Aš asmeniškai būčiau prieš tokį užsukimą, nes Didlaukio ir Baltupio gatvių danga yra labai prastos būklės ir ten greitasis autobusas tikrai išbarstys viską, ko dar neišbarstė atkarpose tarp Giedraičių ir Žalgirio stotelių bei ties Santariškių stotele. Be to, tai tik pailgintų kelionės trukmę iš Jeruzalės ir Santariškių link centro.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka
Collapse
X
-
Mano nuomone, neverta, nes tai ženkliai pailgintų bendrą maršruto laiką.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTai kaip manote, ar verta 1G leisti pro Baltupius, ar ne?
Nors studentams ir būtų patogiau
Jau geriau nuo Kalvarijų gatvės iki studentų koncentracijos vietos, t.y. Didlaukio gatvės kalno (už Geležinio Vilko gatvės), pakabinti kažkurioje transporto studijoje minėtas gondolas
Arba įrengti eksperimentinę tramvajaus liniją (pavyzdžiui, ant estakados) - būtų puikus bandymų poligonas su dideliais keleivių srautais tam tikromis valandomis
Comment
-
Na ir kam ta ironija? Tiesiog pasiūliau. Tai pagal Jus išeina, kad studentai ne žmonės ir jiems nereikia greito susisiekimo?Parašė aRa Rodyti pranešimąMano nuomone, neverta, nes tai ženkliai pailgintų bendrą maršruto laiką.
Nors studentams ir būtų patogiau
Jau geriau nuo Kalvarijų gatvės iki studentų koncentracijos vietos, t.y. Didlaukio gatvės kalno (už Geležinio Vilko gatvės), pakabinti kažkurioje transporto studijoje minėtas gondolas
Arba įrengti eksperimentinę tramvajaus liniją (pavyzdžiui, ant estakados) - būtų puikus bandymų poligonas su dideliais keleivių srautais tam tikromis valandomis 
Comment
-
Bendrai paėmus apie reformą - manau, reikia suprasti, kad su autobusų/troleibusų sistema stebuklų nepadarysi, suminis laikas "nuo taško A iki taško B" vis tiek bus didesnis nei automobilių, patogumas žemesnis, kaina skirsis ne kažin kiek, ypač jei transportui tektų išsilaikyti vien iš parduotų bilietų.
Aišku, stengtis gerinti situaciją reikia ir dar yra neišnaudotų galimybių.
Dėl mikroautobusų panaikinimo manau ne visai teisinga tikėti, kad visi iš jų persės į autobusus, nes tai buvo tam tikra tarpinė grandis įvairiomis prasmėmis tarp autobusų/trolebusų ir automobilių/taksi.
Savo nuomonę ir tolesnius pasiūlymus plačiau dėstau čia: http://augustinas.net/ar-perses-viln...transporta-882Mano kelionių aprašymai/vadovai:
Armėnija | Australija | Gambija | Gruzija | Iranas | JAE | JAV | Kosovas | Kinija | Kipras | Kuba | Kroatija | Makedonija | Malta | Marokas | Namibija | Omanas |
Padniestrė | Pietų Korėja | Slovėnija | Svalbardas | Ukraina
Comment
-
Nenorėjau įžeisti nei studentų, nei baltupiečiųParašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNa ir kam ta ironija? Tiesiog pasiūliau. Tai pagal Jus išeina, kad studentai ne žmonės ir jiems nereikia greito susisiekimo?
Šiame forume buvo nemažai diskutuota apie poreikį nukreipti įvairius maršrutus per Baltupius. Studentų srautai, nors ir dideli tam tikru metu, yra vis tiek pikiniai ir visą laiką (taip pat ir poilsio dienomis) sukti ratus greitiesiems maršrutams yra neekonomiška. Juk greitųjų autobusų paskirtis - vežti kiek įmanoma tiesiau ir greičiau "ašinėmis" linijomis.
Juk ir tramvajaus, jeigu jis (neduok, Dieve) atsirastų (arba net ir metro), turbūt niekas irgi nevarytų ratu į Baltupių kalną, o pasiūlytų privežamuosius maršrutus prie jo trasos.
