Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • taccido
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai bagažinės būna tuščios. Paštas liktų niekaip neapsaugotas
    Nemanau, kad Lietuva yra Somalio lygio šalis, kur būtų apvoginėjami paštininkai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Maisto kurjeriai palieka mašinas atidarytomis bagažinėmis ir užvestas kol eina pasiimti maisto į restoraną. Nemanau kad pas mus yra taip blogai kad pavagia viską kas neprisukta.
    Tai bagažinės būna tuščios. Paštas liktų niekaip neapsaugotas

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Gal Vilniuje tokių nėra nes užnešus laišką/prenumeratą/siuntą grįžęs jo tiesiog nerasi?
    Rajonų miestuisd paštininkai dviračiais išvežiojo paštą, kol LP neužpirko automobilių vietoj panaikintų pašto skyrių miesteliuose ir kaimuose. Tada tapo tiesiog nepatogu naudoti abi priemones.
    Maisto kurjeriai palieka mašinas atidarytomis bagažinėmis ir užvestas kol eina pasiimti maisto į restoraną. Nemanau kad pas mus yra taip blogai kad pavagia viską kas neprisukta.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    2022 vasarą
    Greitai laikas eina. Nors kiek pamenu paskutiniu metu gan stipriai išsiplėtę buvo, lyginant su pačia jų pradžia. p.s. gerai, kad bankrutavo, nes kai pas juos dirbau, be jokios teisės nesumokėjo man už darbo valandas ir dar įžūliai norėjo nuplėšti pinigų, kol nepakėliau jiems hajaus. Motyvavo, kad klientui atvežiau picą šiek tiek sulamdytą, nors klientas burbėdamas ją priėmė ir tikėtina surijo.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Gal Vilniuje tokių nėra nes užnešus laišką/prenumeratą/siuntą grįžęs jo tiesiog nerasi?
    Rajonų miestuisd paštininkai dviračiais išvežiojo paštą, kol LP neužpirko automobilių vietoj panaikintų pašto skyrių miesteliuose ir kaimuose. Tada tapo tiesiog nepatogu naudoti abi priemones.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Ooo naujiena...kada Ziticity bankrutavo ir dėl ko? Kiek žinau, jie paskutiniu metu tik plėtėsi.
    2022 vasarą

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Įsiterpiant į elektrinių velomobilių temą, tai pirmieji Lietuvoje atsirado keturračiai juodos spalvos (kaip Kaid įkėlė nuotrauką) šiai dienai jau bankrutavusioje firmoje Ziticity. Maksimaliai ši transporto priemonė pasiekia 25km/h greitį (minant pedalus), spaudžiant mygtuką važiuojama 13km/h greičiu.
    Ooo naujiena...kada Ziticity bankrutavo ir dėl ko? Kiek žinau, jie paskutiniu metu tik plėtėsi.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Įsiterpiant į elektrinių velomobilių temą, tai pirmieji Lietuvoje atsirado keturračiai juodos spalvos (kaip Kaid įkėlė nuotrauką) šiai dienai jau bankrutavusioje firmoje Ziticity. Maksimaliai ši transporto priemonė pasiekia 25km/h greitį (minant pedalus), spaudžiant mygtuką važiuojama 13km/h greičiu.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    DHL'as taip pat jau gan seniai Vilniuje (fotkinta 2022) ir dabar berods jau Kaune pristatinėja siuntas centre tokiais triračiais.

    Click image for larger version  Name:	IMG_1647.jpg Views:	1 Size:	888,7 kB ID:	2125506
    Paskutinis taisė felar; 2024.04.21, 10:17.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Tokių yra:
    https://vokbikes.com/
    Click image for larger version

Name:	IMG_3622-Edit-NEW-s.jpg
Views:	405
Size:	123,2 kB
ID:	2125493
    Jau ir dabar tokiais maisto kurjeriai maistą į namus išvežioja.

    Komentuoti:


  • Vištagalvis
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Jau įsivaizduoju kaip driekiasi eilės paštininkų, kad su mūsų pasakiškais orais galėtų išvežioti viską dviračiu
    Tai tais pasakiškais orais jau dabar nešioja viską pėsčiomis.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Vištagalvis Rodyti pranešimą
    Kodėl mūsų krašte nėra tokių?

