Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
Prie ko čia šita visiems žinoma info?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kur važiuoti ir kur sustoti renkasi vežėjas, ne savivaldybė. Savivaldybė gali a) nesuderinti maršruto ir jo sustojimų; b) išsakyti savo pageidavimus maršruto derinimo metu.
Fin.
Diskusija buvo ar geras pasiūlymas būtų stoti minėtoje/minėtose stotelėse, o ne kokia procedūra reikiama, kad ten stotų.
Comment
-
Todėl, kad mieste pusę stotelės gali paeiti.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gal suprasi geriau: mieste yra maršrutų, kurių vairuotojai stoja ne visose pakeliui esančiose stotelėse.
O čia kalbama apie daug didesnius laiko sutaupymus išlipus.
Kur kalba apie 30 stotelių mieste, iš kurių 4 nestoja, kur kalba ar 1 stotelę turėt, ar dar pridėt 1 kokią, kas daug patogumo pridės.
Comment
-
Tema yra tarpmiestinis susisiekimas, ir jis sprendžia būtent ši temas, o ne laisvalaikiu dirba miesto transportu. Jeigu vežėjas matys, kad papildomai sustojus atitinkamoje vietoje keleiviams bus patogiau – jis ir sustos.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Todėl, kad mieste pusę stotelės gali paeiti.
O čia kalbama apie daug didesnius laiko sutaupymus išlipus.
Kur kalba apie 30 stotelių mieste, iš kurių 4 nestoja, kur kalba ar 1 stotelę turėt, ar dar pridėt 1 kokią, kas daug patogumo pridės.
Prisiminkim a.a. Kryžkalnio stotį.
Comment
-
Na prie ko čia vėl tu visiems tą suprantamą faktą sakai.
Ginčas buvo ar reikia stoti, ar nereikia tad ir argumentai turi būti už ar prieš pagrindžiantys.
Krepšinio analogija - čia kaip vienas sakytų, kad Žalgiriui reikia pasiliki Dimšą, o kitas sakytų, kad nereikia ir kaip argumentą pateiktų "jei trenetis matys, kad reikia pasikikti tai ir pasiliks". Tai nėra argumentas pagrindžiantis teiginį, kad nereikia pasilikti, tai tiesiog visiems suprantamo fakto konstatavimas.
Na arba į aktualią paminklų Kaune temą. Vienas sako, kad nebereikia paminklų, kitas, kad reikia ir kaip argumentą pasakytų "jei savivaldybė nuspręs, kad reikia, tai ir statys"... Nu ne prie ko ginče šitas faktas, jis niekaip nesustiprina pozicijos, abi pusės pritaria ir supranta, kad jei nuspręs tai darys...
Paskutinis taisė Gator; 2024.05.18, 04:59.
Comment
-
Eilinis "privatizuokim" fail'as?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kur važiuoti ir kur sustoti renkasi vežėjas, ne savivaldybė. Savivaldybė gali a) nesuderinti maršruto ir jo sustojimų; b) išsakyti savo pageidavimus maršruto derinimo metu.
Fin.
Comment
-
Tik patikslinu tiems, kam neaišku: turėjau omeny teisę IŠLIPTI BEI ĮLIPTI visose stotelėse, kuriose IR DABAR stojama esant poreikiui. Ir kalbéjau ne apie pavažiavimą miesto ribose, o apie tarpmiestinį susisiekimą. Pvz., bilietas Kaunas-Kėdainiai turi suteikti teisę išlipti visose Kėdainių "zonos" stotelėse, numatytose maršrute. Nesvarbu, ar ta stotelė yra prieš stotį, ar po jos.
- 1 patinka
Comment
-
Beliko suprasti, kad _konkretaus_ Kaunas – Kėdainiai numatytos maršruto stotelės nebūtinai sutampa su vizualiai matomomis. Pvz, jei vienas vežėjas stoja "Kėdainiai – Arena" stotelėje, kitas joje nestoja.Parašė 1G2G Rodyti pranešimąTik patikslinu tiems, kam neaišku: turėjau omeny teisę IŠLIPTI BEI ĮLIPTI visose stotelėse, kuriose IR DABAR stojama esant poreikiui. Ir kalbéjau ne apie pavažiavimą miesto ribose, o apie tarpmiestinį susisiekimą. Pvz., bilietas Kaunas-Kėdainiai turi suteikti teisę išlipti visose Kėdainių "zonos" stotelėse, numatytose maršrute. Nesvarbu, ar ta stotelė yra prieš stotį, ar po jos.
Ką daryti, kad stotų visi? Savivaldybė, derindama visus susijusius maršrutu, gali primygtinai pasiūlyti stoti šioje stotelėje. Arba perkelti ten autobusų stotį. Į tai vežėjas iš principo gali atsakyti tik savo kainodara.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.05.18, 12:56.
Comment
-
Daugelyje tarpmiestinio ir priemiestinio susisiekimo maršrutų dirba savivaldybių įmonės, taip kad pro šalį.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Eilinis "privatizuokim" fail'as?
