Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sklansky
    replied
    Ar galėtų Raudondvario pl. iki žiedo nuo Vilijampolės tilto būti skirtas tik VT, o automibilių eismas vyktų Brastos g.?

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Ištiesų Šilainiai atrodo lyg būtu pamirštas KMS, ypač jei kalbant apie transportą ir Tramvajus manau padėtu, beto, Šilainiuose tai pat yra gan nemažai vietos ir maršrutas eitu per Vilijampolę, per kurią yra nemažai potencialo naujai statybai. Prieštai esu siūles Tramvajaus liniją į Šilainius. Iki ten statyti panašaus lygio, o gal net ir lengviau negu maršrutu iki Eigulių, nes dauguma gatvės jau laukia remonto, bei jose daug vietos. ( Vilijampolė kiek žinau eismo srautai gan nedideli tai Panerių g. galima būti padaryti tik VT arba ir vietiniam transportui, kas dažnai daroma Prancūzijoje, ypač Bordo ).
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.22, 15:49.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Keista, jog niekas nesureagavo.
    Kaip niekas? Bent 2 žmonės rašė šioje temoje apie Šilainius.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Keista, jog niekas nesureagavo.

    Šilainiai neįtraukti nei pirmu, nei antru, nei trečiu etapu. Niekas apie juos negalvoja, vieta, kuri taps tikru Kauno getu.
    Šilainiai visumoje prastai suprojektuoti, gan izoliuoti urbanistiškai nuo likusio miesto, pasiekiami tik keliomis normalesnėmis gatvėmis, o ties 2-a ligonine realiai susisiekimas su likusiu miestu tik Kėdainių g. ir Naujakurių g. kurios yra kaip kiemo gatvelės įvažiavimui į tokį rajoną. Tik kad Centras šiek tiek arčiau, svarbiausia dviračių trasa beveik nekerta sankryžų nes eina palei upę. Kažkiek išspręstų Prūsų g. tęsiniai link Raudondvario pl. ir Vakarinio aplinkkelio, bet apie šios gatvės tiesimą nieko nekalbama, galbūt ir nebus prioritetas šiuo metu.

    Tuo požiūriu Eiguliai ir Dainava geriau, nes labiau integruoti į likusį miestą, pasiekiami įvairiomis gatvėmis. Lengviau kažką projektuoti, kažką prijungti. Pvz. šalia yra LEZ, oro uostas, A1/A6 sankryža, senieji pramonės rajonai, bet tuo pačiu nesudėtingas susisiekimas su Centru. Tik nemažas trūkumas, kad nemažai daliai rajonų susidaro nemažas atstumas iki Centro, tai ten kur praeis planuojama linija, tai labai turėtų pagerinti situaciją (su sąlyga, kad nuveš tikrai greičiau nei dabar troleibusai ar autobusai, nestrigs kamščiuose).
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.22, 13:17.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Keista, jog niekas nesureagavo.

    Šilainiai neįtraukti nei pirmu, nei antru, nei trečiu etapu. Niekas apie juos negalvoja, vieta, kuri taps tikru Kauno getu.
    Kaip suprantu, čia ne tolesni etapai, o alternatyvios trasos pirmai linijai.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Kitos trasos. Na, šiek tiek besidubliuojančios, nes naujai kitom trasom bėgiai būtų tiesiami Savanorių pr., Ožeškienės, Donelaičio, Gertrūdos, Šauklių gatvėmis ir Vytauto pr.

    Click image for larger version

Name:	IMG_1914.jpeg
Views:	892
Size:	151,5 kB
ID:	2176259
    Keista, jog niekas nesureagavo.

    Šilainiai neįtraukti nei pirmu, nei antru, nei trečiu etapu. Niekas apie juos negalvoja, vieta, kuri taps tikru Kauno getu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Kalbu apie šiaurinę miesto dalį, pažymėjau galimą traukinių, tramvajų ir P+R hubą mėlynai. Anksčiau ar vėliau Kaunui reikės priemiestinės linijos į oro uostą, tokioje stotelėje galėtų stoti ir lėtieji Vilnius - Kaunas traukiniai. Kažkam, gyvenančiam prie tramvajaus linijos susitaupytų koks 7 km. kelionės (į vieną pusę) važiuojant traukiniu į KUN ar į kokius Kaišiadoris, nes nereiktų važiuoti iki centro ir vėl atgal. Atsimenu įvažiuojant į Kauną šiaurinėje dalyje dažnai iš autobuso išlipdavo tiek pat keleivių kiek centrinėje stotyje, tai principas būtų panašus. Kaunas tikrai gali sau leisti antrą traukinių stotelę/stotį, ypač jei ji sudaro mazgą su kamienine vietinio VT priemone.

