Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stotelese yra tokios schemutes uzklyjuotos. Gan geras sprendimas.

    Comment


      Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
      Stotelese yra tokios schemutes uzklyjuotos. Gan geras sprendimas.

      Atvaizdas
      Tai ir grafikai bus prie žemėlapių, kaip ir Kaune?
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
        Tai ir grafikai bus prie žemėlapių, kaip ir Kaune?
        Čia, kaip suprantu, bus dubliuojantys grafikai. Prie stotelių ženklų jie išlieka.

        Comment


          Parašė felar Rodyti pranešimą
          Jau atnaujinta Vilnius Transport puslapyje:
          http://www.vilniustransport.lt/images/mrweb_1.pdf
          Kol kas abejotinas schemos „naujumas“.

          82 Stotis-Juodšiliai
          Nuo Pervažos stotelės važiuoja tiesiai i Juodšilius ir nesuka į Pušų g., t.y. žiedinis maršrutas.

          Schemoje vis dar senasis vaizdas su užsukimu į Pušų g. ir grįžimu kaip atvažiavęs. Matomai dizaineris nespėja pagal permainų dūdelę…

          Comment


            Parašė arte Rodyti pranešimą
            Kol kas abejotinas schemos „naujumas“.

            82 Stotis-Juodšiliai
            Nuo Pervažos stotelės važiuoja tiesiai i Juodšilius ir nesuka į Pušų g., t.y. žiedinis maršrutas.

            Schemoje vis dar senasis vaizdas su užsukimu į Pušų g. ir grįžimu kaip atvažiavęs. Matomai dizaineris nespėja pagal permainų dūdelę…
            Matyt. Nes ir viršuje einančios didžiosios raidės G-K biški nuvažiavusios į kairę.

            Comment


              Peržiurėjes fotogalerija vilnius.lt susidaro įspūdis, kad gal Zuokas ir nenori PiaRo - jei net savanorius ''įdarbino'', vadinasi siekama ne tokių ir blogių tikslų.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Peržiurėjes fotogalerija vilnius.lt susidaro įspūdis, kad gal Zuokas ir nenori PiaRo - jei net savanorius ''įdarbino'', vadinasi siekama ne tokių ir blogių tikslų.
                Viskas daroma normaliai, cia tik zurnalistai ne is tos puses viska aprasyneja. Realiai naikinamu marsrutu yra vos po 4. Kitus keicia greitieji, bei sukuriama daug papildomu nauju marsrutu.

                Comment


                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                  Čia Maskvos padarinys - "Maršrūtkė" Todėl vakaruose niekur ir nėra ir net nereikia.
                  Pasirodo, kad maršrutinis taksi kaipo toks (ne apie terminą kalba) yra ne "Maskvos išradimas", o buržujų jankių. Atsiradus automobiliams, JAV didmiesčiuose jais chaotiškai pradėta vežti keleivius populiariausiais maršrutais dubliuojant tramvajus, trukdant jų eismui. Tačiau tramvajų firmos pasirodė stipresnės ir tokie vežėjai automobiliais buvo išnaikinti.

                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  1. Mikriukai - nėra VVT konkurentai, nes perveždavo itin minimalų žmonių kiekį.
                  Yra konkurentai. 5 procentai yra iš labai abejotinas skaičius. Didelė dalis keleivių vežama be bilietų ir kažin ar kaip nors į statistiką papuola. Jei jau dėl 5 procentų zuikių įvedama priekinių durų tvarka miestuose, tai visgi tai nėra nieko.

                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  A juostų tinklas plečiamas tik greitųjų autobusų piaro dėka. Kai pernai į savivaldybę kreipiausi su siūlymu plėsti A juostų tinklą, mane gražiai pasiuntė, sakydami, kad nėra už ką. O iš tiesų nebuvo politinės valios.
                  O jei A juostos būtų buvusios išpaišytos prieš bent jau 10 metų, tai situacija su VT būtų visai kita.

                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Aš esu už tai, kad maršrutiniai taksi išliktų ir būtų integruoti į maršrutų sistemą: stotų tik stotelėse, važiuotų pagal griežtą tvarkaraštį, būtų ta pati bilietų sistema. Maršrutiniai taksi labai naudingi miestų pakraščiuose kaip privežamieji maršrutai. O dabar jie bus panaikinti, bet alternatyvos savivaldybė nepasiūlys. Pvz., Salininkai vietoje 11 reisų piko metu dabar turės tik 5 reisus (maršrutiniai taksi + 2 autobusų maršrutai).
                  Mikrobus reikia naikinti vienareikšmiškai. Tačiau kad naujai siūlomas VT nėra adekvatus buvusiam, tai faktas.

                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Peržiurėjes fotogalerija vilnius.lt susidaro įspūdis, kad gal Zuokas ir nenori PiaRo - jei net savanorius ''įdarbino'', vadinasi siekama ne tokių ir blogių tikslų.
                  Neužkibk ant Zuoko kabliuko.

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Kolkas oficiali schema ruošiama. Ją bus galima rasti marsrutai.lt žemėlapių archyve.
                    Maršrutai.lt oficialių schemų niekada neruošė (išskyrus kai kurių neautomatiškai atnaujinamų miestų/rajonų maršrutų trasas).
                    Iš šiaip oficiali nebūtinai yra tikslesnė ir atspindi tikrąją situaciją .

