Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
-
Čia, kaip suprantu, bus dubliuojantys grafikai. Prie stotelių ženklų jie išlieka.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTai ir grafikai bus prie žemėlapių, kaip ir Kaune?
Comment
-
Kol kas abejotinas schemos „naujumas“.Parašė felar Rodyti pranešimąJau atnaujinta Vilnius Transport puslapyje:
http://www.vilniustransport.lt/images/mrweb_1.pdf
82 Stotis-Juodšiliai
Nuo Pervažos stotelės važiuoja tiesiai i Juodšilius ir nesuka į Pušų g., t.y. žiedinis maršrutas.
Schemoje vis dar senasis vaizdas su užsukimu į Pušų g. ir grįžimu kaip atvažiavęs. Matomai dizaineris nespėja pagal permainų dūdelę…
Comment
-
Matyt. Nes ir viršuje einančios didžiosios raidės G-K biški nuvažiavusios į kairę.Parašė arte Rodyti pranešimąKol kas abejotinas schemos „naujumas“.
82 Stotis-Juodšiliai
Nuo Pervažos stotelės važiuoja tiesiai i Juodšilius ir nesuka į Pušų g., t.y. žiedinis maršrutas.
Schemoje vis dar senasis vaizdas su užsukimu į Pušų g. ir grįžimu kaip atvažiavęs. Matomai dizaineris nespėja pagal permainų dūdelę…
Comment
-
Viskas daroma normaliai, cia tik zurnalistai ne is tos puses viska aprasyneja. Realiai naikinamu marsrutu yra vos po 4. Kitus keicia greitieji, bei sukuriama daug papildomu nauju marsrutu.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPeržiurėjes fotogalerija vilnius.lt susidaro įspūdis, kad gal Zuokas ir nenori PiaRo - jei net savanorius ''įdarbino'', vadinasi siekama ne tokių ir blogių tikslų.
Comment
-
Pasirodo, kad maršrutinis taksi kaipo toks (ne apie terminą kalba) yra ne "Maskvos išradimas", o buržujų jankių. Atsiradus automobiliams, JAV didmiesčiuose jais chaotiškai pradėta vežti keleivius populiariausiais maršrutais dubliuojant tramvajus, trukdant jų eismui. Tačiau tramvajų firmos pasirodė stipresnės ir tokie vežėjai automobiliais buvo išnaikinti.Parašė SPX Rodyti pranešimąČia Maskvos padarinys - "Maršrūtkė"
Todėl vakaruose niekur ir nėra ir net nereikia.
Yra konkurentai. 5 procentai yra iš labai abejotinas skaičius. Didelė dalis keleivių vežama be bilietų ir kažin ar kaip nors į statistiką papuola. Jei jau dėl 5 procentų zuikių įvedama priekinių durų tvarka miestuose, tai visgi tai nėra nieko.Parašė Creatium Rodyti pranešimą1. Mikriukai - nėra VVT konkurentai, nes perveždavo itin minimalų žmonių kiekį.
O jei A juostos būtų buvusios išpaišytos prieš bent jau 10 metų, tai situacija su VT būtų visai kita.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąA juostų tinklas plečiamas tik greitųjų autobusų piaro dėka. Kai pernai į savivaldybę kreipiausi su siūlymu plėsti A juostų tinklą, mane gražiai pasiuntė, sakydami, kad nėra už ką. O iš tiesų nebuvo politinės valios.
Mikrobus reikia naikinti vienareikšmiškai. Tačiau kad naujai siūlomas VT nėra adekvatus buvusiam, tai faktas.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąAš esu už tai, kad maršrutiniai taksi išliktų ir būtų integruoti į maršrutų sistemą: stotų tik stotelėse, važiuotų pagal griežtą tvarkaraštį, būtų ta pati bilietų sistema. Maršrutiniai taksi labai naudingi miestų pakraščiuose kaip privežamieji maršrutai. O dabar jie bus panaikinti, bet alternatyvos savivaldybė nepasiūlys. Pvz., Salininkai vietoje 11 reisų piko metu dabar turės tik 5 reisus (maršrutiniai taksi + 2 autobusų maršrutai).
Neužkibk ant Zuoko kabliuko.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPeržiurėjes fotogalerija vilnius.lt susidaro įspūdis, kad gal Zuokas ir nenori PiaRo - jei net savanorius ''įdarbino'', vadinasi siekama ne tokių ir blogių tikslų.
Comment
-
Maršrutai.lt oficialių schemų niekada neruošė (išskyrus kai kurių neautomatiškai atnaujinamų miestų/rajonų maršrutų trasas).Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKolkas oficiali schema ruošiama. Ją bus galima rasti marsrutai.lt žemėlapių archyve.
Iš šiaip oficiali nebūtinai yra tikslesnė ir atspindi tikrąją situaciją
.
