Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Pataisyta.
    Nepažymėta, kad 82 važinės viena puse Juodšiliuose.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      1. Kodėl naivus? Gal ten ir užslėpti kažkokie blogi reikalai, tačiau bendrai bent šioje reformoje viskas gerai.
      3. Negali, nes palyginimas normalus.
      Nes naivus, tiki tuo, ką matai, nemąstydamas ir nesigilindamas. Sunku diskutuoti su mažai išmanančiu ir nesuprantančiu, galėtum bent jau pasidomėti daugiau, o ne aklai mėtyti savus teiginius be argumentų

      Tiesiog tas palyginimas netinkamas, nes savivaldybė sutarčių taip šiaip sau imti ir nutraukti negali, yra tam tikros neišpildytos sąlygos. Dėl to jų nutraukimas realiai negalioja. Žinoma, tai yra tik manupuliavimas situacija, kol teismas nepripažins, kaip iš tiesų yra.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        O kokios tos sąlygos? Nes aš šiuo metu esu linkęs pasitikėti labiau savivaldybe, negu šiais vežėjais. Jeigu yra kažkokios sąlygos, kurios neleidžia nutraukti sutarties anksčiau - tai tuomet tegul duoda savivaldybę į teismą ar kur ten ir viskas bus išspręsta. Dabar žaidimai su konkurencijos taryba, kuri pati nesupranta situacijos.
        Tai gal ir duos, nežinau. Dabar tiek vežėjai, tiek savivaldybė nesusikalba ir nelabai nori susikalbėti, abi pusės žaidžia politiškai ir teisiškai. Kiekviena pusė interpretuoja savaip. Bet aklai pasitikėti mūsų dienų politikais aš nesu linkęs. Esu neutralus, bet ir ne aklas.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Gal yra kažkur reali statistika kiek miesto gyventojų, o ,ypač, centre naudojosi mikriukais?
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            Gal yra kažkur reali statistika kiek miesto gyventojų, o ,ypač, centre naudojosi mikriukais?
            Savivaldybės duomenimis visame Vilniuje - berods 4,6% keleivių.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Savivaldybės duomenimis visame Vilniuje - berods 4,6% keleivių.
              Mano nuomone, tai yra melas.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Mano nuomone, tai yra melas.
                Kuo remiantis?

                Comment


                  Gal ir realu. Kiek centre mikriukų maršrutų realiai dabar yra, be man žinomo 5, berods 15 ir 100?
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Didelė dalis keleivių vežama be bilietų ir kažin ar kaip nors į statistiką papuola.
                    Visi garsiai šneka apie keleivius be bilietų, tačiau toks jausmas, kad šitie žmonės net nesinaudoja mikriukų paslaugomis. Mokslo metais (ypač žiemą) tekdavo dažnokai naudotis ne tik mikriukais, bet ir "Kolegitos" 05 autobusų. Jeigu norite pamatyti realią padėtį - visą kelią žiūrėkite į vairuotojo arba konduktorės veiksmus (05 tai puikiai matosi sėdint pačiam gale). Nei vienas (nei vienas (!)) keleivis mikriukuose nevažiuoja be bilieto jau keletą metų (imtis yra dar labiau teisingesnė "Almiro" maršrutuose, kuriais tekdavo naudotis žymiai dažniau). Vairuotojas, matydamas, kad jį stabdo keleivis gatvėje, jau iškart išmuša bilietą ir laiko jį rankoje kol įlips keleivis; keleivis atiduoda pinigus - gauna bilietą.
                    Kiek kitokia situacija "Kolegitos" 05 maršrute - konduktorė, natūralu, neišmuša bilieto anksčiau laiko. Tačiau, kas tikrai maloniai stebina (bent jau nuo sausio mėnesio), jei keleivis pats sako neišmušinėti jam bilieto, konduktorė vis tiek išmuša ir jam atiduoda.
                    Remiantis tokiais "mini tyrimais" galiu teigti, kad visos kalbos apie "zuikius" yra pernelyg išpūstos tam tikrų suinteresuotų asmenų. Spaudoje ir internete tenka matyti tokias kalbas iš internautų tik todėl, kad labai maža dalis lietuvių įsigilina į problemą ir remiasi tik "bobučių" kalbomis (kas tikrai yra tiesa - paskaitynėkite komentarus po kiekvienos naujienos apie VT).

