Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Čia šiek tiek panašu į lapės susirūpinimą vištidės gyventojų sveikata

    Susisiekimo ministerija prastūmė nepagalvotą reformą su pertekliniais reikalavimais. Po to dalis vežėjų pasitraukė;, atsirado rajonų, kurių centruose beveik nėra tarpmiestinių autobusų, o čia sekamos pasakos apie pagerėjusį geresnį pasiekiamumą
    Neaišku kokie tos Susmin reformos "privalumai", jei per kelis mėnesius trečdaliu sumažėjo tarpmiestinių reisų, o 28 proc - maršrutų

    Tik tik dabar susizgribta ką daryti su nuostolingais maršrutais (o gal tik apsimetama prieš rinkimus).

    LRT 2024.04.02
    Valstybė galėtų užtikrinti didesnį finansavimą nepelningiems autobusų maršrutams
    Susisiekimo viceministras M. Tarnauskas sako, kad valstybė galėtų užtikrinti didesnį finansavimą nepelningiems tarpmiestiniams autobusų maršrutams. Anot jo, tai galėtų būti daroma tiek iš valstybės biudžeto, tiek prisidedant savivaldybėms.

    Jis pažymėjo, kad Seimo pavasario sesijos metu planuojama teikti iniciatyvų, susijusių su tarpmiestiniu susisiekimu autobusais.
    „Pavasario sesijoje gali būti tam tikrų iniciatyvų, tiek iš Vidaus reikalų ministerijos, kalbant apie tarpsavivaldybinį transportą, tiek apie Transporto kodekso tam tikrus pakeitimus“, – kalbėjo susisiekimo viceministras.

    Praeitais metais priimtomis Kelių transporto kodekso pataisomis įtvirtintas laisvas reguliuojamas verslo modelis vežėjams, vežantiems keleivius tarpmiestiniais autobusais reguliaraus susisiekimo maršrutais.Esamiems vežėjams sklandžiai pereiti prie naujo verslo modelio buvo numatytas 18 mėnesių pereinamasis laikotarpis.
    Tarpmiestinio susisiekimo autobusais reforma, anot Susisiekimo ministerijos, suteikia privalumų keleiviams – reguliarių maršrutų autobusais bus galima pasiekti visus Lietuvos regionus. Teikiant viešąją paslaugą, turi būti užtikrinti autobusų reisai ir tais maršrutais, kurie vežėjams yra nepatrauklūs ar nepelningi. (...)

    Nuo šių metų (???) liepos 1 d. įsigaliojusio Kelių transporto kodekso nuostatos turėjo reikšmingos įtakos vežėjams priimant sprendimus dėl tolimesnės veiklos vykdymo. Dalis vežėjų analizavo tolimojo susisiekimo maršrutus ir jų reisus, o nuostolingų maršrutų savo iniciatyva atsisakė. Per 7 šių metų mėnesius iš tolimojo susisiekimo autobusais rinkos pasitraukė 5 įmonės, palikdamos rinkoje veikti 28 keleivių vežėjus. Visi šie veiksmai turėjo neigiamos įtakos keleiviams. (...)
    Nuo 2022 m. sausio 1 d. iki šios dienos trečdaliu sumažėjo galimybės keliauti tolimojo susisiekimo autobusais: 33 proc. sumažėjo reisų skaičius ir 28 proc. – tarpmiestinių maršrutų.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...usu-marsrutams

    Komentuoti:


  • KAROSA
    replied
    Parašė senis Rodyti pranešimą

    Nelabai aišku apie ką čia klausimas? Dėl to, kad per Naujaką važiuoja, ar kad kelius remontuoja?
    Apie tai, ar išvis egzistuoja galimybė keisti grafikus esant poreikiui.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
    Gal kas žino kodėl UAB "Autovelda" mašinos fotobus.msk.ru portale visos pažymėtos kaip nevažiuojančios, ar ne eksploatuojamos? Kas aptarnauja pagrinde Anykščius? Ar UAB "Autoveldai" dar priklauso Širvintų autobusų parkas?
    Ten jie stovi kaip užmiršti buvusioje savo teritorijoje. Spėčiau, jog kai kurie autobusai iš Širvintų būtent ir atvežti į aikštelę Anykščiuose.
    Nuo berods 2022-2023 metų Širvintų merė Živilė pareiškė, jog Širvintų AP išplėšta iš Autoveldos nagų.