    Na, bet aš iš dalies suprantu savivaldybę, nes tai yra pirma linija, ir, kaip kalbėjom, reikia tiesti greitai, o tokia trasa būtų sudėtingesnė. Tad tai nėra kažkokia labai didelė kritika.
    Truputį didėja kaina ir rizika, kad prisikabins dėl "niokojamos Nemuno šlaito gamtos" ir kad "traukinių triukšmo ir taip užtenka".

    Realiai liekam su variantu, kad būtent palei Muravos sankryžą, Dainavą, Eigulius yra didžiausią gyventojų koncentracija. Ne veltui ten yra Kalniečių tarpmiestinis sustojimas. Tai kažkoks persėdimo taškas geriausias būtų ten ir nauja linija į oro uostą ir ten galinčią įsikurt stotį nebūtų labai invasive projektas. Sakyčiau pagal projektuojamą liniją, geriausias taškas būtų ties Kauno Sauletėkiu, nes sukurtų paskatą sukurti mikrorajonui normalų traukos tašką, o ne tą turginį bardaką ką turime kaip Kauno Saulėtekis. Aišku Pigiausias variantas būtų Muravos sankryža (rekonstruojant A6 kelią), bet ten viskas atiduota automobiliui, vieta atokesnė, nemažai ir užstatyta naujais pastatais, o Pramonės-Krėvės žiedas, kaip sakant, nearti dirvonai Galima būtų įrengti itin patogią liniją sujungiančią LEZ, oro uostą, neitų svarbiausiomis gatvėmis, o erdvių vystymui labai daug.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.21, 21:09.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė puodukas Rodyti pranešimą
    Transport orientated development - kartu su savivaldybės projektu prie pilies, ar nebūtų protingiausia sukurti tramvajaus kilpą (= public transport hub) prie pilies ir taip pritraukti didesnį žmonių srautą link senamiesčio? Prisegu iliustracijų:
    Pirma linija tikrai daug duoda peno transport oriented development'ui.
    • Traukos taškas Eiguliuose. Geriausia vieta vystymui būtų dabartinis Šiaurės pr.-Žukausko g. žiedas. Vietoje IKI Vitebskas įrengti naują traukos tašką, patogiai pasiekiamą pėsčiomis.
    • Kauno Saulėtekis. Itin apleista aplinka su ištrupėjusiais šaligatviais. Pamąsčiau, kad reiktų perkelti Saulėtekio zoną arčiau Pramonės pr. padaryt VT hub'ą su vietiniu traukos tašku. Tą nepatogų žiedą irgi panaikinti. Aplinkiniai didžiuliai tušti plotai labai patogūs naujai statybai. Pats Kauno Sauletėkis galbūt taptų nauja gyvenama statyba, panašiai kaip priešingoje gatvės pusėje. Čia gali būti vystomas padorus persėdimo mazgas, kur būtų galima nuvykti į LEZ ar oro uostą (o toliau Rygą, Klaipėdą, Vilnių).
    • Kauno Akropolis. Perstatyt Akropolį į panašų kaip planuojamas Akropolis prie Vilniaus Vingio parko, bet tuo pačiu atvesti traukinio liniją. Naikinti esamą automobilių garažą, įrengti patogią dengtą stotį, kad nereiktų išeiti į lauką. Patį parkavimą organizuot po žeme, o jeigu daryt garažą tai tokį, kad nesijaustų, pvz. įrengiant kokiam pastate.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Teisingai šneka projekto kūrėjai, kas čia buvo mažai minima, jog VT yra ir svarbi miesto imidžo/stiliaus dalis.

    Mano pasąmonėj Viena asocijuojas su raudonais tramvajais, išgirdus apie Londoną mintyse dažnai atsivaizduoja metro tunelis, Varšuva neatsiejama nuo geltono VT.

    Vaikštinėjant po Vilnių man visada neapleisdavo jausmas, jog kažko tam miestui trūksta, lyg nepilnas jis. Ir tai turbūt ir bus visur atpažįstamas ir monolitinis VT.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Kalbu apie šiaurinę miesto dalį, pažymėjau galimą traukinių, tramvajų ir P+R hubą mėlynai
    Ten man rodos neiseitu taip padaryti - didelis auksciu skirtumas - slaitais reiktu leistis iki begiu, ir paskui atgal i virsu uzkilti. Bent jau nera taip paprasta ir pigu.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

    Kaip suprasti? taigi eina ta pirma linija per gelezinkelio stoti:
    Kalbu apie šiaurinę miesto dalį, pažymėjau galimą traukinių, tramvajų ir P+R hubą mėlynai. Anksčiau ar vėliau Kaunui reikės priemiestinės linijos į oro uostą, tokioje stotelėje galėtų stoti ir lėtieji Vilnius - Kaunas traukiniai. Kažkam, gyvenančiam prie tramvajaus linijos susitaupytų koks 7 km. kelionės (į vieną pusę) važiuojant traukiniu į KUN ar į kokius Kaišiadoris, nes nereiktų važiuoti iki centro ir vėl atgal. Atsimenu įvažiuojant į Kauną šiaurinėje dalyje dažnai iš autobuso išlipdavo tiek pat keleivių kiek centrinėje stotyje, tai principas būtų panašus. Kaunas tikrai gali sau leisti antrą traukinių stotelę/stotį, ypač jei ji sudaro mazgą su kamienine vietinio VT priemone.

