Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
Nes naivus, tiki tuo, ką matai, nemąstydamas ir nesigilindamas. Sunku diskutuoti su mažai išmanančiu ir nesuprantančiu, galėtum bent jau pasidomėti daugiau, o ne aklai mėtyti savus teiginius be argumentųParašė Pilaitis Rodyti pranešimą1. Kodėl naivus? Gal ten ir užslėpti kažkokie blogi reikalai, tačiau bendrai bent šioje reformoje viskas gerai.
3. Negali, nes palyginimas normalus.
Tiesiog tas palyginimas netinkamas, nes savivaldybė sutarčių taip šiaip sau imti ir nutraukti negali, yra tam tikros neišpildytos sąlygos. Dėl to jų nutraukimas realiai negalioja. Žinoma, tai yra tik manupuliavimas situacija, kol teismas nepripažins, kaip iš tiesų yra.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai gal ir duos, nežinau. Dabar tiek vežėjai, tiek savivaldybė nesusikalba ir nelabai nori susikalbėti, abi pusės žaidžia politiškai ir teisiškai. Kiekviena pusė interpretuoja savaip. Bet aklai pasitikėti mūsų dienų politikais aš nesu linkęs. Esu neutralus, bet ir ne aklas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kokios tos sąlygos? Nes aš šiuo metu esu linkęs pasitikėti labiau savivaldybe, negu šiais vežėjais. Jeigu yra kažkokios sąlygos, kurios neleidžia nutraukti sutarties anksčiau - tai tuomet tegul duoda savivaldybę į teismą ar kur ten ir viskas bus išspręsta. Dabar žaidimai su konkurencijos taryba, kuri pati nesupranta situacijos.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Savivaldybės duomenimis visame Vilniuje - berods 4,6% keleivių.Parašė SPX Rodyti pranešimąGal yra kažkur reali statistika kiek miesto gyventojų, o ,ypač, centre naudojosi mikriukais?
Comment
-
Mano nuomone, tai yra melas.Parašė Creatium Rodyti pranešimąSavivaldybės duomenimis visame Vilniuje - berods 4,6% keleivių.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Visi garsiai šneka apie keleivius be bilietų, tačiau toks jausmas, kad šitie žmonės net nesinaudoja mikriukų paslaugomis. Mokslo metais (ypač žiemą) tekdavo dažnokai naudotis ne tik mikriukais, bet ir "Kolegitos" 05 autobusų. Jeigu norite pamatyti realią padėtį - visą kelią žiūrėkite į vairuotojo arba konduktorės veiksmus (05 tai puikiai matosi sėdint pačiam gale). Nei vienas (nei vienas (!)) keleivis mikriukuose nevažiuoja be bilieto jau keletą metų (imtis yra dar labiau teisingesnė "Almiro" maršrutuose, kuriais tekdavo naudotis žymiai dažniau). Vairuotojas, matydamas, kad jį stabdo keleivis gatvėje, jau iškart išmuša bilietą ir laiko jį rankoje kol įlips keleivis; keleivis atiduoda pinigus - gauna bilietą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDidelė dalis keleivių vežama be bilietų ir kažin ar kaip nors į statistiką papuola.
Kiek kitokia situacija "Kolegitos" 05 maršrute - konduktorė, natūralu, neišmuša bilieto anksčiau laiko. Tačiau, kas tikrai maloniai stebina (bent jau nuo sausio mėnesio), jei keleivis pats sako neišmušinėti jam bilieto, konduktorė vis tiek išmuša ir jam atiduoda.
Remiantis tokiais "mini tyrimais" galiu teigti, kad visos kalbos apie "zuikius" yra pernelyg išpūstos tam tikrų suinteresuotų asmenų. Spaudoje ir internete tenka matyti tokias kalbas iš internautų tik todėl, kad labai maža dalis lietuvių įsigilina į problemą ir remiasi tik "bobučių" kalbomis (kas tikrai yra tiesa - paskaitynėkite komentarus po kiekvienos naujienos apie VT).
