.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    Tai visiskai ne mano nuomone, tai yra pagrįstas faktas tramvajaus keleiviu kabina yra erdvesne nei autobuso ar troleibuso. Net nemaniau, kad siame forume ji dar reiketu irodineti. O del zymiai didesnes talpos ir vidutinio projektonio tramvajaus kursavimo daznumo Kauno dydzio mieste sausakimsai uzpildyti tramvaju, kaip dabar daznai nutinka su autobusais/troleibusais, ir kas yra viena is ju nepopuliarumo priezasciu, yra mazai tiketinas atvejis.
    ​​​​​​
    Faktas??? Tikrai jau baikit svaigt Dar kartą jums rašau, kad erdvumas, tai yra užpildymo tankis, o jūs savo "faktą" grindžiate tramvajaus kursavimo dažnumu ir jo didesne talpa, nors neturite ir net negalite turėti net menkiausios patikimos informacijos apie tai Nėra Kaune numatytas nei vienas tramvajaus maršrutas, nėra įvertintas jokio maršruto keleivių srautas ir tuo labiau kokio dydžio, kokiais intervalais tramvajus turėtų kursuoti...
    P.S. gal suklysiu, bet Tokijuje yra vienas geriausiai išvystytų VT pasaulyje. Viena iš bėginio transporto rūšių yra metro ir jis ten būna toks perpildytas.... Čia galite pasižiūrėti apie bėginio transporto erdvumą
    https://youtu.be/CopPs6E_sV0?si=EsnnnNuBTQhiDT8L

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė iLo Rodyti pranešimą
    Pasvaigom ir užteks, patys gi suprantam, kad jokio tramvajaus tikrai nebus. Čia taspats kas apie Vilniaus metro šnekėt. Tušti pokalbiai ir tiek.


    2019 metų vizualizacija (kuomet buvo tik žalgirio arena). Ją net vaizdavo troleibusuose ant ekranų, ar kas galėjo patikėti kad po 5 metų dauguma projektų bus užbaigti, o kiti pradedami statyti?

    "tušti pokalbiai" ar realūs planai?
    Kaunas turi labai stiprius precedentus tikėti KMS planais.
    Vilnius turi precedentus jais netikėti, juos vadinti "tuščiais pokalbiais". Toks ir skirtumas
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.01.12, 14:16.

    Komentuoti:


  • iLo
    replied
    Pasvaigom ir užteks, patys gi suprantam, kad jokio tramvajaus tikrai nebus. Čia taspats kas apie Vilniaus metro šnekėt. Tušti pokalbiai ir tiek.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Jūsų pagrindinis privalumas - visiškai niekuo nepagrįsta asmeninė, subjektyvi nuomonė.
    Žymiai daugiau asmeninės erdvės? Ar tai nepriklauso nuo keleivių kiekio ir transporto vienetų tam tikrame maršrute santykio?
    Komfortabilesnis važiavimas irgi tik jūsų asmeninis potyris...
    Tai visiskai ne mano nuomone, tai yra pagrįstas faktas tramvajaus keleiviu kabina yra erdvesne nei autobuso ar troleibuso. Net nemaniau, kad siame forume ji dar reiketu irodineti. O del zymiai didesnes talpos ir vidutinio projektonio tramvajaus kursavimo daznumo Kauno dydzio mieste sausakimsai uzpildyti tramvaju, kaip dabar daznai nutinka su autobusais/troleibusais, ir kas yra viena is ju nepopuliarumo priezasciu, yra mazai tiketinas atvejis.

    Kas del komfortabilesnio vaziavimo, tai nemaniau, kad yra zmoniu, kuriem neteko vaziuoti beginemis transporto priemonemis. Tai vel gi ne mano asmeninis potyris, o pagrystas faktas - del begiu transporto priemone tiesiog nesiubuoja i sonus, del ko vaziavimo potyris yra daug malonesnis.

    Pridedu vieno populiariausiu tramvajaus modeliu Alstom Citadis salono nuotrauka bendram isprusimui. Click image for larger version

Name:	tram_design_Nice_4.jpg
Views:	444
Size:	68,0 kB
ID:	2175889 ​​​​​​

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Komfortabilesnis važiavimas irgi tik jūsų asmeninis potyris...
    Tai tarkim ir mano potyris tada, ir turbūt ir daugiau forumiečių.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Jūsų pagrindinis privalumas - visiškai niekuo nepagrįsta asmeninė, subjektyvi nuomonė.
    Žymiai daugiau asmeninės erdvės? Ar tai nepriklauso nuo keleivių kiekio ir transporto vienetų tam tikrame maršrute santykio?
    Komfortabilesnis važiavimas irgi tik jūsų asmeninis potyris...

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

    LEZas ir taip jau per daug automobilizuotas, yra tarp greitkelių ir jis net nėra toks didelis, nedirba jame tiek daug žmonių. Jis net nesusirenka reguliaraus autobuso maršruto. Vidinė miesto dalis turi daug daugiau potencialo
    Nesurenka nes nepatogus maršrutas turbūt. 17h tenai būna milžiniški kaščiai, nes visi važiuoja su nuosavom mašinom.
    Nežiau kas yra daug arba mažai dirbančių žmonių, bet mano nuomone, kauno mastais tenai dirba tikrai daug žmonių,
    kutie dirba labai aiškiom valandom pvz. Nuo 8 h iki 17 h ir jiems viešas transportas būtų gera alternatyva. Pati Lezo teritorija taip pat nėra tokia jau maža kauno mastais..