Nieko gero iš jos. Autobusuose/troleibusuose sunku kažką įžiūrėti, mat labai jau ji smulki.Parašė felar Rodyti pranešimąJau atnaujinta Vilnius Transport puslapyje:
http://www.vilniustransport.lt/images/mrweb_1.pdf
Be to, vienas labai didelis trūkumas - šios schemos autoriai "nepripažįsta" vienpusių stotelių. Labai daug maršrutų pradėjo "stoti" ten, kur net fiziškai neįmanoma sustoti: Saltoniškės link kalno, papildoma Kremplių st. (35 maršrutas), Žvėrynas (į Žvėryno ž. važiuojantiems), 5G, suprask, stoja tiesiog ant viaduko ties Šeškinės stotele. Galiu vardinti ir vardinti...
Be to, Mickūnus ir Naujanerius/Pagubę/Birelius (tik VT viduje iškabintose schemose) galėjo tikrai sutalpinti ne pagal mastelį.
------------
Atnaujintas Vilniaus autobusų žemėlapis (po 82 maršruto pakeitimo):

JPG - 4 Mb
Comment
-
Vilniaus „mikriukai“ skelbia karą valdžiai: toliau važinės ir brangins bilietus
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61731209
Comment
-
Pataisyta.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąStotyje kažkaip pasigendu vietos, kur 58 maršruto autobusai įlaipins keleivius
Comment
-
Arba tai yra visiškai nevykęs PR'as arba tai nėra PR'as:Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeužkibk ant Zuoko kabliuko.
- sukeltas didžiulis žmonių nepasitenkinimas;
- kaip PR'ui dedama labai daug pastangų;
- PR'ui būtų užtekę pakeisti VVT brandą;
- PR'ui būtų užtekę vien tik greitųjų maršrutų įvedimo, bet visų kitų pribumbasų.
Bet vėl gi, visi labai laiko Zuoką PR'o meistru, todėl tikėtis, kad jis taip failina šiuo PR'u - nelabai įtikinama.
Comment
-
Luky2 -
Tai sutartys sudarytos ir nutrauktos su savivaldybe, o vežios tai keleivius, kurie sutarčių nei sudarinėjo nei nutraukinėjo.Parašė Creatium Rodyti pranešimąJuokingiausia situacija, kokia tik galima. Nutraukiu aš sutartį su savo mobiliojo ryšio operatoriumi, o jis atsisako tą padaryti ir toliau man aiškina, kad sutartis galioja ir galios. Tai dar gerai, kad privatininkams savivaldybė nemoka kompensacijų už keleivius.
Aš, beje, matyčiau pigiausią variantą. Tiesiog mikriukus pervadinti į paprastus taksi (ar net "nuomą su vairuotoju", kaip tie patys taksi daro) ir vežiok į sveikatą spjovęs ant savivaldybių su jų sutartim.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Koks tu naivusParašė Pilaitis Rodyti pranešimąPeržiurėjes fotogalerija vilnius.lt susidaro įspūdis, kad gal Zuokas ir nenori PiaRo - jei net savanorius ''įdarbino'', vadinasi siekama ne tokių ir blogių tikslų.
Pasigilinti siūlau.Parašė 0570043 Rodyti pranešimąViskas daroma normaliai, cia tik zurnalistai ne is tos puses viska aprasyneja. Realiai naikinamu marsrutu yra vos po 4. Kitus keicia greitieji, bei sukuriama daug papildomu nauju marsrutu.
Tu jų sutarties sąlygų nežinodamas nekomentuok tokiais gretinimais, nes gali smarkiai apsijuoktiParašė Creatium Rodyti pranešimąJuokingiausia situacija, kokia tik galima. Nutraukiu aš sutartį su savo mobiliojo ryšio operatoriumi, o jis atsisako tą padaryti ir toliau man aiškina, kad sutartis galioja ir galios. Tai dar gerai, kad privatininkams savivaldybė nemoka kompensacijų už keleivius.
Paskutinis taisė Ametistas; 2013.06.28, 12:11.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
1. Kodėl naivus? Gal ten ir užslėpti kažkokie blogi reikalai, tačiau bendrai bent šioje reformoje viskas gerai.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKoks tu naivus
Pasigilinti siūlau.
Tu jų sutarties sąlygų nežinodamas nekomentuok tokiais gretinimais, nes gali smarkiai apsijuokti
3. Negali, nes palyginimas normalus.
Comment
-
O kokios tos sąlygos? Nes aš šiuo metu esu linkęs pasitikėti labiau savivaldybe, negu šiais vežėjais. Jeigu yra kažkokios sąlygos, kurios neleidžia nutraukti sutarties anksčiau - tai tuomet tegul duoda savivaldybę į teismą ar kur ten ir viskas bus išspręsta. Dabar žaidimai su konkurencijos taryba, kuri pati nesupranta situacijos.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTu jų sutarties sąlygų nežinodamas nekomentuok tokiais gretinimais, nes gali smarkiai apsijuokti
Comment

Comment