Būtent privežamųjų maršrutų tema ir leidau sau kiek pajuokauti.
Šiuo atveju koks nors oru skriejantis keltuvas ar vienbėgis ant atramų tuo pačiu išspręstų ir Geležinio Vilko gatvės kirtimo problemą
Nes "perkirstos" Didlaukio gatvės sujungimo, kad ir pėsčiųjų viaduku, jau kažkaip nebesitikiu sulaukti...
Comment
-
1. Vairuoti, o tuo labiau turėti nuosavą auto niekas neverčia. O galų gale ir nevisi gali vairuoti. Tokiems žmonėms tas pasisakymas, kad su auto griečiau mažų mažiausiai rūpi (negi jie dabar turi dėl to išmainyti VT į nuosavą transportą).Parašė Eskarpas Rodyti pranešimąBendrai paėmus apie reformą - manau, reikia suprasti, kad su autobusų/troleibusų sistema stebuklų nepadarysi, suminis laikas "nuo taško A iki taško B" vis tiek bus didesnis nei automobilių, patogumas žemesnis, kaina skirsis ne kažin kiek, ypač jei transportui tektų išsilaikyti vien iš parduotų bilietų.
Aišku, stengtis gerinti situaciją reikia ir dar yra neišnaudotų galimybių.
Dėl mikroautobusų panaikinimo manau ne visai teisinga tikėti, kad visi iš jų persės į autobusus, nes tai buvo tam tikra tarpinė grandis įvairiomis prasmėmis tarp autobusų/trolebusų ir automobilių/taksi.
Savo nuomonę ir tolesnius pasiūlymus plačiau dėstau čia: http://augustinas.net/ar-perses-viln...transporta-882
2. Visame pasaulyje vykdomos ar kažkada buvo įvairios reformos. Vilnius ne pirmas ir ne paskutinis. Apie fiasko ar kažką tokio kalbėti pirmomis dienomis nelabai apsiverčia liežuvis. Apsišlifuos viskas ir reali situacija tikari išryškės 3mėn bėgyje.
3. Mano akimis mikroautobusų panaikinimas panaikinimui nelygus pagal vietas mieste. Pvz. ten kur mes gyvenam, tai mano draugei reikalingas kartais būdavo 100 mikriukas. Dabar realiai jį važiuojant iš Savanorių į Pašilaičius pakeitė 2G. Mums praktiškai jokio praradimo. O palyginimas alternatyva auto/mirkiukas, tai čia kaip pažiūrėsi. Yra tekę turėti nemalonų įvykį dar seniau, kokiais 2006m. buv. 2 mikroautobusiuko Fabijoniškės-Stotis vairuotojas neleido važiuoti su dulkių siurbliu, nors jis buvo naujas supakuotas, o keleiviai su kelis kart didesniais lagaminais - prašom važiuokit. Tai ne tas pats ar dar daugiau tūrio užima? Teko 53 autobuse papildomai mokėti už bagažą
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Bet sutinkate, kad ir Baltupiams reikia greitesnio bei dažnesnio susisiekimo? Tai kodėl tada iš 10 maršruto net atimamas vienas autobusas, nors šis maršrutas aptarnauja ne tik Baltupius, bet ir Fabijoniškes, Kalvarijų gatvę. Ne jau mažina transporto priemonių skaičių vien dėl to, kad į Markučius važiuoja tik maža dalis keleivių? Beprotybė. O galbūt SĮSP mano, kad paleidę 26 ir 87 maršrutus, užtikrinamas geras susisiekimas? Su kuo? Su Ozo kvartalu? Bet ar ten važiuoja pilnas autobusas? Ne. Taip kad yra kur tobulėti.Parašė aRa Rodyti pranešimąŠiame forume buvo nemažai diskutuota apie poreikį nukreipti įvairius maršrutus per Baltupius. Studentų srautai, nors ir dideli tam tikru metu, yra vis tiek pikiniai ir visą laiką (taip pat ir poilsio dienomis) sukti ratus greitiesiems maršrutams yra neekonomiška. Juk greitųjų autobusų paskirtis - vežti kiek įmanoma tiesiau ir greičiau "ašinėmis" linijomis.