Comment
-
Metu čia, nes tai labai aktualu šiandieninėje Vilniaus VT situacijoje:
PANEVĖŽYS BE MIKROAUTOBUSŲ: VEŽĖJŲ NUOSTOLIUS KEITĖ MILIJONINIS PELNAS
Comment
-
Bet Panevėžyje ir situacija su mikriukais buvo visai kita - daugybė maršrutų ir pan, ko Vilniuje net ir tada nebuvo. Prieš kokius 13 metų ten buvo vien mikriukai. Aš jau sakiau, Vilnius niekada nebuvo mikriukų miestu. Visada čia Kaunas, Klaipėda, Šiauliai ir Panevėžys pirmavo...Parašė Creatium Rodyti pranešimąMetu čia, nes tai labai aktualu šiandieninėje Vilniaus VT situacijoje:
PANEVĖŽYS BE MIKROAUTOBUSŲ: VEŽĖJŲ NUOSTOLIUS KEITĖ MILIJONINIS PELNASKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
FB: Andrius Užkalnis
Aš džiaugiuosi, kad pragaro ugnis išnaikins mikruškes, net jei kažkam dabar atrodo, kad jos yra "žmonių pasirinkimas" ir turi teisę būti. Liubė koncertai irgi yra kai kurių žmonių pasirinkimas. Nuo to jie negauna teisės būti. Arba neturėtų gauti.
Mikruškės yra atsilikusių, kosinčių blogu benzinu ir dyzeliu, primityvių kraštų atributas. Aš daugiausia mačiau mikriukų, kai gyvenau Afrikoje. Tro-tro. Ten juos irgi mėgsta liaudis, kurios kažkodėl valdžia klauso. Taip ta liaudis ir gyvena.
Aš už tai, kad Artūras Zuokas mieste darytų transporto reformas gilesnes ir dar radikalesnes. Tramvajų? Hell yes, ir dar ką nors. Įsiskolins miestas? Nieko baisaus. Geriau, negu nieko nesiskolinti ir nieko nedaryti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Savivaldybė vilniečius įspėja nevažinėti „mikriukais“
Savivaldybė atkreipia dėmesį, kad keleiviai, kurie naudosis nelegaliomis paslaugomis, praranda keleivių draudimą (jei atsitiktų eismo įvykis, būtų sužalota asmenų sveikata ar turtas).
Comment
-
Užkalnis kažkiek perdėjo. Nes realiai, tai čia net nebuvo jokio rimto privatininkų tinklo. Aš manau kiek kitaip. Jeigu tai būtų modernus privatininkų parkas su patogiais, tvarkingais autobusiukais ir tai neštų bent 20proc. naudą miestui ir dar kažkokia dalimi papildytų miesto biudžetą, tai liuks. O ką turime dabar - kažkokius keliolikos metų senumo trantus (turbūt vieni naujesnių, tai važinėja, tik 38). Labai panaši tema buvo gvildenama apie taksi auto parką laidoje "Ne Vienas Kelyje".Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Viskas gerai su A82. Pastabose pažymėta, kad pagrindinė trasa Stotis - Salininkai - Miškiniai - Juodšiliai.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąNepažymėta, kad 82 važinės viena puse Juodšiliuose.
Tarkim autobusas važiuoja į Juodšilius per Salininkus, o grįžta per Avinėlių gatvę į Stotį. Ir atvirkščiai
Comment
-
Na, tai yra ir elektrobusų. Tik klausimas jų kaina ir atsiperkamumasParašė SPX Rodyti pranešimąDėl troleibusų, tai tegul patyli. Realiai pasaulyje yra troleibusų su gan moderniom "power saving" techologijom., kurios leidžia sutaupyti vos ne ~25proc. energijos ir jie jau automatiškai tampa taupesni už autobusus.
Comment
Comment