    Click image for larger version

Name:	2024-04-20-141923_1366x748_scrot.png
Views:	577
Size:	1,16 MB
ID:	2125356
    Tokių yra:
    https://vokbikes.com/
    Click image for larger version

Name:	IMG_3622-Edit-NEW-s.jpg
Views:	405
Size:	123,2 kB
ID:	2125493

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    Jau įsivaizduoju kaip driekiasi eilės paštininkų, kad su mūsų pasakiškais orais galėtų išvežioti viską dviračiu
    Miestuose, kur reikia eiti nuo daugiabučio iki daugiabučio, tai matau tik dviračiais arba iš viso pėsčiomis. Važiuoti automobiliu net nėra logikos.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Vištagalvis Rodyti pranešimą
    Kodėl mūsų krašte nėra tokių?

    Click image for larger version

Name:	2024-04-20-141923_1366x748_scrot.png
Views:	577
Size:	1,16 MB
ID:	2125356
    Jau įsivaizduoju kaip driekiasi eilės paštininkų, kad su mūsų pasakiškais orais galėtų išvežioti viską dviračiu

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Vilniaus Susisiekimo paslaugų metinė veiklos ataskaita:
    https://judu.lt/wp-content/uploads/2...pasirasyta.pdf

    Pėstieji nuo 2017 iki 2023 : DDDD. O ko jie tikisi 2030 irgi komedija neatsilieka.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	494 Size:	37,3 kB ID:	2124105
    Vat ir atsakymas iš JUDU, ieško vėl eksperto, šį kart pirmoj eilutėj orientyras į pėsčiuosius, o ne "bendro" ekeperto ieško: https://cvonline.lt/lt/vacancy/11790...1-50e69002c568
    KEdas, mėgink vėl, kaip prezidentas organizacijos. Beje, alga ten ne iki 2 600, o 3 600 € (kaip rašo skelbimo viduryje).

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Va radau: https://www.facebook.com/lietuvospas...2333672853932/

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Vištagalvis Rodyti pranešimą
    Kodėl mūsų krašte nėra tokių?

    Click image for larger version

Name:	2024-04-20-141923_1366x748_scrot.png
Views:	577
Size:	1,16 MB
ID:	2125356
    Man yra tekę užtikti va tokį, tiesa, tik kartą. Click image for larger version

Name:	IMG_20190831_123512.jpg
Views:	498
Size:	3,41 MB
ID:	2125399

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Problema ta, kad daugumai būsto pirkėjų tokia aplinkai visiškai tinka. T.y., aišku, jei būtų geriau, neprieštarautų, bet dėl to, kaip yra tikrai "nesiparina". Svarbu, kad galima būtų su automobiliu privažiuoti ir, kaip matome foto, yra kur jį palikti! Ko daugiau reikia.
    Užaugo karta, kuri net neįsivaizduoja, kad Vilniuje galima būtų važinėti tokiu visuomeniniu transportu kaip Lodzėje ar Bratislavoje (apie Kopenhagą ar Amsterdamą geriau nereikia). Čia kaip tarybiniais laikais, liaudis nežinojo, kas yra indaplovė. Na gal tik teoriškai, kad kažkur ten, Vakaruose jos yra. Žmogų formuoja habitus.
    Esmė, kad paprasčiausiai rinkoje nėra iš ko rinktis. Jei nori už padoresnę kainą naujo/naujesnio būsto visada bus tokie kompromisai. Kur dabar statomi nauji namai centre ar prie pat jo ir yra gerai sutvarkyta infrastruktūra? Markučiai? Ne ką geriau. Saltoniškės? Jei šaligatviai ir yra tai daugelyje vietų vos 2 plytelės ir tai darant slalomą per parkofkes ir t.t. Naujininkai? Pavadinimas jau viską pasako. Ir t.t. Tai natūralu, kad žmonės renkasi tada patį butą, geresnį statytoja ar geresnę kainą suprasdami, kad kaina patrauklesnė, nes nėra iki galo sutvarkytas rajonas.