    Na, bet aš iš dalies suprantu savivaldybę, nes tai yra pirma linija, ir, kaip kalbėjom, reikia tiesti greitai, o tokia trasa būtų sudėtingesnė. Tad tai nėra kažkokia labai didelė kritika.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Šiandien rytas prasidėjo reels’u apie puikią Vienos VT sistemą, kur perkant metinį bilietą, dienos kaina gaunasi 1eur. Ypatingai populiari ir efektyvi sistema.

    Tada atsitiktinai per radiją išgirdau šnekant Vilniaus savivaldybės atstovą apie permainas Vilniaus VT: kaina keliama dvigubai, maršrutai tankinami, dažninamas reisų skaičius. Džiaugiamasi didėjančiais srautais, kurie gali pranašauti naujos VT sistemos atsiradimą.

    Kitaip tariant, kol yra stagnacija ir nėra politinės valios tenkinamasi esama situacija, t.y. VT sistemos kaštai perkeliami ant keleivių, spaudžiama citrina iš esamos neįgalios sistemos, kosmetiškai bandoma užkamšyti esamus trūkumus.

    Buvo ir skambinančių į studija, pagrinde klausinėjo, ar turėtų būti visai nemokamas VT, ar ne. Tokia situacija Vilniuje ant žemės, Kaunas keliais dideliais žingsniais priekyje.
    Tik, kad Kaune ne didinami, bet mažinami reisai (vasaris tvarkaraštis paliekamas ir pan)

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Šiandien rytas prasidėjo reels’u apie puikią Vienos VT sistemą, kur perkant metinį bilietą, dienos kaina gaunasi 1eur. Ypatingai populiari ir efektyvi sistema.

    Tada atsitiktinai per radiją išgirdau šnekant Vilniaus savivaldybės atstovą apie permainas Vilniaus VT: kaina keliama dvigubai, maršrutai tankinami, dažninamas reisų skaičius. Džiaugiamasi didėjančiais srautais, kurie gali pranašauti naujos VT sistemos atsiradimą.

    Kitaip tariant, kol yra stagnacija ir nėra politinės valios tenkinamasi esama situacija, t.y. VT sistemos kaštai perkeliami ant keleivių, spaudžiama citrina iš esamos neįgalios sistemos, kosmetiškai bandoma užkamšyti esamus trūkumus.

    Buvo ir skambinančių į studija, pagrinde klausinėjo, ar turėtų būti visai nemokamas VT, ar ne. Tokia situacija Vilniuje ant žemės, Kaunas keliais dideliais žingsniais priekyje.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Krabas padavė „liaudžiai“ opiumo, svaikite. Ar Kaunui reikia dar vienos dotuojamos transporto priemonės? Gal geriau išleisti pinigus tiltui per Nerį, nuo Baltų pr. Iki Žeimenos g. Nutiesti troleibusų liniją į Šilainius ir nuo šio tilto prisijungti prie 5 maršruto trasos Neries krantinėje. Manau šis tiltas išsklaidytu nemaža transporto srautą. Būtu gerai, kad nuo Varnių tilto iki Vileišio tilto gatvę išplatintu iki 4 juostų
    VT požiūriu neišeina. T5 pratęsti iki Šilainių nelogiška, nes arba nebebus aptarnaujama Varnių g. (troleibusą nukreiptus toliau Neries krantine ir Baltų pr. kalnu), arba troleibusas vinguriuos Vilijampole, taip prailgindamas kelionę į centrą Šilainių gyventojams (kontaktinį tinklą nutiesus Milikonių kalnu). Reikia tramvajaus linijos Neries kr. ir Baltų kalnu iki Šilainių ir sutvarkyti maršrutus , važiuojančius pro Milikonių kalną. T5 galėtų likti toks, koks yra, nuo Kauno pilies iki Varnių g. ateityje jis galėtų važiuoti autonomine eiga.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Labiausiai gaila, kad linija 'nepabučiuoja' geležinkelio linijos prieš pasukant į vakarus (iš centro pusės), nes vietinis traukinių ir tramvajų mazgas toje vietoje būtų tikrai reikalingas.
    Kaip suprasti? taigi eina ta pirma linija per gelezinkelio stoti:
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Krabas padavė „liaudžiai“ opiumo, svaikite. Ar Kaunui reikia dar vienos dotuojamos transporto priemonės? Gal geriau išleisti pinigus tiltui per Nerį, nuo Baltų pr. Iki Žeimenos g. Nutiesti troleibusų liniją į Šilainius ir nuo šio tilto prisijungti prie 5 maršruto trasos Neries krantinėje. Manau šis tiltas išsklaidytu nemaža transporto srautą. Būtu gerai, kad nuo Varnių tilto iki Vileišio tilto gatvę išplatintu iki 4 juostų
    o kam dar vienas dotuojamas tiltas?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Krabas padavė „liaudžiai“ opiumo, svaikite. Ar Kaunui reikia dar vienos dotuojamos transporto priemonės? Gal geriau išleisti pinigus tiltui per Nerį, nuo Baltų pr. Iki Žeimenos g. Nutiesti troleibusų liniją į Šilainius ir nuo šio tilto prisijungti prie 5 maršruto trasos Neries krantinėje. Manau šis tiltas išsklaidytu nemaža transporto srautą. Būtu gerai, kad nuo Varnių tilto iki Vileišio tilto gatvę išplatintu iki 4 juostų