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Parašė KAROSA Rodyti pranešimą
    Lyg nebuvau radęs tokio klausimo, tai manau pats laikas iškelti dabar, kai tarpmiestiniam transportui ir taip mažai prošvaisčių. Šiaip kiekvienais metais daugiau mažiau vyksta kelių remontai, pavyzdžiui, prieš porą savaičių prasidėjo kelio A14 rekonstrukcija. Kadangi rekonstruojamas ruožas apima maždaug 30km, čia gaunasi apie 1/3 viso to kelio ruožo. Tarpmiestinių autobusų tvarkaraščiai yra visiškai nesuderinti prie pasikeitusio ruožo įveikimo laiko, grafikai palikti tie patys, kokie buvo iki rekonstrukcijos. Savaime suprantama, atsiranda vėlavimai, nors viskas taip pat numetama visuomenei su maždaug panašiu požiūriu į "taigi turit tuos internetus". Artėja šiltasis metų sezonas, kai judėjimas bus dar didesnis ir per tokius ruožas tarpmiestis dar labiau kenčia, nes negali apvažiuoti to ruožo.
    Kiek pamenu, už tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius atsakinga LTSA, kuri net naujųjų metų naktį nesugeba atšaukti "be galo pelningų" reisų 2 val., 3 val. nakties iš rajonų centrų į didžiuosius miestus. Bet visgi ima šioks toks pyktis, nes pasitaiko ir žmonių, kurie galbūt nežino, jog važiuodami užtruks ilgiau (primenu, informacijos nėra nei perkant autobusų bilietus, nei vežėjų puslapiuose). Tai visai pasidarė įdomu, galbūt ir kam nors iš čia esančių taip pat yra kilęs panašus klausimas ir ar bandėt aiškintis, kame čia replės? Aišku, jei mes marinam tą tarpmiestį, tada aš suprantu, viskas pagal planą. Nes greičiausiai (bent pats taip galvoju) tikrai nenukristų rankos perspėti vykstančius, jog kelionės trukmė pailgės, arba, galų gale, paleisti kokį nors alternatyvų maršrutą, galbūt ilgesnį, bet be papildomos gaišties remontuose.
    Nelabai aišku apie ką čia klausimas? Dėl to, kad per Naujaką važiuoja, ar kad kelius remontuoja?

    Komentuoti:


  • KAROSA
    replied
    Lyg nebuvau radęs tokio klausimo, tai manau pats laikas iškelti dabar, kai tarpmiestiniam transportui ir taip mažai prošvaisčių. Šiaip kiekvienais metais daugiau mažiau vyksta kelių remontai, pavyzdžiui, prieš porą savaičių prasidėjo kelio A14 rekonstrukcija. Kadangi rekonstruojamas ruožas apima maždaug 30km, čia gaunasi apie 1/3 viso to kelio ruožo. Tarpmiestinių autobusų tvarkaraščiai yra visiškai nesuderinti prie pasikeitusio ruožo įveikimo laiko, grafikai palikti tie patys, kokie buvo iki rekonstrukcijos. Savaime suprantama, atsiranda vėlavimai, nors viskas taip pat numetama visuomenei su maždaug panašiu požiūriu į "taigi turit tuos internetus". Artėja šiltasis metų sezonas, kai judėjimas bus dar didesnis ir per tokius ruožas tarpmiestis dar labiau kenčia, nes negali apvažiuoti to ruožo.
    Kiek pamenu, už tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius atsakinga LTSA, kuri net naujųjų metų naktį nesugeba atšaukti "be galo pelningų" reisų 2 val., 3 val. nakties iš rajonų centrų į didžiuosius miestus. Bet visgi ima šioks toks pyktis, nes pasitaiko ir žmonių, kurie galbūt nežino, jog važiuodami užtruks ilgiau (primenu, informacijos nėra nei perkant autobusų bilietus, nei vežėjų puslapiuose). Tai visai pasidarė įdomu, galbūt ir kam nors iš čia esančių taip pat yra kilęs panašus klausimas ir ar bandėt aiškintis, kame čia replės? Aišku, jei mes marinam tą tarpmiestį, tada aš suprantu, viskas pagal planą. Nes greičiausiai (bent pats taip galvoju) tikrai nenukristų rankos perspėti vykstančius, jog kelionės trukmė pailgės, arba, galų gale, paleisti kokį nors alternatyvų maršrutą, galbūt ilgesnį, bet be papildomos gaišties remontuose.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Anykščius senai aptarnauja TC, o iš Širvintų irgi Autovelda irgi išmesta.
    Įdomu, kodėl Transporto centras savo mašinoms neturi suteikę garažinius nr.? Juk aptarnaujant tarpmiesčio reisus lyg ir būtina turėti? O ir mašinų jie turi pakankamai daug, kad būtų tikslinga numeruoti "sava" garažine numeracija.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Anykščius senai aptarnauja TC, o iš Širvintų irgi Autovelda išmesta.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2024.02.05, 07:26.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Gal kas žino kodėl UAB "Autovelda" mašinos fotobus.msk.ru portale visos pažymėtos kaip nevažiuojančios, ar ne eksploatuojamos? Kas aptarnauja pagrinde Anykščius? Ar UAB "Autoveldai" dar priklauso Širvintų autobusų parkas?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Kažkokios nesąmonės vyksta su maršrutų skelbimu/įtraukimu. Tai kas per sistema, kad vežėjas ir transporto saugos administracija nesutaria, kas yra maršrutas.
    Ir apskritai, kodėl nėra įstaigos, kuri derintų visos Lietuvos VT? Kažkada spaudoje buvo užsiminta, kad turėtų būti kažkokia nacionalinė VT agentūra. Nes dabar net pavadinimas signalizuoja (transporto sauga), kad čia apie VT sistemos darnų funkcionavimą nė kalbos nėra.


    „Kautra“ siekia panaikinti 189 maršrutų sąrašą
    madeinvilnius.lt

    Regionų administracinis teismas sausio 22-ąją priėmė „Kautros“ skundą prašant panaikinti viešojo transporto kelionių duomenų informacinės sistemoje „Vintra“ skelbiamą maršrutų sąrašą. Be to, įmonė siekia panaikinti LTSA numatytus apribojimus, pagal kuriuos bendrovė turi leidimus vežti keleivius 83 maršrutais, o sutartys su įmone galioja iki šių metų pabaigos.

    „Kautros“ vadovas Linas Skardžiukas sako, kad sąrašą norima panaikinti, nes jame trūksta dalies maršrutų, dėl kurių vežėjai yra sudarę sutartis, kyla kitų neaiškumų, pažeidžiamas Kelių transporto kodeksas.

    „Vintroje“ nėra paskelbtas visas sąrašas maršrutų, dėl kurių vežėjai yra sudarę sutartis, ir mes pasigendame dalies savo maršrutų, ir kiti vežėjai, tai yra iš esmės fundamentaliai keičiamas sutarties objektas. Jeigu mes turime tiek ir tiek maršrutų, tai visas sąrašas ir turi būti paskelbtas, o mes nerandame dalies, (…) tai neatitinka Kodekso reikalavimų“, – BNS teigė L. Skardžiukas.

    Jis sakė, kad informacinėje sistemoje skelbiami maršrutai neatitinka reikalavimų ir yra neaiškūs.

    „Matome, kad paties maršruto sąvoka visiškai ne taip sudėliota. (…) Maršrutas nėra abstrakti sąvoka, turi numeraciją, pagal ją sudarytos sutartys, bet kas naujai „Vintroje“ pateikta, tai mes nelabai ir suvokiame. Tas sąrašas labai neaiškus“, – kalbėjo L. Skardžiukas.

    Jo teigimu, kol neatsakyti visi klausimai dėl maršrutų, verslui sunku planuoti sprendimus: „Maršrutas yra objektas ir jeigu dėl objekto neina sutarti, tai yra labai sudėtinga susiplanuoti visas rizikas į ateitį“.

    <...>

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Senesnio amžiaus žmonės dažnai geriau mirs vienkiemyje bet nesikels.
    Jeigu pas juos atvažiuoja vaikai ir jais pasirūpina, visiems viskas patogu, tai ok, bet čia kaip sakiau vėl pasirinkimo dalykas.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Pažįstu ir aš nemažai, kurie atsikėlė į Vilnių ar Kauną senatvėje.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pažįstu ne vieną, kurio tėvai/seneliai persikėlė į Vilnių būtent dėl patogesnio gyvenimo. Taip, ploto mažiau, žemės apskritai nebėra, bet kaip sakiau, čia pasirinkimo dalykas, ar gyventi vienkiemyje prie ežero, ar mieste su visa infrastruktūra.
    Senesnio amžiaus žmonės dažnai geriau mirs vienkiemyje bet nesikels.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kelių kvadratinių decimetrų butą, pardavus vienkiemį, galima nusipirkti mieste?
    Ir kur garantijos jog vėl nereiks lektis į kitą miestą, kai prasidės eilinė gydymo įstaigų tinklo optimizacija?
    Pažįstu ne vieną, kurio tėvai/seneliai persikėlė į Vilnių būtent dėl patogesnio gyvenimo. Taip, ploto mažiau, žemės apskritai nebėra, bet kaip sakiau, čia pasirinkimo dalykas, ar gyventi vienkiemyje prie ežero, ar mieste su visa infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jūsų reikalas, kaip kreipiatės interneto forume. Rokiškis turi tiek mokyklą, tiek ligoninę, tike kitas instuticijas, todėl situacija kurioje buvo siūloma keltis į miesta neaktuali Rokiškiečiui.

