Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Litch
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

    Jie nebus pradinėje fazėje ir pagal šią schemą jei atsidarys tik po 2050 ( Bei dėl maršruto į Šilainius kyla gan nemažai klausimų )
    Bus. Pirmuoju etapu bus tiesiama trasa i Eigulius. aptarta anksciau forume. Ja realu uzbaigti apie 2035 m. Antroji linija testusi i Aleksota. Ji pabaigta butu apie 2042 m. ir 2050 m. pabaigtu trečiaja linija - Šilainiai. Suprantu, kad skamba kaip labai tolima ateitis, bet tokie maždaug ir būtų realistiniai šio projekto terminai. Ir po 2050 m. Kaunas tures tris tramvajaus linijas. Eiguliai, Garliava bei Šilainiai.
    Paskutinis taisė Litch; 2025.01.22, 21:20.

    Komentuoti:


  • SkyMan
    replied
    Geras video už ir prieš.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Realiausia linija į Šilainius yra Neries krantine ir Baltų prospektu iki ligoninės, bent jau vertinant dabartinę strategiją bėgius tiesti ten, kur ir taip platūs keliai. Problema su Šilainiais, kad ir kaip bežiūrėsi, tai yra atkarpa yra darbas (centras) - namai (Šilainiai/Vilijampolė) ir nieko daugiau, kai dabar siūlomoje trasoje yra daugiau traukos taškų: Kauno kolegija, Urmas, Molas, studentų miestelis, stotis, Žalgirio arena.

    O į Garliavą manau neverta tikėtis tramvajaus, bet ten ideali terpė greitiesiems prailgintiems autobusams su normaliu kursavimo grafiku ir taktiniu tvarkaraščiu.

    Turbūt racionaliausia Kaune būtų dvi tramvajaus ašys: dabar svarstomas žiedas (Eiguliai-Pramonės-Centras, su pratęsimu iki Šilainių) ir T1 atkartojanti jungtis šiaurė-pietūs (Eiguliai-Klinikos-Centras-Ž. Šančiai). Dabartinėmis aplinkybėmis sunkiai kažką daugiau prigalvosi.
    Tu manai, kad tramvajaus stoteliu bus tiek pat kaip pas troleibusus? Tramvajus nespes isibegedi ir tures stoti, tai pasakos, kad vaziuos iki z.sanciu nerealu, nes kelios stoteles bus pabaiga marsruto + zmoniu zymiai maziau nei Aleksote ir Garliavoje kartu sudejus. Atstumai ten kiti, placios gatves, greitas judejimas tramvajaus. Kauno rajono merija tik uz bus manau tokia sakai.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Dominykas Dikčius Rodyti pranešimą

    Nebūtinai link Tunelio g., bet visame Aleksote bendrai. Kaip ganėtinai netankiai apgyvendintam rajonui, Aleksotas yra perpildytas mašinų, kurios vietomis atrodo vos susitalpina dvejose juostose. Gal tai labiau yra prasto gatvių išplanavimo ženklas, bet su laiku tikrai reikės kažko rimtesnio tarp Kauno centro ir Garliavos, jei neketinama permąstyti gatvių struktūros.
    Norint is masinu persodinti zmones, tai ta ir darys

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Kaip tai neįtraukti? Antra ir trečia linijos studijoje - Aleksotas ir Šilainiai.

    Click image for larger version  Name:	image_150105.jpg Views:	0 Size:	58,2 kB ID:	2178497
    Jie nebus pradinėje fazėje ir pagal šią schemą jei atsidarys tik po 2050 ( Bei dėl maršruto į Šilainius kyla gan nemažai klausimų )
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.22, 20:58.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Keista, jog niekas nesureagavo.

    Šilainiai neįtraukti nei pirmu, nei antru, nei trečiu etapu. Niekas apie juos negalvoja, vieta, kuri taps tikru Kauno getu.
    Kaip tai neįtraukti? Antra ir trečia linijos studijoje - Aleksotas ir Šilainiai.

