Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagalvojau - gal dėl tos maršrutų reformos Biržų AP ir įsigijo tuos 3 naujus autobusus. Jei jau bus konkursai, vis šioks toks koziris rankose. Bet kiek skaičiau straipsnius, ar mačiau TV reportažus, nesupratau tos reformos nei tikslo, nei pasiekimo tvarkos.

    Comment


      Tikslas toks - atiduoti visus maršrutus 1 ar 2 stambiem vežėjams, geriau iš užsienio.

      Comment


        Šiaip jau pripažinkit, kad tvarkos tarpmiestiniuose maršrutuose reikia. Taip, tai kas siūloma nėra gerai, bet tokių laukinių vakarų, kaip dabar irgi būti negali - kokiais kledarais vežioja tokie kaip Biržų, Lazdijų, Rokiškio AP., nekalbu apie vairuotojų kultūrą, kartais ir keleivių vežimo taisyklių nepaisymą.

        Comment


          Galima įvesti techninius reikalavimus autobusams ir kt., sudaryti naujas sutartis su esamais vežėjais nieko iš jų neatimant ir nedaryti jokio turgaus išbazarinant ir atiduodant visus maršrutus monopolistui ir dar galimai iš užsienio.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Tikslas toks - atiduoti visus maršrutus 1 ar 2 stambiem vežėjams, geriau iš užsienio.
            Duok daugiau pagrindimo, kad tikslas yra užsieniui atiduot.
            Iškart užbėgu už akių pasakydamas, kad rezultatas nelygu tikslui.

            Comment


              Taigi buvo straipsniai. Bus skelbiamas konkursas - tarptautinis. Pagal tai, kokie pertvarkymai ruošiami matyti, kad ruošiamasi palikti tik maršrutus tarp didžiausių miestų ir panaikinti daugumą tarpinių sustojimų, ypač kaimuose. Visa tai būtent pagal Flixbuso ar kokio BlaBlaBuso koncepciją. Jiems nereikia, kad autobusai stotų kaimuose, miesteliuose, o vyktų maršrutu su vos keliais tarpiniais sustojimais stambiuose miestuose.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Taigi buvo straipsniai. Bus skelbiamas konkursas - tarptautinis. Pagal tai, kokie pertvarkymai ruošiami matyti, kad ruošiamasi palikti tik maršrutus tarp didžiausių miestų ir panaikinti daugumą tarpinių sustojimų, ypač kaimuose. Visa tai būtent pagal Flixbuso ar kokio BlaBlaBuso koncepciją. Jiems nereikia, kad autobusai stotų kaimuose, miesteliuose, o vyktų maršrutu su vos keliais tarpiniais sustojimais stambiuose miestuose.
                Ne į temą atsakei.

                Klausimas buvo apie tavo teiginį, kad tikslas yra atiduoti stambiem vežėjam ir geriausiai iš užsienio.

                Kuo grindi, kad jiems geriausiai, kad paimtų užsienio vežėjas, o ne kokia Kautra?

                Comment


                  O kodėl "Kautra" kelia nepasitenkinimą? Supranta, kad gali likti be nieko...

                  Comment


                    Gal Kautra ir bijo, kad su dalimi savo chamavotų vairuotojų neužtikrins tokios keleivių vežimo kokybės, kurią užtikrintų užsienio įmonė.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O kodėl "Kautra" kelia nepasitenkinimą? Supranta, kad gali likti be nieko...
                      Aš klausiu kodėl įstatymo priėmėjų tikslas yra geriausiuai užsienio vežėjams atiduoti maršrutus, o tu atsakai (vėl visiškai ne į temą), kad Kautra bijo nelaimėti.

                      Comment


                        Todėl, kad ir taip jau viską atiduoda užsieniečiams. Valdžiažmogių ir kai kurių kitų veikėjų galvose kirba mintys, kad lietuviai nieko nemoka, o geri dėdės iš užsienio ateis su pinigais, "patirtimi", "modernia vadyba", "socialiai atsakingu" požiūriu į verslą ir kt. ništiakais ir darys labdarą lietuviams, o ne sieks pelno minimaliomis sąnaudomis...