Comment
-
Suprantu. Čia buvo atsakymas (kurį plačiau detalizuoju duotojoje nuorodoje) į dažną mintį, kad VT galėtų/turėtų perimti ženklią dalį žmonių iš automobilių ir tai esą Lietuvoje įmanoma, nes kai kur užsieny yra taip, kad ir turėdami automobilius ar galėdami juos įsigyti daug žmonių renkasi VT (pvz. vykti į darbą). Fiasko reformos ir nevadinu, tiesiog atkreipiu dėmesį į įvairius niuansus.Parašė SPX Rodyti pranešimą1. Vairuoti, o tuo labiau turėti nuosavą auto niekas neverčia. O galų gale ir nevisi gali vairuoti. Tokiems žmonėms tas pasisakymas, kad su auto griečiau mažų mažiausiai rūpi (negi jie dabar turi dėl to išmainyti VT į nuosavą transportą).Mano kelionių aprašymai/vadovai:
Armėnija | Australija | Gambija | Gruzija | Iranas | JAE | JAV | Kosovas | Kinija | Kipras | Kuba | Kroatija | Makedonija | Malta | Marokas | Namibija | Omanas |
Padniestrė | Pietų Korėja | Slovėnija | Svalbardas | Ukraina
Comment
-
O ką, labai reikia? Kažkur man atrodo, pas mane rūsyje yra net 3 (Jaunystė - durnystė, visi pavogti iš miesto autobusųParašė vytauc Rodyti pranešimąAš norėčiau kaip siuvenyrą įsigyti porą tų senų raudonų mechaninių komposterių. Gal kas žinote į ką reiktų kreiptis?
)
"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Ogi yra 1G autobusas, kuris stoja Baltupių stotelėje. Kursuoja labai dažnai, į centrą nuvažiuoja greitai. Tai kame problema?Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąBet sutinkate, kad ir Baltupiams reikia greitesnio bei dažnesnio susisiekimo? Tai kodėl tada iš 10 maršruto net atimamas vienas autobusas, nors šis maršrutas aptarnauja ne tik Baltupius, bet ir Fabijoniškes, Kalvarijų gatvę. Ne jau mažina transporto priemonių skaičių vien dėl to, kad į Markučius važiuoja tik maža dalis keleivių? Beprotybė. O galbūt SĮSP mano, kad paleidę 26 ir 87 maršrutus, užtikrinamas geras susisiekimas? Su kuo? Su Ozo kvartalu? Bet ar ten važiuoja pilnas autobusas? Ne. Taip kad yra kur tobulėti.
10, 26, 34 ir 87 autobusai pilnai gali pasitarnauti norint persėsti į greitąjį maršrutą nusileidus nuo Baltupių kalno.دائما الليتوانيه
Comment
-
Ar visi studentai gyvena iškart prie 1G stotelių? Nereikia pamiršti, kad dauguma dar daro papildomą persėdimą. O tokiame mieste kaip Vilnius 2 persėdimai jau daugoka.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąOgi yra 1G autobusas, kuris stoja Baltupių stotelėje. Kursuoja labai dažnai, į centrą nuvažiuoja greitai. Tai kame problema?
10, 26, 34 ir 87 autobusai pilnai gali pasitarnauti norint persėsti į greitąjį maršrutą nusileidus nuo Baltupių kalno.
Comment
-
Vėl gi – nepriimkit asmeniškai, tačiau, man atrodo, kad panašiais argumentais ir paremtas požiūris: jei nenuveža nuo durų (lovos) iki durų, be persėdimų ir dar greitai bei patogiai, kam reikalingas toks VT – geriau jau pirkti automobilį (ir po to ieškoti kur jį parkuoti prie tų durų). Tokiu atveju ir tramvajai su metro niekuo nepagelbės.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąAr visi studentai gyvena iškart prie 1G stotelių? Nereikia pamiršti, kad dauguma dar daro papildomą persėdimą. O tokiame mieste kaip Vilnius 2 persėdimai jau daugoka.
