Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Maisto kurjeriai palieka mašinas atidarytomis bagažinėmis ir užvestas kol eina pasiimti maisto į restoraną. Nemanau kad pas mus yra taip blogai kad pavagia viską kas neprisukta.
Komentuoti:
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąGal Vilniuje tokių nėra nes užnešus laišką/prenumeratą/siuntą grįžęs jo tiesiog nerasi?
Rajonų miestuisd paštininkai dviračiais išvežiojo paštą, kol LP neužpirko automobilių vietoj panaikintų pašto skyrių miesteliuose ir kaimuose. Tada tapo tiesiog nepatogu naudoti abi priemones.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
2022 vasarą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal Vilniuje tokių nėra nes užnešus laišką/prenumeratą/siuntą grįžęs jo tiesiog nerasi?
Rajonų miestuisd paštininkai dviračiais išvežiojo paštą, kol LP neužpirko automobilių vietoj panaikintų pašto skyrių miesteliuose ir kaimuose. Tada tapo tiesiog nepatogu naudoti abi priemones.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
Ooo naujiena...kada Ziticity bankrutavo ir dėl ko? Kiek žinau, jie paskutiniu metu tik plėtėsi.
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąĮsiterpiant į elektrinių velomobilių temą, tai pirmieji Lietuvoje atsirado keturračiai juodos spalvos (kaip Kaid įkėlė nuotrauką) šiai dienai jau bankrutavusioje firmoje Ziticity. Maksimaliai ši transporto priemonė pasiekia 25km/h greitį (minant pedalus), spaudžiant mygtuką važiuojama 13km/h greičiu.
Komentuoti:
-
Įsiterpiant į elektrinių velomobilių temą, tai pirmieji Lietuvoje atsirado keturračiai juodos spalvos (kaip Kaid įkėlė nuotrauką) šiai dienai jau bankrutavusioje firmoje Ziticity. Maksimaliai ši transporto priemonė pasiekia 25km/h greitį (minant pedalus), spaudžiant mygtuką važiuojama 13km/h greičiu.
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąJau įsivaizduoju kaip driekiasi eilės paštininkų, kad su mūsų pasakiškais orais galėtų išvežioti viską dviračiu
- 2 patinka
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąJau įsivaizduoju kaip driekiasi eilės paštininkų, kad su mūsų pasakiškais orais galėtų išvežioti viską dviračiu
Komentuoti:
-
Parašė Vištagalvis Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąVilniaus Susisiekimo paslaugų metinė veiklos ataskaita:
https://judu.lt/wp-content/uploads/2...pasirasyta.pdf
Pėstieji nuo 2017 iki 2023 : DDDD. O ko jie tikisi 2030 irgi komedija neatsilieka.
KEdas, mėgink vėl, kaip prezidentas organizacijos. Beje, alga ten ne iki 2 600, o 3 600 € (kaip rašo skelbimo viduryje).
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vištagalvis Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Problema ta, kad daugumai būsto pirkėjų tokia aplinkai visiškai tinka. T.y., aišku, jei būtų geriau, neprieštarautų, bet dėl to, kaip yra tikrai "nesiparina". Svarbu, kad galima būtų su automobiliu privažiuoti ir, kaip matome foto, yra kur jį palikti! Ko daugiau reikia.
Užaugo karta, kuri net neįsivaizduoja, kad Vilniuje galima būtų važinėti tokiu visuomeniniu transportu kaip Lodzėje ar Bratislavoje (apie Kopenhagą ar Amsterdamą geriau nereikia). Čia kaip tarybiniais laikais, liaudis nežinojo, kas yra indaplovė. Na gal tik teoriškai, kad kažkur ten, Vakaruose jos yra. Žmogų formuoja habitus.
