Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
Tramvajus (pirma linija) tiesiogiai nepakeis nei vieno esamo maršruto, tačiau didelę jų dalį teks nukreipti kitus, panaikinti ar sutrumpinti. Taip kad iš karto pirmoji linija paveiks VISĄ troleibusų sistemą. O išdarkyta sistema ilgai netemps. Aš nesu prieš tramvajų kaip tokį, tik šiuo metu jam ne laikas (nėra pinigų) atsirasti. Kas dėl troleibusų, tai jie ne kliūtis kelioms tramvajaus linijoms. Netgi nutiesus tramvajų, troleibusai galėtų būti paleisti kai kuriomis kitomis gatvėmis, nutiesiant naujas linijas. Deja, Zuokas su savivaldybe ant jų deda kryžių. Kai tuo tarpu puikus pavyzdys yra Šveicarijos miestai, kuriuose dera ir metro, ir tramvajus, ir troleibusas, ir autobusai. Vėl sakysite - šveicarai turtingi. Taip, turtingi, bet ne vien tik tai lemia darnų įvairių rūšių VT sugyvenimą.
-
Nu ir vaziuos zmones 16 truliku is stoties vos ne 1.5val iki Santariskiu, kai gali lengvai nuvaziuot su autobusu? Dabar jau su greitaisiais, per 20-30min. O 16 per tiek laiko iki Sietyno net nedasikas...Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKokius dar 30 milijonų?
Vilniuje už 60 mln. planuota KT pakabinti Ateities ir Kalvarijų gatvėse, naikinant 26 autiką, 16 troleibusą pratęsiant.
Comment
-
Ar tu skaityt nemoki? Rašau IR KALVARIJŲ G., IR ATEITIES.Parašė 0570043 Rodyti pranešimąNu ir vaziuos zmones 16 truliku is stoties vos ne 1.5val iki Santariskiu, kai gali lengvai nuvaziuot su autobusu? Dabar jau su greitaisiais, per 20-30min. O 16 per tiek laiko iki Sietyno net nedasikas...
Mettal, čia pateikiau kai kainų palyginimą.
Comment
-
Ateities g. ta kaina buvo nukritus iki 27mln. pamenu. Kiek dabar tokie darbai kainuotų sunku pasakyti. Tik aš nesuprantu troleibusų priešininkų, kuom jie čia remiasi, kad troleibusas yra totalus blogis? Taip, autobusai manevringi, bet ir jiems reikalinga infrastruktūra, laukais jie irgi nevažinėja, reikalingos gatvės, kaip ir trulikams KT. O tie ir tie tiesimo darbai kainuoja. Toj pačioj Austrijoj po ilgų svarstymų investuota į "power saving" trulikus (čia gal labiau troleibusų entuziastai paaiškins, bet kiek supratau, tai su patobulintais varikliais). Labai norint ir jeigu kažkam rimtai, tai rūpėtų būtų galima turėti puikų KT ir Vilniuje. Kitas dalykas, kodėl čia kai kas kalba TIK apie pervežimą iš taško A į tašką B? O tai tarpiniai taškai? Pusantros val. tikrai niekas nevažiuos, bet keleivių būna nemažai tarp mikrorajonų. Juos siūlote palikti be VT? kas bus jeigu visi maršrutai taptų tiesioginiais - balaganas...Paskutinis taisė SPX; 2013.06.30, 13:14.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Pilaičio paminėtomis troleibusų linijomis buvo planuojama pratęsti troleibusų maršrutus iki Santariškių – Kalvarijų gatve nuo "Kuro aparatūros" (t.y. visiškai atitiktų 1 GRA) ir nuo Pašilaičių, Ateities gatve (t.y. 2 GRA trasa).Parašė 0570043 Rodyti pranešimąNu ir vaziuos zmones 16 truliku is stoties vos ne 1.5val iki Santariskiu, kai gali lengvai nuvaziuot su autobusu? Dabar jau su greitaisiais, per 20-30min. O 16 per tiek laiko iki Sietyno net nedasikas...Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKokius dar 30 milijonų?
Vilniuje už 60 mln. planuota KT pakabinti Ateities ir Kalvarijų gatvėse, naikinant 26 autiką, 16 troleibusą pratęsiant.
Kitas klausimas - per kiek laiko troleibusai įveiktų šias trasas, net ir esant moderniam ("greitam") KT, lyginant su "greitaisiais" autobusais?
Comment
-
1GRA troleibusas važiuotų manau maždaug 35 min., tačiau Gra daug kur nestoja.Parašė aRa Rodyti pranešimąPilaičio paminėtomis troleibusų linijomis buvo planuojama pratęsti troleibusų maršrutus iki Santariškių – Kalvarijų gatve nuo "Kuro aparatūros" (t.y. visiškai atitiktų 1 GRA) ir nuo Pašilaičių, Ateities gatve (t.y. 2 GRA trasa).
Kitas klausimas - per kiek laiko troleibusai įveiktų šias trasas, net ir esant moderniam ("greitam") KT, lyginant su "greitaisiais" autobusais?
Comment
-
O tai 73 dabar važiuos Naugarduko g.? Ten neperseniausiai buvo vykdomi kažkokie darbai šalia tarnybos.Parašė Mettal Rodyti pranešimąGrįžtant prie maršrutų reformos: 73 maršruto stotelė Migracijos valdyba (prie Naugarduko g. 100 pastato) egzistuoja tik ant popieriaus. Faktiškai ten nieko nėra.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Taip važiuos gyventojų patogumui vietoje panaikinto T13 troleibuso maršruto.Parašė SPX Rodyti pranešimąO tai 73 dabar važiuos Naugarduko g.? Ten neperseniausiai buvo vykdomi kažkokie darbai šalia tarnybos.
Čia rodo, kad stotelės bus http://www.stops.lt/vilniusliepa/ind...bus/73/a-b/map jį gali būti be įvažos tiesiog gali būti pastatytas stotelės ženklas.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Troleibusas įveiktų per tą patį laiką. Tik vienas niuansas - linijoje negalėtų maišytis kiti troleibusai. Beje, Šveicarijoje VT tinklas organizuojamas taip, kad kelių maršrutų troleibusai (ar tramvajai) turi tik nedideles bendras trasos dalis miesto centrinėje dalyje. T.y. linijos skirtos tik vienam maršrutui beveik visame ilgyje. Atitinkamai, eismas intensyvus. Bet tos pačios rūšies kitų maršrutų VT nesimaišo.Parašė aRa Rodyti pranešimąPilaičio paminėtomis troleibusų linijomis buvo planuojama pratęsti troleibusų maršrutus iki Santariškių – Kalvarijų gatve nuo "Kuro aparatūros" (t.y. visiškai atitiktų 1 GRA) ir nuo Pašilaičių, Ateities gatve (t.y. 2 GRA trasa).
Kitas klausimas - per kiek laiko troleibusai įveiktų šias trasas, net ir esant moderniam ("greitam") KT, lyginant su "greitaisiais" autobusais?
Comment
-
Taip, ten važiuos 73. Stotelė turėjo būti kažkur čia (šios dienos nuotrauka):