Comment
-
Šitame straipsnyje pabandžiau parodyti bendrą situaciją ir sistemines problemas.
Tarpmiestiniai autobusai: užprogramuotas susinaikinimas
https://100minciu.wordpress.com/2024...usinaikinimas/
Tarpmiestiniai autobusai tirpsta kaip pavasarinis sniegas. Kas nulėmė ir užprogramavo tokį tarpmiestinių autobusų nykimą bei kaip situaciją pakeisti? Kodėl mikriukizacija yra blogis, kodėl dabartinis pritaikymas neįgaliesiems yra žalingas ir kas apskritai kaltas dėl nestabdomos transporto degradacijos?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 17 patinka
Comment
-
Daugumai išsakytų minčių pritariu.Parašė taccido Rodyti pranešimąŠitame straipsnyje pabandžiau parodyti bendrą situaciją ir sistemines problemas.
Tarpmiestiniai autobusai: užprogramuotas susinaikinimas
https://100minciu.wordpress.com/2024...usinaikinimas/
Tarpmiestiniai autobusai tirpsta kaip pavasarinis sniegas. Kas nulėmė ir užprogramavo tokį tarpmiestinių autobusų nykimą bei kaip situaciją pakeisti? Kodėl mikriukizacija yra blogis, kodėl dabartinis pritaikymas neįgaliesiems yra žalingas ir kas apskritai kaltas dėl nestabdomos transporto degradacijos?
Vienas pastebéjimas: Lietuvoje traukinių (ir autobusų) keleiviams galioja lygiai tokios pačios kompensacijų sąlygos kaip Vokietijoje - jos numatytos ES reglamentais, jie tik perkelti į Lietuvos teisę. Ir taip, šios kompensacijos galioja tik autobusų maršrutams, ilgesniems nei 250 km. Žinoma, ES nedraudžia šalims pačioms numatyti ir didesnes keleivių teises (pvz., trumpesniuose maršrutuose).
- 1 patinka
Comment
-
Ačiū už pastabą. Bet kodėl autobusams galioja tas 250 km atstumas? Kuo autobusai tokie stebuklingi, kad keleivio laikas mažiau vertingas, nei traukinio keleivio? Ir Vokietijoje, ir Lietuvoje jei traukinys vėluoja galutinėje stotyje 60+ min., gauni 25 % bilieto kainos, jeigu 120+ min. – 50 %. Kas čia per nesąmonė, kad autobusams skaičiuojamas vėlavimas iš pradinės stoties ir dar maršrutas turi būti ilgas?Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
Daugumai išsakytų minčių pritariu.
Vienas pastebéjimas: Lietuvoje traukinių (ir autobusų) keleiviams galioja lygiai tokios pačios kompensacijų sąlygos kaip Vokietijoje - jos numatytos ES reglamentais, jie tik perkelti į Lietuvos teisę. Ir taip, šios kompensacijos galioja tik autobusų maršrutams, ilgesniems nei 250 km. Žinoma, ES nedraudžia šalims pačioms numatyti ir didesnes keleivių teises (pvz., trumpesniuose maršrutuose).
Beje, va dar vienas atvejis su vėlavimu:
Čia jau labiau priemiestinio transporto problematika, ypač aplink apskričių ar rajonų centrus. Sakyčiau, pirmiausia reikia apsibrėžti tam tikrus kokybės standartus bent jau didesniems miestams ir miesteliams.Parašė 1G2G Rodyti pranešimąBeje, dar nepaminėta, kad yra nemažai vietovių, kurios pasiekiamos autobusais tik kelis kartus per savaitę...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Manau, logika tokia, kad daugelis autobusų bendrovių, ypač vežančių trumpesniais atstumais, nėra tokios turtingos kaip geležinkelio (ar juolab aviacijos) bendrovės. O ilguose maršrutuose dažniausiai vėluojama dėl kamščių, kurie nėra vežėjo kaltė. Todėl būtų pernelyg didelė administracinė našta bendrovėms įrodinėti kiekvienam pasiskundusiam keleiviui, kad jos nekaltos ir kompensacija nepriklauso.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Ačiū už pastabą. Bet kodėl autobusams galioja tas 250 km atstumas? Kuo autobusai tokie stebuklingi, kad keleivio laikas mažiau vertingas, nei traukinio keleivio? Ir Vokietijoje, ir Lietuvoje jei traukinys vėluoja galutinėje stotyje 60+ min., gauni 25 % bilieto kainos, jeigu 120+ min. – 50 %. Kas čia per nesąmonė, kad autobusams skaičiuojamas vėlavimas iš pradinės stoties ir dar maršrutas turi būti ilgas?