    Click image for larger version

Name:	image_150105.jpg
Views:	368
Size:	58,2 kB
ID:	2178497

    Komentuoti:


  • SkyMan
    replied
    Visiems kas domisi tramvajais arba kas jų nenori. Geras video su visais skaičiais ir palyginimais, su už ir prieš. Trukmė - 25min.

    Paskutinis taisė digital; 2025.01.22, 23:45. Priežastis: [YOUTUBE]QyNwBBzt2XU[/YOUTUBE]

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Realiausia linija į Šilainius yra Neries krantine ir Baltų prospektu iki ligoninės, bent jau vertinant dabartinę strategiją bėgius tiesti ten, kur ir taip platūs keliai. Problema su Šilainiais, kad ir kaip bežiūrėsi, tai yra atkarpa yra darbas (centras) - namai (Šilainiai/Vilijampolė) ir nieko daugiau, kai dabar siūlomoje trasoje yra daugiau traukos taškų: Kauno kolegija, Urmas, Molas, studentų miestelis, stotis, Žalgirio arena.

    O į Garliavą manau neverta tikėtis tramvajaus, bet ten ideali terpė greitiesiems prailgintiems autobusams su normaliu kursavimo grafiku ir taktiniu tvarkaraščiu.

    Turbūt racionaliausia Kaune būtų dvi tramvajaus ašys: dabar svarstomas žiedas (Eiguliai-Pramonės-Centras, su pratęsimu iki Šilainių) ir T1 atkartojanti jungtis šiaurė-pietūs (Eiguliai-Klinikos-Centras-Ž. Šančiai). Dabartinėmis aplinkybėmis sunkiai kažką daugiau prigalvosi.

    Komentuoti:


  • Dominykas Dikčius
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Nepamirštam dar Aleksoto-Garliavos. Reikės ir tą pusę. Eismas į ten nuo Tunelio g. yra kosminis.
    Nebūtinai link Tunelio g., bet visame Aleksote bendrai. Kaip ganėtinai netankiai apgyvendintam rajonui, Aleksotas yra perpildytas mašinų, kurios vietomis atrodo vos susitalpina dvejose juostose. Gal tai labiau yra prasto gatvių išplanavimo ženklas, bet su laiku tikrai reikės kažko rimtesnio tarp Kauno centro ir Garliavos, jei neketinama permąstyti gatvių struktūros.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Keista, jog niekas nesureagavo.

    Šilainiai neįtraukti nei pirmu, nei antru, nei trečiu etapu. Niekas apie juos negalvoja, vieta, kuri taps tikru Kauno getu.
    Nepamirštam dar Aleksoto-Garliavos. Reikės ir tą pusę. Eismas į ten nuo Tunelio g. yra kosminis.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Ar galėtų Raudondvario pl. iki žiedo nuo Vilijampolės tilto būti skirtas tik VT, o automibilių eismas vyktų Brastos g.?
    Ištikrūjų gal ir visai nebloga idėja. Tą raudonvario pl. atkarpą būtu galima humanitizuoti, ir sutvarkyti namus. Pasisodinus medžių, namai mažiau matosi, tad Vilijampolė galėtu ir visai gražiai atrodyti. https://maps.app.goo.gl/ug7TcMMrQJndC3iF9
    Liepojoje yra gan panašus rajonas į Vilijampolę bet atrodo palyginus tikrai visai neblogai.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.22, 17:29.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Ar galėtų Raudondvario pl. iki žiedo nuo Vilijampolės tilto būti skirtas tik VT, o automibilių eismas vyktų Brastos g.?

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Ištiesų Šilainiai atrodo lyg būtu pamirštas KMS, ypač jei kalbant apie transportą ir Tramvajus manau padėtu, beto, Šilainiuose tai pat yra gan nemažai vietos ir maršrutas eitu per Vilijampolę, per kurią yra nemažai potencialo naujai statybai. Prieštai esu siūles Tramvajaus liniją į Šilainius. Iki ten statyti panašaus lygio, o gal net ir lengviau negu maršrutu iki Eigulių, nes dauguma gatvės jau laukia remonto, bei jose daug vietos. ( Vilijampolė kiek žinau eismo srautai gan nedideli tai Panerių g. galima būti padaryti tik VT arba ir vietiniam transportui, kas dažnai daroma Prancūzijoje, ypač Bordo ).
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.22, 16:49.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Keista, jog niekas nesureagavo.
    Kaip niekas? Bent 2 žmonės rašė šioje temoje apie Šilainius.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Keista, jog niekas nesureagavo.