                    Parašė felar Rodyti pranešimą
                    Jau atnaujinta Vilnius Transport puslapyje:
                    http://www.vilniustransport.lt/images/mrweb_1.pdf
                    Nieko gero iš jos. Autobusuose/troleibusuose sunku kažką įžiūrėti, mat labai jau ji smulki.
                    Be to, vienas labai didelis trūkumas - šios schemos autoriai "nepripažįsta" vienpusių stotelių. Labai daug maršrutų pradėjo "stoti" ten, kur net fiziškai neįmanoma sustoti: Saltoniškės link kalno, papildoma Kremplių st. (35 maršrutas), Žvėrynas (į Žvėryno ž. važiuojantiems), 5G, suprask, stoja tiesiog ant viaduko ties Šeškinės stotele. Galiu vardinti ir vardinti...
                    Be to, Mickūnus ir Naujanerius/Pagubę/Birelius (tik VT viduje iškabintose schemose) galėjo tikrai sutalpinti ne pagal mastelį.

                    ------------

                    Atnaujintas Vilniaus autobusų žemėlapis (po 82 maršruto pakeitimo):


                    JPG - 4 Mb
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Stotyje kažkaip pasigendu vietos, kur 58 maršruto autobusai įlaipins keleivius
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Vilniaus „mikriukai“ skelbia karą valdžiai: toliau važinės ir brangins bilietus

                        http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61731209
                        Paskutinis taisė Romas; 2013.06.29, 09:21. Priežastis: Plika nuoroda be anštraštės

                        Comment


                          Juokingiausia situacija, kokia tik galima. Nutraukiu aš sutartį su savo mobiliojo ryšio operatoriumi, o jis atsisako tą padaryti ir toliau man aiškina, kad sutartis galioja ir galios. Tai dar gerai, kad privatininkams savivaldybė nemoka kompensacijų už keleivius.

                          Comment


                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                            Stotyje kažkaip pasigendu vietos, kur 58 maršruto autobusai įlaipins keleivius
                            Pataisyta.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Neužkibk ant Zuoko kabliuko.
                              Arba tai yra visiškai nevykęs PR'as arba tai nėra PR'as:
                              - sukeltas didžiulis žmonių nepasitenkinimas;
                              - kaip PR'ui dedama labai daug pastangų;
                              - PR'ui būtų užtekę pakeisti VVT brandą;
                              - PR'ui būtų užtekę vien tik greitųjų maršrutų įvedimo, bet visų kitų pribumbasų.

                              Bet vėl gi, visi labai laiko Zuoką PR'o meistru, todėl tikėtis, kad jis taip failina šiuo PR'u - nelabai įtikinama.

                              Comment


                                O kuriem čia 4-iem privatininkam sutartys iki 2014m. sudarytos?

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Juokingiausia situacija, kokia tik galima. Nutraukiu aš sutartį su savo mobiliojo ryšio operatoriumi, o jis atsisako tą padaryti ir toliau man aiškina, kad sutartis galioja ir galios. Tai dar gerai, kad privatininkams savivaldybė nemoka kompensacijų už keleivius.
                                  Tai sutartys sudarytos ir nutrauktos su savivaldybe, o vežios tai keleivius, kurie sutarčių nei sudarinėjo nei nutraukinėjo.

                                  Aš, beje, matyčiau pigiausią variantą. Tiesiog mikriukus pervadinti į paprastus taksi (ar net "nuomą su vairuotoju", kaip tie patys taksi daro) ir vežiok į sveikatą spjovęs ant savivaldybių su jų sutartim.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Buvo komentaras per vieną radijo laidą, berods Žinių radiją - perversmu pačius privatininkus įvardino galimai, kad jiems net tokia situacija naudinga.
                                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Peržiurėjes fotogalerija vilnius.lt susidaro įspūdis, kad gal Zuokas ir nenori PiaRo - jei net savanorius ''įdarbino'', vadinasi siekama ne tokių ir blogių tikslų.
                                      Koks tu naivus
                                      Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                      Viskas daroma normaliai, cia tik zurnalistai ne is tos puses viska aprasyneja. Realiai naikinamu marsrutu yra vos po 4. Kitus keicia greitieji, bei sukuriama daug papildomu nauju marsrutu.
                                      Pasigilinti siūlau.
                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Juokingiausia situacija, kokia tik galima. Nutraukiu aš sutartį su savo mobiliojo ryšio operatoriumi, o jis atsisako tą padaryti ir toliau man aiškina, kad sutartis galioja ir galios. Tai dar gerai, kad privatininkams savivaldybė nemoka kompensacijų už keleivius.
                                      Tu jų sutarties sąlygų nežinodamas nekomentuok tokiais gretinimais, nes gali smarkiai apsijuokti
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2013.06.28, 12:11.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Koks tu naivus

                                        Pasigilinti siūlau.
                                        Tu jų sutarties sąlygų nežinodamas nekomentuok tokiais gretinimais, nes gali smarkiai apsijuokti
                                        1. Kodėl naivus? Gal ten ir užslėpti kažkokie blogi reikalai, tačiau bendrai bent šioje reformoje viskas gerai.
                                        3. Negali, nes palyginimas normalus.

                                        Comment


                                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                          Tu jų sutarties sąlygų nežinodamas nekomentuok tokiais gretinimais, nes gali smarkiai apsijuokti
                                          O kokios tos sąlygos? Nes aš šiuo metu esu linkęs pasitikėti labiau savivaldybe, negu šiais vežėjais. Jeigu yra kažkokios sąlygos, kurios neleidžia nutraukti sutarties anksčiau - tai tuomet tegul duoda savivaldybę į teismą ar kur ten ir viskas bus išspręsta. Dabar žaidimai su konkurencijos taryba, kuri pati nesupranta situacijos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X