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Pirma linija visada yra politiškai sunkiausia, jos nutiesimas būtų pusė darbo, reikalingo visai tramvajaus sistemai. Esu pripaišęs čia linijų Kaunui, bet apskritai idėja tiesti pirmą liniją kuo pigiau ir greičiau yra teisinga. Labiausiai gaila, kad linija 'nepabučiuoja' geležinkelio linijos prieš pasukant į vakarus (iš centro pusės), nes vietinis traukinių ir tramvajų mazgas toje vietoje būtų tikrai reikalingas.

    Smagiausia matyti savivaldybės transporto žmones, šnekančius lyg jiems nebūtų gerai užvožta per galvą su plyta. Vilniuje tokios patirties nesu dar turėjęs. Kalba tokius dalykus, kuriuos rašinėju po visus forumus jau gal dvidešimt metų. Jaučiuosi lyg perdavęs estafetę, džiaugiasi širdis

    ES finansavimą šitas projektas tikrai gaus ir gaus jį didelį, klausimas tik ar už teks politinės valios ir ambicijų. Nepatikėsiu, kol nepamatysiu, bet naujienos - tikrai šaunios ir laikom sukryžiuotus pirštus.

    Komentuoti:


  • puodukas
    replied
    Transport orientated development - kartu su savivaldybės projektu prie pilies, ar nebūtų protingiausia sukurti tramvajaus kilpą (= public transport hub) prie pilies ir taip pritraukti didesnį žmonių srautą link senamiesčio? Prisegu iliustracijų:


    Parašė puodukas Rodyti pranešimą

    Vesti tramvajų per Nerį į Šilainius vėlesnėse tramvajaus stadijose galima, tačiau reikėtų pažvelgti į dabartinį KMS tramvajaus planą. Kartu su šiuo projektu, ar nebūtų protingiausia sukurti tramvajaus kilpą prie pilies ir taip pritraukti didesnį žmonių srautą link senamiesčio? Prisegu iliustracijų:

    Click image for larger version  Name:	tramvajus.jpg Views:	0 Size:	185.6 KB ID:	2177983


    Attached Files

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Toks šūvis iš toliau: galimai, kai Kaunas pradės paleidinėti tramvajų, atsiras kažkas autonomiško ir tų vairuotojų nebereikės.
    Gal užtenka tų nesąmonių apie autonominius automobilius ir tramvajus. Netgi Ciuricho VT strategijos pristatyme vadovai minėjo, kad vairuotojas/darbuotojas vis tiek privalės likti, jeigu iškiltų problemų, kažkas su neįgaliaisiais ir pan. Juk galų gale tai aparatas, vežantis šimtus žmonių ir dar dažnu atveju pravažiuojantis pro sankryžas su komplikuotu eismu ir pro pėsčiųjų zonas, kur aplinkui vaikšto žmonės ir yra klausimai dėl dešimčių gyvybių. Autonomiškai važinės geriausiu atveju depe, o mieste, kur daug nenumatytų dalykų, to dar labai ilgai nesulauksime ir niekas nesiruošia to daryti.

    Dar yra daugybė neautomatizuotų metropolitenų, nors sąlygos automatizavimui yra kone idealios, lyginant su tramvajumi. Aišku, darant nuo nulio metropoliteną, automatizavimas yra logiškas (pvz. Kopenhaga), bet čia juk visiškai nuo kitų eismo dalyvių atskirtos trasos. Apie tramvajų nėra ką ir kalbėti.

    Komentuoti:

Working...
X