    Šilainiai neįtraukti nei pirmu, nei antru, nei trečiu etapu. Niekas apie juos negalvoja, vieta, kuri taps tikru Kauno getu.
    Šilainiai visumoje prastai suprojektuoti, gan izoliuoti urbanistiškai nuo likusio miesto, pasiekiami tik keliomis normalesnėmis gatvėmis, o ties 2-a ligonine realiai susisiekimas su likusiu miestu tik Kėdainių g. ir Naujakurių g. kurios yra kaip kiemo gatvelės įvažiavimui į tokį rajoną. Tik kad Centras šiek tiek arčiau, svarbiausia dviračių trasa beveik nekerta sankryžų nes eina palei upę. Kažkiek išspręstų Prūsų g. tęsiniai link Raudondvario pl. ir Vakarinio aplinkkelio, bet apie šios gatvės tiesimą nieko nekalbama, galbūt ir nebus prioritetas šiuo metu.

    Tuo požiūriu Eiguliai ir Dainava geriau, nes labiau integruoti į likusį miestą, pasiekiami įvairiomis gatvėmis. Lengviau kažką projektuoti, kažką prijungti. Pvz. šalia yra LEZ, oro uostas, A1/A6 sankryža, senieji pramonės rajonai, bet tuo pačiu nesudėtingas susisiekimas su Centru. Tik nemažas trūkumas, kad nemažai daliai rajonų susidaro nemažas atstumas iki Centro, tai ten kur praeis planuojama linija, tai labai turėtų pagerinti situaciją (su sąlyga, kad nuveš tikrai greičiau nei dabar troleibusai ar autobusai, nestrigs kamščiuose).
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.22, 14:17.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Keista, jog niekas nesureagavo.

    Šilainiai neįtraukti nei pirmu, nei antru, nei trečiu etapu. Niekas apie juos negalvoja, vieta, kuri taps tikru Kauno getu.
    Kaip suprantu, čia ne tolesni etapai, o alternatyvios trasos pirmai linijai.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Kitos trasos. Na, šiek tiek besidubliuojančios, nes naujai kitom trasom bėgiai būtų tiesiami Savanorių pr., Ožeškienės, Donelaičio, Gertrūdos, Šauklių gatvėmis ir Vytauto pr.

    Click image for larger version

Name:	IMG_1914.jpeg
Views:	923
Size:	151,5 kB
ID:	2176259
    Keista, jog niekas nesureagavo.

    Šilainiai neįtraukti nei pirmu, nei antru, nei trečiu etapu. Niekas apie juos negalvoja, vieta, kuri taps tikru Kauno getu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Kalbu apie šiaurinę miesto dalį, pažymėjau galimą traukinių, tramvajų ir P+R hubą mėlynai. Anksčiau ar vėliau Kaunui reikės priemiestinės linijos į oro uostą, tokioje stotelėje galėtų stoti ir lėtieji Vilnius - Kaunas traukiniai. Kažkam, gyvenančiam prie tramvajaus linijos susitaupytų koks 7 km. kelionės (į vieną pusę) važiuojant traukiniu į KUN ar į kokius Kaišiadoris, nes nereiktų važiuoti iki centro ir vėl atgal. Atsimenu įvažiuojant į Kauną šiaurinėje dalyje dažnai iš autobuso išlipdavo tiek pat keleivių kiek centrinėje stotyje, tai principas būtų panašus. Kaunas tikrai gali sau leisti antrą traukinių stotelę/stotį, ypač jei ji sudaro mazgą su kamienine vietinio VT priemone.