                    Comment


                      /\ Tai gerai, koks gi pagaliau tas realus privatininkų keleivių skaičius? Kokį procentą ir auditoriją jie dabar praranda?
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Metu čia, nes tai labai aktualu šiandieninėje Vilniaus VT situacijoje:

                        PANEVĖŽYS BE MIKROAUTOBUSŲ: VEŽĖJŲ NUOSTOLIUS KEITĖ MILIJONINIS PELNAS

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Metu čia, nes tai labai aktualu šiandieninėje Vilniaus VT situacijoje:

                          PANEVĖŽYS BE MIKROAUTOBUSŲ: VEŽĖJŲ NUOSTOLIUS KEITĖ MILIJONINIS PELNAS
                          Bet Panevėžyje ir situacija su mikriukais buvo visai kita - daugybė maršrutų ir pan, ko Vilniuje net ir tada nebuvo. Prieš kokius 13 metų ten buvo vien mikriukai. Aš jau sakiau, Vilnius niekada nebuvo mikriukų miestu. Visada čia Kaunas, Klaipėda, Šiauliai ir Panevėžys pirmavo...
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            FB: Andrius Užkalnis

                            Aš džiaugiuosi, kad pragaro ugnis išnaikins mikruškes, net jei kažkam dabar atrodo, kad jos yra "žmonių pasirinkimas" ir turi teisę būti. Liubė koncertai irgi yra kai kurių žmonių pasirinkimas. Nuo to jie negauna teisės būti. Arba neturėtų gauti.

                            Mikruškės yra atsilikusių, kosinčių blogu benzinu ir dyzeliu, primityvių kraštų atributas. Aš daugiausia mačiau mikriukų, kai gyvenau Afrikoje. Tro-tro. Ten juos irgi mėgsta liaudis, kurios kažkodėl valdžia klauso. Taip ta liaudis ir gyvena.

                            Aš už tai, kad Artūras Zuokas mieste darytų transporto reformas gilesnes ir dar radikalesnes. Tramvajų? Hell yes, ir dar ką nors. Įsiskolins miestas? Nieko baisaus. Geriau, negu nieko nesiskolinti ir nieko nedaryti.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Savivaldybė vilniečius įspėja nevažinėti „mikriukais“

                              Savivaldybė atkreipia dėmesį, kad keleiviai, kurie naudosis nelegaliomis paslaugomis, praranda keleivių draudimą (jei atsitiktų eismo įvykis, būtų sužalota asmenų sveikata ar turtas).

                              Comment


                                Užkalnis kažkiek perdėjo. Nes realiai, tai čia net nebuvo jokio rimto privatininkų tinklo. Aš manau kiek kitaip. Jeigu tai būtų modernus privatininkų parkas su patogiais, tvarkingais autobusiukais ir tai neštų bent 20proc. naudą miestui ir dar kažkokia dalimi papildytų miesto biudžetą, tai liuks. O ką turime dabar - kažkokius keliolikos metų senumo trantus (turbūt vieni naujesnių, tai važinėja, tik 38). Labai panaši tema buvo gvildenama apie taksi auto parką laidoje "Ne Vienas Kelyje".
                                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                  Nepažymėta, kad 82 važinės viena puse Juodšiliuose.
                                  Viskas gerai su A82. Pastabose pažymėta, kad pagrindinė trasa Stotis - Salininkai - Miškiniai - Juodšiliai.
                                  Tarkim autobusas važiuoja į Juodšilius per Salininkus, o grįžta per Avinėlių gatvę į Stotį. Ir atvirkščiai
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Miroslavas Monkevičius: Apie ką rašo, bet nežino Remigijus Šimašius

                                    Comment


                                      Dėl troleibusų, būtų labai įdomu pamatyti detalesnius skaičiavimus, nes kažkaip neįtikina.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Dėl troleibusų, tai tegul patyli. Realiai pasaulyje yra troleibusų su gan moderniom "power saving" techologijom., kurios leidžia sutaupyti vos ne ~25proc. energijos ir jie jau automatiškai tampa taupesni už autobusus.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          Dėl troleibusų, tai tegul patyli. Realiai pasaulyje yra troleibusų su gan moderniom "power saving" techologijom., kurios leidžia sutaupyti vos ne ~25proc. energijos ir jie jau automatiškai tampa taupesni už autobusus.
                                          Na, tai yra ir elektrobusų. Tik klausimas jų kaina ir atsiperkamumas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X