    Apskritai yra kvaila kaltinti pirkėjus, čia VMS impotencija, o ne pirkėjai. Ne pirkėjai formuoja miestą, plėtros zonas, bendruosius planus ir pan. Jau ne kartą rašiau, kad norinti turėti normalias Šnipiškes, VMS turi padaryti sutvarkytą gatvių tinklą, o ne kaip dabar duoti kiekvienam statytojui prie savo namų numesti plyteles px kaip, svarbu, kad atitiktų minimalų plotį. Būtų normaliai sutvarkytos gatvės su takais, apšvietimu ir t.t. tai ir statytojui yra motyvacija statyti aukštesnės klasės būstą, ne kaip dabar prie pvz. Kintų projekto, kur prie naujo kvartalo 19 amžiaus stiliaus purvo vonios pavadintos "gatve". Koks durnius tokioje vietoje pirktų premium klasės būstą, su lūšnomis ir alkašais už lango, o išėjus į lauką reikia plauti batus? O tai, kad dar nesugebėta pilnai sutvarkyti Krokuvos ir Daugeliškio gatvių yra absoliuti gėda. Jau prieš 10 metų turėjo viskas sutvarkyta, o tik tada pradėta rajono konversija. O tai, kad valdelis net ištisinio eksvaldavimo šiais metais nei vienoje Šnipiškių g. nepadarė išvis pravalas. Tai kokia išvis nauda iš valdelio?
    Paskutinis taisė Skeptikas; 2024.04.20, 15:29.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Iš tikrųjų tai yra visas kompleksas problemų, ne viena problema. Tiek suburbų, tiek ir inner city projektų (pvz. Šnipiškių) atveju su daugiabučiais/namais nėra daroma beveik jokia reikalinga infrastruktūra, pradedant elementariu gatvių tiesimu, baigiant VT ir darželiais/moklomis. Tai yra ne kas kita kaip senas geras chaliavinimas, krachaborinimas ir kampų kirtinėjimas, kai leidžiama (tikėtina už kyšius) "lengva" dalis t.y. vystytojams duodamas leidimas kažką statyti, bet savivaldybė iš savo pusės nedaro visiškai nieko. Net faking Šnipiškėse, kurios ribojasi su miesto centru, jau fakin DEŠIMTMEČIUS nesugebama sutvarkyti gatvių tinklo. Net užbaiginėjant didelio tankumo daugiabučių projektus, VMS realiai nedaro NIEKO nei su gatvėmis, nei su naujais darželiais/mokyklomis, nei su VT, nei su kuo nors kitu. Vienintelis dalykas, kurį daugmaž pusė velnio padarė, tai yra dviračių takai, kurie kainavo centus ir buvo finansuojami ES, bet daugiau nieko. Maždaug taip atrodo savivaldybės indėlis į vieno tankiausių naujų miesto lokacijų epicentrą, kur ~1km spinduliu privatūs investuotojai jau suinvestavo milijardus. Visiškas tyčiojimasis iš žmonių ir nebe Rusijos, o Centrinės Afrikos ar Kongo Demokratinės Respublikos lygio apsišikimas. Už kadro, beje, yra mokamo parkavimo zonos ženklas. Bent jau tą sugebėjo pastatyti, kad parkuotojai purvyne žinotų, kad už tai reikia susimokėti.

    Problema ta, kad daugumai būsto pirkėjų tokia aplinkai visiškai tinka. T.y., aišku, jei būtų geriau, neprieštarautų, bet dėl to, kaip yra tikrai "nesiparina". Svarbu, kad galima būtų su automobiliu privažiuoti ir, kaip matome foto, yra kur jį palikti! Ko daugiau reikia.
    Užaugo karta, kuri net neįsivaizduoja, kad Vilniuje galima būtų važinėti tokiu visuomeniniu transportu kaip Lodzėje ar Bratislavoje (apie Kopenhagą ar Amsterdamą geriau nereikia). Čia kaip tarybiniais laikais, liaudis nežinojo, kas yra indaplovė. Na gal tik teoriškai, kad kažkur ten, Vakaruose jos yra. Žmogų formuoja habitus.

    Komentuoti:


  • Vištagalvis
    replied
    Bet išlaikymas, priežiūra turėtų kainuoti mažiau, ar ne? Greitai atsipirktų. Be to, sutaupytų darbuotojo laiką pašto išnešiojimui, nes yra manevringesnis; nereikia ieškoti vietos ir gaišinti laiką statymui. Pvz., paštininkas kas du šimtus metrų mašinos neperstatinės, o pėsčiomis nueiti užtruks triskart ilgiau vietoj to, kad šoktų ant triračio ir numintų. Be to, žiūrint į tai, kad Lietuvos paštas yra valstybinė įmonė, tai reikėtų pagalvoti, kad tokių naudojimas sumažintų automobilių kiekį, kas reiškia ir sumažėjusį poreikį parkingui ir sutaupytą miestiečių laiką dėl mažiau automobilių važiuojamojoje dalyje

    Komentuoti:

Working...
X