    Na, bet aš iš dalies suprantu savivaldybę, nes tai yra pirma linija, ir, kaip kalbėjom, reikia tiesti greitai, o tokia trasa būtų sudėtingesnė. Tad tai nėra kažkokia labai didelė kritika.
    Truputį didėja kaina ir rizika, kad prisikabins dėl "niokojamos Nemuno šlaito gamtos" ir kad "traukinių triukšmo ir taip užtenka".

    Realiai liekam su variantu, kad būtent palei Muravos sankryžą, Dainavą, Eigulius yra didžiausią gyventojų koncentracija. Ne veltui ten yra Kalniečių tarpmiestinis sustojimas. Tai kažkoks persėdimo taškas geriausias būtų ten ir nauja linija į oro uostą ir ten galinčią įsikurt stotį nebūtų labai invasive projektas. Sakyčiau pagal projektuojamą liniją, geriausias taškas būtų ties Kauno Sauletėkiu, nes sukurtų paskatą sukurti mikrorajonui normalų traukos tašką, o ne tą turginį bardaką ką turime kaip Kauno Saulėtekis. Aišku Pigiausias variantas būtų Muravos sankryža (rekonstruojant A6 kelią), bet ten viskas atiduota automobiliui, vieta atokesnė, nemažai ir užstatyta naujais pastatais, o Pramonės-Krėvės žiedas, kaip sakant, nearti dirvonai Galima būtų įrengti itin patogią liniją sujungiančią LEZ, oro uostą, neitų svarbiausiomis gatvėmis, o erdvių vystymui labai daug.
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.21, 22:09.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė puodukas Rodyti pranešimą
    Transport orientated development - kartu su savivaldybės projektu prie pilies, ar nebūtų protingiausia sukurti tramvajaus kilpą (= public transport hub) prie pilies ir taip pritraukti didesnį žmonių srautą link senamiesčio? Prisegu iliustracijų:
    Pirma linija tikrai daug duoda peno transport oriented development'ui.
    • Traukos taškas Eiguliuose. Geriausia vieta vystymui būtų dabartinis Šiaurės pr.-Žukausko g. žiedas. Vietoje IKI Vitebskas įrengti naują traukos tašką, patogiai pasiekiamą pėsčiomis.
    • Kauno Saulėtekis. Itin apleista aplinka su ištrupėjusiais šaligatviais. Pamąsčiau, kad reiktų perkelti Saulėtekio zoną arčiau Pramonės pr. padaryt VT hub'ą su vietiniu traukos tašku. Tą nepatogų žiedą irgi panaikinti. Aplinkiniai didžiuliai tušti plotai labai patogūs naujai statybai. Pats Kauno Sauletėkis galbūt taptų nauja gyvenama statyba, panašiai kaip priešingoje gatvės pusėje. Čia gali būti vystomas padorus persėdimo mazgas, kur būtų galima nuvykti į LEZ ar oro uostą (o toliau Rygą, Klaipėdą, Vilnių).
    • Kauno Akropolis. Perstatyt Akropolį į panašų kaip planuojamas Akropolis prie Vilniaus Vingio parko, bet tuo pačiu atvesti traukinio liniją. Naikinti esamą automobilių garažą, įrengti patogią dengtą stotį, kad nereiktų išeiti į lauką. Patį parkavimą organizuot po žeme, o jeigu daryt garažą tai tokį, kad nesijaustų, pvz. įrengiant kokiam pastate.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Teisingai šneka projekto kūrėjai, kas čia buvo mažai minima, jog VT yra ir svarbi miesto imidžo/stiliaus dalis.

    Mano pasąmonėj Viena asocijuojas su raudonais tramvajais, išgirdus apie Londoną mintyse dažnai atsivaizduoja metro tunelis, Varšuva neatsiejama nuo geltono VT.

    Vaikštinėjant po Vilnių man visada neapleisdavo jausmas, jog kažko tam miestui trūksta, lyg nepilnas jis. Ir tai turbūt ir bus visur atpažįstamas ir monolitinis VT.

    Komentuoti:

Working...
X