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Kur čia buvo skundai? Kaip galima skųstis tuo, kas planuojama tik forumo komentaruose? O gal kažkur praleidau pirmoaios Kauno tramvajaus linijos atidarymo datą?
    Ok, dabar rimtai, kokie esminiai tramvajaus pranašumai prieš troleibusus ir elektrobusus?
    Pagrindinis privalumas butu tas, kad i tramvaju, skirtingai nei i greituosius autobusus, daug mieliau persestu automobiliu vairuotojai. Man asmeniskai tramvajaus didziausias pliusas lyginant su troleibusu, kad jame zymiai daugiau asmenines erdves. Aisku daug prideda ir zymiai komfortabilesnis vaziavimas nesikratant ir nesvyruojant i sonus.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Mano nuomone, tramvajaus linija labai praverstų LEZui.
    Leze dirba tūkstančiai žmonių kuriems manau tai būtų patogus susisiekimas.
    LEZas ir taip jau per daug automobilizuotas, yra tarp greitkelių ir jis net nėra toks didelis, nedirba jame tiek daug žmonių. Jis net nesusirenka reguliaraus autobuso maršruto. Vidinė miesto dalis turi daug daugiau potencialo

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Mano nuomone, tramvajaus linija labai praverstų LEZui.
    Leze dirba tūkstančiai žmonių kuriems manau tai būtų patogus susisiekimas.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Kur čia buvo skundai? Kaip galima skųstis tuo, kas planuojama tik forumo komentaruose? O gal kažkur praleidau pirmoaios Kauno tramvajaus linijos atidarymo datą?
    Ok, dabar rimtai, kokie esminiai tramvajaus pranašumai prieš troleibusus ir elektrobusus?

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą

    Aš nenoriu tramvajaus, man troleibusų ir gal elektrobusų užtektų
    Kas liečia triukšmą, tai Varšuvoj pakankamai nauji tramvajai kelia tikrai nemažą triukšmą...
    Esmė, kad žmonės kurie mieste gyvena, neturi tokių keistų su logika nesutampančių skundų, nes jie supranta kam ta tramvajus reikalingas...

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Vat naujos technologijos:

    https://www.youtube.com/watch?v=6Yl8h1R68D0
    Paskutinis taisė digital; 2025.01.10, 14:14. Priežastis: nepavyko [youtube]6Yl8h1R68D0[/youtube]

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Parašė TheCoach Rodyti pranešimą

    Absoliučiai visos tramvajaus linijos visur yra prie gyvenamųjų kvartalų, ar jūs norit tramvajaus plynam lauke tam kad pafotkint karts nuo karto?
    Aš nenoriu tramvajaus, man troleibusų ir gal elektrobusų užtektų
    Kas liečia triukšmą, tai Varšuvoj pakankamai nauji tramvajai kelia tikrai nemažą triukšmą...

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Jei gyvenama kažkur čia, o tramvajus eina Pramonės pr., kodėl nebūtų galima privažiuoti autobusu?

    Click image for larger version  Name:	IMG_1876.png Views:	0 Size:	936,2 kB ID:	2175571
    Tai ir sakau, kad jeigu žmogui patogu - žinoma, galima. Tik turi būti patogūs persėdimo taškai, gal netgi autobusai ir tramvajai galėtų važiuoti viena juosta šioje konkrečioje vietoje. Tiesiog referavau į jūsų ankstesnį komentarą, kuris nuskambėjo taip, lyg Šančiuose ir Dainavoje reikėtų privežamųjų maršrutų ir žmonės privalėtų persėdinėti centro link.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Jei gyvenama kažkur čia, o tramvajus eina Pramonės pr., kodėl nebūtų galima privažiuoti autobusu?

    Click image for larger version

Name:	IMG_1876.png
Views:	715
Size:	936,2 kB
ID:	2175571

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Tai iš Dainavos kaip tik persėdimai būtų efektyviau, nes ji toliau nuo centro.
    Dainava per didelis rajonas, kad versti žmones su persėdimais važiuoti iki centro. Taip, galbūt kažkam, kas dirba specifinėje KM prospekto vietoje, būtų patogiau, bet tikrai ne masiškai.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą

    Nereikia gal taip visko suefektyvinti, kad net iš Šančių - kur yra namažai daugiabučių, didelė ligoninė - reiktų važiuoti su persėdimu. Juo labiau iš Dainavos.
    Tai iš Dainavos kaip tik persėdimai būtų efektyviau, nes ji toliau nuo centro.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Trasos nauda tame, jog tiek ties Partizanų/Saulėtekio stotele, tiek ties Prancūzų g. būtų galima surinkti keleivius iš Dainavos ar Aukštujų Šančių ir, kad ir mažaisiais autobusais, kurie sukinėtųsi tik to rajono ribose, privežti prie tramvajaus sustojimo.

    Iš kitos pusės, kas jau taip norės iš šančių vykti į centrą su persėdimu, kai Bolt’as 5eur kainuoja.
    Kur 0.7 EUR (ar net nemokamai kas dažnai važiuoja ir viršija mėnesinį limitą), kur 5 EUR.

    Komentuoti:

Working...
X