Žinoma, galima ginčytis. Čia vienas iš pavyzdžių, kur gali kažką nuveikti mūsų išrinkti europarlamentarai. Todėl pabalsuokite
- 1 patinka
Comment
-
Gal iš tikrųjų buvo tokia logika. Bet visiškai skandalinga, kad Lietuvoje nėra jokios tvarkos dėl persėdimų ir jungtinių bilietų. Nes jeigu vienu maršrutu važiuoja bendrovė A, kitu B, tai dėl vėlavimo nespėjęs persėsti keleivis lieka už borto. Ypač jeigu vienu mašrutu važiuos 245 km, o kitu 10 km.Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
Manau, logika tokia, kad daugelis autobusų bendrovių, ypač vežančių trumpesniais atstumais, nėra tokios turtingos kaip geležinkelio (ar juolab aviacijos) bendrovės. O ilguose maršrutuose dažniausiai vėluojama dėl kamščių, kurie nėra vežėjo kaltė. Todėl būtų pernelyg didelė administracinė našta bendrovėms įrodinėti kiekvienam pasiskundusiam keleiviui, kad jos nekaltos ir kompensacija nepriklauso.
Žinoma, galima ginčytis. Čia vienas iš pavyzdžių, kur gali kažką nuveikti mūsų išrinkti europarlamentarai. Todėl pabalsuokite
Kažin, ar Europarlamente pavyktų kažką tokio keisti. Čia turbūt tik valstybės mastu ką nors galima padaryti, bet reikės dar daug metų...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Pernai važiavau maršrutu Palanga - Vilnius pro Klaipėdą, Raseinius, berods gal dar Ariogalą. Sakyčiau 90+% keleivių buvo senyvos moterys. Visiškas Babushka Express. Lietuvoje VT yra apleistas iki tokio lygio, kad, neturėdamas automobilio, turi džiaugtis bet kuo, ką tau numeta iš gailesčio. Esame panašesni į Pietų Ameriką šioje srityje nei į Europą, o skirtumas su likusia Europa ne mažėja, o auga.
- 6 patinka
Comment
-
Pakeitimus siūlo ne kas kitas, o europarlamentarai. Jie taip pat gali prašyti Komisijos pasiūlyti atnaujintą teisės aktą.Parašė eigh Rodyti pranešimąEuroparlamentas negali siūlyti įstatymų, jis juos tik tvirtina ir derasi dėl pakeitimų. Taip kad europarlamentarai net norėdami nepadėtų.
Bet nenukrypkime nuo temos.
Comment
-
Gerai, kad iš viso keleivių buvo. O senyvos moterys irgi turi teisę keliauti - puiku, kad dar turi kaip.Parašė VLR Rodyti pranešimąPernai važiavau maršrutu Palanga - Vilnius pro Klaipėdą, Raseinius, berods gal dar Ariogalą. Sakyčiau 90+% keleivių buvo senyvos moterys. Visiškas Babushka Express. Lietuvoje VT yra apleistas iki tokio lygio, kad, neturėdamas automobilio, turi džiaugtis bet kuo, ką tau numeta iš gailesčio. Esame panašesni į Pietų Ameriką šioje srityje nei į Europą, o skirtumas su likusia Europa ne mažėja, o auga.
Dėl Pietų Amerikos: daugelyje jos šalių tarpmiestinis susisiekimas autobusais gerokai labiau išvystytas nei Lietuvoje. O kai kuriose ir komforto daugiau (ne visose; be to, daug kur yra skirtingų komforto ir kainų kategorijų autobusai).
- 2 patinka
Comment
-
Tai faktas, kone kas keleivis įlipdamas ir pirkdamas bilietą sako tą įgrįsusį" "Į [stotelės pavadinimas], puse (kainos)!
O šiaip dar viena nepaminėta problema - maršrutų aptarnaujamų linijų vežėjai - pvz. maršrutu iš Vilniaus į Visaginą veža 2 vežėjai, abu yra būtent registruoti tame mieste, kas reiškia, kad jų vairuotojai - visaginiečiai, t.y. jie pradeda darbą savo mieste ir vakare vėl tenai grįžta, todėl paskutinis autobusas iš Visagino į Vilnių 15 valandą. Tikrai labai anksti. Vat jei į tuos kraštus vežtų kokia Vilniaus firma, pvz. TOKS, tai tikrai būtų sveika kokią 18 valandą kad būtų galimybė nusigauti iki Vilniaus, o ne taip kaip yra dabar, kad po 15 valandos iš Visagino niekur nebeištrūksi link civilizacijos į apskrities centrą Uteną irgi turbūt ne. Koks dar blogis, nepaminėtas taccido straipsnyje - kad kai kurių miestų stotyse neparduodami bilietai, pvz. toje pačioje Utenoje, Ukmergėje, Molėtuose, Kelmėje, Pakruojyje. Netgi Kupiškyje, kur atidaryta nauja stotis, neteko matyti nei vieno atėjusio į autobusą su bilietu, kas rodo, kad net ir atidarius naują stotį nepasivarginta įrengti kasų. Kaip aiškino vienas profesionalus vairuotojas - tai todėl, kad tie miestai yra tranzitinės stotys, visi autobusai yra "pravažiuojantys" ir todėl negali parduoti, nes iš anksto nėra žinoma, kiek užpildyta transporto priemonė atvažiuos.
- 1 patinka
Comment
Comment