Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Jeigu trumpiau - išvis nebematau prasmės keliauti tolimojo susisiekimo autobusais, kai kainos sukilo taip nežmoniškai - kai tik pradėjau 2017 m. iš Vilniaus į Kauną kainuodavo 6.30 eur (jei kokiais 2010 m. dar litais išvis buvo vos ne 4 eur atitikmuo), dabar šoktelėjo net iki 9.20 eur. ar pan. Manau nėra normalu už tokį sąlyginai nedidelį atstumą mokėti vos ne 10 eurų į vieną pusę. Nebent automobiliu kainuos (degalai) irgi panašiai tiek kiek autobusu. Nesu ekonomikos specialistas, bet spėju, kad tos bilietų kainos sukilusios būtent dėl kuro žaliavų kainų. Nesuprantu, kas išvis po šiai dienai gali sėsti į tolimojo susisiekimo maršrutą ir mokėti net keliais eurais pakilusią kainą, lyginant su ~5 metais atgal buvusiomis kainomis.
    Pavažinėkite VT Europoje, tai Lietuvos kainos atrodys juokingos.
    Flickr

    Comment


      Pavažinėjus VT Europoje, tai Lietuvos VT važinėtis nebesinorės...

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Pavažinėkite VT Europoje, tai Lietuvos kainos atrodys juokingos.
        Esmė, kad nepritrauksi jokių automobilistų važiuot Kaunas Vilnius už 9.20 jei jis su automobiliu už tiek pat gali nuvažiuot.

        Comment


          Lietuvoj privataus automobilio išlaikymas žiauriai pigus.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Lietuvoj privataus automobilio išlaikymas žiauriai pigus.
            Nieko čia pigaus. Tiesiog yra publikos kuri neįsivaizduoja kad galėtų sutaupyti.

            Comment


              Nuo kitų metų turėtų kažkiek brangti bilietai dėl kelių mokesčių didėjimo. Nuo dydžio ir euro klasės už metus mokėdavo nuo 800 iki 1200 dabar bus nuo 4000 iki 5000

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Pavažinėkite VT Europoje, tai Lietuvos kainos atrodys juokingos.
                Bet tai kodėl vežėjai negali likti prie 2017 m. buvusių kainų? Kuro kainos yra priežastis? Ir kiek kainuotų automobiliu nuvažiuoti tą patį atstumą? Maždaug panašiai?


                O taip pat:

                Chaosas tarpmiestiniuose autobusuose: žmonės keliauja sėdėdami ant žemės, vairuotojai rizikuoja baudomis

                https://www.delfi.lt/verslas/transpo...48011#cxrecs_s

                Comment


                  Parašė TIME Rodyti pranešimą

                  Tikrai taip, neseniai pazaidziau, isivaizduodamas, kad esu po Lietuva keliaujantis backpackeris. Tai pirma negalejau patiketi, kad neimanoma is Traku i Kernave nuvaziuoti. Bet po to likau dar labiau sokiruotas - nera tiesioginiu autobusu is Druskininku i Birstona ir netgi bent rugseji - is Nidos i Palanga (!!!!)
                  Nėra srautų.
                  Trakai - Kernavė net ne gretimi rajonai.
                  Galiu dar didesnį šoką įvaryti: Simnas-Kalvarija autobuso irgi nėra!
                  -

                  Comment


                    Galit užmėtyt akmenimis, bet Trakai - Kernavė arba Druskininkai - Birštonas yra ant tiek nišiniai maršrutai, kad jie niekada neapsimokėtų. Aš labai abejoju, ar ten būtų bent daugiau mažiau pastovūs 3-5 keleiviai, o be jų toks maršrutas niekada nebūtų rentabilus. Galų gale, turistams nereikia pamiršti car-sharingo.

                    Nida - Palanga gal ir būtų reikalingas, bet galima santykinai patogiai persėsti toje pačioje Klaipėdos autobusų stotyje. Tiek į Nidą, tiek į Palangą vasaros metu autobusai važiuoja kas 0,5-2 val.

                    EDIT: ką tik pasitikrinau. Iš Druskininkų kas maždaug 1-2 valandas kursuoja autobusai iki Kauno per Prienus. Prienuose be didesnių problemų galima persėsti į autobusą iki Birštono (kursuoja kas 30-60 minučių).
                    Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.09.10, 12:13.

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Nida - Palanga gal ir būtų reikalingas, bet galima santykinai patogiai persėsti toje pačioje Klaipėdos autobusų stotyje. Tiek į Nidą, tiek į Palangą vasaros metu autobusai važiuoja kas 0,5-2 val.

                      EDIT: ką tik pasitikrinau. Iš Druskininkų kas maždaug 1-2 valandas kursuoja autobusai iki Kauno per Prienus. Prienuose be didesnių problemų galima persėsti į autobusą iki Birštono (kursuoja kas 30-60 minučių).
                      Ant popieriaus skamba neblogai.
                      Dabar pamėgink pasivažinėti tais autobusais.

                      Comment


                        Pasak LRT radio anonso, ryt 9 h ryte bus valandos trukmės laida apie tarmiestinį susisiekimą autobusais ir kodėl jis toks blogas.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                          Ant popieriaus skamba neblogai.
                          Dabar pamėgink pasivažinėti tais autobusais.
                          Striuka su kontrargumentais?