Taip, seniai praėjo studentiški laikai, kai į mokslus (į Saulėtekį) tekdavo važiuoti su 1 ar 2 persėdimais, o dar dažniau - ir pasivaikščioti nuo Antakalnio žiedo iki universitetų (troleibusai į Saulėtekį ne taip jau ir seniai pradėjo važinėt)
Comment
-
Nekalbu apie Saulėtekį. Tačiau Vilniaus gyventojas privalo turėti greitą susisiekimą su vienu persėdimu. Kodėl pvz. Žirmūnai ar Žemieji Paneriai negavo greitojo maršruto, nors ten taip pat ganėtinai daug žmonių? Kodėl Stanevičiaus ir Gelvonų gatves neaptarnauja greitasis maršrutas? Tiesiog sistema ne iki galo suplanuota. Aš nekalbu apie tokias vietas kaip Pavilnys, Guriai ar Antaviliai. Net Grigiškės gali reikalauti greitojo maršruto (nors dabartinis a29 irgi pakankamai greitas).Parašė aRa Rodyti pranešimąVėl gi – nepriimkit asmeniškai, tačiau, man atrodo, kad panašiais argumentais ir paremtas požiūris: jei nenuveža nuo durų (lovos) iki durų, be persėdimų ir dar greitai bei patogiai, kam reikalingas toks VT – geriau jau pirkti automobilį (ir po to ieškoti kur jį parkuoti prie tų durų). Tokiu atveju ir tramvajai su metro niekuo nepagelbės.
Taip, seniai praėjo studentiški laikai, kai į mokslus (į Saulėtekį) tekdavo važiuoti su 1 ar 2 persėdimais, o dar dažniau - ir pasivaikščioti nuo Antakalnio žiedo iki universitetų (troleibusai į Saulėtekį ne taip jau ir seniai pradėjo važinėt)
Comment
-
man asmeniškai tai būtų kur kas patogiau, tačiau tokio pasiūlymo nepalaikau. kodėl? Ogi kam čia sukinėti ratus ir prarasti gerą greitį. Netgi pastarosiomis dienomis nueinu net iki jeruzalės stotelės ir man tai apsimokaParašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTai kaip manote, ar verta 1G leisti pro Baltupius, ar ne?
Beje aš siūlyčiau daryti visai kitaip: tiesa baltupių stotele įrengti tokį transporto mazgą, kruiame būtų patogu persėsti iš ir į greituosius važiuojant tiek iš centro į didlaukio g. ir toliau (tarkim, fabus), tiek į centrą. Galbūt verta sukurti maršrutą, kuriame būtų mažos talpos autobusai, kurie atliktų privežamąjį vaidmenį iki baltupių st. per didlaukio g.
Comment
-
Tai galima važiuot su persėdimu, kas čia labiausiai ir buvo akcentuojama šitoj reformoj.Parašė Maxas Rodyti pranešimąDaugiau žmonių važiuoja į centrą, nei į oro uostą, didesni srautai
Nes dabar lyg ir visų pakeitimų esmė yra daryt maršrutus, kurie nevažinėtų kabliais, bet greituoju maršrutu važiuodamas į Lukiškių aikštę, Naujamiestį, Naujininkus ar oro uostą vistiek turiu pasigrožėt nepakeliui esančia Zuokulos pilim? Nelabai man logiška atrodo.
Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Tiesą sakant, 10, 49 ir 50 maršrutuose buvo pridėta po 1 pamaininį autobusą (dirba visą dieną).Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąTai kodėl tada iš 10 maršruto net atimamas vienas autobusas
Tai kaip tik juk buvo paaiškinta, kad per Žaliąjį tiltą 3G važiuoja dėl to, kad jis pakeitė ne tik 6 autobusą, važiavusį per Geležinio Vilko tiltą, bet ir 2, kurio trasą 3G dubliuoja nuo pat Oro uosto iki stotelės Šeškinė. Šis "kablys" reikalingas ir tam, kad 4G maršruto keleiviai turėtų dažnai kursuojančią alternatyvą nusigauti iki centro po 47 maršruto panaikinimo.Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąbet greituoju maršrutu važiuodamas į Lukiškių aikštę, Naujamiestį, Naujininkus ar oro uostą vistiek turiu pasigrožėt nepakeliui esančia Zuokulos pilim? Nelabai man logiška atrodo.
Comment

Comment