Nu tai tame ir esmė, kad jau rytoj ten važiuos autobusas, o stotelės nėra.Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąČia rodo, kad stotelės bus http://www.stops.lt/vilniusliepa/ind...bus/73/a-b/map jį gali būti be įvažos tiesiog gali būti pastatytas stotelės ženklas.
Comment
-
Kadangi mikrobai darbą baigdavo ir taip anksčiau, galima sakyti, jų jau nebeliko Vilniaus gatvėse šiuo metu (22:26). Būtų gerai, jei visiems laikams.


Ir talonėlių žymėjimas mechaniniu komposteriu teoriškai turėtų nueiti į praeitį jau už geros valandos-pusantros. Teoriškai. Praktiškai ne visuose autobusuose bus sumontuoti elektroniniai komposteriai, todėl priekyje vis dar po vieną jų liks. Dalyje troleibusų šiandien jau buvo nuimti komposteriai, paliekant tik elektroninius priekyje.

Šiandien pažymėtas talonėlis. Pasilikau kelis nepanaudotus atminčiai.
Comment
-
Būtent toj pusėj, kur tarnyba buvo nukastas visas kelkraštis. Dar kitoj temoj man kažkas sakė, kad ten daromas šaligatvis. Aš ten jau senokai buvau, bet pasižiūrėsiu prie progos kas padaryta.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko ten nedarė. Ir stotelės kol kas tikrai nebus.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Pažiūrėjus į šio straipsnio nuotraukas, matosi, kad niekas nepasikeitė. Kaip ir anksčiau, 44 maršrutinis taksi užlenda prieš pat 6G maršrutą (anksčiau prieš pat A44) Žaliojo tilto stotelėj, o 5 prieš pat 1G (anksčiau 26). Ir nuo kada 5 maršrutui iš viso leidžia vėl važiuoti Kalvarijų gatve nuo Žaliojo tilto iki Žalgirio g.?
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61746237دائما الليتوانيه
Comment
-
jau šiandien suspėjau pasinaudoti 2 kartus greitaisiais, ir nenuvylė
1G puikiai laikėsi grafiko, o vairuotojus, lendančius į A juostą nupypindavo (kas aišku negalima gyvenvietėse pagal KET, bet buvo efektyvi priemonė). Ir dar nesustojo kalvarijų turgaus stotelėje, pamiršo 
O dar kitu atveju nuo mindaugo tilto pavažiavau iki šilo tilto troleibusu ir tada kaip tik persėdau į 4G, kuris toliau į saulėtekį vežė 2 keleivius
o šiaip persėdimas buvo sėkmingas, nes sugebėjo aplenkti 2 maršruto laidabraukį kokiom 4 min...
Comment
Comment