                        Parašė Gelžkelis Rodyti pranešimą
                        Gal Kautra ir bijo, kad su dalimi savo chamavotų vairuotojų neužtikrins tokios keleivių vežimo kokybės, kurią užtikrintų užsienio įmonė.
                        Kiti tai jau ne chamavoti? O stebuklingas Flixbusas iš kur vairuotojus ims, jei laimėtų? Iš tos pačios Kautros ar TOKS... O gal užvežtų kokių ukrainiečių ar baltarusių? Bet tada, o siaube, reikėtų su vairuotojais bendrauti rusiškai. Zrada!
                        Paskutinis taisė Al1; 2021.02.07, 13:31.

                        Comment


                          Gal užtenka savo sąmokslo teorijas dėstyt ir skleist čia fake news?? Primena menamą troleibusų talibų kovą su troleibusų naikinimu Vilniuje, nuolat skleisti fake news srautą..

                          Bet šiap sutinku, viešai prieinamos info apie pertvarką oficialiai nėra, tad palanki dirva, visokiems varganų rajonų AP direktroriam kurt sąmokslo teorijas "Kautros" užnugaryje, prisidengiant neįgaliaisiais ir kitom socialiai jautriom grupėm.

                          Comment


                            Būtent, niekas neaišku, bet nugalėtojus jau piešiam. Įdomiai kažkaip. Ką reiškia, kad viskas bus! atduota užsieniečiams? Ta prasme žinot, kad lietuviški AP yra žemiau plintuso. Ar kaip?
                            Show must go von!

                            Comment


                              Parašė VNS Rodyti pranešimą
                              Būtent, niekas neaišku, bet nugalėtojus jau piešiam. Įdomiai kažkaip. Ką reiškia, kad viskas bus! atduota užsieniečiams? Ta prasme žinot, kad lietuviški AP yra žemiau plintuso. Ar kaip?
                              Būtent. Gal tie užsieniečiai privers tuos lietuvius pasitempt pagaliau. Pavažiuokit kada kokiu vos šildomu Lazdijų AP kledaru su vairuotojais nusismaukusiais kaukes arba Rokiškio purvinais autobusais. Tvarkos reikia faktas ir nereikia čia prisidengt kažkokiom sąmokslo teorijom. Ir tie patys vairuotojai užsieniečiui dirbdami kažin, ar taip chamavotų, kiek man bent kelis kartus tekę susidurt.

                              Comment


                                Vien faktas, kad Lietuvos autobusų parkas pats seniausias Europoje (ne tik ES) jau turėtų signalizuoti, kad ne viskas OK, tai kažkokie gasdininamai apie rinkos griūti, absoliučiai nepagrįsti.

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Vien faktas, kad Lietuvos autobusų parkas pats seniausias Europoje (ne tik ES) jau turėtų signalizuoti, kad ne viskas OK, tai kažkokie gasdininamai apie rinkos griūti, absoliučiai nepagrįsti.
                                  gal galėtum šaltinį nurodyti, kuriame nurodoma, kad parkas seniausias Europoje..? Prireikėjo vienam dalykui. Būčiau dėkingas.

                                  Comment


                                    Dabar nerasiu, bet atsiversk fotobus.msk.ru ir bus akivaizdu

                                    Comment


                                      Parkas senas dėl valstybės vykdomos politikos transporto srityje, o ne dėl pačių parkų kaip tokių kaltės. Valstybės politika - masinis žmonių nuvarymas į automobilius - keleivių mažėjimas. Iš kur paimti pinigus naujiems autobusams, jei nei savivaldybės, nei valstybė nesuinteresuotos viešojo transporto plėtra? Priešingai, valstybė niekaip nepalaikė ir nepalaiko viešojo transporto, jį žlugdė ir toliau žlugdo. Todėl per eilė dešimtmečių ir turime ką turime. Keisti reikia, bet ne tokiomis priemonėmis, kad iš esamų vežėjų atimami maršrutai, kurie jiems priklauso nuo pat jų atsiradimo, ar kai kurie buvo perimti ten kokios "Kautros" ar kito smulkaus vežėjo iš AP.
                                      Prie ko čia kitos valstybės? Vakarų Europoje, o ir Rytų Europoje geležinkelis buvo transportas Nr. 1 ir tolimieji tarpmiestiniai pervežimai daugelyje šalių, o ypač V. Europoje neturi nei 10 metų amžiaus. Tai aišku, kad parkai naujesni, nes kaip konkuruoti su traukiniais? Be to maršrutų yra lygiai tiek, kiek pajėgiama atsiriekti iš geležinkelio. O Lietuvoje daugumoje atvejų maršrutai iš viso nekonkuruoja su geležinkelių, ir jų turi būti tiek, kiek reikia keleiviams, o ne kiek yra pelninga aptarnauti vežėjui.