                          Klaipėdos stotyje asmeniškai teko lankytis ne kartą. Autobusai/mikruškės į Palangą vasaros metu iš tiesų išvyksta beveik kas pusvalandį. Ar yra kur tobulėti? Be abejo, nes informacijos pateikimas nėra pats patogiausias. Bet ar galima tikėtis, kad kiekviena babuška X iš Balbieriškio/Skuodo/Tauragės gaus po asmeninį ir dažnai kursuojantį maršrutą iki draugės babuškos Y Zarasuose/Druskininkuose/Medininkuose yra labai ir labai naivu.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                            Striuka su kontrargumentais?

                            Klaipėdos stotyje asmeniškai teko lankytis ne kartą. Autobusai/mikruškės į Palangą vasaros metu iš tiesų išvyksta beveik kas pusvalandį. Ar yra kur tobulėti? Be abejo, nes informacijos pateikimas nėra pats patogiausias. Bet ar galima tikėtis, kad kiekviena babuška X iš Balbieriškio/Skuodo/Tauragės gaus po asmeninį ir dažnai kursuojantį maršrutą iki draugės babuškos Y Zarasuose/Druskininkuose/Medininkuose yra labai ir labai naivu.
                            Jei nebus normalių maršrutų tarp miestų,tai tegu tada visi susikiša į vieną vietą argumentus, atsisakyk automobilio, persėsk į viešąjį transportą. Pabandykit įsivaizduoti šiaurinį Lietuvos maršrutą Zarasai - Klaipėda. Jis įmanomas tik per KAUNĄ. Tikrai darnus judrumas.

                            Comment


                              Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                              Jei nebus normalių maršrutų tarp miestų,tai tegu tada visi susikiša į vieną vietą argumentus, atsisakyk automobilio, persėsk į viešąjį transportą. Pabandykit įsivaizduoti šiaurinį Lietuvos maršrutą Zarasai - Klaipėda. Jis įmanomas tik per KAUNĄ. Tikrai darnus judrumas.
                              Zarasai - Utena - Kupiškis - Panevėžys - Klaipėda.

                              ​​​​​​TIk persėdimų daug

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                Zarasai - Utena - Kupiškis - Panevėžys - Klaipėda.

                                ​​​​​​TIk persėdimų daug
                                Dar nesenai vaikščiojo tiesioginis autobusas.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Na taip galima ir daugiau maršrutų rasti.. tik bendras laikas bus kaip su arkliniu vežimu

                                  Comment


                                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                    Dar nesenai vaikščiojo tiesioginis autobusas.
                                    Deja nebėra... nebeatitinka kažkiokių reikalavimų.

                                    Comment


                                      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                      Deja nebėra... nebeatitinka kažkiokių reikalavimų.
                                      Jei gerai pamenu, susministerija įvedė tvarką, kad autobusai turi būti ne senesni nei X metų. Kadangi mažieji provincijos autobusų parkai paprastai naudoja 30+ metų senumo autobusus (jokiu būdu nesakau, kad tai gerai ir normalu - tikrai ne), maršrutus teko uždaryti.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                        Jei nebus normalių maršrutų tarp miestų,tai tegu tada visi susikiša į vieną vietą argumentus, atsisakyk automobilio, persėsk į viešąjį transportą. Pabandykit įsivaizduoti šiaurinį Lietuvos maršrutą Zarasai - Klaipėda. Jis įmanomas tik per KAUNĄ. Tikrai darnus judrumas.
                                        Niekada niekas ir nebandė susodinti į autobusus Stasio iš Balbieriškio ir Onutės iš Zapyškio, nereikia užsiimti demagogija. Random vilniečiui/kauniečiui geriausiu atveju kartą gyvenime prireiks tą pačią dieną nuvažiuoti iš Trakų į Kernavę, todėl tokių maršrutų ir nėra.

                                        Zarasai - Klaipėda atskiras reikalas, bet esu įsitikinęs, kad yra atskirai Zarasai - Panevėžys ir Panevėžys - Šiauliai - Klaipėda. Visas maršrutas nuo vieno Lietuvos krašto iki kito būtų aktualus tik vasarą kai žmonės traukia prie pajūrio, ir tai labai abejotina, atsižvelgiant į Zarasų demografiją.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          Zarasai - Klaipėda atskiras reikalas, bet esu įsitikinęs, kad yra atskirai Zarasai - Panevėžys ir Panevėžys - Šiauliai - Klaipėda. Visas maršrutas nuo vieno Lietuvos krašto iki kito būtų aktualus tik vasarą kai žmonės traukia prie pajūrio, ir tai labai abejotina, atsižvelgiant į Zarasų demografiją.
                                          Tai beveik niekas ir nevažiuodavo viso maršruto ZA-KL. Bet tokie "pravažiuojantys" autobusai perveža nemažai keleivių maršruto viduje, pvz. niekas netrukdė Zarasų autobusu važiuoti iš Šiaulių Panevėžin. O tai jau pajamos autobusų parkui.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X