    Lietuvoje yra 5 miestai, likę yra miesteliai, kaimai prasideda nuo ~10 000 gyventojų ir mažiau. Ir nereikia čia kišti tos nesąmoningos klasifikacijos kur 200 gyventojų turinti Panemunė yra laikoma miestu.
    Rokiškiečiui lygiai taip pat kaip ir vilniečiui aktualu pasiekti tik regiono ligoninėje teikiamas gydymo paslaugas, tiek banko filialus, teismus ir kitas institucijas. Tad ne vilniečiui spręsti, kas aktualu rokiškiečiui.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Gražus tas Trakų kaimas, tik įdomu kuo jis jau taip privilegijuotas?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Tamstos asmeniškai nepažįstu, tad liksiu prie kreipimosi Jūs. paprašysiu kokio tarkim Rokiškio gyventojo, kad Jums asmeniškai padėkotų už privilegiją turėti vienintelį reisą į regiono centrą Panevėžį.
    P.s. dar tikslumo dėlei patikslinkite nuo kokio populiacijos skaičiaus miestus laikote kaimais?
    Jūsų reikalas, kaip kreipiatės interneto forume. Rokiškis turi tiek mokyklą, tiek ligoninę, tike kitas instuticijas, todėl situacija kurioje buvo siūloma keltis į miesta neaktuali Rokiškiečiui.

    Lietuvoje yra 5 miestai, likę yra miesteliai, kaimai prasideda nuo ~10 000 gyventojų ir mažiau. Ir nereikia čia kišti tos nesąmoningos klasifikacijos kur 200 gyventojų turinti Panemunė yra laikoma miestu.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tau buvo pasiūlyta keltis į didmiestį nes tau labai nepatiko kaimo gyvenimas be privilegijų. Bet kol turi privilegijas tai toliau gyvensi kaime.
    Tamstos asmeniškai nepažįstu, tad liksiu prie kreipimosi Jūs. paprašysiu kokio tarkim Rokiškio gyventojo, kad Jums asmeniškai padėkotų už privilegiją turėti vienintelį reisą į regiono centrą Panevėžį.
    P.s. dar tikslumo dėlei patikslinkite nuo kokio populiacijos skaičiaus miestus laikote kaimais?

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Man tik keista, kad čia nerašo žmonės iš regionų. Lyg ir turėtų rūpėti, bet gali būti, kad jiems Audi80 išsprendžia visas mobilumo problemas.
    Kuo parašymas forume išspręs susisiekimo problemas regionuose? Gi buvo rašyta, kad pavyzdžiui autobusas važiuoja tik vieną kartą pavyzdžiui paskutinį mėnesio trečiadienį. Tai reikia ne tik važiavimo laiką žinot, bet ir kuri diena bus tas paskutinis mėnesio trečiadienis. Ir ką po informacijos forume kas nors pasikeitė?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    O ką jie turėtų rašyti? Forumo "egzpertai" jau davė sprendimą "kelkis į didmiestį"
    Tau buvo pasiūlyta keltis į didmiestį nes tau labai nepatiko kaimo gyvenimas be privilegijų. Bet kol turi privilegijas tai toliau gyvensi kaime.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Man tik keista, kad čia nerašo žmonės iš regionų. Lyg ir turėtų rūpėti, bet gali būti, kad jiems Audi80 išsprendžia visas mobilumo problemas.
    Rašymai internetuose ir ypač tokiuose forumuose yra didmiesčio žmogaus pramoga. Provincijoje visas laisvas laikas užpildytas namų statybomis, remontais, vaikų/anūkų žiūrėjimais, bulvių kasimais, malkų kapojimais arba alaus pagėrimu. Nėra tikslo galvoti apie šalies problemas ar kažko reikalauti.

    Komentuoti:

Working...
X