                                      Comment


                                        Parašė Gelžkelis Rodyti pranešimą

                                        Būtent. Gal tie užsieniečiai privers tuos lietuvius pasitempt pagaliau. Pavažiuokit kada kokiu vos šildomu Lazdijų AP kledaru su vairuotojais nusismaukusiais kaukes arba Rokiškio purvinais autobusais. Tvarkos reikia faktas ir nereikia čia prisidengt kažkokiom sąmokslo teorijom. Ir tie patys vairuotojai užsieniečiui dirbdami kažin, ar taip chamavotų, kiek man bent kelis kartus tekę susidurt.
                                        Nu va, ir išlindo yra iš maišo. Ar gi nesakiau, kad su tokiu mąstymu ir valdžiažmogiai, ir ne tik jie ir stumia šitą "reformą"? Ateis geras dėdė užsienietis, ir privers... O kad už jo nugaros stovi visai kiti finansai, kurie neprieinami vietiniam verslui, tai nė motais. Vadinasi, po kurio laiko vietiniai išnyks. Ir liks tik monopolistas. Arba jį iš karto įleis ir jis paims jei ne viską, tai didelę dalį. O kad ministerija ar kas ten nesismulkins, tai faktas. Bus arba vienas paketas, bet greičiausiai pora maršrutų paketų dėl "konkurencijos" vaizdelio, tai 99 procentai garantijos. Juk akivaizdu, kad neskelbs konkurso kiekvienam maršrutui ar vienos savivaldybės tarpmiestiniams maršrutams...
                                        P. S. Ar žinote, kad beveik visos stambios kepyklos Lietuvoje ir didžioji duonos rinkos dalis yra užsieniečių rankose. Tyliai, be triukšmo viską supirko. Pakonkuravo vietiniai? Mes jau ir duonos kepimo nebesugebame organizuoti...

                                        Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                        Būtent, niekas neaišku, bet nugalėtojus jau piešiam. Įdomiai kažkaip. Ką reiškia, kad viskas bus! atduota užsieniečiams? Ta prasme žinot, kad lietuviški AP yra žemiau plintuso. Ar kaip?
                                        To, kad buvo parašyta, kokie pertvarkymai numatomi, ir iš to tampa aišku, kad ruošiamasi maršrutus atiduoti būtent Flixbus ar Blablabus. Ar nekeistas Flixbuso atėjimas pandemijos metu? Kas tai? Nes būtent jų vykdomų pervežimų koncepciją atitinkantys pertvarkymai ir rengiami. Autobusai važiuotų su kelias tarpiniais sustojimais tik stambiuose miestuose, kai kurie mažesni rajoniniai centrai iš viso paliekami be tarpmiestinio eismo, nes jie neatitinka brukamai koncepcijai ir negeneruoja pakankamai keleivių. Maršrutų skaičiaus sumažinimas iki berods numatomų tik 60, kai dabar yra keli šimtai vėlgi, tą ir rodo.
                                        O svarbiausia, kad visa tai daroma tyliai ir neviešinant. Tam, kad visi būtų pastatyti prieš įvykusį faktą ir nebūtų laiko nei svarstymams, nei niekam...
                                        Paskutinis taisė Al1; 2021.02.07, 16:37.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tikslas toks - atiduoti visus maršrutus 1 ar 2 stambiem vežėjams, geriau iš užsienio.
                                          Aišku, dabar Kautra ir TOKS jaučia "didelį alkį" ir nugalės bet kokį konkursą. Bet kokia prasmė atiduoti maršrutus pavyzdžiui latviams (B-bus) niekaip nesuprantu. Mums neapsimoka, jiems apsimoka? Pelnas ir mokesčiai juk iškeliauja. Buvo kažkokios programos remti mažiukus AP. Kur jos? Rajoninime miestelyje, kiekviena darbo vieta svarbi. Nukirsti medį (nes trukdo), uždaryti mokyklą (nes per mažai mokinių), uždaryti maršrutą (nes neapsimoka vežti kelis žmones) dabar madinga "ekonomiškai"., o kur žmogiškasis faktorius?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X