Apskritai yra kvaila kaltinti pirkėjus, čia VMS impotencija, o ne pirkėjai. Ne pirkėjai formuoja miestą, plėtros zonas, bendruosius planus ir pan. Jau ne kartą rašiau, kad norinti turėti normalias Šnipiškes, VMS turi padaryti sutvarkytą gatvių tinklą, o ne kaip dabar duoti kiekvienam statytojui prie savo namų numesti plyteles px kaip, svarbu, kad atitiktų minimalų plotį. Būtų normaliai sutvarkytos gatvės su takais, apšvietimu ir t.t. tai ir statytojui yra motyvacija statyti aukštesnės klasės būstą, ne kaip dabar prie pvz. Kintų projekto, kur prie naujo kvartalo 19 amžiaus stiliaus purvo vonios pavadintos "gatve". Koks durnius tokioje vietoje pirktų premium klasės būstą, su lūšnomis ir alkašais už lango, o išėjus į lauką reikia plauti batus? O tai, kad dar nesugebėta pilnai sutvarkyti Krokuvos ir Daugeliškio gatvių yra absoliuti gėda. Jau prieš 10 metų turėjo viskas sutvarkyta, o tik tada pradėta rajono konversija. O tai, kad valdelis net ištisinio eksvaldavimo šiais metais nei vienoje Šnipiškių g. nepadarė išvis pravalas. Tai kokia išvis nauda iš valdelio?Paskutinis taisė Skeptikas; 2024.04.20, 15:29.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąIš tikrųjų tai yra visas kompleksas problemų, ne viena problema. Tiek suburbų, tiek ir inner city projektų (pvz. Šnipiškių) atveju su daugiabučiais/namais nėra daroma beveik jokia reikalinga infrastruktūra, pradedant elementariu gatvių tiesimu, baigiant VT ir darželiais/moklomis. Tai yra ne kas kita kaip senas geras chaliavinimas, krachaborinimas ir kampų kirtinėjimas, kai leidžiama (tikėtina už kyšius) "lengva" dalis t.y. vystytojams duodamas leidimas kažką statyti, bet savivaldybė iš savo pusės nedaro visiškai nieko. Net faking Šnipiškėse, kurios ribojasi su miesto centru, jau fakin DEŠIMTMEČIUS nesugebama sutvarkyti gatvių tinklo. Net užbaiginėjant didelio tankumo daugiabučių projektus, VMS realiai nedaro NIEKO nei su gatvėmis, nei su naujais darželiais/mokyklomis, nei su VT, nei su kuo nors kitu. Vienintelis dalykas, kurį daugmaž pusė velnio padarė, tai yra dviračių takai, kurie kainavo centus ir buvo finansuojami ES, bet daugiau nieko. Maždaug taip atrodo savivaldybės indėlis į vieno tankiausių naujų miesto lokacijų epicentrą, kur ~1km spinduliu privatūs investuotojai jau suinvestavo milijardus. Visiškas tyčiojimasis iš žmonių ir nebe Rusijos, o Centrinės Afrikos ar Kongo Demokratinės Respublikos lygio apsišikimas. Už kadro, beje, yra mokamo parkavimo zonos ženklas. Bent jau tą sugebėjo pastatyti, kad parkuotojai purvyne žinotų, kad už tai reikia susimokėti.
Užaugo karta, kuri net neįsivaizduoja, kad Vilniuje galima būtų važinėti tokiu visuomeniniu transportu kaip Lodzėje ar Bratislavoje (apie Kopenhagą ar Amsterdamą geriau nereikia). Čia kaip tarybiniais laikais, liaudis nežinojo, kas yra indaplovė. Na gal tik teoriškai, kad kažkur ten, Vakaruose jos yra. Žmogų formuoja habitus.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Bet išlaikymas, priežiūra turėtų kainuoti mažiau, ar ne? Greitai atsipirktų. Be to, sutaupytų darbuotojo laiką pašto išnešiojimui, nes yra manevringesnis; nereikia ieškoti vietos ir gaišinti laiką statymui. Pvz., paštininkas kas du šimtus metrų mašinos neperstatinės, o pėsčiomis nueiti užtruks triskart ilgiau vietoj to, kad šoktų ant triračio ir numintų. Be to, žiūrint į tai, kad Lietuvos paštas yra valstybinė įmonė, tai reikėtų pagalvoti, kad tokių naudojimas sumažintų automobilių kiekį, kas reiškia ir sumažėjusį poreikį parkingui ir sutaupytą miestiečių laiką dėl mažiau automobilių važiuojamojoje dalyje
Komentuoti:
Komentuoti: